KPNNummer Mobiel Prepaid Internet porteren ??

Helaas kon de KS van KPN mij niet verder helpen, maar de afgelopen week heb ik een simkaartje (KPN Mobiel Prepaid Internet) gekocht waar wel een héééél mooi telefoonnummer aan gekoppeld is. Kan ik dat eventueel porteren naar een abonnement of andere prepaid provider, iemand die dat weet?

› reageer

Ik heb een nummer naar mobiel internet sim geporteerd , dus dat zou geen problemen moeten geven

› reageer

Lijkt mij dat dat gewoon mogelijk moet zijn. Je kan het nummer proberen naar een andere prepaidprovider te porteren, naar een maandelijks opzegbaar abonnement, of naar Vodafone. Bij de laatste heb je geen contract op het moment dat het nummerbehoud wordt afgewezen.

› reageer

Ik ga straks wel een zoeken of ik nog ergens een prepaid sim heb liggen van een andere provider (dat zal vast wel het geval zijn, gratis Vodafone simmetjes genoeg) en dan gewoon een aanvraag indienen, ik laat het vervolg nog wel even weten.

› reageer

Alle Vodafone simmetjes die nog thuis lagen, waren verlopen. Ook lagen er nog wat Ortel simkaartjes, die deden het ook niet meer, dat ging dus fantastisch! Dus maar even langs de pomp gereden voor een gratis Lebara sim, aanvraag ingediend en die is inmiddels goedgekeurd! Dus dat lijkt allemaal erg soepel te gaan.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.