Unieke hollandsnieuwe aanbieding - Nergens goedkoper!

We zijn de enige die een hollandsnieuwe aanbieding voor 7,50 euro met gratis toestel mogen voeren!

Hollandsnieuwe - 2 jaar
275 min/SMS/MB
€7,50 per maand
Gratis Samsung Galaxy Young 2
Eenmalig €19,95 aansluitkosten
Eenmalig €4,95 verzendkosten
Meer info: http://www.voordeelmobiel.nl/detail/aanbieding/abonnement-met-gsm/hollands-nieuwe/hollandsnieuwe-aanbieding-gratis-samsung-galaxy-young-2-24.html

En ja.....ik ben me er van bewust dat dit een heel simpel toestel is. Maar als je toch aan het kijken was naar een Sim only van €7,50 dan kan je iig beter deze afsluiten.....dan krijg je er nog een gratis telefoon bij! De enige kosten die je dan meer kwijt bent tov een sim only is 4 euro aansluitkosten en 4,95 verzendkosten

› reageer

Ehm. Het enige wat jullie doen is doorlinken toch?
Dus belsimpel waarnaar de aanbieding doorlinkt heeft hem exclusief wellicht.

Als ik zou willen kan ik ook ergens een linkje plaatsen naar belsimpel heb ik hem dan ook exclusief?

› reageer

Zoals je op meerdere threads kunt lezen hier werkt het bij ons wel iets anders. Wij bieden ook ondersteuning. Het is niet zo dat het enige wat wij doen doorlinken is.

Wij hebben altijd direct verkocht en alles zelf aangesloten. Gezien de ontwikkelingen in de markt en de crisis hebben we besloten dit niet meer zelf te doen, maar een partner te zoeken hierin. Dat is onder andere/voornamelijk BelSimpel geworden. Echter bieden wij nog steeds volledig alle ondersteuning en andere diensten die we vroeger boden toen we zelf aansloten. Het enige verschil is dat je de order niet bij Voordeelmobiel op de site afrond. Voor de rest is er niks anders. Tevens hebben we bepaalde afspraken met BelSimpel en linken we direct door naar hen zoals je dan waarschijnlijk ook hebt gezien (zonder tussen persoon). Deze afspraken maken ze niet zomaar met iedereen......

› reageer

Ik kan het verhaal van Voordeelmobiel geheel ondersteunen.
Ik heb niet één keer, maar enkele keren al zeer goede ervaringen gehad met Voordeelmobiel. De hulp en service is buitengewoon goed.
Iedereen kan ik Voordeelmobiel aanraden.

› reageer

Jammer dat ik de aanbieding van BEN ben misgelopen. Ik kijk ook niet elke dag op Telecomvergelijker.

› reageer

Dank je wel Hans. Ja, jammer hè dat je ook geen melding meer krijgt als je je aanmeld in een thread. Ik kijk ook niet meer dagelijks. En wij zijn niet de enigen volgens mij helaas.....

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.