Sproei je medemens nat met een smsje

Hij is weer on!!!

› reageer

Sproei je medemens nat met een smsje
De Duitse tuinartikelenfabrikant Gardena heeft een opvallende actie bedacht om haar producten aan de man te brengen die niet door iedereen gewaardeerd zal worden.

Bij het treinstation van Dortmund heeft Gardena een enorme billboard geplaatst met daarop een nummer waar je naar toe kan sms'en. Op zich niet zo opzienbarend, maar het feit dat je daarmee een argeloze voorbijganger kan natsproeien verandert de zaak.

De sproeiers zijn onder het billboard geplaatst en worden geactiveerd op het moment dat iemand een smsje stuurt naar het speciale nummer. Voor de mensen die liever vanuit hun luie stoel iemand een nat pak willen bezorgen is er ook een speciale website. Met één klik op de knop kan je iemand een nat pak bezorgen en het resultaat nog eens live bekijken ook. Plezier verzekerd. Maar of de natgespoten wandelaar er ook zo om kan lachen is nog maar de vraag.

bron: www.telegraaf.nl

Ik zie alleen niet zoveel mensen langs lopen
Morgenochtend maar eens proberen >

› reageer

Dit is het billboard en live meekijken kan hier

/edit
je hebt de link nu ook zie ik..

› reageer

Dat plaatje kon zeker niet groter?

› reageer

Als het nou een beetje zomers weer was geweest hadden we een live Wet T-shirt contest kunnen houden. Er ligt nog zo'n Orange Free 20 sim van Belcompany stof te verzamelen in de kast

› reageer

Het leek mij erg interesant, maar Aufgrund der hohen Zugriffsraten ist die Gardena-Kamera zur Zeit leider nicht erreichbar.

› reageer

Dat is jammer, kun je niet zien wie je natgespoten hebt.

› reageer

Hij doet 't weer! maar waar hangen die sproeiers ergens? ik spuit telkens, maar niemand kijkt er op van mijn sproeiactie

› reageer

Bij mij gebeurt er ook niet echt iets nee

› reageer

Hij doet 't weer! maar waar hangen die sproeiers ergens? ik spuit telkens, maar niemand kijkt er op van mijn sproeiactie

Het lijkt uit de tuinslang te komen die dat jochie vast heeft. Zo nu en dan zie je daar namelijk een straaltje water uitkomen lijkt het. Maar volgens mij komt het gewoon uit in de plantenbakken daarvoor ofzo, want er kijkt inderdaad niemand op. Dus mensen werkelijk natsproeien gaat niet lukken denk ik

› reageer

Bij mij is de webcam off

› reageer

Hij is weer on!!!

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.