Waar is VIP gebleven?

Waar is VIP gebleven?

› reageer

Ik hoop geen stille dood...

› reageer

Graag weer terug.

› reageer

Uhhh en ik kan niet meer berichten volgen? Dus dat ik een mailtje krijg als er een bericht is geplaatst? Of kijk ik met mijn neus?

› reageer

De laatste post uit het VIP topic was van april dit jaar. Er werd dus te weinig gebruik van gemaakt om de moeite van het onderhouden er van te rechtvaardigen. Misschien dat we in de toekomst als het forum weer wat groeit in activiteit het VIP-Forum weer in ere herstellen.

Het volgen van topics is nog in ontwikkeling en komt binnenkort weer beschikbaar.

› reageer

Hoewel het VIP gedeelte al een tijdje stil is, ben ik bang dat je op die manier nog meer mensen gaat wegjagen dan er nog over zijn, want wie bewaart die beperkte lijst met mensen?

› reageer

Als een deel van het forum niet veel gebruikt wordt kost het toch juist weinig moeite om het te onderhouden? Ik post niet vaak meer op tv, maar wil wel graag af en toe wat opzoeken. Nu wil ik iets opzoeken in dit forum, maar bestaat het niet meer... Jammer. Kan het niet teruggezet worden?

› reageer

Schwantzi schreef:
Als een deel van het forum niet veel gebruikt wordt kost het toch juist weinig moeite om het te onderhouden? Ik post niet vaak meer op tv, maar wil wel graag af en toe wat opzoeken. Nu wil ik iets opzoeken in dit forum, maar bestaat het niet meer... Jammer. Kan het niet teruggezet worden?

Nee, momenteel kan je niks meer opzoeken in het oude VIP-forum. We hebben nog wel een backup liggen, maar die staat op dit moment niet actief in onze database. Dus tenzij het ├ęcht heel belangrijk is wat je wilt weten is het helaas op dit moment niet mogelijk. Het spijt me.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.