KPN introduceert UMTS en flatrate UMTS 15 juli

Kunnen de shops die ons in het verleden mooie i-mode-aanbiedingen hebben gedaan (gsmstunter, vtu-telecom) nu vertellen of er ook mooie acties in het verschiet liggen met UMTS (voor particulieren)? Ik bedoel in de categorie gratis toestel, gratis abonnement (zoals die toshiba/ mitsubishi/ NEC-acties).

› reageer

75 euro voor onbeperkt UMTS via een datakaart voor de laptop, dus zonder limiet.

Verder abonnementen tussen 5 en 50 MB voor 12,50 tot 50 euro en mogelijk het meest spectaculaire:

GPRS en UMTS voor 1,5 euro per MB als je geen abonnement hebt.

Dit aanbod ziet er echt erg goed uit! Zo wil ik het ook wel gaan gebruiken als vervanger voor GPRS.

zie de link op planetmulitmedia

› reageer

Voor 75 euro per maand kunnen gebruikers hiermee volgens KPN 'onbeperkt' online. Net als bij veel adsl-abonnementen is dit 'onbeperkt' overigens relatief. KPN hanteert een zogenoemde fair use policy met een datalimiet van 1 GB per maand.

Bron www.webwereld.nl

› reageer

Volgens mij kloppen de prijzen niet helemaal. Iemand die een bundel van 5mb heeft, betaalt 12,50, dus 2,50 per mb. Terwijl je zonder abonnement voor 1,50 per mbtje betaalt. Maar dat onbeperkt-dataverkeer-abo voor 75 euro is toch wel lekker.

› reageer

Journalisten snappen persberichten wel eens vaker niet goed, dus het is nog even afwachten. Ik zou het wel stoer vinden als KPN na de sms oorlog en de verlaging van de bundelprijzen ook op het gebied van data verkeer een oorlog gaat beginnen. Ik weet zeker dat email, Imode en WAP/internet via de mobiel dan opeens bijna net zo belangrijk kunnen gaan worden als in Japan etc. (nu is het in verhouding nog te duur namelijk.

Zal planetmultimedia met die 1,50 per MB niet iets anders bedoelen?

› reageer

de internetprovider XS4All mag van KPN blijkbaar het eerste consumentenaanbod van de UMTS laptop kaart doen. 185,- euro ex. BTW. bij een 3 jarig flatfee abonnement van 75,- euro per maand. Vooral die 3 jaar is wel erg lang in verhouding tot de ontwikkelingen en concurrentie op UMTS die de komende maanden zal ontstaan. Al met al in mijn ogen dus een kansloos aanbod. (dataprijs OK, maar contractduur en kaartprijs slecht!)

› reageer

Kunnen de shops die ons in het verleden mooie i-mode-aanbiedingen hebben gedaan (gsmstunter, vtu-telecom) nu vertellen of er ook mooie acties in het verschiet liggen met UMTS (voor particulieren)? Ik bedoel in de categorie gratis toestel, gratis abonnement (zoals die toshiba/ mitsubishi/ NEC-acties).

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.