Samsung, bundel met 1000 min/SMS/MB voor €10,- p/m

Eens kijken hoeveel mensen hier nog kijken. Ik heb een hele scherpe actie uit onderhandeld. En deze loopt nog door tot aanstaande zaterdag. Wellicht hebben jullie er iets aan:

hollandsnieuwe - 2 jaar
1000 min/SMS/MB
Gratis Samsung Galaxy Grand Prime VE
10 euro per maand
Eenmalig 4,95 euro aansluitkosten
Eenmalig 19,95 euro verzendkosten
Info: http://www.voordeelmobiel.nl/weekdeal.html

Ben je al hollandsnieuwe klant dan kan je ook verlengen voor dit aanbod. Dan betaal je geen aansluitkosten, maar wordt de maand prijs wel een euro per maand hoger.

Als je via TV komt, laat mij dat dan even weten per mail. Dan kan ik kijken wat ik extra nog voor je kan doen! Info @ voordeelmobiel.nl

› reageer

Lianne,

Heb je aansluitkosten en verzendkosten omgewisseld.?

› reageer

Hahahaha.....ja klopt idd. Sorry!

› reageer

Leuk, er zijn weer aanbiedingen, ik zit voorlopig nog aan het oude abonnement vast, maar wie weet volgend jaar maart als mijn 2 euro korting per maand op Hollandsnieuwe 175 min/sms verloopt.

Helaas kan bij een nieuw abonnement van Hollandsnieuwe de bundel niet een paar maanden mee worden genomen, als ze slim zijn dan voeren ze dat weer in.

› reageer

Ja, er begint wel weer een beetje wat te gebeuren qua goede acties. Heel fijn inderdaad. De omslag lijkt te zijn gebeurd met de kwartaal wissel...

Die gewijzigde voorwaarde van hn is inderdaad heel jammer. Ik denk alleen niet dat ze die weer terug gaan aanpassen. De enige bij wie je nu nog tegoed mee mag nemen is Telfort en die is voorlopig een stuk duurder dan hn.....

› reageer

De VE (Value Edition) versie komt er niet bijzonder goed vanaf tenopzichte van zijn normale broertje in de Geekbench test

http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_grand_prime_value_edition_benchmarked-news-12739.php

Is er ook een combinatie te maken met een ander toestel?

› reageer

Nee helaas niet voor deze prijs. Maar deze actie loopt tot zaterdag waarschijnlijk en daarna ga ik mijn best doen voor weer een nieuwe actie......

› reageer

Gaat nog wel steeds alles uit je bundel bij deze provider (zoals T-Mobile Flex vroeger)? Of zijn er ook zaken die buiten je bundel vallen?

› reageer

Raar is dat het bij een prepaid kaart alles bewaard blijft mits je aan de voorwaarden blijft voldoen, maar bij een abonnement is dat nog uitzonderlijk het geval.

Orange heeft de beste abonnementen gehad, jammer dat T-Mobile die opgeslokt heeft en nu T-Mobile zelf in de etalage staat schiet het al helemaal niet op.

Als men betaald, dan is het toch raar dat het van de betaler (= klant) het niet gebruikte tegoed wordt afgenomen? Normaal zou ik zeggen dat een provider daar rente van trekt, alleen staat de rente stand op 0, maar dan wordt er nog steeds aan verdiend als men wordt gebeld.

› reageer

Excuses voor mijn late reactie! Ik kijk hier niet meer dagelijks....

@Hugo Boss: Ja alles gaat nog steeds uit de bundel. Dus ook 0900-nummers en buitenland bellen

› reageer

voordeelmobiel.nl schreef:
Eens kijken hoeveel mensen hier nog kijken. Ik heb een hele scherpe actie uit onderhandeld. En deze loopt nog door tot aanstaande zaterdag. Wellicht hebben jullie er iets aan:

hollandsnieuwe - 2 jaar
1000 min/SMS/MB
Gratis Samsung Galaxy Grand Prime VE
10 euro per maand
Eenmalig 4,95 euro aansluitkosten
Eenmalig 19,95 euro verzendkosten
Info: http://www.voordeelmobiel.nl/weekdeal.html

Ben je al hollandsnieuwe klant dan kan je ook verlengen voor dit aanbod. Dan betaal je geen aansluitkosten, maar wordt de maand prijs wel een euro per maand hoger.

Als je via TV komt, laat mij dat dan even weten per mail. Dan kan ik kijken wat ik extra nog voor je kan doen! Info @ voordeelmobiel.nl

Ik heb inmiddels weer verlengd en is mooie deal en als je 1000 minuten /sms/mb hebt in vergelijk met oude 275 dan ga ik die 3 maanden houdbaarheid niet missen.
En Lianne heeft weer iets extra kunnen doen dus helemaal tevreden!

› reageer

Wat lief dat je dat hier nog even post! Dank je wel en mocht ik je in de toekomst weer kunnen helpen, dan hoor ik dat graag!

We zijn trouwens bezig met een geheel vernieuwde site. Begin mei komt alles als het goed is live. Ik zal dan ook nog even een berichtje posten hier om te kijken wat jullie er van vinden en of jullie tips/op of aanmerkingen hebben......

› reageer

Ook wij hebben een verlenging via Lianne gedaan. Alles prima verlopen en nog wat extra gekregen als tv,er.Bedankt Lianne.

› reageer

Nah wat leuk! En ik kreeg net ook nog een berichtje binnen van een TV bezoeker. Leuk om te zien dat het dan toch nog wel gelezen wordt ook al zijn er een stuk minder posts/reacties dan vroeger.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.