2016 is inmiddels begonnen, dus bij dezen:
De beste wensen voor 2016 en dat er weer wat activiteit op dit forum gaat herleven.
Hetzelfde gewenst! Ik heb er weinig vertrouwen in moet ik heel eerlijk zeggen, tijden veranderen, marges op abonnementen/toestellen zijn nog geen 1/3 van wat het geweest is en dit gaat ook niet veranderen verwacht ik zo in een markt waar enkel het aantal MB's de bepalende factor is van een abonnement en onbeperkt bellen / sms'en vaak standaard al inbegrepen is.
› reageerDe mooiste tijden zijn voorbij, maar er zit zo nu en dan wel wat aardigs tussen. Ik heb nog geen onbeperkt bellen en SMS-en, veel gaat binnenkort via wifi, ik verwacht wel wat aanbiedingen van Tele2, maar ook eenvoudige prepaid kaarten zijn weer een beetje hot aan het worden.
Laat ik even wat in de ring gooien:
Hema prepaid simkaart 1 euro met 500MB mits voor 1 februari 2016 geactiveerd. Gratis nummerbehoud, bellen per seconden zonder starttarief.
Die 500mb is bij een laag verbruik toch leuk voor slechts 1 euro.
Ik zit soms wel aan een duo simkaart telefoon te denken, alleen al voor de eenvoudige aanbiedingen ernaast, maar aan de andere kant kan het weer onhandig zijn.
Beetje laat....maar ook vanuit hier de beste wensen!
Ik had het forum weer eens geopend en zie een heleboel spam (en dan echte spam - account aangemaakt om te reageren op een oud bericht met een aanbieding met link) waar niks aan gedaan wordt.
Ligt het nu vanuit de site zelf echt helemaal stil?
Zonde, ik vind je poging om hier weer wat leven in te blazen namelijk wel goed!
Ook vanuit Zeeland een gelukkig en gezond 2016. Als oud-forumlid zal ik ook hier weer eens wat actiever worden.
› reageerDe beste wensen voor 2016.
Jammer dat Simpel niet 1 jarige belrevolutie abonnementen aanbiedt, voor iets meer dan die 10 euro (bijv 15) dan was ik wel over gegaan. 2 jarige abonnementen vind ik te lang.
Netjes dat ze nu (sinds deze week) ook de optie hebben om 2 of 3 gig data te kopen, al had ik liever dus 1 jarige gehad.