Beste mensen,
Ik ben al een tijdje op zoek naar een iPhone, ik heb er al een tijdelijk mogen lenen van mijn broer als leentoestel. Sindsdien ben ik erg verliefd op de iphone, maar het probleem is dat ik niet veel geld te besteden heb voor een nieuwe iphone.
Na een tijdje sparen heb ik een leuke refurbished iPhone gezien bij http://www.saleplus.nl/. Nu is mijn vraag of er meer mensen zijn die refurbished telefoons gebruikt hebben, en wat de ervaringen zijn met de levensduur, garantie e.d.
Alvast bedankt!
Mijn broertje heeft er 1 van KPN, let wel op de simlock.
Je kan ook kijken in Eindhoven bij Coolmix.nl
zijn zo goed als nieuws , er is niks mis mee gewoon doen .
mvg jeffrey
www.iphonerepairs.nl
Niet aan beginnen. Kun je net zo goed een tweedehands kopen die is goedkoper. Garantie krijg je zogenaamd maar 99 % word bij een defect op "waterschade" gegooid en da heb je helemaal niks.
› reageernicobart schreef:
Niet aan beginnen. Kun je net zo goed een tweedehands kopen die is goedkoper. Garantie krijg je zogenaamd maar 99 % word bij een defect op "waterschade" gegooid en da heb je helemaal niks.
Wat een onzin waar baseer je dit op ? mijn ervaringen zijn gewoon goed wat betreft de garantie afhandeling van refurbished iphones....
Ik meen iets dat het bedrijf LEAP ook handelt in Apple producten, misschien is het wat, ik heb zelf geen ervaring met iPhone toestellen.
Bijna elke fabrikant probeert het op waterschade te gooien als er wat aan de hand is, lekker makkelijk en goedkoop, maar daarvoor heb je een mond gekregen, want dat hoef je niet te pikken.
Nieuw in doos op bijvoorbeeld Marktplaats is ook een optie, maar vraag dan wel even om de bon. Vermoedelijk gaat het hier dan om contractverlengingen, dan heb je een ander probleem, want je moet wel een bon hebben, maar vaak staan die op naam.
Heb zelf een refurbished 5S. Toestel ziet er prima uit, maar je kan wel zien dat hij niet splinternieuw is. Werkt echter prima!
Geen idee waar die vandaan komt, is zakelijk.
Casper schreef:
Ik meen iets dat het bedrijf LEAP ook handelt in Apple producten, misschien is het wat, ik heb zelf geen ervaring met iPhone toestellen.
Bijna elke fabrikant probeert het op waterschade te gooien als er wat aan de hand is, lekker makkelijk en goedkoop, maar daarvoor heb je een mond gekregen, want dat hoef je niet te pikken.
Nieuw in doos op bijvoorbeeld Marktplaats is ook een optie, maar vraag dan wel even om de bon. Vermoedelijk gaat het hier dan om contractverlengingen, dan heb je een ander probleem, want je moet wel een bon hebben, maar vaak staan die op naam.
Je recht hebben en het ook krijgen zijn er twee. Ik ken eigenlijk niemand die het gewonnen heeft bij een vermeende waterschade claim.
LEAP heeft diverse winkels, al zie ik het er niet vaak storm lopen.
Hallo, het is een genoegen om hier te zijn en te kunnen reageren op een onderwerp dat ik heel goed ken, aangezien ik als seo heb gediend voor sommige winkels die soorten opnieuw vervaardigde of opnieuw samengestelde telefoons verkopen en de waarheid verschilt niet veel in termen van ontwerp of kwaliteit Als dit significant is in termen van prijs, aangezien hun prijs bij het opnieuw betreden van het bedrijf wordt gedevalueerd en het wordt gereproduceerd als koopwaar dat een soort probleem opleverde voordat het de klant bereikte, heb ik er zelf een gekocht om te testen wat ik had en de waarheid is dat ik niets slechts heb opgemerkt
› reageer