Orange introduceert 'bellen met tien tegelijk'

De dienst werkt echter niet op alle mobiele telefoons. Momenteel is het alleen mogelijk op toestellen van Alcatel, LG, Nokia, PalmOne en Sagem.

bron nu.nl

Beetje vreemd dat op de site van Orange UK staat dat het alleen met de Treo 600 werkt.

Bij het lezen van het topic titel dacht ik trouwens aan conference call, wat helemaal niet nieuw zou zin, maar dat was het niet

› reageer

BRON NU.NL
...Orange heeft in Engeland een nieuwe dienst geintroduceerd, genaamd Talk Now . Met deze dienst is het mogelijk om met tien personen tegelijk een telefoongesprek te voeren, zo meldt Emerce. De bedoeling is dat deze dienst volgend jaar ook in Nederland mogelijk wordt... Dan vraag ik me af hoe je een gesprek met zn 10-en nog bij kunt houden wie wat wanneer zegt etc

/edit
En het is bovendien nog lang niet op elk toestel mogelijk volgens orange.co.uk :
Talk Now is currently available on Treo 600 phones only, but it will become available on other phones soon Zal wel populair worden als dat voorlopig het enige toestel is

› reageer

Het is een soort walkie-talkie met MSN functie. Je kan altijd zien wie er beschikbaar is en daar direct een gesprek mee beginnen, eventueel in groepsverband. De Nokia 5140 heeft het ook en er zijn al tal van telefoon gepresenteerd met deze functie. Het lijkt me een leuke extra functie die bij een reƫle prijs nog best een succes kan worden.

› reageer

De dienst werkt echter niet op alle mobiele telefoons. Momenteel is het alleen mogelijk op toestellen van Alcatel, LG, Nokia, PalmOne en Sagem.

bron nu.nl

Beetje vreemd dat op de site van Orange UK staat dat het alleen met de Treo 600 werkt.

Bij het lezen van het topic titel dacht ik trouwens aan conference call, wat helemaal niet nieuw zou zin, maar dat was het niet

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.