Tele2tele2 provider

Wie heeft er goede ervaring met deze provider , ik wil naar een andere provider , dus ik ben aan het zoeken maar hoor van div. dat deze provider erg tegen valt.
gr. ruud

› reageer

Sorry, ik heb geen ervaring, wel weet ik dat de Nederlandse 4G nog aan het uitrollen is, maar dat de bandbreedte niet zo hoog is als de andere netwerken. Ook is niet elke telefoon geschikt voor 4G. Chinese import is niet goed op de Nederlandse netwerken gericht i.v.m. dat niet elk 4G netwerk (volledig) ondersteunt wordt waardoor de toestellen deels of niet geschikt zijn.

Ik ken wel iemand die zeer positief is over Tele2 mobiel, hij kan onbeperkt naar vast en mobiel bellen en SMS-en naar alle Nederlandse en heeft een internetbundel van 200mb die standaard bij zijn abonnement zit, maar gebruikt meestal Wifi. Volgens mij heeft hij geen 4G, maar 3G, het is maar net waar je behoefte aan hebt.

Voor 17,50 per maand kan je dus behoorlijk bellen en SMS-en, de minimale internetbundel is 200mb en noemen ze "Sim Only onbeperkt bellen".

Tele2 is geen grote speler op de mobiele markt, de persoon waar ik het over heb woont in Amsterdam. Providers willen graag in de grote steden goed bereikbaar zijn, dus echt een onafhankelijke mening kan ik niet geven, meer een indicatie.

Volgens mij gaat 5G pas echt leuk worden als ik de berichten zo lees, dan kan de internetverbinding thuis eventueel er uit gegooid worden, maar hopelijk zal dat dan goedkoper worden.

› reageer

Ik bel zelf met tele2 + mobiel internet. Ben er op zich best tevreden over, heb hetzelfde bereik als met mijn vorige provider Hollandsnieuwe. Woon zelf in Utrecht en kom weinig in de uithoeken, maar het bereik is prima. Verder vind ik de klantenservice erg vriendelijk.

› reageer