eenjarige sim only van hollandsnieuwe

Ik wil een een- of tweejarige sim only (250 min en 40 sms, geen data) en vergelijk de aanbiedingen op deze site.
Dan komt hollandsnieuwe bovenaan met eenjarig 550 voor gemiddeld €5,33 bovenaan.
Ik wil die afsluiten, maar dan klopt dat niet. Heeft telecomvergelijker een fout gemaakt?

› reageer

Ik zie het : http://www.telecomvergelijker.nl/sim-only#i=0&sum=250&sut=40&sumb=0&or=2&soc=2&sis=0&sbo=2&s4g=0&sl=0&odpm=100&osppmm=110&rv=1&rp=1&rsf=3&dn_s=1&so_s=1&sum_s=1&sumb_s=1&dpm_s=1&odpm_s=1&opsm_s=1&ost2_s=1&sut_s=1&osppmm_s=0&scn_s=0&ost_s=0&or_s=0&s4g_s=0&sis_s=0&soc_s=0&sbo_s=0

Dit klopt inderdaad niet. De 550 bundel 1 jaar bundel kost 12 euro per maand en dat is echt het goedkoopste wat er te krijgen is ( http://www.voordeelmobiel.nl/detail/aanbieding/nieuwe-sim-only/hollands-nieuwe/hollandsnieuwe-aanbieding-550--1-jaar-abonnement-12.html )

Ik weet niet wat er mis gaat bij deze aanbieding bij TV, maar het klopt niet iig

› reageer

hansnl schreef:
Ik wil een een- of tweejarige sim only (250 min en 40 sms, geen data) en vergelijk de aanbiedingen op deze site.
Dan komt hollandsnieuwe bovenaan met eenjarig 550 voor gemiddeld €5,33.
Ik wil die afsluiten, maar dan klopt dat niet. Heeft telecomvergelijker een fout gemaakt?

Gaat Telecomvergelijker er voor zorgen dat ik van deze aanbieding gebruik kan maken? Dat zou geweldig zijn. Graag dus.

› reageer

hansnl schreef:
Dan komt hollandsnieuwe bovenaan met eenjarig 550 voor gemiddeld €5,33 bovenaan.

Helaas kan het voorkomen dat dergelijke fouten in de site sluipen. We doen ons uiterste best om de prijzen en aanbiedingen up-to-date te houden. Maar de prijs die uiteindelijk bij de webshops wordt aangegeven is de daadwerkelijke prijs voor de aanbieding in kwestie.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor het melden.

› reageer

Gaat Telecomvergelijker er voor zorgen dat ik van deze aanbieding gebruik kan maken?
Gaat deze regering ons ooit nog het beloofde zoet (terug)geven.... ?

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.