Unieke hollandsnieuwe actie!

Hollandsnieuwe gooit zijn prijzen omhoog en wij gaan proberen hier tegen in te gaan door aanbiedingen te maken die juist goedkoper worden!

En de eerste aanbieding is binnen!
Hollandsnieuwe 275 bundel + gratis Samsung Galaxy Pocket Neo voor €12,- per maand!
http://www.voordeelmobiel.nl/detail/aanbieding/nieuwe-sim-only/hollands-nieuwe/hollandsnieuwe-aanbieding-gratis-samsung-pocket-neo-24.html

Deze aanbieding is in samenwerking met Typhone. Hij mag door niemand anders aangeboden worden en kan alleen via ons besteld worden! Dit is een actie die speciaal tussen voordeelmobiel en Typhone loopt. Dus ja, wel een unieke actie!

Wil ik ook gelijk even van de gelegenheid gebruik maken om te laten weten dat ik vrijdag een weekje op vakantie ben. Ik heb regelmatig met velen van jullie contact. Ik heb iemand die mijn basis taken waarneemt, maar minder beslissing bevoegd is dan ik en ook wat minder weet. Als jullie me nodig hebben en het heeft geen haast, wacht dan graag even een weekje!

› reageer

vraag ik mij alleen af waarom er aansluitkosten betaald moet , bij de meeste toestellen zijn die op de site gratis.

› reageer

Bij HollandsNieuwe zelf betaal je 30 euro verzendkosten.

› reageer

Zelfde abonnement kun je voor 8 euro per maand nemen. Dus je betaalt 4 euro boven op simonly. Dat is 24 maanden x 4 euro = 96 euro. je betaalt dus 96 euro extra aan telefoon. Telefoon kun je bij mediamarkt voor 70 los kopen. Misschien kun je prepaid nog goedkoper kopen.

Ik zie geen voordeel in.

› reageer

@katip2000: die berekening had ik nog niet gemaakt. Je hebt zo dan helemaal gelijk inderdaad. Ik vermoed echter wel dat de sim only prijzen binnenkort ook op de schop gaan bij hollandsnieuwe aangezien ze de toestel abonnement prijzen ook al omhoog hebben gedaan. Ik zal dat eens gaan navragen bij ze.

@kilogram: dat ligt een beetje aan de aanbieding. Meestal betaal je linksom of rechtsom (aansluitkosten of verzendkosten) rond de 30 euro bij start van een toestel abonnement. Soms is er een aanbieding waarbij het goedkoper kan, maar dat is vaak eerder uitzondering dan regel

› reageer

Die Pocket Neo staat op de voorkant van de folder van de Kijkehop in de aanbieding voor €49,99 , geldig t/m 16 maart. Laat die voor €10 of minder unlocken en je hebt €36 verdient plus €10 beltegoed van Vodafone ten opzichte van die €96!

Ik bedacht mij net dat je zo ook €5 minder kwijt bent aan aansluitkosten en jezelf €7 verzendkosten bespaart!

Dus eigenlijk ben je zo maar liefst €48 goedkoper uit plus nog die €10 gratis beltegoed van Vodafone, tel uit je winst!

› reageer

Inderdaad zeg, da's niet echt een aanbieding. Ik heb vandaag een 1-jarig 550 minuten abo met 500MB internetbundel voor 14 euro p/m afgesloten. Volgens mij kost dat normaal 16 euro p/m, of 15 euro bij een 2-jarig abo. Een 275 minuten abo kun je voor 6,75 euro p/m al bestellen.

› reageer

Die vergelijking gaat natuurlijk niet helemaal op. Bij Kijkshop komt er 6,05 thuiskopieheffing bij, en 10 euro beltegoed van Vodafone vertegenwoordigt alleen een waarde van 10 euro als je normaal gesproken dat ook gekocht zou hebben. Dan heb ik het er nog niet over dat er bij Vodafone slechts 5 euro op de kaart staat, en voor de overige 5 euro een opwaardering vereist is.

Los daarvan is het Vodafone toestel een andere kleur, heeft branded software, en heeft na het verwijderen van de simlock geen garantie meer. Voor het verwijderen van de simlock moet je mogelijk naar een unlockboer reizen, wat benzine, parkeergeld en/of openbaar vervoer kosten oplevert.

Los toestel is goedkoper dan deze ‘aanbieding’, maar er moeten wel appels met appels vergeleken worden. De prijs van een simlockvrij toestel plus sim only vs. de prijs van abonnement met simlockvrij toestel dus. En eigenlijk moet dat dan bij dezelfde winkel zijn ook, omdat diverse winkels ook een verschil in serviceniveau hebben. Goede service is ook geld waard.

› reageer

Het ging er mij in mijn post niet zo zeer om, om een precieze vergelijking te maken. Ik wilde er op wijzen dat als je gaat voor dit abo en een Pocket Neo, dat je dan €48 kunt besparen. TV' ers kijken, en in mijn ogen terecht, toch het eerst naar de kosten. Oké met die thuiskopieheffing wordt dat dan €42 nog niet verkeerd!

Service is hier wat betreft het toestel niet van belang, daarvoor moet je in dit geval bij Vodafone zijn. En de buitengewoon goede service bij problemen met je abo daar zorgt Lianne voor. Ik raad dan ook aan om de sim only bij Voordeelmobiel te bestellen.

Unlocken hoeft geen reiskosten met zich mee te brengen. Indien er geen bij je in de buurt zit kan de unlockboer d.m.v. je imei een code bereken en toesturen.

En met een branded mobieltje kunnen de meesten volgens mij ook wel leven als daar een korting van €42 tegen over staat, we hebben het hier tenslotte niet over een high end phone zoals een S4.

Dat gratis beltegoed van Vodafone is wel degelijk meegenomen ook al zou je het normaal niet hebben aangeschaft, je kan die €5 gewoon gebruiken naast je abo als extra belminuten of smsjes.

› reageer

Echt totaal geen interessante aanbieding. Komt over als een schreeuwend huis aan huis blad met op de achterkant in het groot GRATIS TELEFOON. Daar moeten de oudjes dan intrappen... want ja.. gratis enzo.

› reageer

Voordeelmobiel heeft al zelf aangegeven dat de aanbieding bij nader inzien niet bijster interessant is. Het is niet nodig vlgs mij dit nog een paar keer extra te posten... VoordeelMobiel keep up the good work !!

› reageer

Actie is niet heel spannend, topic closed.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Dit onderwerp is gesloten. Reageren is niet meer mogelijk.