24 uurs actie! van typhone

Actie is inmiddels uitverkocht. Het heeft niet eens 24 uur geduurt.
http://www.typhone.nl/uitverkocht?utm_source=00090&utm_campaign=00090&utm_medium=NLC&utm_content=wk13-Actie

› reageer

ja wilde er gisteravond gebruik van maken, ging niet. Teveel bezoekers op de site, en vanochtend was 't al uitverkocht ! Niet gek want 't was wel heel goedkoop !

› reageer

Ik heb gister de galaxy s4 besteld. Het was wel druk op de site maar gelukkig wel gelukt.
Vorig jaar ook zo'n actie dus volgend jaar zet ik hem weer in mijn agenda.

› reageer

wat was de actie van vorig jaar.die heb ik niet meegekregen.

› reageer

Vorig jaar: 1 jarig simonly Telfort (bijv. 150min voor 5,50) met gratis budget Samsung of Sony smartphone, zoals Sony Tipo of Galaxy Y. Dit jaar dus wel betere deal.

› reageer

Ik weet de acties van afgelopen jaar niet meer, maar die waren soortgelijk als nu. Dus top phones voor weinig per maand.

› reageer

een galaxy ace met een Telfort simonly abonnement van 6 euro.

› reageer

een galaxy ace met een Telfort simonly abonnement van 6 euro. ook voor een jaar

› reageer

de actie van dit jaar met de s4 was toch stukken beter.

› reageer

vorig jaar idd de galaxy y (+ cashback-actie van samsung) bij een budget-abo van telfort. In 2012 ging het om een galaxy s2 (+ een microsd via samsung), voor een aangenaam prijsje i.c.m. een 1-jarig vodafone abo.

› reageer

Heeft er al iemand de bijbehorende gsm ontvangen? Ik ben een van de gelukkigen die op tijd was maar heb nog niets mogen ontvangen.

› reageer

Hier ook nog niets ontvangen. Status blijft ook hetzelfde. Hoop dat ik de Phone deze week nog ontvang.

› reageer

Mijn s4 is vrijdag al bezorgd.Alles keurig geleverd zoals afgesproken. Topactie.

› reageer

@ikkenietweet, ik ben blij dat jij de S4 al binnen heb gekregen. Ik kreeg donderdagmiddag het contract per post binnen, dit moest vrijdag voor 15.00 uur weer bij hun zijn. Donderdagavond heb ik alles ingevuld en foto'tjes ervan gemaakt en gemaild naar typhone.nl. Tot nu toe is mijn status nog steeds als volgd:

"We hebben uw contract ontvangen. Wanneer er bepaalde zaken ontbreken of onduidelijk zijn zullen wij u hierover berichten. Indien alles in orde is wordt de aanvraag z.s.m. verder in behandeling genomen."

› reageer

Ik heb het ook binnen. Dat was een mooie deal. Hopelijk weten andere winkels nu wat wij onder deals verstaan.

› reageer

Vanochtend maar eens even een belletje gedaan naar de typhone ks, omdat de tijd begon te dringen voor wat betreft het nummerbehoud. Men zou nog op goedkeuring aan het wachten zijn, enz, enz, s4 hopelijk nog eind deze week.

Toeval of niet, nog geen twee uur na dat babbeltje waren daar ineens de sms'jes van vodafone dat nummerbehoud goedgekeurd was. Wordt een leuke traditie zo, targets helpen vullen

› reageer

Vanavond ook maar eens gebeld met typhone.nl.
Zij gaven aan dat het zeer druk was en dat eind deze week de goedkeuring van Vodafone kwam en volgende week worden de toestellen uitgeleverd, heel apart nu ik bovenstaande lees. Maarja ik wacht af en vertrouw dat alles goed komt.

› reageer

Zojuist onderstaande mail ontvangen:

"Met plezier berichten wij u dat de onderstaande aanvragen voor mobiele abonnementen zijn goedgekeurd. Dit betekent dat wij uw bestelling kunnen afronden."

Dit schiet lekker op. Hopelijk morgen of zaterdag ontvang ik mijn S4.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.