Is er nog leven op dit forum?

Voor de beste wensen in 2017 lijkt het mij wat aan de late kant, maar zijn er nog mensen die hier op dit forum langskomen?

› reageer

Na lange afwezigheid maar eens een kijkje genomen. Maar het is droevig gesteld hier..

› reageer

Wel een nieuwe certificaat etc. verkoper erbij!

› reageer

Het is hier echt droevig gesteld, zelfs als je niet inlogt is een deel van de tekst van dit forum verdwenen.

Weet iemand een beter forum of iets dat daar op lijkt?

Nog even en ik begin er zelf één, maar dan echt als standaard forum, dus eenvoudig, maar makkelijk communiceerbaar met elkaar.

› reageer

Op 9 september 2014 was ik hier voor het laatst ingelogd.

https://www.telecomvergelijker.nl/forum/onderwerp/54219/nieuw_forum_telecomvergelijker

Ik kom nog wel eens langs, als bij het graf van een oude vriend. Zo voelt het in elk geval. Ik heb hier een mooie tijd gehad met de vaste bezoekers en crewmembers.

Tegenwoordig kan je hier gewoon een spamthread openen en blijft deze dik een maand open. Rijbewijzen, paspoorten, diloma's ... Je kunt het hier allemaal vinden. Voor leuke telecomweetjes hoef je hier niet meer te zijn.

Vroeger werd er volgens sommigen te streng gemod. Nu wordt er helemaal niet gemod. Ik weet wel wat ik beter vond ...

› reageer

Kijk ook nog regelmatig op deze site. Helaas zijn er niet meer van die leuke aanbiedingen zoals vroeger.

› reageer

Je zult het niet geloven, maar zelfs ik kom nog af en toe langs. Inderdaad: helemaal niets meer. Casper, laat je even weten hoe je vordert met je eigen forum?
Groet aan allen!

› reageer

Gypsy schreef:
Je zult het niet geloven, maar zelfs ik kom nog af en toe langs. Inderdaad: helemaal niets meer. Casper, laat je even weten hoe je vordert met je eigen forum?
Groet aan allen!

Vooruit, meteen nog een mooie aanbieding erbij: een AEG Voxtel M1220, simlockvrij, dual sim (!) met 30 euro beltegoed voor maar 9,99. Rennen naar de Dirk!
https://www.dirk.nl/aanbiedingen/kanskoopjes-2/aeg-mobiele-telefoon.htm

› reageer

Hoi Gypsy,

Nee, ik heb het daar nog te druk voor, maar ik wil het graag wel.

Het zal er eenvoudig uit komen te zien, als het maar goed werkt is het al prima.

› reageer

Ook ik kijk af e toe! telecomland is anders geworden! Ik ws ook, ;-)

› reageer

Deze site is dood, verkwanseld door de (nieuwe) eigena(a)r(en)

Spam, geen mogelijkheid meer tot aanmelden nieuwe gebruikers (ivm met hoge aantal spambots)

Slecht omgaan met moderators, kortom mooie netwerk wat het was is verleden, verbaast mij eerlijk gezegd nog dat de site niet al off-line is

› reageer

Ja, best verdrietig.
Ik mis wel de tijden van het VIP forum, de BBQs en zo....

@Dirk als je hier nog ooit komt: Zing je nog wel?

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.