Ziggo per 1 april 2014 onderling bellen niet meer gratis

Ik heb de nieuwe tarievenlijst in handen gekregen, tot mijn stomme verbazing gaat gratis bellen onderling met Ziggo gebruikers er uit, daar gaan ze nog mee naar buiten komen, zie link:

https://www.ziggo.nl/#producten/tarieven/2014/u2

› reageer

Nog een wijziging:Per 1 april 2014 vernieuwen wij VolopBellen Altijd. Daaarmee belt u onbeperkt met uw vaste lijn naar alle Nederlandse vaste én mobiele telefoonnummers.

De abonnementsprijs voor VolopBellen Altijd blijft met € 9,95 per maand zeer scherp. U heeft dus geen verrassingen achteraf en u betaalt altijd hetzelfde lage maandbedrag. Voor internationaal bellen gelden de reguliere gesprekstarieven per land. Voor vast bellen naar de 15 landen die voorheen in VolpBellen Altijd zaten, geldt nog altijd het voordelige starttarief van € 0,09 en eveneens € 0,09 voor de gesprekskosten per minuut.
Link: https://www.ziggo.nl/#producten/telefonie/volopbellen-altijd

› reageer

Alle abonnementen gaan ook met 1 euro omhoog.

Die bundel is misschien nog wel interessant, als je een beetje regelmatig belt heb je dat er zo uit met die 9 cent per minuut die Ziggo rekent.

Het is jammer dat wil je een beetje fatsoenlijk tv hebben, je toch wel redelijk aan Ziggo gebonden bent. Voor internet gaat het misschien eens de moeite waard worden om elders te kijken.

Telefonie blijft prima via Cheapconnect en Freevoipdeal

› reageer

Ik zit net (vanaf december) bij Ziggo voor alles-in-een, maar internet bevalt voor geen meter. Ik zou 60mbps moeten krijgen, maar het is meestal 20 of 30 of zoals eergisteravond 4mbps of 6mbps. Dat is nauwelijks genoeg voor e-mail. En een aantal keren per dag valt internet helemaal weg.
Ik heb er spijt van dat ik bij Online weg ben gegaan, maar ik ga nu weer eens kijken voor internet + bellen bij een ander. TV moet helaas wel bij Ziggo.

› reageer

Jammer voor Ziggo. Ik had juist bellen genomen omdat familie en vrienden ook Ziggo telefonie hebben. Nu kost het EUR 6,= per maand en de voorgestelde optie kost nog eens EUR 10,=. En voor dat geld kun je behoorlijk lang mobiel bellen, dus maar opgezegd... Dat was vast niet de bedoeling van Ziggo met deze actie ;-)

› reageer

Ook hier opzegging gedaan. Neem wel een z pakket met tv.
Ken zeker 4 anderen die ook gaan opzeggen.

› reageer

@hansnl,

Schotel is ook een optie, HD light kost ongeveer 10 euro in de maand, maar er gaat bij een triple LNB een wereld open dat je niet meer weet waar naar je kijken moet. Met 4000 zenders is het dan wel een selectie maken, want waar je op de kabel voor betaald, is deels vrij te ontvangen via diverse satelliet posities. Die 4000 zenders zijn natuurlijk niet allemaal wat, er zit ook genoeg troep tussen.

Pas wel op, want er gaan veel zenders via de satelliet over naar andere uitzendnormen of zijn dat al anderen zijn gecodeerd, maar is maar net wat je wilt ontvangen. De Nederlandse zenders zijn zo wie zo gecodeerd, maar zitten in het ongeveer 10 euro abonnement.

Het is dus goed vergelijken wat in welk pakket zit of vrij te ontvangen is, BVN is bijvoorbeeld ongecodeerd, maar dan heb je een mix van Nederland en België die ik meen in stukken van 8 uur uitzenden, dus ook herhalen omdat het wereldwijd is. Je moet echter wel zicht hebben op het zuiden en een beetje naar het oosten, want anders heb je er niets aan.

› reageer

Of Tele2, 33 euro per maand incl. on net bellen, en eerste jaar voor 15 euro per maand

› reageer

@Casper,
Bedankt, daar heb ik eerder al aan gedacht, maar dan moet ik vanwege de schotel in mijn huis een beetje ingewikkeld gaan breken en dat weerhoudt me.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.