VodafoneProbleem met verlenging

Begin dit jaar heb ik m'n red business abonnement met een jaar verlengd vanaf 10 mei 2014. Destijds een toestel en verzekering erbij gekregen met de mededeling dat ik het verzekering moest op zeggen. Email gestuurd naar de klantenservice met de opzegging van het verzekering. Hierdoor is m'n verlenging niet doorgevoerd en op 10 mei werd mijn nummer uit de lucht gehaald. Volgende dag gebeld met de klanten service en die hebben het abonnement weer geactiveerd, maar niet de verlenging. Hierdoor heb ik extra kosten moeten maken en een rekening van 133 euro. Verlenging is op 3 juni geactiveerd. Klantenservice stond versteld van m'n verhaal, en die raadden mij aan om met de winkel op te lossen waar ik de verlenging heb afgesloten. Daar wilden ze me niet echt tegemoet komen, de uren dat ik niet bereikbaar was wilden ze wel vergoeden, maar meer ook niet.
Is deze verlenging wettelijk nog geldig? En wat kan ik t beste doen?

› reageer

Geen idee. Het is een zakelijk abonnement, dus geldt daar geen consumentenrecht op. Wat kan de winkel er aan doen dat jouw hele verlenging is geannuleerd, als jij alleen te kennen hebt gegeven je verzekering te willen annuleren? Sowieso zou een klantenservice een verlenging nooit moeten kunnen annuleren, voordat het toestel dat je er bij gekregen hebt ingeleverd is.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.