Welke telefoon kiezen?

@Schwantzi

Jij hebt hem door, alleen moet er bij de Siemens bij betaald worden terwijl die qua kosten even duur is.

Het gaat mij om de grote en om de batterij later eenvoudig te vervangen, dus een niet originele, maar wel een li on batterij of hoe dat ook heten mag.

› reageer

Als je zou moeten kiezen tussen een:

Ericsson T230
Siemens C60
Nokia 3510i

Welke zou jij dan nemen en waarom?

› reageer

SonyEricsson T230... voelt 't degelijkst aan en is niet zo lomp als de C60 en de 3510i.

is dit een poll offeh...

› reageer

Ik vind het allemaal 3x niets, maar als ik dan moet kiezen, dan maar de Nokia, enkel en alleen omdat ik het handig vind dat ik dan niet weer een andere oplader hoef te gebruiken en het Nokia menu vrijwel uit mn hoofd ken. Maar waarom wil je dit weten? Overweeg je de toestellen zelf? Of ben je op zoek naar non-info? Voortaan misschien handig om gelijk een link te integreren naar de betreffende toestellen, dan krijg je nog meer respons!

› reageer

Nokia qua duurzaamheid
SonyEricsson qua design
Maar ├╝ber all toch dan de LG G3100 ook al is ie niet genoemd

Siemens is handig als je m ook in de States wilt gebruiken.

› reageer

Misschien zit hij te denken aan een premiumbell abonnement? Daar kreeg je ook een 3510 of een t230 bij.

Ik citeer Casper (uit de thread over premiumbell): Gepost door Casper op 27/07/2004 18:55 Rating: 0
Wat is er nou zoveel mooier aan de Ericsson T230 ten opzichte van de Nokia 3510i?

› reageer

Of misschien studentmobiel

› reageer

@Schwantzi

Jij hebt hem door, alleen moet er bij de Siemens bij betaald worden terwijl die qua kosten even duur is.

Het gaat mij om de grote en om de batterij later eenvoudig te vervangen, dus een niet originele, maar wel een li on batterij of hoe dat ook heten mag.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.