Geen geld retour v Mobiel.nl

Begin maart jl telf bij Mobiel.nl besteld, zou sinlockvrije zijn, maar twee keer een niet
sinlockvrij toestel ontvangen, 14 maart terug gestuurd en geld terug gevraagd, tot nu
toe niets ontvangen. Bij het toestel zat een garantie v Telfort . Dus Telfort gebeld, maar
die zeggen niets te kunnen doen en verwijzen naar Mobiel. Als je mobiel veld wordt iedere
keer gezegd het geld wordt binnenkort overgemaakt, wat dus niet klopt.
Mobiel geeft garantie via Telfort en die verwijzen je naar Mobiel.

Dus een goede raad koop nooit iets bij Mobiel.NL of bij Telfort ( mobiel.nl is parner Telfort)

Heeft U ook slechte ervaringen met een v deze twee firma's , graag een reactie.
PS waarschuw ook andere geïnteresseerden.

› reageer

Heb je onderstaande procedure gevolgd?Kan ik mijn bestelling annuleren?
Je hebt na levering 14 kalenderdagen de mogelijkheid om je bestelling, zonder opgaaf van reden, te retourneren. Als je van deze mogelijkheid gebruik wilt maken, is het belangrijk dat je de volgende stappen doorloopt:

1. bel Klantenservice op nummer 1200 of 06 1200 1200 en meld dat je je bestelling wenst te retourneren. Je zult vervolgens worden voorzien van een retournummer
2. je ontvangt vervolgens een e-mail met instructies over hoe je de bestelling kunt terug sturen
3. na het retourneren ontvang je van KPN, Hi of Telfort een bevestiging van ontvangst.

Retourneren is gratis
Je kunt als je via het antwoordummer (onverzekerd) de bestelling terugstuurt, geheel kosteloos retourneren. Als je aangetekend wilt verzenden zul je wel zelf de kosten daar voor moeten betalen
Bron: http://www.mobiel.nl/FAQ

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.