Vodafone Weekend 750

Het zijn de kleine lettertjes, waarmee een bedrijf z'n klanten binnenhaalt. Het is de truc om de klant te laten geloven goedkoop uit te zijn, en dan later te confronteren met een fikse rekening.

Ik denk dus gewoon dat ze het weekendtegoed hebben ingevoerd omdat zo de hoge tarieven minder hoog lijken te zijn.

Idd, SB500 van Telfort is een betere oplossing!

› reageer

Zojuist gespot in de bushalte:
750 min. voor €7,50 te gebruiken in het weekend.
Als extra toevoeging op je bestaande abo.

› reageer

klik

› reageer

Ik hoorde net zo'n irritant radioreclamespotje van vodafone, met z'n weekend-tegoed. Ik moest denken aan het samenbellen500 abo dat te vergelijken is met dit abonnement.

Vergelijking:

Vodafone weekend-tegoed:

7,5 EUR
750 minuten bellen op zaterdag en zondag naar vaste en vodafone bellers.
alleen i.c.m. een bel-tegoed abo.

Telfort Samenbellen500:

12,5 EUR
500 minuten bellen de gehele week naar vaste en telfort nummers.
Bij dit abo zit subsidie of een cashback.

Ik denk dat het wel aanslaat bij de mensen thuis. Als je ziet hoeveel mensen een Telfort Samenbellen500 hebben.

› reageer

Als ze dat nou voor prepaid bellers deden kan ik mij er nog iets bij voorstellen, maar Telfort heeft ondanks dat het ook geen prepaid is veel betere aanbiedingen mee.

Ik zou niet weten wie ik elke maand in het weekend in totaal 12 en een half uur zou moeten bellen.

› reageer

Dit is dus minder:

Als je Weekend TeGoed op is, worden de gesprekskosten in het weekend afgerekend volgens het standaardtarief voor bellen buiten het Bel TeGoed, ook als je nog Bel TeGoed hebt.

Buiten de bundel betaal je 30 ct naar mobiel en iets minder naar vast. Maarja die 750 min opkrijgen is dan wel knap. OOk vaag dat t een actie is tot 31 maart 2005, zeggen ze daarna wegens succes blijvend...

› reageer

Titel gewijzigd, hij gaat na verloop van tijd ook naar Vodafone forum ipv. nieuws denk ik, maar goed .

› reageer

En voor deze bundel 6 maanden contract voor deze extra bundel met daarna verlenging per maand

› reageer

Ik vind het niet echt een geweldige actie. ("niet Vodafone mobiele nummers worden beschouwd als bellen BUITEN je bundel" Eigenlijk alleen aan te raden voor een abo van Vodafone van 0 minuten (naast een ander abo)zodat je in het weekend extra kunt bellen. Geef mij dan maar Telfort samenbellen in combinatie met een ander abo met bundel.

› reageer

Ik vind het ook een waardeloze actie. Gesprekskosten van vast naar vast is bijvoorbeeld met Tele 2 voor 3,95 per maand onbeperkt gratis (behalve het starttarief... ook overdag !!! Doe me dan maar zo iets

› reageer

Is er iemand van Vodafone (of TV) die mij de strategische Vodafone-zet uit wil leggen met deze actie? Ik snap namelijk het voordeel niet dat je je gewone bundel dan niet kan gebruiken in het weekend?

› reageer

Het zijn de kleine lettertjes, waarmee een bedrijf z'n klanten binnenhaalt. Het is de truc om de klant te laten geloven goedkoop uit te zijn, en dan later te confronteren met een fikse rekening.

Ik denk dus gewoon dat ze het weekendtegoed hebben ingevoerd omdat zo de hoge tarieven minder hoog lijken te zijn.

Idd, SB500 van Telfort is een betere oplossing!

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.