onmogelijk nummer

Wordt wel eens gebeld, gaat maar 1 of 2 keer over dus altijd te laat om op te nemen.
Nummerweergave vermeld ,: 5c*6*9a*#ac
Weet iemand wat dat is ?

› reageer

De NSA of Plasterk die je per ongeluk belt ipv alleen mee te luisteren?

› reageer

Je hebt niet zoiets in je telefoonboek staan?

› reageer

Is dat op een GSM?

Zou niet zo meegestuurd kunnen worden, alleen cijfers kunnen meegestuurd worden. Denk ook iets van ergens een rare naam in een telefoonboek of een applicatie die misschien iets raars uithaalt.

› reageer

Jawel een s4. Bedenk me nu dat ik op m'n Lenovo ook wel eens een nr. gekregen heb dat niet terug te bellen was. (vergeten hoe dat eruit zag ) Dat bleek later 't callcentrum van Lekturama te zijn.

› reageer

Laatst kreeg ik een marketing telefoontje van een bedrijf uit Alphen adRijn, waarbij het gesprek de eerste keer van een Marokkaans nummer uitging en de tweede keer van een Roemeens. Aanvankelijk vertrouwde ik het niet, omdat de man erg slecht Nederlands sprak.

› reageer

Had laatst ook dat de telefoon een paar keer per dag een of twee keer overging maar bij mij met een onbekend nummer. Oorzaak bleek een marketingtelefoontje van de postcodeloterij of zo.

Truc die ze daar uithalen is om pakweg 3 nummers te bellen, wie het eerste opneemt krijgt het verkooppraatje, de rest wordt opgehangen.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.