Ervaring Hollandsnieuwe verlengen

Heeft er hier al iemand ervaring met verlengen bij HollandsNieuwe? Zijn de verlengingen die Hollandsnieuwe zelf aanbiedt een beetje interessant? Of kan ik beter elders verlengen?

Eigenlijk wil ik gewoon óf een goedkoop abonnement met 550 +500 (nu voor nieuwe klanten EUR 13 incl smsbundel via de tv-aktie) en dan een los toestel kopen.
Of voor max EUR20 550 + 500 incl toestel, en dan het liefst de Moto G, maar die biedt Hollandsnieuwe nog niet aan.

› reageer

Helaas heeft hollandsnieuwe de (ontzettend ouderwetse) regel dat de verlenging aanbiedingen slechter zijn dan de aanbiedingen voor nieuwe klanten. Nu valt dat bij Sim Only nog mee, maar vooral bij de toestel aanbiedingen is dit het geval.

Hollandsnieuwe zelf heeft slechtere aanbiedingen dan de shops. En dat zeg ik niet omdat wij hollandsnieuwe verlengingen doen, dat is gewoon echt zo.

De Moto G kan ik je aanbieden met de 550 + 500 bundel voor 22 euro per maand, maar dan zou sim only + los toestel kopen voordeliger zijn.

› reageer

Verlenging 550 min/sms en 500 Mb data bieden ze me nu aan voor 13 euro per maand.
(24 mnd.)

› reageer

Bedankt voor de reacties.

@voordeelmobiel: is het bij jullie mogelijk om eerder te verlengen? Mijn abonnement loopt ergens in juli af.

› reageer

Bedoel je eerder verlengen dan wanneer je abonnement afloopt of eerder verlengen dan bij hollandsnieuwe? Het eerste wel, het tweede niet. Je kan 2 maanden voor het aflopen van je abonnement bij hn een verlenging doen. Ergens juli is ongeveer ruim 2 maanden, dus dan ben je nog iets te vroeg. Sowieso gaat de verlenging altijd pas in per laatste dag van je huidige abonnement. Je kan dus nu wel al afsluiten voor de huidige prijzen (mits je binnen de 2 maanden zit), alleen zal dit pas in gaan als je oude abonnement afloopt.

Mocht ik je nog kunnen helpen, dan kan je ook altijd mailen! info (@) voordeelmobiel.nl

› reageer

@voordeelmobiel
Mijn dochter heeft een abonnement sim only 275bij Hollands nieuwe dat na 24 maanden op 13 mei a.s. eindigt. Ze heeft intussen een 2e hands iPhone 5 en heeft een nanosimkaart nodig.
Wat kan ze het beste doen? Bij HN een nieuw abonnement afsluiten (nu: actie 275 voor €8 en 550 voor €10) en met nummerbehoud overgaan op 14 mei of elders een nieuw sim only abonnement?

› reageer

@hansnl: op zich zijn de prijzen van hn niet slecht en zeker voor kinderen is de regel dat je niet meer zomaar over de bundel heen kan gaan erg fijn. Dus wat dat betreft zou ik hn adviseren. Maar het ligt er aan wat je belangrijk vind wat goed is om te doen. Als we prijzen gaan vergelijken is er misschien een andere provider die goedkoper is, maar je zit al bij hollandsnieuwe dus dan betaal je geen aansluitkosten bij veel andere providers zal je dat wel gaan betalen als je gaat overstappen. Dus ik denk dat het niet een slecht idee is om te verlengen bij hn. Wij kunnen dit uiteraard voor je realiseren en dan ben ik je contact persoon. Als er dan iets is, dan kan je altijd bij mij aankloppen en zal ik je proberen te helpen.

Laat maar weten of ik je kan helpen bij de verlenging/overstap!

› reageer

@voordeelmobiel.nl
Ik maak graag gebruik van je aanbod en wil de verlenging via jou laten verlopen.
Ik ben nog aan het zoeken geweest naar een ander (simyo bijv.), maar het voordeel van HN is dat het tegoed 3 maanden geldig blijft en dat bij dreigende overschrijding je tegen hetzelfde tarief tegoed kunt bijkopen.

Over HN heb ik nog wel getwijfeld, omdat ikzelf vaak een echo krijg bij het bellen via mijn HN-abonnement. Het ligt m.i. niet aan het toestel, want die echo komt zowel bij de iphone 5 als bij een oude nokia 3120. Ik heb gehoord dat dit aan het netwerk ligt; HN staat na de Vodafone klanten in de rij.
Ik hoor het graag.

› reageer

@hansnl: dat is leuk! Ik wilde je mailen, maar zie je email adres niet. Kan je mij anders een mailtje sturen? Dat kan naar info (@) voordeelmobiel.nl
op zich hoor je geen echo te hebben, dat heeft niks te maken met voorrang van Vodafone of hollandsnieuwe. Heb je al een simwissel geprobeerd? Op zich begreep ik dat je dochter toch sowieso een nano sim nodig heeft, dus dan gaan we die wissel doen en kijken we vanaf daar of het daarmee opgelost is. Zo niet, dan ga ik kijken naar andere oplossingen. Datzelfde kunnen we doen voor jou.

Ik zie je mail graag tegemoet!

› reageer

@Hansnl,
ook hier ( en bij iedereen die ik ken ) de Echo bij HN indien gebeld word naar een analoge KPN lijn. Al 2 keer dit aangekaart bij HN maar ze doen alsof dit probleem niet bestaat. ( zelfde als het verkeerd weergeven van de caller ID bij uitgaande telefoontjes naar analoge lijn en binnen komende telefoontjes uit het buitenland )

@Voordeelmobiel, moet binnen kort ook mijn HN vernieuwen kun jij een betere aanbod regelen dan bijv coolblue ( circa 110 toestel korting bij 550 +500MB ). Maar dit speel bij mij pas in Juni ( afgesloten in Augustus )

Wilde je ook nog complimenteren met je optreden bij Kassa, wel leuk om een gezicht te zien achter een Telecomvergelijker ID, wel behoorlijk niet leuk zulks oplichting

Trouwens ben ik nou echt de enige hier die de banner van ziggo die een derde van de scherm inneemt supperirritant vind ( heb er al 4 keer per ongeluk op geklikt, wel goed voor de inkomsten van telecomvergelijker maar lijkt me eigenlijk niet echt de bedoeling )

› reageer

@rioli: dank je wel. Ze hadden wel heel erg ingezoomd. De camera was vrij ver weg, maar blijkbaar met een hele grote zoom. Ik vond het wel belangrijk om mee te doen met dit item en toch ook wel leuk om mee te maken hoe zon programma werkt, al is de aanleiding natuurlijk niet leuk. Als jullie maar genoeg tegen iedereen zeggen dat voordeelmobiel.nl geen oplichter is, dan komt het vast helemaal goed!

Ik kan altijd voor je kijken wat ik kan doen. Alleen als je pas in juni wat kan gaan doen kan ik dan ook pas kijken. Zou je tegen die tijd contact willen opnemen?

Heb jij al een simwissel geprobeerd tegen de echo trouwens?

› reageer

Over de klantenservice van HN ben ik helemaal niet te spreken, wat een stug zooitje. Nadat ik ze 3 kansen gegeven had, wat al 2 teveel was, om de teveel in rekening gebrachte abokosten van enkele tientallen eurocenten terug te betalen, wat ze vertikten, en ja principe is principe, heb ik het via de gc moeten oplossen. Ze hebben er uiteindelijk ongeveer 450 euro voor moeten ophoesten. Wel leuk om zoiets te zien. Hoe kunnen we het snelst geld over de balk smijten. Nu weer zo een gevalletje bij een verlenging, even kijken of ze er iets van geleerd hebben.

› reageer

Maar wel klant bij ze blijven?

› reageer

Goed gedaan! Ben benieuwd of ze arrogant blijven, zo ja laat ze maar bloeden haha. >

› reageer

Helaas loop ik bij HN telkens tegen traagheid op het internet aan. Ook mist 4G ondersteuning. Ik stap dus over naar Simyo. Daar heb ik stabielere ervaringen + 4G voor 5,- extra.

› reageer

Maar wel klant bij ze blijven?

Inderdaad, vind het wel handig dat ik met het beltegoed alles kan doen, en daar dan maar de helft of iets meer voor neer hoef te tellen.
Ik zei ook dat ik met de klantenservice niet tevreden was. Dat ze voor zoiets simpels en voor een extreem klein bedrag het laten uitdraaien op een gc kwestie vind ik ronduit dom.

› reageer

@voordeelmobiel.nl
ik kan per 25.05. ook het HN abonnement van mijn dochter (maar loopt nog op mijn naam) verlengen. Nu is ze sinds vandaag 18 jaar en het abonnement zou nu op haar naam kunnen lopen. Wat kan ik het beste doen? Abo op mijn naam opzeggen en op haar naam een nieuwe HN simonly aanvragen met nummerbehoud van HN naar HN (kan dat überhaupt?) of verlengen en daarna abo op haar naam laten zetten?

› reageer

@Maite,
Er is geen provider waar je zo makkelijk een abonnement kan overzetten naar iemand anders dan bij HN. Gewoon in mijnhollandsnieuwe de naam wijzigen en klaar. Heb ik ook gedaan toen mijn dochter 18 was geworden. Bij andere providers betaal je voor contractovername, bij HN op deze manier niet.

› reageer

Wat vdh zegt kan inderdaad, ik kan het ook voor je regelen. Dat is alleen iets meer werk inderdaad, maar dan kan je voor toekomstige ondersteuning wel bij mij terecht. Geef maar aan wat je wilt. Je kan me ook altijd even mailen op info (@) voordeelmobiel.nl

› reageer

Bedankt @vdh en @voordeelmobiel.nl voor de info en aangeboden hulp. Ik neem graag via de mail contact met je op. Heb het vermoeden dat het eventueel iets ingewikkelder is met naam wijziging omdat ik ook nog een ander nummer heb lopen op mijn HN account

› reageer

Ik verlengde mijn abonnement enkele dagen voor de vervaldatum. Echter toen kreeg ik de bevestiging binnen dat de verlening een maand later pas ingaat. Ik mis dus 1 maand actiekorting. Volgens de klantenservice van Hollandsnieuwe moet je de verlenging dus minimaal 1 kalendermaand VOOR de vervaldatum van je abonnement al doorgeven. Houd hier dus rekening mee.

› reageer

Bij hollandsnieuwe zelf:
www.hollandsnieuwe.nl/sim_only

Sim only 24 maanden:
inclusief internet 550 MB/minuten/sms, inclusief 1000 sms en inclusief 500 MB's.
Kosten per maand: 13,00 euro.

Dit is:
24 maanden Kosten per maand
- Sim Only 550 10,00 euro
24 maanden lang 8,50 euro korting
- 1000 sms bundel 0,00 euro
24 maanden 10,00 euro korting op de sms bundel
- 500 MB bundel 3,00 euro.
24 maanden 7,00 euro korting op de internetbundel
Totaal per maand 13,00 euro.

Eenmalige kosten:
- Aansluitkosten 10,00 euro
van 30,00 euro voor 10,00 euro
- Bezorgkosten 0,00 euro
van 30,00 euro voor 0,00 euro
Totaal eenmalig 10,00 euro.

Voor nummerbehoud: het nummer van het bestaande abonnement via nummerportering naar een prepaid kaartje van een andere provider porteren.
Daarna het nummer weer terugporteren naar het nieuwe hollandsnieuwe abonnement.

› reageer

@Menich Je kan gewoon verlengen bij voordeelmobiel. Lianne reageert snel en helpt je bij vragen.Gaat wel via (studentmobiel)Heb onlang zelf deze verlenging ook gedaan onlangs.
https://www.studentmobiel.nl/shop/sim_only/verlenging/573/hollandsnieuwe-2-jaar

› reageer

@kor
Ik heb al diverse keren bij Lianne besteld.
Ik heb ook enkele keren telefonisch contact met haar gehad.

Lianne is een hele aardige vrouw, die altijd bereid is om ons te helpen.

Geweldig !!

Daar kunnen de anderen nog een voorbeeld aan nemen.

Daarentegen is zij natuurlijk ook ondernemer.

Echter deze keer is zij 1 euro per maand duurder dan mijn berekening.
Alleen betaal je via haar volgens mij geen verzend- of aansluitkosten.

In totaal is mijn berekening dan wel over 24 maanden in totaal 14 euro goedkoper

› reageer

Nu staat er bij de aanbieding ineens 14,95 euro verzendkosten.
Dan wordt het in totaal 28,95 euro duurder

Lianne, je gaf toch steeds aan goedkoper te kunnen/mogen aanbieden dan HN zelf ?

› reageer

Ik was even een paar dagen afwezig. Ik ga kijken naar de aanbieding en kom er zo op terug!

› reageer

Bij mij is deze aanbieding nu ook 13 euro. Wel met aansluitkosten. Als je me even mailt, dan haal ik de aansluitkosten er voor je af! Ik heb ook niet deze aanbieding specifiek er op staan. Wel de aanbieding met de 550 bundel. Maar niet de 550 + 500 + 1000 SMS bundel. Vinden jullie dat ik die aanbieding specifiek moet maken en op de site moet zetten? Maakt dat het wat duidelijker/overzichtelijker (nu moet je doorklikken bij de 550 aanbieding en dan de 550 + 500 + 1000 optie kiezen)?

› reageer

@voordeelmobiel.nl
als ik via https://www.studentmobiel.nl/shop/sim_only/verlenging/573/hollandsnieuwe-2-jaar bestel en ik vink bij de 550 MB/minuten/sms, inclusief 500 MB's de sms bundel aan, dan is het totaalbedrag nog steeds 14 euro in plaats van 13 euro

Het is net een goochelact: nu zijn de aansluitkosten weer 0,00 euro

› reageer

https://www.studentmobiel.nl//shop/sim_only/verlenging/573/hollandsnieuwe-2-jaar?gsm_bundle_id=2977#bestelformulier&ref=zanox&utm_source=ZANOX&utm_medium=cpa&utm_campaign=ZANOX&zanpid=1905948642645484544

Via deze link zie ik 13 euro. Of kijk ik verkeerd?

Wellicht dat je computer het verleden onthoudt? Cache legen? Of is dat het niet?

› reageer

@voordeelmobiel.nl
Ik heb het even via mijn mobiel geprobeerd, maar ook daar komt als ik onder in het rode (bestel)vak de sms bundel aanvink er 1 euro bij. Totaal 14 euro

› reageer

Oh zo! Nu snap ik het! Je hoeft de SMSbundel niet aan te vinken! Die zit er automatisch bij. Heel onhandig en onduidelijk. Maar het kan helaas niet anders in de systemen bij sm. Als je besteld en via mij ondersteuning wilt, wel graag via www.voordeelmobiel.nl bestellen...dus niet die direct sm link

› reageer

@voordeelmobiel.nl
Ik heb steeds op een uiterst prettige manier via jou besteld en ik was dat ook nu weer van plan.

Door deze miskleun, iets wat jij heel onhandig en onduidelijk noemt, heb ik dus gisteren avond rechtstreeks via HN 3 sim only's besteld en heb ik dus, naar nu blijkt 3 x 10 euro = 30 euro (3 x aansluitkosten van 10 euro) teveel betaald, terwijl jullie gegevens aangaven dat ik 28,95 euro per abonnement duurder uit zou zijn

› reageer

@menich: Ok, dat is vervelend. Wat wil je nu dat ik doe?

› reageer

@voordeelmobiel
misschien dat door jouw bemiddeling de 3 x 10 euro (alsnog) kunnen worden geschrapt?
Als je dat zou willen doen, dan zou dat heel welkom zijn.

› reageer

@menich: ik wil je met alle liefde op elke mogelijke manier helpen waar ik kan. Alleen dit heb je nu niet via mij besteld. Dus ik weet niet hoe ik kan onderbouwen dat je de 3 x 10 euro terug zou moeten krijgen. Ik kan moeilijk tegen hn zeggen dat je niet via mij besteld hebt door een onduidelijkheid en dat ze je daarom de 3 x 10 euro moeten terug geven. En je hebt niet via mij besteld, dus daar kan ik ook niet zo veel mee. Het enige wat ik kan bedenken is om de orders te annuleren en via voordeelmobiel
aan te sluiten?

Als je zelf een ander idee hebt, ik sta (bijna) overal voor open.....

› reageer

Mijn hn abo loopt op 23 sep 2017 af. Maar vroeg me dus af als ik het wil verlengen, kan ik dan een ander toestel nemen bv de s7 edge en zoja op welke wijze kan dat?

› reageer

Ik neem aan dat je een 2 jarig abonnement hebt, is het dan niet een beetje erg vroeg om nu al naar een ander toestel uit te kijken?

Ik weet niet of je onder het oude tariefplan van 2 maanden meenemen zit, maar als dat wel zo is, dan zal je denk ik naar een nieuw tariefplan over moeten stappen waarbij je bundel niet 3 maanden geldig is.

In dat geval zou ik eens gaan kijken naar Telfort, of je moet toch elke maand je beltegoed op maken, dan maakt het niet veel uit bij welke provider je zit.

› reageer

Je kan maximaal 3 maanden voor het aflopen van je hollandsnieuwe abonnement verlengen en 2 maanden van tevoren overstappen. U bent nu dus inderdaad echt veel te vroeg....helaas

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.