Mobieltje waarschuwt gebruiker bij slechte adem

Even OT: In mijn omgeving en bij mezelf veel negatieve ervaringen over Siemens. Met name de 'goedkopere' series lopen bijvoorbeeld ALTIJD vast...ik zou het erg waarderen als ze daar eens aandacht aan gingen besteden ipv deze onzin.

› reageer

BERLIJN - Een slechte adem is voor de toekomstige bezitters van de nieuwste mobiele telefoon van de Duitse producent Siemens binnenkort wellicht verleden tijd. Zij krijgen automatisch te horen of zij uit hun mond ruiken.

Siemens werkt aan een speciale chip die in het mobieltje wordt ingebouwd en onprettige luchtjes ontdekt.

Een woordvoerster van Siemens liet dinsdag weten dat de chip, van nog geen millimeter doorsnee, alle luchtjes in de directe nabijheid van de telefoon ontdekt, "van slechte adem en alcohol tot gassen". Volgens de woordvoerster nemen veel mensen een goede lichaamsgeur "uiterst serieus".

› reageer

Als ze nou een promillagemeter inbouwen zodat je kan checken of je nog de auto in mag stappen na een etentje ofzo. DAT zou pas handig zijn!

Hoe weet zo'n ding nou wanneer je een slechte of lekkere adem hebt, tjongejonge .

› reageer

Ja Sjoerd, de techniek staat voor niks Er zullen vast bepaalde stoffen zijn die de 'slechte adem' veroorzaken. Die chip zal de lucht analyseren en deze stoffen kunnen herkennen..

› reageer

Even OT: In mijn omgeving en bij mezelf veel negatieve ervaringen over Siemens. Met name de 'goedkopere' series lopen bijvoorbeeld ALTIJD vast...ik zou het erg waarderen als ze daar eens aandacht aan gingen besteden ipv deze onzin.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.