Eindejaarsknallers ??

Zowel mijn vriendin als ikzelf zijn aan het kijken voor een simonly abonnement bij bijvoorbeeld hollandsnieuwe. Nu zijn die aanbiedingen over het algemeen al wel scherp, maar zit er misschien nog wat in de lucht om het jaar 2013 feestelijk af te sluiten? Ik kan me herinneren dat veel providers aan het einde van het jaar nog wel eens wat stunten, kan ik dat dit jaar ook nog verwachten?

› reageer

In het verleden organiseerden shops en providers nog wat mooie acties. Vorig jaar was het echter een karige bedoening. Vaak niet meer dan de reguliere actie met de woorden kersttopper of nieuwjaarsknaller er bij. Vodafone heeft vaak acties aan het einde van hun boekjaar. Volgens mij ergens in maart.

› reageer

Ik kijk ook rond. Dacht aan robinmobile all you can eat wel zo fijn.

› reageer

Tja ik heb toch ook wel even verder gezocht, maar ik kan maar bar weinig vinden. Ik ben er inmiddels uit dat het 2 x Hollandsnieuwe 550 abonnementen moeten worden voor 1 jaar, waarvan 1 met extra 500 MB databundel.

Ik hoef er GEEN toestellen bij, maar een Staatslot, Bol.com cadeaubon of andere leuke kleine attentie is natuurlijk mooi meegenomen. En anders kan ik ze beter bij Hollandsnieuwe zelf bestellen, dan scheelt namelijk 2 x 4.95 in de aansluitkosten.

Mijn mailadres staat in mijn profiel ...

› reageer

Jammer dat je de tmobile actie bij studentmobiel gister heb gemist. Goedkoopste deal in tijden. Nu is er nog een Vodafone deal met 100 minuten, 250 mb en 10.000 sms voor 2,50€. Ook niet gek

› reageer

deze prijs zie ik niet staan bij student mobiel

edit: zie hem wel vanuit de eerder afgelopen actie.

› reageer

Je zit bij HollandsNieuwe al op 16e per maand, tegenover 21e bij de goedkoopste concurrenten. Hoezo is dat niet goed genoeg?

› reageer

@H-W: Hoezo scheelt het €4,95 als je bij hollandsnieuwe zelf besteld?

› reageer

Op de site van Hollandsnieuwe staat :

Aansluitkosten 10,00

van € 30,00 voor € 10,00

En ik meende bij andere webshops gezien te hebben dat ik 14,95 moest betalen.

Ik zie bij Voordeelmobiel ook dat er maar 10,00 kosten worden berekend.

› reageer

@H-W: Inderdaad, wij rekenen ook 10 euro. Vandaar dat ik zo verbaasd was. Je geeft aan dat je een Bol.com cadeaubon zoekt oid. Deze hebben wij op die aanbiedingen staan ( http://www.voordeelmobiel.nl/aanbiedingen/hollands-nieuwe.html ). Het zijn alleen geen speciale eindejaars knallers oid. Maar ik denk dat je het ook niet beter gaat vinden dan dit.....het is natuurlijk ook wel gewoon een mooie aanbieding ;-)

› reageer

Tja, zo'n cadeaubon krijg je alleen bij een 2-jarig contract. Ik zocht 2 x een 1-jarig contract.

We mailen verder?

› reageer

Van mij mag je die ook wel op een 1-jarig contract voor deze keer.....kan je me even mailen: info (@) voordeelmobiel.nl

Toch nog een kleine eindejaarsknaller ;-)

› reageer

Op=op:
https://www.gsmwijzer.nl/sim-only/578

Of 200 min. en 500 MB voor €4,50 per maand

› reageer

Ik zag 'm net voorbijkomen, helaas zitten wij nu allebei ook al bij Vodafone rechtstreeks, dus deze aanbieding moet ik laten gaan ...

› reageer

Er komt nog wel 15 euro aansluitkosten bij, maar die is eventueel als 15 euro korting terug te halen via Shopkorting.
Link: http://www.shopkorting.nl/winkel/GSMwijzer.nl

› reageer

Is dit abonnement helemaal niet te verkijgen als je al Vodafone hebt en wilt overstappn??

› reageer

Bedoel je als verlenging? Dat kan.

› reageer

Yep. tnx!

› reageer

kun je aangeven hoe de korting werkt (shop korting)?
ook voor studentmobiel staat er 15 euro korting, maar als ik via shopkorting account naar studentmobiel ga, zie ik de aanbieding niet.

› reageer

ik verwacht dat er via deze aanbieding geen affiliatie = shopkorting wordt gegeven.

Ik zou zeggen bestel zou lang het nog kan. op = op
https://www.studentmobiel.nl/sim-only/578

› reageer

kan ik me voorstellen van niet, maar gelet op reactie 123456

Gepost op 16/12/13 om 21:47 uur ben ik gaan zoeken en heb ik niets gevonden

› reageer

Hollandsnieuwe komt toch nog met een einde jaars actie op de Sim Only's! Ik ben nu de prijzen aan het aanpassen en zal straks de nieuwe prijzen op een rijtje zetten in de thread 'hollandsnieuwe'

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.