[GSM Winkels] Onzin op deze site

Om dit soort dingen de kop in te drukken heb ik zojuist de \"richtlijnen & weetjes\" die je te zien krijgt bij het starten van een thread of het reageren op een post aangepast. Ik heb o.m. hetvolgende toegevoegd:


Indien een winkel een fout(je) maakt, wil dat niet meteen zeggen dat ze oplichters zijn. Een dagje te laat, een knaak te weining uitbetalen, het kan allemaal \"per ongeluk\" gebeuren. Een winkel doet dit doorgaans niet express aangezien hun goede naam veel meer waard is. Melding ervan maken is prima maar hou het netjes. Hang er niet meteen het label \"oplichting\" aan. Ook is het raadzaam om zelf even contact op te nemen met de winkel, doorgaans zal men u prima helpen.

Berichten die er niet aan lijken te voldoen worden linea recta de prullenbak in geworpen. En euh, ik ben niet zo zielig hoor

› reageer

Er heeft net iemand geklaagd over uitbetalingen. Nader inzien vind ik de waarheidsgehalte niet hoog, omdat er sinds een tijdje een aantal (zielige) personen proberen deze site te boycotten. En waar baseer ik dit op: terruggavetermijn is verkeerd en bij ben is 1 abo per persoon mogelijk in 1 maand (de 2e pas mogelijk na betaling van eerste factuur.
Dus niet 3!!!

Ik vind dit zeer onprettig werken voor dirk en de nette telecomzaken. De site is bedoeld om informatie te geven over de telecom waar de consument wat aan heeft. Ik verzoek dus degene die slechte bedoelingen heeft, er gelijk mee te stoppen om onwaarheden voor zichzelf te houden

› reageer

Mensen proberen op
deze site elkaar alleen maar af te kraken...
waar is dat nou voor nodig?? Hebben die mensen
dan echt niks beters te doen??
In het verleden werden ook andere telecom bedrijven zwart gemaakt.
Wanneer komt hier een eind aan??

Zielig voor dirk die elke ochtend al die klachten moet aanhoren!!!

Ook een verzoekje van mij: Hou op met al dat kinderachtig gedoe!!Ga anders liever buiten spelen......

› reageer

Om dit soort dingen de kop in te drukken heb ik zojuist de \"richtlijnen & weetjes\" die je te zien krijgt bij het starten van een thread of het reageren op een post aangepast. Ik heb o.m. hetvolgende toegevoegd:


Indien een winkel een fout(je) maakt, wil dat niet meteen zeggen dat ze oplichters zijn. Een dagje te laat, een knaak te weining uitbetalen, het kan allemaal \"per ongeluk\" gebeuren. Een winkel doet dit doorgaans niet express aangezien hun goede naam veel meer waard is. Melding ervan maken is prima maar hou het netjes. Hang er niet meteen het label \"oplichting\" aan. Ook is het raadzaam om zelf even contact op te nemen met de winkel, doorgaans zal men u prima helpen.

Berichten die er niet aan lijken te voldoen worden linea recta de prullenbak in geworpen. En euh, ik ben niet zo zielig hoor

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.