[SonyEricsson K700i] vraag: geluid na het maken van een foto

soms neemt iemand je 123 in de maling...

› reageer

weet iemand hoe je het irritante klik geluid uit kan zetten nadat je een foto hebt gemaakt (SE K700i) ??

› reageer

Stiekem foto's maken in stille ruimtes??

› reageer

maar het is ook echt irritant.

› reageer

Heb gelezen dat het camera geluid uit gaat wanneer je hem op "meeting-profiel" zet.

› reageer

Die toestellen zullen er niet veel zijn, aangezien in Japan het al verboden is een mobieltje zonder klikgeluid op de markt te brengen... En terecht...

› reageer

wat een onzin, mijn digitale camera maakt toch ook geen geluid als ik een foto maak? (Canon Ixux I, ook erg klein)

› reageer

werkt dat nou? Dat op dat andere profiel zetten? Ik had op een ander forum (esato.com) gelezen. Bij sommigen werkte het wel, andere weer niet

› reageer

Ik weet niet of het bij de K700 ook zo is, maar als ik mn T630 op "stil" profiel zet, heb ik geen geluid..

› reageer

meeting profile werkt bij mij prima...

handig, als je weer es wat leuks ziet dat niet hoeft te weten dat je een foto maakt

› reageer

meeting profiel werkt, bedankt allemaal.

(blijft wel raar, dat je het niet gewoon kan uitzetten?!?)

› reageer

ehmm.. dat truc met meeting profile werkt niet meer als je software update doet (van R2A naar R2L, je lost wel veeeeel andere problemen mee bv. batterij houd langer vol etc.)

DUss...

› reageer

dat klikgeluid van de K700i lijkt wel alsof je met je vliegenmepper aan de gang bent in plaats van een camera... Maar ja, in drukke omgevingen als kroegen hoort toch niemand het

› reageer

Kan het geluid nu af en zo ja hoe ?
k700i

› reageer

Als je de nieuwe firmware wilt kan het dus niet, behalve als je je toestel openschroeft en een schakelaartje aan 1 vd contacten vd speaker zet, of de firmware gaat reverse-engineeren en die aanpassen

› reageer

ok prima
en dit doe ik in 1 2 3 ...
of dit laat ik doen door ....

› reageer

soms neemt iemand je 123 in de maling...

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.