Weer een nieuwe provider?

Ik vind het een prachtige oplossing die Telfort heeft voor haar capaciteit. Misschien een beetje chauvinistisch van mij, maar Telfort is een Nederlands bedrijf en dat heeft toch wat i.m.h.o.
En ondanks alle soms terecht negatieve commentaren zetten ze toch hun capaciteit in de markt. Goedkoper bellen en minder kapitaal naar het buitenland. Soms kun je dingen ook positief benaderen.
Ik werk niet voor ze en heb een hele boel goede woorden over voor de concurenten (ik heb van allen een simmetje behalve van Vodafone) maar
vind het toch wel leuk hoe Telfort aan de weg timmert.

› reageer

Surfend kwam ik in onderstaand persbericht de volgende zinnen tegen:
De komende maanden zullen diverse aanbieders van mobiele telefonie via MEC Solutions worden gelanceerd. Vanaf vandaag is het mogelijk mobiel te bellen via ASPIDERĀ® Communications.Aspider is de eerste via MEC Solutions.
Vervolgens staat in juli de lancering gepland van een mobiele aanbieder waarbij vier sterke Nederlandse merken hun krachten bundelen.De 4 goede doelen van Call4care zijn dus de tweede.
In totaal zal MEC Solutions voor eind 2004 minstens drie nieuwe mobiele aanbieders introduceren.Wie volgt als derde?

Bron: website

› reageer

Het is gewoon de zoveelste reseller van Telfort, ala AH Mobiel, Premiumbell, Tele2Mobiel, Wiettelecom ofzo etc. etc.

› reageer

Ja, maar dit is een reseller die de belminuten nogmaals 'reselt'. Zeg maar ..

› reageer

Ik word een beetje moe van het resellen van Belminuten op het telfort netwerk en in het algemeen. We hebben al genoeg "normale" aanbieders vodafone,kpn,oranje,telfort,t-mobile daarnaast is er ook nog debitel en hi etc.

› reageer

Waar maak jij je druk om, dat is toch goed voor de marktwerking (en onze portemonnee!)

› reageer

Dat kan wel zijn maar de markt raakt te versnipperd, er moeten een paar grote aanbieders zijn die lekker tegen elkaar concurreren.

› reageer

Volgens mij heeft telfort niets beters te doen, er zijn nu zoooveel Virtual Providers die gebruik maken van Telfort. Alsof iemand daar op zit te wachten. De keus is inmiddels genoeg, en de grote aanbieders gaan hun prijzen niet verlagen als er zo'n klein bedrijfje op de markt komt als concurrent.

› reageer

Om aan speculaties een einde te maken, hierbij een bericht van MEC Solutions.

MEC koopt netwerk capaciteit (lees gebruik zendmasten) in bij bestaande mobiele operators. Door gebruik te maken van eigen platformen en systemen wordt voor verschillende merken een uniek produkt (incl. simkaarten, dienstenplatform, billing, customer care etc.) ontwikkeld. Virtual operators zoals Call4Care en Aspider zijn geen reseller, maar hebben een eigen dienstverlening. Net zo min als Jaguar een reseller is van Ford of Dell computers een reseller van samsung. Hoewel de onderliggende techologie gelijk is, is de dienstverlening verschillend.

Zo is Call4Care bijvoorbeeld uniek in:
*Transparantie (geen bundels, geen piek/dal, geen landurig contract)
*Nul-Euroabonnement (alleen betalen als je belt, geen vaste lasten)
*Gratis eigen nummer uitkiezen (keuze uit duizenden nummers)
*Gratis gespecificeerde rekening
*Uitstekende customer service

Meer concurentie heeft altijd een betere prijs/kwaliteitsverhouding voor de consument tot gevolg. Wij zullen hier ons best voor doen.

› reageer

Ik vind het een prachtige oplossing die Telfort heeft voor haar capaciteit. Misschien een beetje chauvinistisch van mij, maar Telfort is een Nederlands bedrijf en dat heeft toch wat i.m.h.o.
En ondanks alle soms terecht negatieve commentaren zetten ze toch hun capaciteit in de markt. Goedkoper bellen en minder kapitaal naar het buitenland. Soms kun je dingen ook positief benaderen.
Ik werk niet voor ze en heb een hele boel goede woorden over voor de concurenten (ik heb van allen een simmetje behalve van Vodafone) maar
vind het toch wel leuk hoe Telfort aan de weg timmert.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.