[Samsung D500] Samsung SGH-D500

Ik heb ook een probleem:

Ik kan bij privecey dingen zoals mms, afbeeldingen, geluiden enz. een wachtwoord geven zodat niemand in mijn spullen kan gaan snuffelen. Maar ze kunenn wel in mijn spullen snuffelen wanneer ze via bluetooth in mijn afbeeldingen, geluidenz enz. kijken.

Oh ja ?? Hoe doe je dat dan ? Ww erop zetten bedoel ik ?

Ik denk dat het wachtword bedoeld is voro als iemand mijn d500 in zijn handen heeft niet naar mijn privecy beveiligde dingen kan kijken, maar ze kunnen wel gewoon met bluetooth kijken wanneer ze met mijn mobiel accpeteren om met hun mobiel mijn bestanden door te zoeken...

Als ik mijn display helderheid op het laagst zet en ik start mijn d500 op begint hij eerst met helderheid op het hoogst en gaat dan naar een aantal sec. weer op laagste helderheid.. het moet toch zo sijn dat als ik het op het laagste zet, dat hij op het laagste blijft (wanner ik hem opstart)

Niet dat ik weet. Volgens mij is dit alleen de intensiteit waar hij standaard op staat. Bij opstarten geld volgens mij een andere instelling.

ALs ik een belmelody kies (welke dan ook) en ik word gebeld gaat het liedje eerst 2 sec zacht beginnen en daarna ineens hard terwijl ik me volume volop heb... Dit hoort toch niet? Hoe kan ik het voorkomen dat het liedje eerst zacht begint...?

Dit is iets dat al door meer is gezegd. Naar mijn weten kan je dat niet veranderen. Dat zit standaard zo ingesteld. Krijg ik er vooralsnog ook niet uit.

Ik kan niet inzoomen met me camera hoe kan dit??? Tenminste op de grootte van SXGA en MEGA, hoort dit?

Kan niet volgens mij. Zal het scherm ( geheugen ) niet aankunnen. Optie zit er gewoon niet op.

GRAAG reactie ik wacht al heel lang op antwoorden
Gr michiel

Je mag niet groeten. Zie forum richtlijnen

› reageer

Is dit een plaatje of niet?

SAMSUNG SGH-D500

En volgens mij de eerste Samsung mét bluetooth!

› reageer

Inderdaad, had m ook al gezien eerder deze week op een andere site. Heel mooi, alleen jammer dat er geen uitbreidbaar geheugen is. Net 1 cd of 50 foto's ofzo, maar er valt mee te leven
officiële press release

› reageer

Hier is hier te bewonderen in onze database .

Slide phones zijn nogal in begrijp ik sinds de Siemens Sl55..

› reageer

Qua specs en design absoluut niet verkeerd. Heeft zowaar BT
Ben benieuwd naar de prijs.

› reageer

hmmm, een nieuw snoepje

› reageer

lijkt me echt een supertoestel!! iemand enig id wanneer de release is in NL en hoe duur?

› reageer

Toetsjes en de kleur duidelijk geinspireerd door de 8910! Ziet er erg strak uit, zou het ook titanium of een ander metaalsoort zijn?

› reageer

Als het goed is komt er ook 1 in het zilver uit. Maar black vind ik echt heel mooi. Ik begin steeds meer en meer twijfels te krijgen over mijn beoogde volgende telefoon, de 6260.

foto's

@melle: Volgens mij is het gewoon een zwarte kleur en geen metaalsoort.

@nienke m:

Samsung will launch the SGH-D500 in the 4th quarter of 2004.

Hopelijk stellen ze het niet uit.

Prijs: 489€ bij gsmdealer.nl

› reageer

Wanneer zou Siemens weer met zo'n echt mooie telefoon komen ...zucht..

› reageer

@ Sjoerd: SL65 ziet er ook wel oke uit toch

› reageer

SL65 is al uit, maar het een bagger telefoon. Slidephone slide niet, veel te stroef! Geef dan die van Samsung,..

› reageer

Samsung gaat dit jaar afsluiten met een knaller. Wel erg slim van ze. Eerst kondigen ze de P-730, maar dan onverwachts toch de D-500. Ze zitten met de prijs onder de SE S700 en Nokia 7610.

Waarchijnlijk komt ie al in november uit.

Ook nu bewijst Samsung dat ze nog steeds eg marketinggericht bezig zijn. Op het juiste moment introduceren. Eerst de E-700 er door heen douwen. Vervolgens net voor de zomer de E-800 en nu voor de dure maanden knallen met D-500. En ze raken die dingen gewoon kwijt.

Ben benieuwd of Belcompany het als eerste gaat krijgen. Denk het haast wel. Ze zijn altijd eerste met de nieuwste toestellen. En ze verkopen gigantisch veel Samsung.

› reageer

hij heeft bijna alles:
tri-band
bluetooth
MP3
1.3 MP cam + flits
260k scherm
veel intern geheugen

Helaas missen de radio en het geheugenkaart slot wanneer komt er eindelijk een procucent met de telefoon die alles heeft?!

edit> de S700 komt in de buurt (jammer van de radio), alleen weegt die 140 gram, kost 675euro en gebruikt de duurste geheugenkaarten die er zijn...

› reageer

Uhh... Koos Koets, de S700i heeft een radio hoor.

› reageer

Als het om Samsung gaat dan krijgt Belcompany 'm geheid als 1e binnen !

› reageer

Attentie voor de zekerheid: Dit toestel lijkt op de Samsung E630 die ook 4e kwartaal ditjaar uitkomt en heeft geen Bluetooth, 1.3 Mpix camera en geen 260.000 kleuren.

foto E630

› reageer

mooie phone,

maar de motorola v1000 lijkt me toch de beste telefoon de opkomst is

› reageer

weet dan niemand welk toestel beter is...
de samsung p730 of d500??kan ze dus beide krijgen maar twijfel echt mega en de d500 heeft geen geheugen kaart de p730 dus wel weer... iemand enig idee over welke beter is...

› reageer

vlgs 2call komt hij midden november op de markt dus nog paar weken wachten. Bij ebay.de worden zo ook al aangeboden met uitleveren in november. moeten nog even geduld hebben....maar dat is wel moeilijk met deze telefoon _/-\o_

› reageer

belstore.nl

Wordt begin November 2004 op de markt verwacht.
Prijs zonder abonnement € 499.00

› reageer

van een betrouwbare bron: toestel eind noveber/begin december in de winkel The PhoneHouse.

› reageer

Over twee weken bij Mediamarkt te koop.

› reageer

Laten we geen reclame maken voor bepaalde winkels...op het moment dat het toestel uit is zal hij ongetwijfeld ongeveer tegelijkertijd in alle shops verkrijgbaar zijn.

› reageer

Ik werk zelf in een telefoonzaak, en de samsung D500 staat op de inkooplijsten als leverbaar in week 49. Dat is de week van 29 november. Verwachting is dus idd, eind november/begin december. Ennuh jah, ik heb m al voor mezelf gereserveerd De prijs zal rond de 500 euris liggen.

› reageer

Gepost door ÜberVAU op 05/11/2004 01:48 Rating: 0

Laten we geen reclame maken voor bepaalde winkels...op het moment dat het toestel uit is zal hij ongetwijfeld ongeveer tegelijkertijd in alle shops verkrijgbaar zijn.

[OT] Waarom niet? Ik zie het altijd meer als een tip als een bepaalde winkel een bepaalde telefoon - denk aan importmodellen - al op de plank heeft liggen.
Dit natuurlijk alleen als de betreffende winkel ze daadwerkelijk ook heeft. Meldingen in de trant van "over een maand is de P1010 leverbaar bij de Rinkelwinkel" heb je niet zo veel aan imho.

› reageer

ik heb heb het testmodel van samsung al gezien. leuk ding. En hij wordt al op ebay aangeboden, maar die aanbieder komt mij niet echt betrouwbaar over. Als ik vraag aan hem om een foto te sturen zegt ie dat ie die niet heeft en als ik zeg dat ie die dan maar moet maken geeft ie geen antwoord... Toch nog maar ff wachten dan.

edit: Ik zag net op mobile-review dat je er een soort boxje (ter grootte van een dobbelsteen) op kan zetten zodat je beter geluid hebt. ook leuk

› reageer

volgens samsung Nederland komt het toestel in week 47-48,
prijs komt op 439 euro. gratis met een tmobile 150

› reageer

439 euris lijkt me erg sterk. En bij t-mob 150 heb je m zeker niet gratis erbij Ja bij een of ander verdacht webwinkeltje misschien....

› reageer

Ik vindt de Mediamarkt Zwolle geen verdacht winkeltje, je kan hem daar nu al reserveren voor die prijs/abonnement!

› reageer

Bij 2 jaar t-mobile 150 is ie gratis
Mijn t-mobile abonnement kan ik eind december verlengen.
Ik hoop dat ie dan ook gratis is.
Desnoods met een SMS-bundel erbij.
Tegen die tijd is ie ook beter verkrijgbaar
dit wordt een leuk einde van het jaar

› reageer

Dan moet je hopen dat T-mobile haar klanten tegen die tijd beter beloont. Verlengprijzen zijn een stuk duurder dan nieuwprijs.

› reageer

Klopt helemaal.
Daarom ga ik proberen een deal te sluiten bij een echte winkel
met eventueel ook een SMS-bundel erbij die nu niet erbij zit.
Persoonlijk handelen gaat vaak beter dan via e-mail/internet
(offtopic eigenlijk maar ik wil dit speeltje gewoon graag hebben

› reageer

Je kan er ook over nadenken, als je niet zoveel waarde hecht aan het behoud van je tel.nr. je huidige abo af te sluiten - als je nog geluk hebt met 2 maanden opzegtermijn - om vervolgens een nieuw abo af te sluiten mét hoge kortingen.

› reageer

mijn eerste samsung was.. "V200" geweldig toestel (onverwoestbaar) ik zag E800 en dat was gelijk liefde op het eerst gezicht! en NU is het zwaar baaalen omdat ik maand langer niet had gewacht.. D500 is echt WOUW !!!

› reageer

@armando : helaas moet ik dit nummer behouden en loopt het contract pas in maart af. In december kan ik op z'n vroegst verlengen.
De d500 is echter het wachten niet waard
(woordspelletje, ik bedoel namelijk dat ik dus niet wil wachten
omdat het een te mooi toestel is )

› reageer

Je kan ook gewoon overstappen naar een andere provider... als je het nieuwe abo optijd aanvraagt....kan je op het moment dat je oude abo afloopt direcht gebeld worden op je oudenummer maar nieuwe sim....

je nieuwe abo gaat dan pas in wanneer je oude is afgelopen... telefoon krijg je wel direct bij het afsluiten van de abo

› reageer

Is inderdaad ook een optie...
Laat die D500 maar komen :

› reageer

Zwaar mooi toestel, wat zou die kosten als ik mijn Orange 30 1 of 2 jaar verleng?

› reageer

Samsung d500 komt week 48,49 uit.
prijs ligt tussen de 450 en 500 euries,en er zijn 2 kleuren beschikbaar: zwart en rood

› reageer

Gisteren even met de D500 gespeeld bij The Phone House Sales Event 2004 (foto's volgen dit weekend, staan op m'n 7610 en die moet thuis op de pc)

GROOTTE:
Net zo klein als de E800 alleen mooier design (ziet er duurder uit doordat alles zwart is en niet zoals bij de E800 één deel zilver en één deel parelkleurig plastic)

CAMERA:
Goede kwaliteit. Net als bij de Nokia 7610 hoor je eerst een klikgeluid en pas 1 seconde later wordt de foto genomen. Wat dus vaak gebeurd is dat je de camera al verplaatst als de foto nog genomen wordt. Lastig! Verder erg wazige beelden wanneer er een foto met weinig licht wordt genomen. Camera interfase exact hetzelfde als de E800.

TOETSEN:
Veel gelijkenis met de E800, makkelijk te gebruiken. Ook de navigatietoets is makkelijk in gebruik. Zwarte toetsen op zwart toestel is af en toe onduidelijk voor mensen die niet zo scherp zien.

SCHERM:
Natuurlijk zeer hoogwaardig scherm. Maar niet veel verschil met de 65k kleuren van de 7610. Standaard interface van Samsung nog steeds lichtblauwe menubalken.

GEHEUGEN:
80 MB bruikbaar geheugen en 16 MB intern. Niet uitbreidbaar, dus wanneer je veel MP3's wil downloaden heb je pech.

BT-CARKIT:
Binnenkort komt er een Bluetooth-carkit voor de D500 uit. Ziet er netjes uit. Ze willen dankzij de Bluetooth functie de D500 een bussiness-phone maken.

CARKIT E800:
Verder ook de E800 click-on carkit in werking gezien. Erg netjes! De E800 sluit perfect aan en ziet er dus netjes uit. Verder een dubbele microfoon voor de carkit m.b.v. Samsungs Voice Clarity. Dus aan de voorkant een opname microfoon en aan de achterkant een ruisonderdrukkings microfoon.

DIT WEEKEND POST IK DE FOTO'S...

› reageer

Weet iemand toevallig al met 100% zekerheid of tmobile het toestel zal krijgen. Dan kan ik nu al namelijk mijn nummer laten porteren?

› reageer

En waarom is ie hier nog niet te krijgen?

De Russen hebben hem al !!!

› reageer

Sooo gelukig heb ik de nokia 6230 nietgenomen...

ik zit al sinds een maand of 2 zonder telefoon..en was van plan om de nokia 6230 te kopen...

pff nu ik deze schoonheid zie..zal ik nooit zo een miskoop doen..''vrienden deden stoer met die nokia''
we zullen zien wie stoerder is als ik deze juweeltje om me nek heb hangen....maaruh....

Is ie zeker weten gratis bij een t-mobile 150..hmm als het klopt....dan IS HET HELEMAAL DE BOM!!!

› reageer

Naim_01: druk dan even op het potloodje (), zo kan je tot 60 minuten na je post de tekst nog veranderen. Ennuh... Echt lekker leesbaar is je post ook niet echt.

› reageer

zo goed
''dankje voor je advies''

› reageer

ik heb hem vorig weekend in mn handen gehad, erg leuk ding. Ook een heel mooi scherm. Mp3's klinken goed, zijn best wel goed te horen als je die 'dobbelsteen' er op zet

› reageer

Gepost door amido op 25/11/2004 15:10 Rating: 0
En waarom is ie hier nog niet te krijgen?

De Russen hebben hem al !!!

Dit zegt helmaal niets. MR krijgt allerlei toestellen ver voor de loanceerdatum in handen.

› reageer

Heeft er iemand toevallig een foto van de headset die bij de D500 geleverd wordt?
Kan nl nergens ene vinden en omdat ik toestel online wil bestellen zou het fijn zijn als iemand er een foto van had.
Kunt anders foto ook mailen naar wilco70@home.nl

› reageer

sites zoals mobilereview en nieuwemobiel.nl krijgen de telefoons van de PR van de merken. Ook in Rusland is ie waarschijnlijk nog niet te koop

› reageer

ik heb het gevraagd bij de belcomppany..ze hadden het nog niet binnen.

maar er wordt zeker wat bijbetaalt bij t-mobile 150

terwijl bij http://www.belstore.nl/belstore/mcsmambo.p ''http://www.2call.nl/'' en ''http://www.gsmtrack.nl/'
je het voor gratis kan krijgen met de zelfde abonement..

is dat wel te vertrouwen??

› reageer

@rubenrtv: Waar heb je hem gezien dan? Of waar ben je werkzaam? Krijg je die soundman ofzo er wel bij of niet?

› reageer

nee ik ben vandaag langs 2 belcompany's geweest..

en beide werd er een schatting gemaakt van een prijs..

ze hadden het over een bijbetaling van 30€ minimaal

dat op kan lopen tot ik weet niet wat...
ik weet niet of je die soundman erbij krij zou wel handig zijn...

maar bij de beide site's zijn ze gratis...ik snap niet hoe dat inelkaar zit..

› reageer

http://www.multe-pass.com/boutique/fiche_produit.cfm?ref=300100

hier heb je het in 2 kleuren

› reageer

Hij is overigens gewoon al te krijgen bij GSMtrack (zie banner links).

› reageer

Krijg je daar ook een handsfree set en Een Soundman erbij die dobbelsteentje...

en volgens mij duurt het hier meer dan 2 weken
ook al staat er vermeldt 4a5 dagen

› reageer

GSMtrack kennende wordt het toestel ook direct geleverd als het er staat. Kan best zijn dat het import is, alhoewel dat voor menu en garantie niets uitmaakt.

› reageer

ik ga vanmidag efe belcompany bellen voor de prijzen...
eventuel kan ik ze hier ook vermelden??

› reageer

De Samsung D500; vanaf vandaag ook in de Orangeshop te verkrijgen, heb ik uit betrouwbare bron vernomen. Een aantal shops hebben'm gisteren al gekregen....

› reageer

BC hiero had m gister nog niet binnen. Ben benieuwd of ie vandaag komt... iemand enig idee?

› reageer

Ik ben gisteren bij verschillende telecom-winkels geweest maar niemand heeft hem nog . De een zegt volgende week en een ander(orange ) zegt over 2 weken. Zelfs samsung zelf geeft geen precieze leverdatum.

Ik heb hem zelf besteld bij www.2call.nl. Er stond dat ie eind november leverbaar was, maar die telst hebben ze inmiddels ook weer aangepast. Nu leverbaar in loop van december. Gewoon afwachten dus maar. Ik zie de postbode vanzelf wel verschijnen.

› reageer

Het is al leverbaar bij de Belcompany''zuidplein''&''Bijerlandselaan''

tmobile 150 2jaar=90€ bijbetalen
vodafone 200 2 jaar =0€ MAAR!!! is wel lekker 30 cent per minuut

› reageer

Ik heb hem bij Belcompany genomen met een Vodafone 200 2jr. gratis!

Hij is overigens ook bij 150 2jr. al gratis en de S700i nu ook met Vodafone 150 2jr. gratis.

Het toestel is geweldig. Alles werkt perfect en hij is echt prachtig!! bluetooth, MP3 en zelfs de infrarood werkt perfect!

Aanrader!

› reageer

wat een geluid....

› reageer

Peeps zit er wel een sounddinges bij?

› reageer

ik baal ervan dat ie niet gratis is met t-mobile..
jawel op paar sites is het wel gratis
maar ik wil het graag uit een winkel halen...

› reageer

ik heb besloten het toestel met vodefone 150 te halen..je krijgt dan 150 minuutjes...maar nadat die minuutjes op zijn betaal je wel TIEFUS 30 cent per minuut

als je die minuutjes niet gebruikt per maand..worden ze dan verschoven naar de volgende maand?? kan iemand me daar alsjeblieft antwoord op geven...
ben echt radeloos

of kunnen jullie me vodafone helemaal niet aanraden???

› reageer

Hallo,

De samsung D500 is een verbazend toestel maar toch overweeg ik ook nog de nokia 6230 omdat die een uitbreidbaar geheugen heeft.
Men vorige was de samsung E700 en dat was ook een toptoestelletje.

Welk toestel zouden jullie aanschaffen??

› reageer

Bij The Phone House Eindhoven Woensel volop leverbaar. Dus neem aan bij de rest van The Phone House ook. I.c.m. Vodafone voor lage prijzen.

Veder is het geluid erg goed, beter dan uit NOKIA 7610 speakers. Camera heeft smooth zoom dus i.p.v. in stappen te zoomen zoom je in als met een echte videorecorder, dus geleidelijk aan.

Speelt duidelijk 3gp af.

Toestel wordt trouwens geleverd in een soort schoenendoos. Is weer nieuw van Samsung.

› reageer

Ff langs winkel geweest in Rotterdam de soundmate zit er wel bij!

› reageer

Ik heb m gister gehaald bij BelCompany! Ze zijn vrijdagavond binnengekomen... SUPERmooi toestel!!! Alles wat je nodig hebt bezit ie. En wat betreft de posts van eerdere mensen dat het scherm bijna t zelfde is wbt de kleurdiepte enz enz. Dit klopt echt niet! Scherm is HAARSCHERP!!

› reageer

Ik heb ook even met het toestel gespeeld en zal mijn ervaringen even posten.

Menu duidelijk mooier geworden qua vormgeving en opzet.
Het display is echt über geil dat is zo vreselijk mooi 256k !!!
De camera is snel en blokt niet als je snel beweegt.

Met BT heb ik wel een audio apparaat kunnen aanmelden maar foto's overzenden lukt niet iemand anders daar ervaringen mee?

Ook dat speaker knobbeltje is erg leuk en een leuke handsfree functie alhoewel het ook in het toestel had mogen zitten (6230)

› reageer

echt een slechte telefoon, kheb nu de 6230 en heb geflirt met de d500 maar mijn interesse werd al minder na het lezen van wat reviews op inet. Gisteren kwam er een klant mee de winkel in, het echt een klote apparaat. Het schuifmechanisme is totaal ander dan die van de e800. De e800 schuift heerlijk door 2 pinnen achterin. De d500 heeft gewoon sleuven in de zijkanten, net als de ouwe sl55. Echt bout, nu gaat hij stroef, over een tijdje zal hij lekker schuiven en daarna zal hij slijten en krijg je speling, wat een afknapper. Dat ze bij samsung dat niet gezien hebben zeg, dom dom dom

› reageer

Ok, ik ben geen Samsung fan, maar wat je zegt klopt echt niet...
De D500 schuift prima open! Ik weet echt niet waarom je hem vergelijkt met de SL65 want die schuift inderdaad stroef. De D500 net zo gemakkelijk als de E800! (en ik heb er al heel veel mee gespeeld)

› reageer

hey allemaal

heb net gister de D500 met abonement afgesloten moet helaas nog twee weken wachten tot ik hem in vamgst kan nemen inverband met het nummer over zetten van t-mobile

en hij glijd super strak je kunt echt merken in die 30 sec da5t ik hem vast gehouden hebt dat het echt goede kwalitiet is

heb een vraag zit er wel een foto caller op hoop weten jullie wat ik bedoel

groeten erik

› reageer

Ik heb hem vanmorgen gehaald
en jah inderdaad fotocaller staat er ook op

een geweldig toestel helemaal blij ''heb er ook gelijk een bluetooth usb aparatuurtje gekocht voor 25€'lekker handig''

wat ook wel allemaal leuk is...dat je via bluetooth in het galerij van de telefoon kan gaan waar je mee in contact bent..en zo gelijk uplouden wat jij wilt..

media speler is helemaal te gek.!!
wat ik wel jammer vond.is dat ik het geluid van de inkomende berichttoon niet kan veranderen tot een korte mp3tje je hebt een keuze uit standaart tonen...

en wat ook ook wel jammer is...je kan niet tril en melodie telgelijk activeren...of tril of melodie.

maar verder is het een geweeldig telefoon... aanrader

› reageer

dat is mooi om te zien dat er wel de foto caller op zit .

ja dat wil ik me dan ook halen voor de bleutooth ,
en over dat bericht toon wel jammer maar ja , ik vindt het wel belangrijk dat je een leuke inkomende beltoon kunt doen ,

en bellen en trillen te gelijk had gehoopt dat ze dat nu veranderdzou hebben maar ja , wat allemaal op deze telefoon zit maakt het dubbel en dwars goed dus nog 13 daagjes wachten en dan krijg ik hem gelukkig

groet erik

› reageer

E800 werkt met magneetjes, de D500 idd niet, maar om nou te zeggen dat het slecht is, nee niet echt. hij glijdt lekker, zonder problemen.

› reageer

uitgebreidde review op www.nieuwemobiel.nl

De zwarte schijnt nogal een hoog "plastic" gehalte te hebben.
Wisten jullie dat er ook nog een dark grey versie van Orange te krijgen is?

gr. Louis

› reageer

Hallo,

Ik heb net de D500 besteld bij Belcompany, 150 2jaar Vodafone
- 1e 3 maaanden gratis abonnement
- niks bijbetalen
- nieuwe cd van marco Borsato
- gratis prepaid simkaart van Qickstart (met 5 euro beltegoed)

Mocht helaas nog niet meenemen omdat ik mijn nummer wil behouden, maar goeie deal toch?

› reageer

Nu het toestel inmiddels grootschalig leverbaar is, lijkt me het niet zo relevant meer aan te geven i.c.m. wat voor abonnement iedereen het toestel heeft genomen. Voor algemene indrukken kan je hier nog gewoon posten, maar als je specifieke vragen hebt, schroom niet een nieuw topic te openen in het suforum!

› reageer

Ik zag het toestel vandaag op samsungcenter.nl direkt leverbaar gratis met diverse abonnementen ik dat ik hem bestel met een T mobile 150 heb je ook nog 50 % op de sms bundel.

› reageer

Van dat vodafone abbo, heb je dat bij belcompany gevraagd ofzo ? want op de site staat dat je 40 eurie moet bijdokken bij een vodafone 150 2 jaar abbo. 3 maanden free abbo is namelijk relaxt aangezien ik nu nog een orange 30 abbo heb van een paar maandjes en een nieuwe mobiel moet hebben

› reageer

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik heb nu al software problemen ''denk ik''
ik heb een foto in me galerij staan die ik niet kan wissen maar ook niet kan bekijken..je ziet alleen nog maar het naam ervan..
het was beveiligd voor wissen...en ik kan nu die beveiliging erook niet meer vanaf halen ook al staat er gedeblokeerd.''klopt voor geen meter''

kan iemand me hierbij helpen??

› reageer

weet iemand al de echte prestaties van de batterij?? Hoeveel dagen kan ie standby? en waar kan ik een hoofdtelefoon kopen, ik heb al op internet gezocht, maar ik zie alleen maar headsets met 1 enkel oortje, met mp3 lijkt het me wel leuk om de muziek in stereo te horen...!Ik ben wel heeeel geinteresseerd in deze telefoon, al vind ik de nokia 6260 en de motorola v3 ook heel erg aanlokkelijk!

› reageer

Qua design vind ik hem superieur. Hij ziet er zo strak uit, ik vindhem mooier dan de samsung E800. met zijn ruim 260.000 kleurenschermpje lijkt het me een mooi ding.

› reageer

Op de site van belcompany stond dat je €40,00 moest bijbetalen, maar in de winkel zeiden ze van niet! En vanwege fesstdagen actie 3 maanden abonnement gratis bij Vodafone.

› reageer

hey mabeltje

ik heb dezelfde deal gesloten maar ook helaas moet ik er ook twee weken op wachten en heb ook nog volgens mij de eerste twee of drie maanden gratis sms bundel omdat ik een sms bundel erbij heb

› reageer

Gepost door Naim_01 op 06/12/2004 18:46 Rating: 0
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik heb nu al software problemen ''denk ik''
ik heb een foto in me galerij staan die ik niet kan wissen maar ook niet kan bekijken..je ziet alleen nog maar het naam ervan..
het was beveiligd voor wissen...en ik kan nu die beveiliging erook niet meer vanaf halen ook al staat er gedeblokeerd.''klopt voor geen meter''

kan iemand me hierbij helpen??

Je kan een hele simpele reset code gebruiken. (voor totale reset van de telefoon)

Als je je email adres ff aan me geeft op robertklop@hotmail.com dan zal ik hem je geven (zet er wel ff bij waar het over gaat)

Groetjes

› reageer

Bij VCP's kreeg je afgelopen maand nog 'n 50 euro waardecheque. Als dat nu nog zo is heb je nog 's 10 euro over ook nog

Weet iemand hoe het zit met de BT van de D500? Samsung en data-uitwisseling is namelijk nogal een issue voor mij.. Met alle andere samsungs was het alleen via een datakabel mogelijk om foto's te versturen of via MMS ofzo. De infrarood die er altijd op zat was allemaal wel leuk en aardig, maar die was geblokkeerd vanuit Samsung... Hoe zit het met de BT? Is deze ook afgeschermd, zoals de IR of kun je nu zorgeloos foto's/video/kalenderpunten doorsturen van de D500 naar 'n ander BT toestel en vice versa?

› reageer

Even een vraag! Als het goed is is de samsung D500 ook verkrijgbaar in Dark grey.., weet iemand waar deze kleur verkrijgbaar is?????
In ieder geval bij Orange als het goed is, nog meer winkels?

Alvast bedankt! _/-\o_

› reageer

Zwart en licht grijs

› reageer

Weet iemand of je bij Samsung standaard een headset krijgt bij een nieuwe telefoon? Ik kan er een krijgen van iemand, en kan mijn D500 pas over 1 1/2 week ophalen.

› reageer

Ik heb geprobeerd met mijn Nokia 6230. Je moet eerst paren met een toestel pas daarna kan je bestanden verzenden via bluetooth. Infrarood kon ook bestanden verzenden en ontvangen volgens mij.

› reageer

Over de stereo headset, deze zat bij "The phone house" er wel standaard bij.Andere winkels of op intenet weet ik het niet!

Heeft iemand al ervaringen met de samsung d500 batterij? Hoelang is de duur van de batterij? Hoe lang kan je er mee bellen, en hoe lang blijft ie stand-by?

Het staat wel in de specificaties maar dit klopt niet altijd.

› reageer

Waar is de D500 op voorraad? Ik wil hem morgen of zaterdag hebben
Graag wel nabij de 450-470.

› reageer

Vraagje: wie weet hoe je AAC-bestanden op je telefoon kan zetten.... ik heb namelijk zo'n converter maar als ik MP3 convert naar AAC dan pakt m'n samsung hem niet :S:S hij pakt alleen MP3 bestanden terwijl er op de site (www.samsungmobile.com) en op de doos staat dat er ook AAC-bestanden op kunnen! Dit wil ik doen omdat het veel meer ruimte bespaart op je geheugen waardoor je 2x zoveel nrs (muziek) op je telefoon kan!!

› reageer

Gepost door mini-antenne.nl op 09/12/2004 18:04 Rating: 0
Waar is de D500 op voorraad? Ik wil hem morgen of zaterdag hebben
Graag wel nabij de 450-470.
Op de sites te zien zowiezo gsmtrack en typhone die op de voorpagina's als direct leverbaar of iets dergelijks hebben staan. Anders moet je eens shops mailen die hier op TV vermeld staan, of ze het toestel ook daadwerkelijk op voorraad hebben.

› reageer

Heb vandaag een D500 in mn handen gehad die al een weekje als testtelefoon geldt. Ik geef Tosbaga helemaal gelijk: het is een gammel ding, heeft een sterke plastic-look, en het slide mechanisme van de E800 is stukken beter. En aangezien er ook geen geheugenkaartjes in kunnen, slaat Samsung hiermee de plank volledig mis als je het mij vraagt. Jammer, in de commercials ziet ie er zo geweldig uit!

› reageer

Wat ik nou het jammerlijke van samsung vind is dat de ringtoon niet tegelijkertijd met tril af kan gaan (tenzij dat in het muziekje zelf inzit). Dat moet toch niet zo moeilijk zijn? aangezien zelfs de goedkoopste modellen van andere concurrenten dat hebben. Ik heb de D500 niet in handen gehad maar als ik zo hoor dat ie plastic aanvoelt in tegenstelling tot bijv de E700 vind ik wel raar. Overigens vond ik zelf de E700 kwa mogelijkheden tegenvallen bijv geen fotos te koppelen aan een nr of geen handsfree functie (en dat voor toentertijd een topmodel)

Maar klinken de mensen aan de overkant zeer helder bij samsung.

› reageer

Ik heb hem ook gehaald bij de Belcompany voor 459 euro.
Het geluid is echt super van die soundmate. Kwam erachter dat je de forlume ook nog eens hoger kon doen

Foto kwaliteit vind ik niet zo super. Kwaliteit in het donker vind ik wel goed.

› reageer

UNLOCKCODE #*7337# toestel wordt geheel geflashed als fabrieksaf. simpel toch. ff de kpn/hi versie kopen en alle providers werken.

› reageer

Heb nu sinds 1 dag de Samsung SGH-D500, en helaas de eerste bugs zijn er al weer. Ik heb de KPN gelockte versie. Wil je een abonnementskaart van KPN erin doen (zoals ik heb gedaan met verlenging van mijn KPN abo) dan kan je niet uitbellen en niet sms'en. Gelijk met Dealersupport van KPN gebeld. Die wisten van niks. Hun leveren het toestel pas officieel vanaf 11.12-2004. Het was dus helemaal niet mogelijk dat ik een KPN D500 had. Na lang discusieren, en het doorgeven van artikel nummers werd ik eindelijk geloofd. Het blijkt dus dat de eerste serie D500's een software fout heeft. (Dit geldt dus waarschijnlijk alleen voor de KPN gelockte toestellen.) Ik vind het een geweldig toestel, heb alle functies al uitgebreidt bekeken, en na een simpele simwissel kan ik nu dan ook eindelijk bellen en sms'en. Hij "slide" inderdaad wat stroefer als de E800 (Die ik na een week al weer weggedaan heb) maar het is toch wel een heel goed/mooi toestel

› reageer

@ TM520

Weet je zeker dat dit werkt?

› reageer

Ja iedereen die loopt te zeuren op die geheugenkaart dat die er niet in kan. koop dan lekker een IPOD ofzo daar kun je genoeg muziek op kwijt. en tja dat bij nokia 6230 wel een geheugenkaart in kan ook lekker, maar dat je daarvoor eerst je hele telefoon moet slopen om hem er uit te halen, ook slim. De D500 is gewoon een topper op dit moment. en als je gaat weachten op een ander mijn best, maar ook die zal een maand later weer oud zijn.

› reageer

ja heb zelf de d500 hi versie. er zijn problemen met de nieuwe samsung modellen van kpn met simkaarten die beginnen met 22/23/24. ik werk bij kpn business center dus weet wat de problemen zijn. probeer de code maar, wat hij bij jou aangeeft is dat heij de hele tijd wilt initialiseren of zo. probeer de code maar dan hpoor ik het zo. dit is geen gein echt niet. zie onder staande tekst:

Samsung E700 Unlock - Samsung Talk... 2730 Phone Model: Samsung SGH-D500 Service Provider: NL KPN, PostPosted: Tue Jun 29, 2004 1:10 pm Post subject: Reply with quote. Try #*7337# to unlock your phone ...
www.mobiledia.com/forum/topic14029.html - 38k - In cache - Gelijkwaardige pagina's

› reageer

@ TM520

Mag ik jou heel hartelijk bedanken..!!
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Mijn KPN D500 is dus nu sim-lock vrij

› reageer

ja een collega belt met t-mobile en zijn kaart ging in mijn toestel. ik wist dat deze code ook voor de E700 werkte. zal vast wel een standaard kpn-samsung code zijn. succes er mee. alleen een spelfoutje staat er in: als je de mp3 speler opend staat er: selecteer het BETAND aub. vast een slimme koreaan geweest die gezak is voor nederlands

› reageer

Een collega van de KPN belt met T-Mobile , maar in ieder geval heel erg bedankt.

vast een slimme koreaan geweest die gezak is voor nederlands

Volgens mij is het gezakT

› reageer

jaja ook met kpn heb je wel eens ergens geen dekking

› reageer

werk jij bij een dealer? je kunt ook alleen deze versies inkopen en dan unlocken. toch weer 70 euro extra marge

› reageer

Ik werk inderdaad bij een dealer, maar om dit soort dingen te gaan doen. Lijkt me niet verstandig. De boetes hierop zijn aardig prijzig. Maar het scheelt wel iets van 70 eutjes idd

› reageer

Ik twijfel nog steeds tussen de D500 en de Motorola V3. Kan iemand mij tips geven wat de doorslag kan geven?

› reageer

Weet er niemand een antwoord op mijn vraag?!?! Ik probeer AAC-bestanden op de telefoon te zetten ipv Mp3 om zo geheugen te besparen maar hij pakt ze niet :S bij m'n Nokia 6230 doen ze het wel..... terwijl er op het doosje staat dat AAC ook mogelijk is en op de site www.samsungmobile.com! HELLUP?!?!

› reageer

Ik snap echt niet dat iedereen zo zeurt over de samsung d500 heb hem nu sinds afgelopen donderdag met een vodafone 150 abbo gratis etc etc en is echt een súper toestel de foto's zijn perfect, de geluiden perfect, zelfs video opnemen int donker is goed met het led-licht!!!is echt een tegek toestel en dat schuiven... geef toe is soepeler bij de e800 en d410 maar is ook echt wel goed bij de d500!!!! een echte aanrader qua toestel en functies etc etc beste toestel op dit moment

› reageer

is da dopje op de zijkant voor BT?

› reageer

Ik probeer AAC-bestanden op de telefoon te zetten ipv Mp3 om zo geheugen te besparen maar hij pakt ze nietAls je ze met dBpowerAmp en de AAC to Mp4 codec omzet naar MP4 (=zelfde codering, alleen andere bestandsheader) worden ze wel geaccepteerd.
is da dopje op de zijkant voor BT?
Dat is een externe luidspreker, voor een beter en harder geluid bij het afspelen van bijv. MP3.

› reageer

@Emc2: TOP man!! Eindelijk iemand die reageert en met duidelijk antwoord komt hij doet het eindelijk.... dit bespaart echt onwijs veel ruimte op het geheugen! THANX

BTW: weet iemand ook waar je leuke wallpapers/games en andere extra's kan downloaden?? Via google ben ik niks wijzer geworden

› reageer

ik heb het tot ACC geconverteert..het toestel neemt het wel op in de geheugen..maar achteraf als ik het wil afspelen...''staat er''
bestand wordt niet ondersteund...

› reageer

Hoi, ik las in een post van het unlocken van deze D500. Zou iemand mij kunnen uitleggen hoe je dat precies moet doen? want ik kom er niet uit! Eventuele reacties gelieve mailen naar rene_keularts@hotmail.com
Alvast heel erg bedankt!

› reageer

Dat spreekt toch tamelijk voor zich lijkt me.
Volgens mij kan het met de KPN-simkaart erin, en anders probeer het met een kaart van een andere operator.

› reageer

Het leek mij dus ook vrij logisch, maar hij werkt dus niet...En dan duw ik mijn T-mobile kaart erin(van huidige lopende abbonement) en die D500 hoort eigelijk een KPN kaart..maar die gaat pas over 2 maanden in...

Maar hoe werkt t dan precies?

› reageer

Doe telefoon aan, druk #*7337# letterlijk in. Je gsm gaat automatisch uit en wordt opnieuw gestart.

› reageer

Ja..heel erg bedankt! hij doet het nu opeens wel..*(doormiddel van een oud kpn kaartje aanzette..en als hij helemaal aanstaat die code ingevoerd..) toen de tmobile kaart erin..en klaar was k
Heel erg bedankt_/-\o__/-\o__/-\o_

› reageer

Waar kan je die gesimlockte D500 kopen? en hoeveel scheelt het dan met een simlockvrije D500?

› reageer

460 gesimlockt bij belcompany
550 (ofzo) zonder simlock bij belcompany

prijzen op internet zijn ong 460-470 zonder simlock.

› reageer

Klik maar eens op zoek aanbieding...

Samsung D500 + Telfort 200 1 jaar, totale kosten 429,- (inclusief 12 * 200 minuten dus)

› reageer

IK SINDS 2 DAGEN EEN D500 EN IK BAAL VAN DAT DING. IK DACHT DAT ALLE ACCESOIRES ERBIJ GELEVERD ZOUDEN WORDEN. WAT HEB IK NODIG OM MUZIEK TE DOWNLOADEN EN WAAR HAAR IK HET HET VOORDELIGST? IK BEN EEN LEEK OP DIT GEBIED DUS GRAAG ADVIES.

› reageer

IK SINDS 2 DAGEN EEN D500 EN IK BAAL VAN DAT DING. IK DACHT DAT ALLE ACCESOIRES ERBIJ GELEVERD ZOUDEN WORDEN. WAT HEB IK NODIG OM MUZIEK TE DOWNLOADEN EN WAAR HAAR IK HET HET VOORDELIGST? IK BEN EEN LEEK OP DIT GEBIED DUS GRAAG ADVIES

Je capslock blijft hangen ! Had je niet beter kunnen informeren en/of in de doos kijken voordat je hem kocht ???

Samsung levert nooit kabels maar die kabels worden door o.a Belcompany en Mediamarkt verkocht. Software haal je op www.samsung.com.

weet iemand welke kabel ? PCB133LBE of de 093

› reageer

Wopper thanks voor je reactie, maar hier heb ik ook niet veel aan vind je zelf niet. Natuurlijk had ik in de doos kunnen kijken en blabla. Mosterd naar de maaltijd. Het toestel werd als zeer compleet aangeboden en ik ging er dus vanuit dat er diverse ringtones op zaten. Wat erop staat is ronduit irritant, neem nou bijvoorbeeld het muggen geluid, slaat nergens op. Ik heb hem om de MP3 speler gekocht, maar ik heb geen idee hoe ik mijn geluidjes erop plaats. Ik lees hier en daar iets over een bluetooth usb stick. Is dat voldoende om MP3 over te zetten.

› reageer

Ja, je hebt een bluetooth stick nodig, die steek je in de USB poort van je computer, en dan kan je tot 10 meter draadloos bestanden naar je telefoon zenden van de computer (en andersom).

Zulke sticks zijn er van pak en beet een euro of 19.

› reageer

Thanks

Roppie, ben je bekend met Mediaplaza.nl? Zij verkopen een

Bluetooth Mini USB dongle voor 19.50 tussen haakjes staat non original. Weet niet wat dat betekend. Prijs bevalt me wel, maar goedkoop kan ook duurkoop zijn. Heb jij er zelf een aangeschaft voor je D500?

› reageer

Heb zelf geen D500, maar heb zelf in een telecomzaak gewerkt. Non Original betekent dat het niet van een merk als Siemens, Nokia of Sony Ericsson is, maar dat maakt verder niet uit.

Misschien rekent die site verzendkosten, dat kun je het beste nog even nagaan. Anders kun je ze op verschillende plaatsen halen: Phone House, Bel Company, Media Markt, Dixons.

› reageer

Bedankt Roppie, ik vanmiddag een kijkje bij Mediamarkt nemen.

› reageer

PAS OP!! DOMME VRAAG:

ik heb net een D500 gekocht en nou heb ik helemaal geen verstand van ringtones en mp3 enz enz. maar ik wil wel zo een mp3 ringtone. heb vanalles geprobeerd maar ik krijg het niet op mn telefoon, terwijl ik gek wordt van die achterlijke standaard Samsung toontjes, ik wil een echt lekker muziekje!! kan iemand me vertellen of het wel mogelijk is en hoe het moet??!!
Dankjewel!!

› reageer

Heb je bluetooth adapter / infrarood / datakabel?

› reageer

PAS OP!! DOMME VRAAG:

Domme vragen bestaan niet, maar als je iets verder naar beneden zou lezen, dan had het je heel wat tikwerk bespaart...

› reageer

Zat toch ook een boekje bij die D500

› reageer

Zat toch ook een boekje bij die D500

Alleen in het Koreaans denk ik...

› reageer

JAJA sorry had ff beter moeten kijken heb inmiddels bij mobileplaza een usb bluetooth adaptertje besteld voor E 19.50, ex 9.50 bezorgkosten. bedankt voor de oplossing!!
zal beter opletten, heb gewoon geen verstand van al die onzin! Maar ik wil het wel allemaal hebben!!!

› reageer

Wie weet waar je (gratis) wallpapers/games en andere extra's kan downloaden voor je de SAMSUNG D500???

› reageer

bleutooth adapter voor pc kan je voor 25 euro bij de belcompany kopen. werkt ook wel goed.

het gebruik is vrij simpel.
je zet dus gewoon de bt adapter in de pc en zet bt aan op de D500. als het goed is vinden ze elkaar automatisch. je kan dan bijv mp3 bestanden selecteren en overzetten naar de D500. daar staan ze dan in het menu muziek van je funbox. dan zet je ze in je playlist en kan je ze afspelen. (lijkt bijna wel een stukje uit een handleiding)

met infrarood werkt het eigenlijk precies hetzelfde.

veel suc6 ermee.

› reageer

Volgens mij werkt thejason bij samsung! In ieder geval bedankt voor de uitleg, ik ben een echte leek op dat gebied,
fijne dag nog allemaal!

› reageer

wat is sneller IR of BT om bestanden over te zetten, en wat scheelt het?

ik gebruik de samsung D-500 icm de nokia BT carkit CK7-W, maar in de auto gaat de telefoon af met een RING RING beltoon en kan niet vinden waar ik deze kan veranderen in een andere toon. (zoals bij nokia bij profielen)

iemand enig idee.

› reageer

Bluetooth is veel sneller.
Ong 40 kb/s. Infrarood is heel traag, denk aan 2 kb/s. Dat is vooral niet handig wil je mp3 op je gsm zetten.

› reageer

Hallo,
Ik krijg binnenkort ook de SamsungD500, maar ik had 2 vragen:
- Je kan deze telefoon toch krijgen in de kleuren rood/zwart/zilver?
Wie heeft er een afbeelding waar deze Samsung staat met een
rode of zilvere kleur?
- Kun je aan deze telefoon een keycord hangen? Of zo iets?

Alvast bedankt

› reageer

- Je kan deze telefoon toch krijgen in de kleuren rood/zwart/zilver?
Wie heeft er een afbeelding waar deze Samsung staat met een
rode of zilvere kleur?

Op dit moment is er alleen een zwarte versie. Zilver komt over een paar weken. Rode D500 bestaat volgens mij niet. Wel een donkerblauwe maar dat zal nog wel even duren...

- Kun je aan deze telefoon een keycord hangen? Of zo iets?

Jawel, maar dan moet je zelf een keycord kopen...

› reageer

Ja meestal is zo'n keycord wel standaard meegeleverd of is de mogelijkheid wel aanwezig. Samsung mikt vaak op de wat jongere markt en die vinden zoiets vaak wel handig.

Als je ff google gebruikt en sgh d500 silver intypt dan kom je er wel, maarja ik de flauwste niet

http://www.prisjakt.nu/bild.php?pid=20133

dat is 'n plaatje.

Er is ook nog de "black-blue". Ik weet niet of er 'n rode is... 't Kan zijn dat 't puur 'n limited edition is of 'n buitenlandse.

Kzou zeggen "google" ff

› reageer

De D-500 is in het zilver te verkrijgen bij www.gsm.nl 439,- euro

› reageer

hmmm oke Dankjewel dan
Ik ben heel erg benieuwd hoe die in het rood eruit ziet!
En ik had nog een vraag :$
Er zit dus op een MP3speler op, maar is dit wel een goede mp3 speler en hoeveel liedjes kunnen erop? Want als er maar 4 liedjes ofzo op kunnen, dan heb je er ook niet zo veel aan natuurlijk
Wie weet dit?
En gaat dit ook gemakkelijk?

Alvast Danke Schon!!

› reageer

iets van 80MB aan muziek. Dat zijn +- 20 nummers als je een top40 fan bent Dan kunnen er geen filmpjes e.d. bij als je je hele mp3 speler volstopt. Ik doe meestal ong 8 van mijn favo nummers erop en 2-3 filmpjes.

› reageer

Nou dat hoeft niet hor als je slim bent dan verklein je de Mp3-bestanden in AAC! daar maak je dan weer Mp4-bestanden van.... dat is eigenlijk gewoon hetzelfde alleen neemt het veel minder ruimte in!

Bv.: 1 mp3 = 3000Kb terwijl 1 AAC/Mp4 = 1000Kb dat scheelt dus 3 x!!

Qua verschil van geluid enzo merk je helemaal niks dus dat is gewoon geweldig! Ik heb er nu op mijn telefoon al 40 liedjes erop staan en hij is nog steeds niet vol!
Terwijl ik nog ruim 20Mb vrij heb!! Ook heb ik er 2 filmpjes op! en natuurlijk wat foto's ermee gemaakt dus er kan heel wat op hor!* Als je het op deze manier doet!

Wie weet trouwens waar je Games/Wallpapers en andere extra's kan downloaden?! (liefst gratiz natuurlijk)!!

› reageer

Ik heb de D500 nu twee dagen, top toestelletje verder!! Maar waar ik me wel aan stoor zijn de symbolen links op je scherm (startscherm). Weet iemand of je die ook weg kunt halen? Ik heb het zo snel nog niet kunnen vinden in de handleiding, die maar 232 blz in beslag neemt

› reageer

Heeft iemand enig idee welke bluetooth USB Dongle het doet bij deze telefoon? Wil geen dongle kopen die het niet doet natuurlijk!

› reageer

Vorig jaar in HK en Korea wel een rode versie tegengekomen van de E700.
Mogelijk dat die kleur dus alleen maar in sommige Aziatische landen word verkocht, want een rode E700 ben ik hier ook nooit tegengekomen.

› reageer

Ik heb vrijdag bij mediamarkt een Bluetooth USB Adapter gekocht voor 28 euro nog wat. Doet het heel goed. My www.mycom.nl verkopen ze er een voor 25 euro. Denk aan de verzendkosten. In almere is er een Mycom winkel tegenover de Mediamarkt voor het geval je in deze omgeving woont.
Nu ik gebruik maak van de bluetooth toepassingen geniet ik wel van de telefoon, hiervoor vond ik het een onhandig rot ding. Nu ben ik er superblij mee. Je kan je favoriete muziek als ringtoon gebruiken. Ik uit uit naar de accesoires zoals een tasje en een andere headset, deze is ok, maar het geluid kan beter.

› reageer

Hoe zit het precies met die unlock code? Wanneer moet je die code invoeren. Heb namelijk een orange prepaid kaartje en moet nog wachten op juiste kpn abbo kaartje. Maar krijg het niet voor elkaar om het toestel simlock vrij te krijgen. kan iemand me uitleggen hoe ik dat wel voor elkaar krijg? alvast bedankt

› reageer

Doe telefoon aan, druk #*7337# letterlijk in. Je gsm gaat automatisch uit en wordt opnieuw gestart.

› reageer

ik heb het al geprobeerd met een kpn prepaid kaartje en een orange prepaid kaartje. dus de tele stond gewoon helemaal aan, maar hij zegt iets van ´niet toegestaan´ ofzo. Misschien heeft iemand hetzelfde gehad. ik hoor het graag!

› reageer

Ik denk dat je de sim er uit moet halen. Dan aanzetten. En dan code invoegen. ZO gaat het met veel toestellen in ieder geval wel.

› reageer

Hallo ik wilde graag weten wie de samsung D-500 al in het zilver heeft gezien en in zijn handen heeft gehad ik wil graag de D-500 kopen maar wil eigelijk eerst de zilvere versie zien, ziet de kleur zilver eruit als de E800. Wie kan mij helpen mijn twijfels weg te nemen moet ik nu gaan voor de zwarte of wachten op de zilvere !!!.
m.v.g. Pascal

› reageer

Ey ik heb een probleempje...
Ik heb nu net de D500 met KPN abo (dankzij deze forum zelf geünsimlocked_/-\o_) Ikke gelijk zo'n Usb BT stick gekocht en alles en als een gek gelijk 3gp bestandjes en Gif bestandjes erop gezet.
Alleen nu komt het...ik wilde in me map "Gedownloade Afbeeldingen" gaan maar elke keer als ik erin wilt...loopt ie vast en start ie een soort van weer opnieuw op..
Wie ow wie kan mij helpen??

› reageer

Samsung D500 in combinatie met orange abo, heb je hem niet alleen in zwart in zilver gezien, maar ook in een andere kleur(iets lichter dan zwart), en die is nu juist errug vet. Wel alleen beschikbaar in orange shop, limited edition.........

› reageer

lichtzwart

› reageer

Ik heb vandaag mijn D500 binnen gekregen... Ow wat issie mooi!
Ben ook meteen maar ff lid geworden van het samsung forum op http://szone.boxke.be/forum echt super die gasten daar!

› reageer

Cabo, klinkt als 'n softwarefout.... Kun je maybe niet die map legen zonder dat je erin gaat? En dan wellicht nog 's proberen?

› reageer

Plau, jah dat zou een goed idee zijn.. maar ik weet niet hoe ik dat zou moeten doen .
Weet iemand van wel?
Please let me know ...alvast bedankt

› reageer

Wat is dat toch met al die kleuren. Ik dacht altijd dat er maar 2 waren zilver en antraciet. Ik heb een antracieten zoals in die reclame spot op tv en de abri's. Is dat een aparte kleur? voglens mij kan je nergens een andere krijgen, behalve bij www.2call.nl. Ik overwoog mijn telefoon bij hun aan te kopen en zij hadden wel zilver en antraciet.

› reageer

Er zijn 3 kleuren bekend.
Namelijk:
-1 Zwart (heel donker blauw) zoals die van de reklame.
Verkrijgbaar bij bijna de meeste telecom winkels.

-2 Donker grijs (antraciet) van Orange en dus met Orange logo en software.
Alleen verkrijg baar bij Orange (shops en online).

-3 Zilver grijs alleen nog maar gezien op fotos.

› reageer

Bij paradigit a'foort was maandag de BT stick van MSI in de aanbieding voor 18 euro . Werkt goed. Je kan via verkenner gewoon bij de mappen (foto, muziek, video en geluiden) van D500. _/-\o_ Wel met pincode connectie maken. Ben nog wel bezig de synchronisatie werkend te krijgen. Moest wel eerst 100+ downloaden bij www.samsungmobile.com.

› reageer

Is er iemand die weet hoe ik aan software kan komen om mijn Apple powerbook te laten connecten met de samsung D500 ????
De apple laptop draait op Mac OS X 10.3

› reageer

Hum, zie alleen win98 t/m xp op
nl.samsungmobile.com/mobile_phone/manual.jsp?model_name=SGH-D500
bummer
Ik kan via verkenner wel gewoon connecten zonder deze software (met BT). Kweetnie hoe op apple.

› reageer

@ TM520

Mag ik jou ook heel hartelijk bedanken..!!_/-\o_

Mijn KPN D500 is dus nu sim-lock vrij. _/-\o_

@ron85: Jammer man, je kan hem in ieder geval simunlock'n met de abo-sim. Dus van de provider die 'm gelocked heeft. Zie tread + verwijzing van TM520

› reageer

Als jullie die grijze bedoelen.. Het is duidelijk te zien dat dat geen grijze is, maar een zwarte waar iemand in photoshop de kleur uit heeft gehaald....

› reageer

er is ook een silver edition

› reageer

Er komt inderdaad ook nog een silver edition, maar vooralsnog is alleen de zwarte leverbaar. (die overigens volgens mij iets van black/blue heet)

› reageer

Hallo,

Weet er iemand wanneer deze zilver uit komt en is de kleur te vergelijken met die van E-800.

m.v.g. Pascal

› reageer

@radem518:
Aanwijzing voor je volgende post:
het is niet de bedoeling groetjes onder je post te zetten.

› reageer

Waarom is dat niet de bedoeling !!! Dat mag ie toch zelf weten.

› reageer

Ja ik wil wel eens weten waarom dat niet de bedoeling is.
Het is een kwestie van fatsoen.

m.v.g.Pascal

› reageer

Pascal:
Geen groeten
Je wilt misschien beleefd zijn, hardstikke goed, maar begin een bericht op het TelecomVergelijker forum toch niet met "Geachte", "LS", "Hoi", etc. Begin meteen met je bericht zodat de discussie zoveel mogelijk vrij blijft van overbodige informatie. Er is immers al genoeg te lezen Eindig je bericht ook niet met "Met vriendelijke groet, ", "mzzl", "mvg". Hiermee wordt zoveel mogelijk overbodige informatie vermeden en is het forum een stuk overzichtelijker en makkelijker te lezen.

Forum richtlijnen

› reageer

Ik wil niet vervelend zijn beste mensen, maar er zijn 4 kleuren voor de D-500. Jaja je hoort het goed; zwart, zilver en antraciet zijn de kleuren die Samsung idd bij de lancering bekend heeft gemaakt al zal de antraciete versie idd vrij gelimiteerd zijn. MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR...........als primeur: Als enige in Nederland en misschien zelfs als enige wereldwijd zal BelCompany in het begin van volgend jaar een ferrari rode uitvoering in het assortiment opnemen. Exclusief en ongezien! Heb het toestel al in de ferrari rode kleur gezien en ik kan je vertellen: DAMN

› reageer

Niet als enige op de wereld, in het oosten van deze aardkloot wordt ie ook in die kleur verkocht

› reageer

Mijn welgemeende excuses voor het misverstand Neemt niet weg dat het echt een super strakke kleur is!

› reageer

Welke videobestanden ondersteunt de D500? is dat mpeg of net als de Nokia 6230 3gp bestanden?

› reageer

kortom met welke extensie moet ik de video op mijn telefoon zetten?

› reageer

Weet iemand of je die pictogrammen links in je scherm (snelmenu) ook kunt verwijderen? Beetje zonde van m'n achtergrondje

› reageer

3gp en mp4 (converten kan met Mpegable X4 Live, kies wel juiste resolutie QCIF 176 x 144)

› reageer

ik probeer via samsungmobile.com spelletjes te ontvangen op me d-500. Als ik in me telefoon op Download druk, zegt ie "JAD niet geldig ?????
Wie weet wat ???

› reageer

Heeft iemand een link van de Ferrari rode Samsung D500?
Kan t zelf even zo snel niet vinden via google.

› reageer

ok dankje, maar zit er dan verschil in kwaliteit tussen de 3gp en de mpeg4? Lees ook op veel forums dat veel conversie programma´s slechte kwaliteit leveren. Heeft iemand een idee welke programma ik het beste kan gebruiken?

› reageer

Ik zou graag willen weten of de antraciete/(titanium zoals de BC medewerker omschreef) ergens te koop is ZONDER het orange-menu, of dat iemand een mogelijkheid weet het balkje links op het display,
(wat toch veel mensen als storend ervaren) eraf te krijgen.
Dmv reset software??

› reageer

Kan iemand mij vertellen hoe de speaker werkt.
Is het niet erg onhandig met die Soundmate die je altijd los bij je moet hebben?
Of kun je ook handsfree bellen zonder die Soundmate.

› reageer

Ik heb een aantal 3gp's gedownload van ong 20 mb en hebben behoorlijke slechte kwaliteit. Wanneer ik mpegable x4 live gebruik heb ik 3gp's van 3 mb welke ik beter vind. Zelf prefereer ik mp4 omdat bij mij d500 3gp's van mpegable x4 soms vast lopen. Mp4 is ong 15 mb per half uur film.

› reageer

en welk programma gebruik je dan om films naar mpeg4 om te zetten?

› reageer

ook mpegable x4 live

› reageer

iemand voor mij de wap / gprs instellingen voor de d500? Werkt steeds niet bij mij

› reageer

@ sintjoost

dat boxje is idd vind k niet zo handig om mee tenemen. kan em bijv wel gewoon in de auto ofzo laten liggen. om hem te gebruiken druk je hem gewoon in het aansluitpoortje en dan doet hij het direct.

› reageer

ja ok, dat is waar.
Maar kan het ook zonder??
Dus zoals andere telefoons dat hebben. Handsfree op toestel.

› reageer

dat kan ook wel alleen dan is het geluid wel wat minder
die mini boxje is dan wel relaxt

je kan gewoon speakerfuncite aanzette onderhet bellen.
als je aan het bellen in zie je rechtsonder in het scherm: opties.
daar staat ook handsfree bij. deze moet je dan ff inschakelen. dan kan je ook handsfree bellen.

› reageer

o.. ik hou van deze telefoon.. maar ook van muziek.. weet iemand of er binnenkort (tijdsspanne van 3 maanden) nog telefoons die er net zo mooi uitzien uitkomen met een uitbreidbaar geheugen? tot nu had ik een nokia 6230 maar die ziet er toch niet zo gelikt uit als deze..

› reageer

Klopt het dat je met de D500 niet kan bluejacken?
Er wordt steeds om een sleutel gevraagd.
Is dit een minpunt van de d500?

› reageer

Ik zag op internet dat Divx movies ook de compressie mpeg4 heeft. Houdt dit in dat divx films gewoon op de d500 is af te spelen??

En hoeveel minuten film gaat er op de d500? (Wel beetje kwaliteit film dan he) Wat is de beste resolutie voor de films?

› reageer

Wie weet trouwens waar je spellen, wallpapers en andere extra's (GRATIZ) ken downloaden!?

Ik weet al dat het via W@P met de D500 kan maar daarvoor moet je betalen! Iemand een andere manier?!?

› reageer

hallo allemaal,

de vraag is al wat vaker gesteld maar heb hier nog géén antwoordt op gezien.hoe krijg je op het display van de d500 aan de linkerkant de menu balk weg.ik vindt dit het enige nadeel van dit toestel.
verder perfecr.
zou dit toestel graag unlocken...........de opgegeven code werkt niet bij mijn orange abbonement.heeft iemand goede tips voor dit probleem.

› reageer

volgens mij kan je die balk niet weghalen omdat je een Orange simlocked D500 hebt..

› reageer

Ik had ook een Orange gesimlockte versie. Deze simlock is er inmiddels vanaf, maar die domme irritante symbolen aan de linkerkant blijven er gewoon staan. Ik wil ze weg hebben.
Gaat dus denk ik niet lukken. Waarschijnlijk de software ervan.

› reageer

Ik ben van plan z.s.m. deze telefoon te gaan halen.
Ik twijfel echter nog over de kleur.
De antraciete versie lijkt mij mooier dan de zwarte, echter ik wil geen Orange abbonement.
Is deze ook ergens anders verkrijgbaar? (of binnenkort misschien)

› reageer

Zijn jullie ook al lid van het Samsungforum?
http://www.samsungforum.tk

› reageer

Mijn vader wil zijn HI 40 abonnement 2 jaar verlengen. Bij Belcompany kon je dan kiezen tussen een gelocked toestel en een simlockvrij toestel. Gelocked: 39 euro, Simlockvrij: 129 euro.
Nu wil ik mijn Hi prepaid kaartje erin doen, want mijn vader hoeft toch geen nieuwe telefoon. Wie weet of een prepaid kaartje van HI in de samsung d500 kan die gelocked is ? Ik dacht dat het wel kon, want Hi is Hi of het nu abo is of prepaid, of is dat niet zo?

› reageer

als het toestel hi gesimlockt is kun je ook je hi prepay kaart gebruiken.

dus het kan

(vraag mis alleen in de verkeerde thread gesteld?)

› reageer

Hoi, keb de D500 nu al ongveer anderhalve week in mijn bezit. alleen heb ik een probleem..namelijk:
ontvangen smsjes slaat hij op op de simkaart (ik kan er dus maar 25 opslaan) en verzonden smsjes slaat hij op op de telefoon (heirvan kan ik er 200 kwijt), dit is naar mijn inzien dus totaal nutteloos. Het moet andersom mogelijk zijn..maar weet iemand hoe je dat voor elkaar krijgt?
Alvast bedankt!

› reageer

Mijn wap werkt nog steeds niet

Nu las ik het volgende ergens:

Er is een mogelijkheid dat u ondanks de correcte instellingen niet kunt wappen via onze WAP portal. De reden daarvoor is dat er vanaf uw nummer (dus niet noodzakelijkerwijs vanaf uw huidige toestel) eerst gebruik is gemaakt van i-mode en/of MMS en dat u pas daarna bent gaan proberen te wappen. Om een of andere reden staat de verbinding het niet toe dat u wilt wappen. KPN weet van dit probleem af en is inmiddels op zoek naar een oplossing. Totdat de oplossing gevonden is, is het niet mogelijk te wappen met de instellingen vermeld op deze website. Let wel: het probleem zit in de systemen van KPN, wij weten niet wanneer KPN de oplossing gevonden zal hebben. Uiteraard zullen wij er op deze website melding van maken als KPN het probleem heeft opgelost. Als wij nog niet gemeld hebben dat het probleeprobleem is opgelost, dan houdt dat in dat het probleem nog steeds bestaat.

Dat is lekker. Betekend dat ik nu nooit kan wappen??

› reageer

@ Birdie
Direct opslaan op je telefoon kan niet. Wat ik zelf doe is het bericht bewerken en dan opslaan

› reageer

Ik zie dat er al veel reacties zijn geweest over het unlocken van je gsm. Nu is zo, bij mij lukt dit nog steeds niet. Ik probeer elke keer de code die jullie geven, maar zonder resultaat.
Nu heb ik wel ergens opgevangen dat er een nieuwe code voor is, ofzo, ik weet dit niet zeker. Kunnen jullie mij helepen?

› reageer

hi all

(speciaal MVDL)

ook ik bezit sinds 12-12-04 de d500, zeer tevreden, had de E700.
Voor iedereen even dit, de code *#7337# werkte bij mij prima.
Ik heb een Kpn Hi25 met lock op de D500, na invoer van deze code ging de telefoon uit, weer automatisch aan, achtergrond stond weer op standaard net als de geluids instellingen, maar na er een vodafone kaart er in gestopt te hebben werkte deze inderdaad ook prima.....daarvoor niet, dus LOL

MVDL, lukt het niet, meld je, ik deed dit nav deze disussie om 18:32 op 02-02-05 (net dus)

› reageer

Leep, ik heb een D500 van 31-12 en daarop werkt de code niet meer... blijkbaar een andere levering met andere instellingen

› reageer

mhhh.....ook met een Hi abbo en een simkaart die begint met 21, 22 of 23 ???

Dat is wel een vereiste begreep ik uit de mail van MTP

ik moet NU weg, lees vervolg over een uurtje of 2 wel..
VG

› reageer

Ik heb inderdaad een Hi abbo maar met een SIM die begint met 24... dus heb ik pech? Of is er dan een ander code om de SIMlock te verwijderen?
Tot straks..

› reageer

Geen idee, soory, deze vond ik al stoer genoeg, jammer, ik denk dat je contact moet zoeken met TM520, lees quote van pge 6 van deze thread

Gepost door TM520 op 10/12/2004 16:37 Rating: 0
ja heb zelf de d500 hi versie. er zijn problemen met de nieuwe samsung modellen van kpn met simkaarten die beginnen met 22/23/24. ik werk bij kpn business center dus weet wat de problemen zijn. probeer de code maar, wat hij bij jou aangeeft is dat heij de hele tijd wilt initialiseren of zo. probeer de code maar dan hpoor ik het zo. dit is geen gein echt niet. zie onder staande tekst:

Samsung E700 Unlock - Samsung Talk... 2730 Phone Model: Samsung SGH-D500 Service Provider: NL KPN, PostPosted: Tue Jun 29, 2004 1:10 pm Post subject: Reply with quote. Try #*7337# to unlock your phone ...

› reageer

...

› reageer

TM520 dus , sorry
24 moet ook werken
Zie page 6

› reageer

Maar werkt niet... iemand misschien nog een andere oplossing voor het unlocken? TM520?

› reageer

Mijn sim begint ook met 24, helaas dus voor mij
Nou misschien komen er nog nieuwtjes. Ik blijf dit topic in ieder geval volgen

› reageer

Vraagje.
Ik heb D500 van Orange. Nu heb ik simlock eraf laten halen. Maar bij opstarten met T-mobile kaartje komt nog steeds dat Orange symbool in beeld en dat stomme balkje links.
Hoe kom ik hiervan af. Wil ook dat Orange opstart ding weg. Kan dat? of zit ik er aan vast?!

Thanx

› reageer

ik heb via jullie ook mijn d500 simlock vrij kunnen maken, dank daarvoor.
bij mij gebeurd het zelfde : opstarten met orange,en het hinderlijke balkje staat er ook nog steeds op.

› reageer

ik heb via jullie ook mijn d500 simlock vrij kunnen maken, dank daarvoor.
bij mij gebeurd het zelfde : opstarten met orange,en het hinderlijke balkje staat er ook nog steeds op.

Dat ligt aan de firmware versie die op de modellen van orange anders is dan die van de standaard D500. Doe je niks aan, tenzij je hem gaat flashen... Maar dat is een heel ander verhaal

www.samsungforum.tk

› reageer

sorry heb er weinig verstand van....
"flashen"?! Wat is dat en kan dat kwaad voor mijn GSM? En/of garantie?!

Thanx

› reageer

nieuwe software erop zetten
kan fout gaan

› reageer

Voor unlockers...mbv de code
*#7465625# = Check the locks
kun je zien welke locks op de D500 staan!!

Nu nog de truc om de D500 (met SIM startend met 24) te unlocken

› reageer

dag pleuntje,

dank voor je tip.
zo kan je alles zien wat een blokkade heeft.

mvg van ton

› reageer

Ik hoor graag als iemand weet hoe ik de blokkade kan wegwerken... de standaard reeds genoemde code werkt bij mij niet... suggesties?

› reageer

Kdenk dat het een tripje naa reen unlocker word pleuntje.
Kzit met hetzelfde probleem maar kan nergens een alternatieve code vinden

› reageer

Ok, ff wat anders, PUPPETMASTER, zien werken op een nokia..wauw, je pc besturen met je telefoon, heb de jar al op de D500 staan, maar geeft "this aplication unexpectily quit) enz enz......loopt fout dus.
Iemand dit al aan de praat gekregen.

Hier staat het progje...
http://www.lim.com.au/PuppetMaster

› reageer

Weet iemand hoeland de D500 nu standby en in de praktijk standby is? (qua tijd en zo) want op Vodafone zeggen ze wel meer dan 500uur terwijl bellen.com 380uur rekent en op weer andere sites zie ik 200 uur staan of minder... weet iemand mij te vertellen wat het nu werkelijk is? uit ervaringen misschien? of uit betrouwbare informatie

› reageer

Sta op het punt de D500 te kopen, maar heb vooraf een drietal vraagjes:
- Welke accesoires zitten erbij?
- Is het daadwerkelijk zo dat ie berichten op de SIM-kaart opslaat?
- Is het bij gebruik van T9 mogelijk om zelf woorden toe te voegen die het toestel (nog) niet kent?

› reageer

@thermical

Er zitten een headset (stereo), soundmate (speakertje), polstouwtje en lader en handleidingen in de doos.

Nee, hij slaat berichten (tot 200) ook op de telefoon op

Ja, je kan woorden toevoegen!

› reageer

ik heb gister de smasung d500 gehaald met orange maar ze hadden ze niet meer met orange software dus hebben ze mij een sim lock vrije gegeven egt beter alleen nog een usb bluetooth en dan gaan we aan de slag. cker betrsss

› reageer

@ sms gek

ik was gister ff bij de orange shop en ze gaan erg hard de d500 hij kreeg er volgende week naar een paar binnen daarna voorlopig niet meer omdat samsung leverings problemen had bij welke shop had jij die d500 gehaald?

› reageer

Nounou, het duurde best lang om die 12 pagina's helemaal te lezen, maar het was het waard Ik ga zometeen een D500 bestellen, maar ivm een ander lopend abonnement kan ik hem pas over drie maanden gebruiken. Hopelijk heb ik iets aan de simlockcode, maar dat zal tzt nog blijken. Ik vind het erg leuk om te zien hoe jullie de liefde voor deze telefoon met mij delen Ik vind het echt een supertelefoon, heb nog wel wat vraagjes. Ten eerste was het hele van mp3 naar mp4 of aac overzetten niet echt duidelijk voor mij, ik ben hier namelijk niet zo'n held in. Kan iemand mij misschien wat beter uitleggen? Iemand met veel geduld En ik wilde nog vragen wat ik nou voor kabeltje moet kopen voor de bluetooth. En als ik dat kabeltje heb, ben ik dan zeg maar compleet? En weten jullie of de zilvere versie al verkrijgbaar is, die zou ik namelijk graag willen hebben. Ik hoor het wel

› reageer

ik weet alleen het antwoord over je bleutooth vraag.

er zit op de telefoon gewoon bleutooth, je hoeft dus g1 extra kabel ofzo te kopen. Als je bestanden wil overzenden van je computer dan kan dat dus via bleutooth. Stel je computer heeft nog g1 bleutooth kan je dat ervoor kopen. dat gaat dan in een usb poort van je computer. zo een bleutooth dinggetje kost ongeveer 25 euro bij bijvoorbeeld belcompany.

› reageer

Sorry dat ik twee berichten achter elkaar plaats, kan iemand mij uitleggen hoe je een bericht kan modifyen? Eerst even reageren op dat vorige bericht, als ik dus in een winkel kom en een USB bluetooth achtig dingetje() voor mijn computer wil kopen, wat zeg ik dan precies zodat de verkoper mij begrijpt? en dan nog wat.. ik heb op veel sites gekeken naar de D500 en ik heb de "nadelen" op een rijtje gezet. nu wil ik graag van jullie weten of ze kloppen en of het zeg maar een reden is om de telefoon niet te kopen. want ik wil natuurlijk geen spijt krijgen met een 2jarig abonnement okay dit zijn de 'nadelen': (1) Er zit geen FM radio op (2) Je kan het geheugen niet uitbreiden (3) De batterij is redelijk snel leeg (4) De telefoon schijnt snel uit elkaar te vallen/kapot te gaan (5) je kan niet kiezen of je nummers en berichten op je SIM of op je telefoon wil opslaan (6) Je kunt bijv bij MP3 (en misschien ook andere) bestanden niet beltoon en trillen tegelijk aanzetten.
Hopelijk kunnen jullie mij snel helpen met allebei mijn grote berichten

› reageer

Appeltje,
Vraag in de winkel naar een Bluetooth-dongle. Die stop je in je usb poort en je kunt bestanden draadloos van je computer naar je foon sturen.

De nadelen:
1. Hoe nodig acht je een FM-radio? (Ikzelf luister nooit dus mis em ook niet op m'n D500
2. Geheugen niet uitbreidbaar, is een nadeel, maar 96mb is veel hoor. Dus als je m niet als dikke mp3-speler gaat gebruiken is het gewoon goed toeven met 96mb.
3. Batterij redelijk snel leeg vind ik niet, maar ligt puur aan het persoonlijk gebruik. Ik had em vrijdag en heb em pas 1x opgeladen (En veel gespeeld )
4. Uit elkaar vallen, kapot gaan lijkt mij sterk. Die toestellen worden uitvoerig getest. Bovendien heb je gewoon een jaar garantie.
5. Doet de foon automatisch. Ik ondervind er geen hinder van. Ik kan alles terugvinden, daar gaat het om.
6. Al zou je een mp3 instellen als beltoon heb je constant geluid en zou de foon constant trillen denk ik.
Zowel de beltoon alsook het trilalarm zijn van goede kwaliteit.

Zoals terug te lezen... Helemaal leip van deze foon
4.

› reageer

Ja, haha, ik hoor van iedereen hoe TOTALLY in love ze zijn op die telefoon, dat lokt aardig, IK WIL EM!!!
Enne, die nadelen, ik vind het inderdaad ook niet zo belangrijk, al die kleine nadeeltjes vallen in het niet bij alle geweldige dingen
Nog iemand leuke nieuwtjes ofzo over de phone? ik wil alles weten, ik krijg hem pas over drie maanden maar kan dan drie maanden lang ernaar smachten en alles erover te weten komen Nice nice nice

› reageer

Wie kan mij verder helpen.. Heb onlangs een bleutoothding gekocht voor op mijn computer. Nu lukt het wel om foto's vanaf de computer naar de telefoon te verplaatsen, echter niet andersom! Terwijl dat toch eigenlijk de bedoeling is van die 1,3 megapixel camera!!

Ook zag ik ergens op een site dat het ook mogelijk is om spelletjes op de telefoon te zetten (Tetris?!) Wie weet hoe dit gaat?

Verder echt een geweldige telefoon!!

› reageer

Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar, ik hoor van iedereen dat de foto's moeilijk van de telefoon naar de computer gezet kunnen worden, of helemaal niet. hoe moet dat? en hoe zit het met ringtones, spelletjes en al die shit downloaden? ohja enne... ik heb nog een vraag. ik neem dus een abonnement waarschijnlijk, namelijk: bij T for Telecom, Hi20 2 jaar dan moet ik 30 euro bijbetalen, maar krijg ik dan ook die gratis stick en zit daar ook i-mode bij??? please help me ohjaaaa nog twee vraagjes, namelijk: over drie maanden ofzo, denken jullie dat die codes dan nog steeds werken of hebben ze dan al gezorgd dat dat niet meer kan, lijkt me namelijk erg vervelend... enne.. als je hem wil unsimlocken, moet je dan er helemaal geen simkaart in doen, of diegene die nieuw is die je bij je telefoon kreeg zeg maar, of je oude simkaart (van andere provider) daar snap ik namelijk niks van. eeeen... ja ik ben erg vragerig vandaag... maar wat zit er nou PRECIES allemaal in de doos die je koopt als je een D500 koopt... en de dingen die erbij zitten zijn die mooi en goed genoeg of moet ik er nog wat bijkopen ofzo? wat heb je precies allemaal nodig. dank_/-\o_

› reageer

Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar, ik hoor van iedereen dat de foto's moeilijk van de telefoon naar de computer gezet kunnen worden, of helemaal niet. hoe moet dat? en hoe zit het met ringtones, spelletjes en al die shit downloaden? ohja enne... ik heb nog een vraag. ik neem dus een abonnement waarschijnlijk, namelijk: bij T for Telecom, Hi20 2 jaar dan moet ik 30 euro bijbetalen, maar krijg ik dan ook die gratis stick en zit daar ook i-mode bij??? please help me ohjaaaa nog twee vraagjes, namelijk: over drie maanden ofzo, denken jullie dat die codes dan nog steeds werken of hebben ze dan al gezorgd dat dat niet meer kan, lijkt me namelijk erg vervelend... enne.. als je hem wil unsimlocken, moet je dan er helemaal geen simkaart in doen, of diegene die nieuw is die je bij je telefoon kreeg zeg maar, of je oude simkaart (van andere provider) daar snap ik namelijk niks van. eeeen... ja ik ben erg vragerig vandaag... maar wat zit er nou PRECIES allemaal in de doos die je koopt als je een D500 koopt... en de dingen die erbij zitten zijn die mooi en goed genoeg of moet ik er nog wat bijkopen ofzo? wat heb je precies allemaal nodig. dank

-foto's naar pc verzende is vind k niet lastig en ik ben g1 computergenie ofzo. is net zoals de meeste telefoons als je het via bleutooth doet.
-unlocken weet ik niet, mijn was simlock vrij (belcompany 2jr voda 150)
- de dingen in de doos (toestel, handleidin, polsbans, headset en "mini box"vind k allen zeer goed werken alleen die polsband vind k nutteloos maar mis gebruiken andere mensen deze juist wel dus mis wel handig dat die er bij zit.
- wat je er denk k dus alleen bij moet kopen is een usb bleutooth stick (of bleutooth dongle, als het beestje maar een naam heeft he)

voor de rest ben k er erg tevreden over en mis de radio enzo niet.
veel suc6 er iig mee.

› reageer

HELP!!!

Ik heb vorige week een D500 aangeschaft bij een KPN abbonnement,
nu blijkt dat ik de versie heb die een simlock heeft
alleen alles wat er op de site staat geprobeerd dus *#7337# geprobeerd,
#*7337# geprobeerd maar ook op een andere site nog een andere code geprobeerd
maar die werkt ook niet dat was trouwens de volgende code: *2767*3855#
hij werkt niet in de zin van dat hij netjes aangeeft dat hij de EEProm gaat resetten
en gaat netjes uit en weer aan minutje gewacht dat moest volgens de telefoon
alleen nu is alles default ingesteld maar mp3 en zo zit er nog wel gewoon op.
ik heb het geprobeerd met een simkaart beginnende met 16 en 1 die begint met 24
wie helpt mij?????

› reageer

@ ljpegasus

Gewoon de kpn bellen en vragen naar de unlockcode, want ik krijg hem eind januari pas. Volgens de klantenservice mag de samsung D500 icm nieuw abonnement NIET gesimlockt zijn. Helaas kan en mag ik hier niet de naam van de medewerker plaatsen. Laat het me effe weten of ze je de unlockcode geven.

› reageer

To pinokkia

Kun je die naam ook niet even mailen met het nummer. er staat wel duidelijk op de verpakking dat ie gesimlockt is. die vrouw bij het kpn centrum zei dat deze versie even duur was. er zat ook die gratis bluetooth stick bij.

gr.

› reageer

@ ljpegasus

De naam wil ik je wel mailen. Maar hoe? Bel gewoon 0800-0507 en vraag of ze bij een abonnement een gesimlockte toestellen mogen leveren. Ik krijg nml de simvrije versie zonder die bluetooth stick erbij, want ik heb hem op 18-12-2004 al besteld maar nog niets gekregen . Ik heb hem bij www.kpn.com besteld nml

› reageer

Samsung brengt een softwareupdate uit waarin problemen met het versturen van foto's en mp3s via bluetooth tot het verleden behoren, bovendien werkt de agenda (weeknummering) dan weer naar behoren.

www.samsungforum.tk

› reageer

koop in ieder geval geen Trust BT-dongle. Deze werkt soms niet met Samsung.

› reageer

Twee dagen geleden mijn D-500 ontvangen en ben er zeer tevreden over. Bijgeleverd een SIM-kaart i.c.m. HI-80, 1-jarig contract.
Betekent dat ik de gelockte versie heb. Begreep dat ivm nieuwe software het op dit moment niet mogelijk is het toestel met de gepubliceerde code te un-locken.
Weet iemand al wat de code is of heeft iemand suggesties waar ik dit zonder problemen kan laten doen?

Wat mij verder opviel is dat ik in de foto-modus niet kan inzoomen. De gebruiksaanwijzing maakt wel melding dat dit tot de mogelijkheden behoort. Herkent iemand dit verschijnsel? Het kan foutief in het boekje staan of het is een fout in mijn toestel.... wie helpt me verder?

Allen veel plezier met dit vernuftig stukje techniek.

Greetz,

Jack

› reageer

dag allemaal,

het probleem met bleuthooth is bekend bij belcompany.
er zou een update van komen.
ik was ook met mijn klacht bij de orange schop geweest, en die deden net of dat hun neus bloeide.
ik heb bij belcompanie gezegd dat ze me een d500 hebben verkocht die niet aan de specificatie's voldoet zoals beschreven, heb voorgesteld wanneer het probleem niet binnen 1 maand is verholpen,ze het contract mogen verscheuren.
het is verder een prachtig toestel hoor,maar weer te vlug op de markt gezet.de consument is weer de duupe.

mvg van tonnie

› reageer

ik zelf heb g1 problemen met bluetooth. (toestel 13 december gekocht.) heb een bleutooth usb stuk bij de belcompagny gekocht en die werkt prima. kan goed fotos en mp3 verzenden en ontvangen.

de D500 kan ook inzoomen. je moet alleen dan de foto resolutie wat lager zetten ( iig bij mijne). Bij de hoogste resolutie kan ik ook niet inzoomenmaar bij VGA formaat wel.

@ kreidlerfan: welke specificaties bedoel je?

› reageer

de specificatie's zouden zijn dat bleuthooth zou werken.
de problemen zijn bij belcompany bekend.
maar op dit moment hebben ze de oplossing nog niet.
er zou van samsung uit een update komen.
volgens belcompany hebben alle d 500 toestellen hier problemen mee.
als die van jou het goed doet dan heb je geluk.

› reageer

nou dan nog een gelukkige hier wabt ik heb ook nergens last van alles werkt zo als het moet werken en kan verzenden en ontvangen van de computer naar de foon en andersom. Ook kan ik gewoon e-mails verzenden hoorde dat mensen in mijn omgeving daar ook last van hadden =))

› reageer

ik heb een bluetooth usb stick gekocht bij de belcompagny voor 24,95.
was ff lastig om er mee te werken maar kwam er achter dat je bleusoleil moest gebruikem in plaats van het "pop-up scherm" om bestanden over te zenden.

stel dit werkt nog steeds niet vaak dan ben ik idd erg gelukkig

› reageer

Hey,

Mijn pa gaat binnenkort een orange abo halen met een d500 en die krijg ik... Krijg je het ook met de orange software als ik em van Belco haal ???

› reageer

wanneer komt de d500 silver edition uit?? ik heb m op 1 site gezien, maar in de winkels issie nog niet te verkrijgen

› reageer

die zijn al uit hoor... tenminste, ik heb ze al gezien

› reageer

zou je mij alsjeblieft kunnen vertellen in welke winkel??

› reageer

www.gsmtrack.nl heeft ze

› reageer

Heb net de zilvere binnen via 2call.nl

Wat heeft Samsung nou in godsnaam tegen trillen en beltoon tegelijk, echt ongelovelijk.

En weet iemand hoe ik een eigen SMS toon erin kan stoppen of is dat ook al vast gebouwd?

Voor de rest erg goed dingetje

› reageer

Bellen en trillen kan wel tegelijk, ALLEEN bij MMF, NIET bij MP3.
Deze MMF's zijn op internet te vinden of zie topic 'Bellen en trillen tegelijk' in D500 forum hier op TV.

› reageer

Ik hoop ook dat ik de zilvere krijg
En hoop ook dat ie simlock vrij is

Kan niet wachten tot ik hem binnen heb.

› reageer

je kunt dus met zo'n usb-dongle alles van je pc naar die d500 zetten en andersom.
kost je dit niks als je dit doet? zoniet, dan is dit toch beter en goedkoper als je t zo doet ipv met je i-mode?

› reageer

Gepost door rosebud op 01/02/2005 15:49 Rating: 0
je kunt dus met zo'n usb-dongle alles van je pc naar die d500 zetten en andersom.
kost je dit niks als je dit doet?
BlueTooth is gratis

› reageer

en dat speakertje zit er bij standaard als je m besteld?
en ik las ook iets overn soundmaker of zoiets?
hoe werkt dat dan??

› reageer

Kan iemand mij PLEASE helpen hoe zit dat met dat unlocken??? kan iemand mij dit precies uitleggen of stel ik un domme vragen:$..
Khoop op antw!

Groetjes Rianne

› reageer

misschien dat je hier wat aan hebt?
http://gsm-unlock.pagina.nl/

› reageer

Even rondkijken hier op TV, code wordt wel genoemd.

› reageer

Lijkt me gezellig hier Heb net mn nieuwe telefoon en vind het leuk te lezen over ervaringen van mensen met dezelfde telefoon

› reageer

nog een berichtje ik had vreselijk veel problemen met mijn vorige telefoon & de bluetooth functie. ik had wel zo'n apparaatje maar het lukte maar niet. misschien dat het aan mijn compu lag :S

› reageer

Hallo allemaal,

Ik heb pas geleden D500 aangeschaft, helaas kan ik de mp3 niet spelen op volgorde. Ik heb ook zelfs de instelling "volgorde aangezet", maar na het beluisteren van een nummer, stopt hij direkt. Kan iemand mij helpen met het spelen van mp3 op volgorde?

› reageer

ik heb het tegenovergestelde probleem

› reageer

zou iemand mij misschien kunnen uitleggen hoe ik het makkelijkst de foto's naar mijn pc verstuur en hoe ik mp3 liedjes op mijn phone kan krijgen?

› reageer

Say,
Als het goed is (als je bluetooth verbinding hebt), heb je ook nog een cd driver bijgeleverd, hiermee kun gewoon met je muis windowsgewijs bestanden overbrengen.

› reageer

bedoel je bijgeleverd bij de telefoon of bij de computer?

› reageer

In principe krijg je dat als je bluetooth-stick aangeschaft hebt (dus bij je telefoon), als je die software (cd-driver) geinstalleerd hebt, kan je daarna je mobiel communiceren met je computer.

› reageer

ok, dus in principe hoef ik alleen maar zo'n bleutooth stitch te kopen.
misschien nog een tip waar ik die beetje goedkoop kan krijgen

› reageer

Prijzen kan heel erg verschillend zijn, je kan zelf ook via internet opzoeken, daar kan je de prijzen uptodate vinden, maar vergeet niet dat ze soms ook verzendingskosten erbij rekenen, maar ik denk ook Mediamarkt vrij goedkoop kunnen aanbieden. Als je bij een telefoonwinkel besteld, dan zijn ze meestal stuk duurder, maar heb je problemen, kan je makkelijk bij hun aankloppen. Het is een keuze die je maakt....veel succes.

› reageer

Weet iemand of je met de D500 i.cm. KPN sms-ontvangstbevestigingen krijgt? Heb het al geprobeerd met 2 gesimlockte modellen en ik krijg gewoon geen bevestiging terwijl de berichten meteen aankomem. Uiteraard heb ik het wel geactiveerd in het menu.

› reageer

dat ligt niet aan je toestel maar aan KPN, die ondersteund deze mogelijkheid (nog) niet.
Je moet als je een sms verstuurd waar je een ontvangstbevestiging van wilt hebben het sms bericht beginnen met *0# Dan krijg je wel een bevestiging... (dus bijvoorbeeld *0#Hallo ik ben SierdW)

› reageer

ik heb de D500.. alleen was ik zo dom om er een wachtwoord voor de video's, fotoos etc te zetten.. nu ben ik m vergeten! iemand enig idee wat ik kan doen? heb alle codes al geprobeerd:S

trouwens.. ik kan m ruilen voor een motorola E1000.. is nig niet in de winkel verkrijgbaar.. geen idee of het een goede ruil zou zijn?

› reageer

Terug zetten naar fabrieksinstellingen.
Ik zou hem niet ruilen tegen de E1000! Echt niet!

› reageer

heb je het wachtwoord voor nodig! grmbl.. is er geen code waarmee je de foon kunt resetten zonder dat je die beveiligingscode nodig hebt?

› reageer

Bekijk hier es wat van:

#*7337# = EEPROM Reset (Unlock and Resets Wap Settings)

*2767*3855# = E2P Full Reset
*2767*2878# = E2P Custom Reset

*#7465625# = Check the locks
*7465625*638*Code# = Enables Network lock
#7465625*638*Code# = Disables Network lock
*7465625*782*Code# = Enables Subset lock
#7465625*782*Code# = Disables Subset lock
*7465625*77*Code# = Enables SP lock
#7465625*77*Code# = Disables SP lock
*7465625*27*Code# = Enables CP lock
#7465625*27*Code# = Disables CP lock
*7465625*746*Code# = Enables SIM lock
#7465625*746*Code# = Disables SIM lock
*7465625*228# = Activa lock ON
#7465625*228# = Activa lock OFF
*7465625*28638# = Auto Network lock ON
#7465625*28638# = Auto Network lock OFF
*7465625*28782# = Auto subset lock ON
#7465625*28782# = Auto subset lock OFF
*7465625*2877# = Auto SP lock ON
#7465625*2877# = Auto SP lock OFF
*7465625*2827# = Auto CP lock ON
#7465625*2827# = Auto CP lock OFF
*7465625*28746# = Auto SIM lock ON
#7465625*28746# = Auto SIM lock OFF

› reageer

Dit zijn OUDE codes, deze werken alleen met software versie t/m 3, nu wordt geleverd met versie 6 .........daar zoeken we nu de codes voor.
Ze zijn te kraken, collega zijn telefoon met versie 6 had een bedrijf in Lisse in 4 sec clean.....achter de toonbank, zonder dat we het zagen.......10 euro armer, en nog niet weten welke code hij gebruikte.....GRGRGRGr

› reageer

wiehaaa! het is me gelukt wel al mn nummers kwijt.. maar die heb ik gelukkig opgeslagen dank je dank je

› reageer

hoe gedaan, welke code, welke software versie ??

› reageer

Ik zit er ook aan te denken de D500 aan te schaffen. Mijn oog viel op de volgende aanbieding op de site www.gsmnbox.nl op op de home-site bovenaan de tweede van rechts. Wil het nou zeggen dat ik 2 jaar lang 20 euro per maand moet betalen en hiermee klaar ben? Het toestel zelf kost niets? Zitten er geen addertjes onder het gras?
Alvast bedankt voor jullie reacties!

› reageer

je link klopt niet.
addertje 1: toestel heeft een simlock
addertje 2: 26,25 aansluitkosten
addertje 3: binnen de bundel 16 c/per minuut, daarbuiten 24 cent!
en dan kom ik bij het laatste addertje
Wil het nou zeggen dat ik 2 jaar lang 20 euro per maand moet betalen en hiermee klaar ben? Het toestel zelf kost niets?
als je bij de cashback van hetzelfde abo kijkt kan je zien dat je zonder toestel 350 euro gestort zou kunnen krijgen.
In feite kost het toestel je dan 350 euro desalniettemin krijg je hem bij dat abonnement gratis.
addertje 4: 24x20= 480+26,25= 506,25 euro zijn de totale kosten.
505,25-350= 155,25 betaal je zonder d500
505,25 betaal je met de d500 erbij

Nu is het even afwegen, persoonlijk vind ik de d500 geen 350 euro waard

Ps. geen dank

› reageer

Gepost door Womanizer op 14/02/2005 00:51
...Nu is het even afwegen, persoonlijk vind ik de d500 geen 350 euro waard
Nee idd..dan kun je m beter hier los kopen, dat scheelt je weer 70 euro.

Maar zonder 'speciale constructíe' is €350 nog steeds 'niet veel' hoor, kijk maar hier. Je koopt m dan echt nergens voor €350.

/edit
Gepost door Womanizer op 14/02/2005 00:51 Rating: 0
je link klopt niet.
addertje 1: toestel heeft een simlock
addertje 2: 26,25 aansluitkosten
Waar haal je dat vandaan? Dat is alleen bij 1-jarig, dus hier niet bij van toepassing...:
Bij 1-jarig abonnementen:
- 50% korting op aansluitkosten ( eenmalig 26,25 euro )

Bij 2-jarig abonnementen:
- Geen aansluitkosten
Lees maar eens goed

Dan moet je dus even afwegen met €324 als 'waarde' voor de D500 en wordt het nog wel wat interressanter.

› reageer

Mmm nogmaals bedankt voor jullie reacties...

Maar als ik n beetje fatsoenlijk wil bellen en nog geen abonnement heb, is dat hi-abonnement toch geen verkeerde keuze?
Of zullen jullie me eerder iets anders aanraden?
Ja, sorry ik ben nog niet zooo bekend in GSM-land.

› reageer

Ik wil ook graag de d500 kopen, maar zie dat de zilveren versie redelijk moeilijk te krijgen is (lees: moeilijk dus niet onmogelijk)

Ik wilde hem uiteraard zo goedkoop mogelijk krijgen :
Met een abonnenment van minimaal +/- 200 minuten
Kan ook desnoods een tweejarig abonnement zijn , ik zit liever niet zolang vast aan een abonnement.
Liefste in een echte shop ipv een webshop, tenzij er een aantal zeer betrouwbare webshops zijn.
Ik heb al bij de gebruikelijke shops tfortelecom, belcompany en thephonehouse gekeken, maar zij hebben daar geen zilveren ofwel maar dan duur.

› reageer

op gsm.nl hebben ze hem (de zilvere) bij een t-mobile 200 relax je hebt de keus tussen zilver en zwart
verder is het zo dat bij de 2-jarige Relax 50, 100, 150, 200, 300, 400, 500, 750, 1000, 1500 Geen aansluitkosten gelden en zijn de eerste 2 maanden gratis wat betreft Bel-bundel en SMS-bundel.

Dus betekent dit
22maanden X 26,50 euro= 583 euro
aansluitkosten 0 euro
2 maanden gratis
verzendkosten: € 12,95

op jaarbasis betaal ik dan 595.95 euro, maar heb dan wel de zilvere met een tweejarig abonnement van 200 minuten (opzich wel genoeg voor mij)
weten jullie misschien een goedkopere oplossing?

› reageer

Is dit ook wel een toestel dat je bijv. makkelijk in een broekzak meeneemt. Ik bedoel dit met het oog op beschadigingen aan de buitenkant en het kapot gaan van het slide systeem.
Iemand ervaring hiermee?

› reageer

er komen niet snel krasjes op het beeldscherm tenzij je ook sleutels ofzo in je zak hebt. Als je hem neerzet kan je hem liever met het beeldscherm omlaag zetten aangezien er een beschermrubbertje op zet zodat het beeldscherm de ondergrond niet raakt. Als je hem met het beelscherm omhoog neerzet komen er snel krasjes op de achterkant. Het in je zak zetten van het toestel heeft geen invloed op het slidesysteem. Mijn ervaring met het toestel leert dat het slide systeem minder robuust en makkelijk aanvoelt dat bij de e820 het geval is. De e820 slide makkelijker en de beweging voelt natuurlijker aan.

› reageer

Ik ben aan het twijfelen tussen de Samsung D500, SE S700i, en Motorola V3 (razor). Kan iemand me verder op weg helpen, wil na een maand geen spijt hebben van mijn koop... al bedankt!

› reageer

vind de v3 in het echt erg tegenvallen qua uiterlijk

› reageer

bij vodafone is ie gratis bij 1 jarig vodafone 300 (49,50 per maand)

› reageer

Bij Debitel ook met 2 jarig Vodafone 100. € 17,50 per maand plus 6x100 minuten gratis. Maar het is dus Debitel, dat is wel wat minder. Lees maar eens al de topics over Deb. en de spookrekeningen ed...

› reageer

Ik heb sins kort ook een D500.
perfect toestel maar heb een probleem.
Als ik een playlist aanmaak en ik ga het eerste nummer spelen als ie klaar is stopt ie er ook mee ,het 2de nummer moet ik dan weer apart aanzetten.
Zal er wel over heen kijken ,maar hoe kan ik alle nummers achter elkaar door spelen.
Ik heb van alles geprobeerd krijg het niet voor elkaar

› reageer

die knop helemaal rechts van het programma
die 2 pijltjes moeten in een o vorm naar elkaar toewijzen

› reageer

Als je in de playlist kijkt, kan je rechts onderin de afspeelwijze veranderen. dit kan op 3 manieren:

- een liedje 1 keer spelen.
- alles spelen
- 1 liedje steeds herhalen.

Dit zijn dus de opties die je heb.

Leuk detail, je kan als je nero burning rom heb, je mp3 tjes inkorten naar hoe je wil, zodat je het leukste stukje van je mp3 tje als ringtone in kan stellen. Omdat een je telefoon meestal niet langer als 12 seconden overgaat.

› reageer

??? Dat snap ik effe niet welke knop rechts van het programma

Of was dat niet voor mij bedoelt ?

› reageer

- een liedje 1 keer spelen.
- alles spelen
- 1 liedje steeds herhalen

Dat zie ik niet staan

Zie alleen de playlist >opties links en terug rechts onderin

› reageer

je moet met je pijltjestoetsen naar het meest rechtervierkantje gaan en dan kan je dat veranderen als je op ok drukt.

› reageer

Gevonden ,het stond onder instellingen,dan herhalen >alle
Bedankt voor de hulp

› reageer

He Denm@n, kan je mij vertellen waar dat precies in Nero Rom zit? Dat knippen van mp3? Ik wil dus stukjes uit mp3's knippen om te gebruiken als melodie op mijn Samsung D500. Kan ik dan eenvoudig die geknipte stukjes opslaan als mp3?
Ik heb al wel gestoeid met Audacity en mp3DirectCut. Audacity heeft geen mogelijkheid om het geknipte weg te schrijven als mp3 en bij mp3Directcut kom ik geen wijs. Dus als bij Nero burning Rom er een eenvoudige mogelijkheid is, maak je me enorm blij!

› reageer

Wat moet je met een bluetooth headset als het toestel geen voicedail ondersteunt? Leuke dat je met een headset kunt bellen en dan toch nog eerst de telefoon moet pakken. Als je belt middels headset is het een redial functie. Dit had Samsung toch beter moeten en kunnen doen. En jammer dat je geen adressen in kunt voeren bij de contactlijst. (Kun je het notitie velt voor gebruiken)Dit kan Nokia wel ook dat is minder. Toch maar wachten op de E720??

› reageer

Gepost door justforfun op 12/03/2005 12:56
Wat moet je met een bluetooth headset als het toestel geen voicedail ondersteunt? Leuke dat je met een headset kunt bellen en dan toch nog eerst de telefoon moet pakken.
Gesprekken opnemen als je bijv. in de auto zit, zonder je gsm te hoeven pakken?

› reageer

Middels firmudate of zoits kun je wel voicedialing doen .
Staat beschreven in het samsung forum

› reageer

Heb je url voor mij waar dit staat beschreven?

› reageer

http://szone.boxke.be/forum/viewtopic.php?t=686

Hier staat het met foto's als bewijs.
Je moet je wel eerst aanmelden bij het forum,anders kom je er niet in.

› reageer

Kogel is door de kerk!!
Heb toch maar een D500 besteld icm een KPN Mobiel Plus 30 voor €0,- icm een 1 jarig abonnement. Ik weet hij is gelocked maar wel zilver van kleur. En er zit nog een gratis bluetooth dongeltje bij ook!

› reageer

Ik weet niet of het een kwaaltje is van mijn D500 of dat elke D500 het heeft.
Ik heb een universele BT carkit in de auto, op het moment dat ik gebeld word en ik neem op door middel van het knopje op het toestel gaat het gesprek NIET over de carkit, als ik opneem door middel van het knopje op de carkit gaat het gesprek WEL over de carkit.

› reageer

Waar heb jij dat abbo afgesloten met 1-jarig mobiel30 plus en dan de d500 gratis.Op www.kpn.com zie ik dat niet staan.
Knoppie

› reageer

Dit vind u hier.

http://www.gsmeasy.nl/gsm_gsmabonnement_detail.php?abo=196&phone=256

› reageer

Hebben meerdere mensen er last van dat de batterij van de D500 zo vesrchrikkelijk snel op gaat???

› reageer

Wat is verschrikkelijk snel? Als ik hem 's ochtends van de lader trek moet ik hem er 's vonds weer op doen.

› reageer

Van mij is makelijk 3 a 4 dagen stand-by

inclusief bellen en spelletjes spelen en mp3tjes luisteren

En melodie staat altijd op tril dus accu gaat nog sneller leeg dan normaal

Mischien haalt die de 5 dagen ook als ik hem van tril afdoe

› reageer

bij mij gelijk aan hugoboss

› reageer

Zag net heel even een korte post lanngskomen dat de D500 gratis is bij een eenjarig mobileplus abonnement van kpn. (geen spam)

Dat is wel redelijk strak te noemen dacht ik...?

Kan in de zoekfunctie van TV eigenlijk geen betere vinden met 1 jaar. Heeft iemand anders misschien nog ideeen die hier op TV nog niet ingevoerd zijn?

(excuus als dit eigenlijk niet in dit topic hoort...)

› reageer

hoi ik heb een samsung d-500 leuk maar hij is niet simlock vrij hij is van de kpn
kan iemand mij uit leggen hoe het in zijn werking gaat als ik hem wil un locken
moet dat met mijn t-mobile kaart erin of zonder simkaart of juist met die van de kpn als hij aan is en dan gelijk voor de pin of eerst pin en dan de code heb het namelijk een paar keer al geprobeerd en het lukt niet zo

› reageer

Weet iemand of je het orange snelmenu op d D500 kunt uitschakelen met een of andere code of software, zodat ik kan genieten van mijn eigen jpeg?s

› reageer

Even naar de unlock-boer gaan en dan laten flashen.

› reageer

Kleine vraag: is het mogelijk namen en telefoonnummers uit te wisselen tussen de nokia 6170 en de d500 ? zo ja via welke software ?

› reageer

1 nadeel: die batterij.. binnen een HALVE dag op ik luister gewoon mp3tjes en verzend dingen en maak filmpjes enz.. Maar binnen een HALVe dag :S hoe kan dit... meeste mensen doen hetzeflde als mij maar hun batterij doen het 4 dagen lang... plz help me hoe kan dit? telfoon fout? batterij fout? Ik heb wel bluethooth aanstaan de hele dag door maar dit kan toch niet de oorzaak zijn?

En het geheuge van de berichtjes 25 berichtjes maar kan je ook de in en outbox geheuge omwisselen?

› reageer

@m.f.
Ja maar jij doet dus heel veel, ga wel na dat het scherm enorm veel vreet. Mijn x460 moet ik eens in de 2 dagen laden want anders valt hij de 3e dag uit halver wege. En daar zit niet eens "rommel op"

Een maatje van mij heeft de D500 en die is na 48uur ook leeg en hij gebruikt hem gewoon als telefoon, en dus niet als multimediatool zoals jij.

Ik denk dat jij hem gewoon heel (te) veel gebruikt...Misschien eens testen met een ander toestel van een maatje ?

› reageer

Mjaa. misschien gebruik ik hem idd te veel. maar vandaag zat ik op school gewoon soms in de les een mp3tje te luisteren. Ik gebruikte hem niet voor spelletjes en filmpjes maar toch was hij na een halve dag al leeg door soms even een mp3tje te luisteren (ongeveer 15 keer in mijn hele schooldag). Maar hoeveel kost bleuhtooth van de batterij want die staat gewoon contenuie aan.

En weet iemand hoe je de inbox geheuge wisselt met die van outbox want 25 smsjes opslaan in inbox is wel weinig ze hadden beter 200 in de telefoon inbox en 25 in outbox dat is beter.

En dan nog een laatste vraag Wat houdt 'wisbeveiliging' in want als ik een foto op wisbeveilging zet en dan op wissen drukt kan ik hem gewoon nog verwijderen...

› reageer

bleutooth gebruikt nog best wel wat stroom. ik geloof niet super veel maar probeer es een dacht met bt uit. mis dat je er dan langer mee doet.

en als je bij een foto wisbeveileging aanzet kan je hem niet meer via je pc wissen meen ik.

› reageer

Ik merk nog iets raars: soms blijft mijn mobiel vasthaken dan moet je hem uit doen of hij doet het uit zich zelf en start hem weer opnieuw op.

Meer mensen met dit probleem?
Kan het aan verkeerde bestandjes op je telefoon liggen (zoals liedjes)?

› reageer

Ik heb wel eens het probleem dat het toestel blijft haken als ik BT aanzet, verder geen probleem. BT continue aan laten staan kan je zo 1/3 van je batterij vreten. Dus als je BT uitzet gaat de batterij 18 uur mee ipv 12 uur.

› reageer

ik heb net een samsung d 500 gekocht en wil er mp 3 liedjes naar sturen via de pc via een kabel maar iedere keer als ik bij easy studio melody of liedje uit men pc wil selectere zegt hij (kan bestand niet selecteren) weet iemand waar dat aan kan liggen en trouwens kan je er ook spelletjes mee spelen want dit lees ik net maar heb ik nog niet in men gsm gevonde

› reageer

Spelletjes bevinden zich in de map "Toepassingen" -> "Java wereld" -> "downloads".

MP3tjes kan je ook overzetten zonder easy studio. Gewoon contact maken met de pc, GSM geeft uiteindelijk aan dat je in een map (in je pc) bent. Als je in desbetreffende map MP3tjes hebt staan kan je ze door je telefoon laten uploaden.

› reageer

hoe kan ik de software versie uitlezen kan dat nergens vinden op internet voor de samsung d 500

ik heb kpn met providerlock weet iemand daar een proggie voor

grt

› reageer

Ik heb gister een D500 aangeschaft en nu heb ik al die tijd geprobeerd de wap instellingen in te stellen... maar t wil me maar niet lukken

Iemand hier een D500 van tmobile die de juiste instellingen heeft??? alvast bedankt!

› reageer

www.bel.nl

Even op laten sturen naar je gsm

› reageer

Volgens mij hoef je die niet in te stellen, die staan er standaard in. Als je menu "browser" ingaat en dan huidige proxy kiest, staan de instellingen van alle Nederlandse providers.

› reageer

Ik had een vraag:

Ik kan niet inzoomen met me camera hoe kan dit??? Tenminste op de grootte van SXGA en MEGA, hoort dit?

Bij MULTISHOT opname gaat het heel sloom: bij mijn e710 ging mijn multishot opname heel erg snel achter elkaar maar bij deze heel sloom. En eerlijk gezecht hoor ik geen verschil tussn normaal en hoog.

Ook vind ik raar dat de sluitertijd bij multishot langer duurt als je een fotoinstelling met groot formaat heb, bij mij gaat het allemaal net zo snel

› reageer

Ik had een vraag:

Bij MULTISHOT opname gaat het heel sloom: bij mijn e710 ging mijn multishot opname heel erg snel achter elkaar maar bij deze heel sloom. En eerlijk gezecht hoor ik geen verschil tussn normaal en hoog.

Ook vind ik raar dat de sluitertijd bij multishot langer duurt als je een fotoinstelling met groot formaat heb, bij mij gaat het allemaal net zo snel

En hoort het ook dat als je voor: 'eerst trillen dan melody' kiest dat het liedje na het trillen eerst ZACHT begint en dan ineens hard word?? graag reactie

› reageer

Vraagje: Ik heb net de samsung D500 en heb werkelijk geen idee hoe ik muziek van mijn laptop op die telefoon krijg! Wat heb ik er voor nodig? Of via welke programma's? Ook snap ik geen hol van die bluetooth en infrarood....kan iemand me ff helpen? Thnx xx

› reageer

@Noortje84

Ga maar eens kijken in deze thread. daar staat pcies in vermeld hoe je dit allemaal kunt / moet doen wat betreft Bluetooth & Java Games. Ik geef toe, het is niet makkelijk ( heb 'm zelf ook ), maar als je 't maar pcies genoeg volgt moet je eruit kunnen komen! Wat betreft Muziek kun je de Nokia Suite gebruiken en als je dat doet i.c.m. Bluetooth moet het geen probleem zijn.

› reageer

Ik heb ook een probleem:

Ik kan bij privecey dingen zoals mms, afbeeldingen, geluiden enz. een wachtwoord geven zodat niemand in mijn spullen kan gaan snuffelen. Maar ze kunenn wel in mijn spullen snuffelen wanneer ze via bluetooth in mijn afbeeldingen, geluidenz enz. kijken.

Ik denk dat het wachtword bedoeld is voro als iemand mijn d500 in zijn handen heeft niet naar mijn privecy beveiligde dingen kan kijken, maar ze kunnen wel gewoon met bluetooth kijken wanneer ze met mijn mobiel accpeteren om met hun mobiel mijn bestanden door te zoeken...

Als ik mijn display helderheid op het laagst zet en ik start mijn d500 op begint hij eerst met helderheid op het hoogst en gaat dan naar een aantal sec. weer op laagste helderheid.. het moet toch zo sijn dat als ik het op het laagste zet, dat hij op het laagste blijft (wanner ik hem opstart)

ALs ik een belmelody kies (welke dan ook) en ik word gebeld gaat het liedje eerst 2 sec zacht beginnen en daarna ineens hard terwijl ik me volume volop heb... Dit hoort toch niet? Hoe kan ik het voorkomen dat het liedje eerst zacht begint...?

Gr michiel

› reageer

Ik heb ook een probleem:

Oh ja ?? Hoe doe je dat dan ? Ww erop zetten bedoel ik ?

Niet dat ik weet. Volgens mij is dit alleen de intensiteit waar hij standaard op staat. Bij opstarten geld volgens mij een andere instelling.

Dit is iets dat al door meer is gezegd. Naar mijn weten kan je dat niet veranderen. Dat zit standaard zo ingesteld. Krijg ik er vooralsnog ook niet uit.

Kan niet volgens mij. Zal het scherm ( geheugen ) niet aankunnen. Optie zit er gewoon niet op.

Gr michiel

Je mag niet groeten. Zie forum richtlijnen

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.