Wat is een goed alternatief voor Telecomvergelijker?

Deze site stond bij mijn favorieten toen de Nokia's nog koelkasten waren en Dirk Postma de scepter zwaaide, zucht...
Nu ben ik deze site erg beu. Weet iemand een betere site waar ik naartoe kan gaan, bij voorkeur met een levendig forum.
Zoiets als Tweakers bijvoorbeeld.

› reageer

Tweakers

En voor vergelijkingen bestaan er inmiddels diverse sites met betere vergelijkers dan hier.

Helaas, het was inderdaad leuker vroeger

› reageer

Daar was een tijd geleden ook al een discussie over, vraag mij af hoe druk deze site nog bezocht wordt. Tweakers zal wel de grootste zijn, , maar deze site had zijn charme, helaas is dat na alle updates een stuk minder geworden, ik mis nog steeds de oude lay-out de oude telecom vergelijker.

› reageer

Ik behoor ook bij diegenen die bijna dagelijks even ging kijken of er nieuwe wetenswaardigheden op het forum stonden.
Maar ik geloof niet dat dat nu nog nut heeft.
Ik zal eens bij Tweakers gaan kijken.

› reageer

"Never change a winning horse" hebben de eigenaren/directeuren kennelijk niet begrepen.
Welke forum op tweakers heeft aanbiedingen?

› reageer

› reageer

Ik zal tweakers ook een beetje in de gaten gaan houden. Ze doen daar echter wel veel moeilijker over shops die zich in fora mengen. Als jullie fora zien waar je mijn hulp of aanbiedingen daar nodig hebt, laat het even weten. Dan kan ik kijken of ik daar wellicht ook wat kan betekenen......

› reageer

@williewortel
http://gathering.tweakers.net/forum/list_topics/126

› reageer

Pfff 6 weken na releasedatum staat de Galaxy S5 mini nog steeds niet op telecomvergelijker. Echt triest gesteld met deze website tegenwoordig. Op sterven na dood. Ga hem ook na jaren trouwe dienst verwijderen uit mijn favorieten.

› reageer

@voordeelmobiel.nl:
Je hebt 't goed gezien, we zitten op Tweakers echt niet te wachten op shops, die hun aanbiedingen in 't forum komen spammen.

› reageer

Er zijn genoeg vergelijkingsites te vinden. Ik ga altijd voor topinformatie. Zo lees ik hier een heel interessant stukje over onbeperkt bellen.

› reageer

Marly schreef:
@voordeelmobiel.nl:
Je hebt 't goed gezien, we zitten op Tweakers echt niet te wachten op shops, die hun aanbiedingen in 't forum komen spammen.
Zoals bijvoorbeeld sven80 van verlengmijnmobiel.com hier wel presteert... mijn mobiel is overigens al lang genoeg... ;-)

› reageer

@wout,

Is de link die Funk80 in dit topic gegeven heeft de zelfde link die jij gebruikt?

Ik ben nog een beetje zoekende, de website van de link die Funk80 hier op het forum heeft gezet ziet er wat anders uit waardoor het voor mij wat wennen is, of gebruik jij een andere link?

› reageer

@wout,

Via onderstaande links is er ook wat te zien, is dat het zelfde of weer net even anders?

https://www.telecomvergelijker.nl/forum/onderwerp/54302/nieuw_forum_gezocht_goed_advies_tweakers_bijvoorbeeld_waar#laatste

http://gathering.tweakers.net/forum/list_topics/100

Edit:

Ik zie het al, de één zijn aanbiedingen de ander vragen, maar is er ook een hoofdpagina waar alles uit gelinkt staat?

Ik zie dat op het FOK forum ook het één en ander actief is, maar nog verder geen ervaring mee.

› reageer

Casper schreef:
@wout,

Is de link die Funk80 in dit topic gegeven heeft de zelfde link die jij gebruikt?

Ik ben nog een beetje zoekende, de website van de link die Funk80 hier op het forum heeft gezet ziet er wat anders uit waardoor het voor mij wat wennen is, of gebruik jij een andere link?

Ik heb zelf (ook) nog geen goed alternatief voor telecomvergelijker. Tweakers kan een deel opvangen, maar biedt minder overzicht.
In mijn post reageerde ik alleen even op een shop die nmm een beetje al te luidruchtig reclame maakte voor zichzelf. Sorry dat ik nog niet eerder gereageerd had, maar ja, ik kom hier ook niet dagelijks meer...

› reageer

@wout,

Ik kom hier ook niet dagelijks meer, maar om het nou compleet de rug toe te keren gaat mij op dit moment nog te ver aan gebrek aan beter.

Tweakers zal best goed zijn, maar de infrastructuur is erg wennen en inderdaad niet volledig.

Ik ben al een lange tijd lid van een ander forum dat vooral over satelliet TV gaat, maar daar is ook een hoekje voor telecom wat ongeveer het zelfde werkt als hier, met dat verschil dat er GEEN reclame gemaakt mag worden. Er mogen geen aanbiedingen geplaatst worden, ook geen namen van bedrijven, want na waarschuwingen volgt een tijdelijke ban..

Algemeen satelliet forum:
www.sat4all.com

Het telecomhoekje:
https://www.sat4all.com/forums/forum/39-mobiele-vaste-telefonie-en-voip/

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.