Telfort heeft 2 miljoen klanten!

@ Pinokkio, de reactie van EPR gaat over berichten die inmiddels al zijn "verborgen". Lees dat ook eens door zou ik zeggen , op zich wel grappig om te lezen hoe vcees "zich verpraat" en zich laat verleiden tot een reactie waaruit blijkt dat hij idd connecties met een bepaalde shop heeft.
Maar goed Telfort 2 miljoen klanten is leuk en aardig, maar aangezien er zo'n "16 miljoen mensen" een mobiel hebben in Nederland, weet ik niet of dat nou zo veel is. Helemaal als ze Debitel er nog gaan bij berekenen.

› reageer

Meer dan 2 miljoen bellers kiezen voor Telfort

Gedifferentieerde marktbenadering leidt tot forse klantengroei

Amsterdam 12 oktober 2004 - Meer dan twee miljoen bellers kiezen voor Telfort. Een jaar geleden, per 30 september 2003, had het bedrijf nog ander half miljoen klanten. Dit betekent een gezonde klantengroei van meer dan dertig procent. De klanten kiezen bewust voor Telfort of voor een van de wholesale partijen met wie het bedrijf intensief samenwerkt. Met deze unieke marktbenadering boort het bedrijf continu nieuwe klantengroepen aan.

"Natuurlijk is twee miljoen klanten een fraaie mijlpaal om in korte tijd te bereiken. Naast de hoeveelheid klanten is het van groot belang dat je je klanten voor langere tijd aan het bedrijf weet te binden", aldus Ton aan de Stegge, CEO van Telfort. "De financieel gezonde positie, die we het afgelopen jaar hebben weten te bereiken, zullen we doorzetten. Vanuit deze situatie kunnen we ook op langere termijn aantrekkelijk geprijsde en kwalitatief goede producten blijven aanbieden en het prijsvoordeel aan de klant zoals altijd doorgeven".

Telfort verwacht dat de komende maanden de forse groei van haar klantenaantallen doorzet. Dit is onder meer gestoeld op de eerste positieve resultaten van een gezamenlijke marketingactie van Telfort en de Postbank die afgelopen maand van start ging.

De Belwijzer van Telfort heeft afgelopen periode veel nieuwe klanten doen besluiten om over te stappen naar Telfort. Ruim 200.000 consumenten bezochten de afgelopen maanden de Belwijzer op het internet om het aanbod van alle mobiele aanbieders te vergelijken.

bron: Telfort

› reageer

ze tellen ook alle bellers bij debitel/ ah mobiel/ tele 2 etc. etc. mee als zijnde hun eigen klanten. Vraag me af hoeveel zuivere Telfort bellers er zijn.

› reageer

En hoeveel van die 2 miljoen klanten over één à twee jaar nog steeds klant zijn...

› reageer

Dat is ook het verhaal: in totaal maken 2 miljoen mensen gebruik van het netwerk van telfort. daarbij zijn de tele2 bellers, de ah mobielers etc meegeteld. De debitellers denk ik niet: die zijn geen onderdeel van de gedifferentieerde marktaanpakdinges..

› reageer

Debitel tellen ze ook mee... Telfort haalt daar immers ook cijfers mee binnen ! Verder denk ik dat lezers van dit forum aanzienlijk critischer zijn dan de gemiddelde beller, waardoor je een vertekend beeld krijgt.

Zelf werk ik in een telefoonwinkel en vraag altijd hoe het huidige netwerk van klanten bevalt. Aan de hand van zo'n vraag kun je pijlen of een klant open staat voor een eventuele andere aanbieder (eventueel met portering).

Wat ook te peilen is, is welk deel nou echt tevreden is over Telfort of T-mobile. Dat deel is eigenlijk best wel groot. De kans op klachten/problemen is bij deze aanbieders wel erg groter dan bij Orange/Vodafone/KPN, maar zolang die klachen niet ontstaan of klanten daar niet moeilijk over doen is dat ook geen probleem.

Feit is... Telfort is gewoon de goedkoopste telecom aanbieder !

› reageer

Ja dat is waar, en ze staan financieel ook erg goed. Lekker goedkoop en daar houden wij wel van in NL. Snap best dat ze alle andere providers die hun netwerk gebruiken, ook meetellen. Dit is niet echt eerlijk maarja. T mobile doet t ook wel goed met aantal klanten die hebben er ook al meer dan 2 miljoen. Orange loopt helaas een beetje achter...

› reageer

Ach, Telfort en al die MVNO's doen er samen een jaar over om zo'n 500.000 klanten binnen te halen. Orange doet over datzelfde aantal ook een jaar, maar dan alleen. En in november gaat Scarlet beginnen met mobiele telefonie op het Orange netwerk.

› reageer

Dat Orange hun PP klanten zullen houden lijkt me simpel, omdat deze niet afgesloten worden als de kaarten in de kast verdwijnen...
En hoeveel van de abo klanten hebben ze wel niet die gebruik maken van die "gratis" abonnementen met cashback?

Hoeveel klanten van die 2.000.000 zijn bij Telfort wel niet pre-paid?

› reageer

Nou, elke provider telt alle klanten die gebruik maken van hun netwerk. Kijk eens naar KPN. Zij hebben ruim 5 miljoen klanten. Daar zit ook heel veel debitel bij en wat dacht je van al die prepay klanten! Maar..... waar gaat het nou om Zoveel mogelijk bellers op je netwerk wat alleen maar overbelasting kan veroorzaken, of tevreden bellers en een bedrijf dat winst maakt. Volgens mij gaat het uiteindelijk om het laatste!

› reageer

Ja precies, mij kan het niet schelen als orange niet groter wordt dan tmobile ofzo, als ze maar goeie diensten, tegen leuke prijzen en goede service bieden. Beter een kleiner bedrijf dat goed draait met winst dan een mega bedrijf dat zich in de schulden steekt bijv. om maar de grootste te zijn.

› reageer

Telfort is de beste die er is,eerlijk maar waar,prijzen zijn redelijk,service is geweldig en de mensen zijn OK.
Ik heb niets met Telfort te maken,werk niet in de sector maar heb een KPN abo en een Telfort,laatste biedt meer voor hetzelfde geld en de service is gewoon beter.
Ik snap eigenlijk niet dat er nog mensen zijn die NIET bij telfort zitten.

Kees

› reageer

En de mensen zijn okey? Dus de mensen van Vodafone, etc. etc. zijn ...? Welke mensen van Telfort zijn okey.

› reageer

2 Miljoen is waarschijnlijk incl. Tele2, AH, Premiumbell etc. etc. dus ook alle resellers die op hun netwerk zitten..

› reageer

Ja Ronnie,

De medewerkers van Telfort doen hun uiterste best je te helpen en houden zich aan hun afspraken en okay schrijf je dus zoooo sukkel.

Kees

› reageer

@ cees
- niet persoonlijk worden (al doe ik dat soms ook)
- geen groetjes

Maar nu mijn punt... Telfort heeft met stip duidelijk minder service... hoe ik dat weet ?
- winkelervaring, bij problemen met telfort zijn problemen aanzienlijk moeizamer of niet op te lossen met Telfort vergeleken met andere providers (hoewel t-mobile weinig verschilt met Telfort)
- (oud-)telfort medewerkers die ook niet bepaald positief zijn.

Telfort is de Aldi van de telecomwereld: met lage prijzen loop je een grotere kans op negatieve consequenties van het product !

Ofwel... je kunt het goed treffen, maar die kans is kleiner bij Telfort of T-mobile dan bij andere providers !

Verder blijft het maar bij één ervaring en één visie, maar doe er mee wat je wil!

› reageer

Okee Steef,klinkt redelijk maar MIJN ervaring is dat ze goed zijn,

WEL de groeten

Het ga je goed.

Kees

› reageer

Het is "DeSteef" en groeten hoeven niet in dit forum.

› reageer

Heb zelf sinds kort weer een Telfort-abonnement. Ik ben niet kapot van de dekking in mijn woon-leef-werkomgeving (Den Haag/Zoetermeer e.o.), vergeleken met TM. Van de geweldige indoordekking door gebruik van E-GSM, merk ik erg weinig. Het zijn vast hele aardige mensen bij Telfort, maar als ik ze niet kan bellen door de wat gerekkige netwerkbedekking, heb ik daar weinig aan

Uiteraard ben ik me bewust van het individuele karakter van dekking, ik zeg dus ook niet dat TM een betere dekking heeft dan Telfort. Ik deel alleen mijn persoonlijke ervaring

Hierop kan ik aanvullen dat Telfort mij over bijna een jaar weer kwijt is :

› reageer

Tja, en dan is de dekking bij jou in huis misschien weer heel anders. >

› reageer

Ging dit forum niet over dat het Telfort-netwerk 2-miljoen klanten heeft?

› reageer

Ging dit forum niet over dat het Telfort-netwerk 2-miljoen klanten heeft

Dat klopt. Het voornemen om ex-klant te worden leidt uiteindelijk tot de mogelijkheid dat het klantenbestand slinkt

› reageer

@ Pinokkio, de reactie van EPR gaat over berichten die inmiddels al zijn "verborgen". Lees dat ook eens door zou ik zeggen , op zich wel grappig om te lezen hoe vcees "zich verpraat" en zich laat verleiden tot een reactie waaruit blijkt dat hij idd connecties met een bepaalde shop heeft.
Maar goed Telfort 2 miljoen klanten is leuk en aardig, maar aangezien er zo'n "16 miljoen mensen" een mobiel hebben in Nederland, weet ik niet of dat nou zo veel is. Helemaal als ze Debitel er nog gaan bij berekenen.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.