Tele2 Mobiel onbeperkt bellen, sms en internet €2,50 per mnd.

Momenteel werk ik als consultant aan een pilot van een grote provider met het snelste 4G+ netwerk van Nederland (225 Mbps!).

Ik zoek 100 ondernemers/bedrijven die het nieuwste voLTE 4G+ netwerk willen ervaren en tussentijds 3 korte vragen willen beantwoorden over hun ervaring met het netwerk en de service. Deelnemers ontvangen een abonnement waarmee 1 jaar lang onbeperkt mag worden gebeld, ge-sms’t en geïnternet.
De eerste gigabyte internet is op de hoogste snelheid (max 225 Mbps), daarna onbeperkt op een lagere snelheid. Je eigen nummer mag je meenemen, hoeft niet. Er is een eigen bijdrage van €2,50 per maand.

Heb je vragen stel ze hier, wil je deelnemen stuur een PB.

› reageer

JNL schreef:
Momenteel werk ik als consultant aan een pilot van een grote provider met het snelste 4G+ netwerk van Nederland (225 Mbps!).

Ik zoek 100 ondernemers/bedrijven die het nieuwste voLTE 4G+ netwerk willen ervaren en tussentijds 3 korte vragen willen beantwoorden over hun ervaring met het netwerk en de service. Deelnemers ontvangen een abonnement waarmee 1 jaar lang onbeperkt mag worden gebeld, ge-sms’t en geïnternet.
De eerste gigabyte internet is op de hoogste snelheid (max 225 Mbps), daarna onbeperkt op een lagere snelheid. Je eigen nummer mag je meenemen, hoeft niet. Er is een eigen bijdrage van €2,50 per maand.

Heb je vragen stel ze hier, wil je deelnemen stuur een PB.

Geen PB mogelijk hier. Alternatieven?

› reageer

Nee, dat is hier al een tijdje niet meer mogelijk.

Ik heb wel interesse, maar bent u van Tele2 of van een ander bedrijf?

Zitten er kleine lettertjes in de voorwaarden?

U kunt met mij contact opnemen via: jaime.nederland (at) gmail.com, de spaties even weghalen, de haakjes ook en at in @ veranderen, anders krijg ik een bak ongewenste e-mail binnen. Dit adres is apart voor u aangemaakt, dus mocht er rommel binnen komen, dan weet ik meteen waar vandaan.

Graag open en duidelijk ook de kleine lettertjes groot weergeven in uw bericht.

Ik zit niet 24/7 achter de computer, dus bij bericht graag even geduld, ik lees het vrijwel dagelijks.

Ik wacht op uw volledige antwoord.

› reageer

Na ruim 24 uur nog niets vernomen, het is toch niet zo'n geld-verdien-link waar de verstrekker geld van opstrijkt ?!

› reageer

En Casper...inmiddels wat gehoord?

› reageer

Nee, het is stil gebleven.

JNL had ook zelf een adres kunnen plaatsen, helaas is PB-en er al een tijd niet meer bij.

› reageer

Hoi Casper, hij heeft op 15 juni Telecomvergelijker voor het laatst bezocht. Jouw verzoek had je toen al enkele dagen staan.

@ JNL: mocht je niet reageren deze week, dan sluit ik het topic.

› reageer

Hoi Koen, Ik weet niet hoe dat persoon te bereiken is, ik zie geen e-mail adres, dus het schiet niet erg op. Het klinkt leuk, maar misschien te mooi om waar te zijn.

Echter als hij 15 juni online is geweest, dan had hij kunnen reageren, vaag dat persoon.

Reactie op het aangemaakte e-mail adres: 0,niks.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.