Goedemorgen,
Zoals jullie weten en wel gemerkt hebben zit ik niet zo vaak meer op dit forum als vroeger. Ik kijk af en toe nog wel eens, maar er zijn ook minder onderwerp waar ik wat aan bij kan dragen met mijn expertise. Vroeger waren er vaak onderwerpen waar ik wel bij kon helpen, er zijn nu minder en andere vragen merk ik.....
Maar goed, ik dacht: laat ik het toch nog maar weer eens proberen. Jullie hebben mij ook altijd wel goede inzichten gegeven.
Zoals wellicht een deel van jullie wel weet heeft voordeelmobiel zich vaak gericht op de wat kleinere abonnementjes met iets simpelere toestellen voor een mooie prijs. Het valt me op dat de andere shops dit nu ook vaker doen. Ik vermoed omdat, als je geen groot verbruiker bent en niet het nieuwste van het nieuwste wilt, dat het dan niet uit maakt of je de nieuwste of 1 na nieuwste telefoon hebt als je dat veel geld kan schelen. Telefoons kunnen tegenwoordig de basis wel, zelfs oudere telefoons. En niet iedere Nederlander is zo goed op de hoogte en gebruikt alles van een telefoon zoals jullie.
Ik denk dus dat deze markt groter is geworden en dat we daarom meer concurrentie hierin hebben gekregen. We merken ook dat de verkoop van dit soort abonnementen terug loopt en we toch wat meer iets hogere abonnementen verkopen.
Op zich is de site gebouwd juist voor deze wat simpelere acties. Wat vinden jullie? Moeten we de focus verleggen? Waar gaat de focus heen in het komende jaar bij de consument?
Wat zou een goede insteek kunnen zijn voor www.voordeelmobiel.nl?
Ik ben erg benieuwd naar jullie inzichten!
Advies/inzicht van jullie nodig!
Door: voordeelmobiel.nl
29 September 2015 11:03