T-Mobile[Orange] Orange steelt mijn geld

bedankt allemaal voor de tips, ik ga een brief sturen en de reactie daarop afwachten (geef ze een week?) daarna misschien ook maar de orange shop proberen.

veel off-topic gepiep hier, misschien maar ff lockje?

› reageer

Ik zit met een probleem en hoop via jullie misschien een oplossing te vinden...

ik heb een orange abonnement gehad die ik beïndigd heb per 7-6-2004 vanwege de tariefsverhogingen voor 't buitenland. Dit opzeggen ging allemaal goed en heb ook gemeld dat ik 't beltegoed dat ik over had over wilde laten zetten naar een prepaid kaart.

En hier ging het fout... Ik had 8-6-2004 een beltegoed van 107 euro ongeveer. Dus ik klantenservice bellen... bleek dat einddatum contract niet teruggezet was naar 7-6-2004, maar gewoon naar einddatum contract zoals 't normaal zou zijn 6-9-2004... Dit heb ik zo'n maand lang aangehoord gekregen en dat 't zo spoedig mogelijk zal worden gerectificeerd. Hier zou ik ook geen factuur over krijgen... Vervolgens toch nog een factuur ontvangen van E 84,99. Dus ik weer klantenservice bellen en toen werd me verteld dat ik de factuur moest storneren, dus blokkeren... Ik had nog verbruikskosten staan tot en met 8-6-2004, dus dat leek mij geen goed plan... Maar bij orange werd verteld dat 't niet geincasseerd zou worden. Vervolgens toch nog geincasseerd... dus ik weer bellen... en nu krijg ik elke keer maar weer te horen dat 't een fout was en dat het gecrediteerd gaat worden.. Inmiddels zit ik nu op een telfort abonnement (was al over gegaan voordat ik de factuur kreeg, want medewerker orange zei dat dat geen probleem zou worden)... en word er ontzettend moe van.

Hoe kan ik dit op korte termijn oplossen? Want ik wacht nog steeds op 't telefoontje van Orange... Ik bel zelf elke week ongeveer, maar krijg telkens hetzelfde te horen...

ik heb ook van elke medewerker die ik gesproken heb een naam en datum bijgehouden en beschreven wat ze me vertelden...

› reageer

Probeer ze eens een brief te schrijven (op papier) waarin je het probleem uitlegt en een passende oplossing voorstelt ...

› reageer

Was 't moeilijk om met zo'n overdreven topic titel aan te komen?

› reageer

Gewoon een knullig en vermoedelijk te voorlomen foutje van Orange, net zoals alle providers nog altijd eenvoudig vermijdbare fouten maken. Dom werk van Orange en inderdaad voor jou als klant uiterst irritant. Maar om dan meteen "stelen" als titel te gebruiken is wat overdreven toch?

Die oplossing om even een briefje te sturen lijkt mij trouwens inderdaad de gouden tip. Dat bellen met die klantenservice is vermoedelijk duurder dan die 39 cent voor een poatzelgel. (en bij geen antwoord nogmaals opsturen, maar dan aangetekend met ontvangstbevestiging).

edit: blijkbaar op hetzelfde moment aan het typen, we zijn het dus eens dat het een overdreven titel is!

› reageer

shja, bij nader inzien wel overdreven Maar ik had net orange aan de lijn en had nog wat adrenaline in m'n bloed...

› reageer

Orange maakt altijd fouten.
Zo stelen ze altijd geld van je bundel af en zeggen ze dat dit een storing is! Assholes...

› reageer

Orange is niet de enige die fouten maakt...
Zo stelen ze altijd geld van je bundel af (...)
Interessant werkwoord... 'afstelen'
Klinkt allemaal off-topic, maar uiteindelijk valt dat allemaal wel mee. Ik denk namelijk dat enige communicatie met Orange het één en ander wel zal oplossen, toch?

› reageer

Zo stelen ze altijd geld van je bundel af en zeggen ze dat dit een storing is!
Dan bekijk je gewoon je gespecificeerde rekening op internet en zie je zo waar je dat geld aan besteed hebt.

› reageer

aan overige kosten
Ach ze gaan toch kapot met hun 1 miljoen bellertjes >
De rest zit aan het eind van het jaar al lang over de 2 miljoen heen!

› reageer

Ze hebben er nu 1,6 miljoen, waaronder de overheid. Blijkbaar is alles slecht, gezien je posthistorie.

› reageer

The future is bricht de future is .......vul maar in

› reageer

Lekker on-topic allemaal. Ik zeg: als je niks nuttigs te melden hebt; zwijg dan!!!!! Ik dacht dat dit een serieus topic was, maar blijkbaar zijn er altijd weer mensen die denken dat we op msn zitten ofzo. Jammer.....

› reageer

Ga eens langs en orangeshop, dan is het meestal zo geregeld.

› reageer

@ Garfield: zeur niet zo...

› reageer

bedankt allemaal voor de tips, ik ga een brief sturen en de reactie daarop afwachten (geef ze een week?) daarna misschien ook maar de orange shop proberen.

veel off-topic gepiep hier, misschien maar ff lockje?

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.