Debitel langzaamste helpdesk

Ik heb ooit eens 150 minuten moeten wachten bij Debihel terwijl ik met ongeveer 15 minuten iemand aan de lijn zou krijgen.

De gene die ik na 150 minuten aan de lijn kreeg werkte daar slechts 1 dag en wilde al een nieuwe baan gaan zoeken i.v.m. al die boze telefoontjes die hij binnen kreeg.

Faxen helpt niet, want al stuur je er 1 van 100 meter, het komt niet aan.

Volgens mij hebben ze de fax daar op de papier vernietiger aangesloten.

› reageer

Telecomprovider Debitel heeft de traagste telefonische klantenservice. Dat blijkt uit een test van dj Sander de Heer in het 3FM-programma 'Wout!'. Bij de operator uit Hoofddorp moest 100 minuten gewacht worden voordat er iemand opnam. Bij Dell Computers was dit 49 minuten en 30 seconden en bij de Gemeentebelastingen Rotterdam duurde het 20 minuten voor er iemand aan de lijn kwam.

KPN mobiel verbrak helemaal de verbinding en ook de Belastingdienst hangt op na de melding dat het te druk is. Bij Ticketservice was het 10 minuten en 50 seconden wachten het duurst. Een minuut bellen kost 45 eurocent per minuut.

Bedrijven die het goed deden zijn IB Groep in Groningen, Essent, HetNet, Casema, D-reizen, Orange, NBC Boekenclub, Vuurwerk en Canal+. De wachttijden waren bij deze bedrijven minder dan drie minuten. Zelfs UPC heeft de helpdesk verbeterd en helpt haar klanten al na 2 minuten en 23 seconden. Route Mobiel is een paar seconden eerder met het beantwoorden van de telefoon dan de Wegenwacht van concurrent ANWB.

(bron Fok)
zeer verrassende uitslag

› reageer

Zeer verrassende uitslag

Inderdaad, ik viel ook van mijn stoel. Dat uitgerekend zo'n keurig, klantgericht bedrijf dit resultaat boekt >

› reageer

Heb er van de zomer 1,5 week ff gewerkt en heb ook wel eens achter een pc gezeten in dezelfde zaal als de KS inbound. Hangen van die leuke lichtborden die aangeven hoeveel operators ingelogd zijn, hoeveel mensen er in de wacht hangen en wat de langste wachttijd is.

Die wachttijd lag meestal op 10:00 tot 25:00. Maar dan wordt iedereen die andere dingen zit te doen gemaand om in te loggen, maar zodra het onder de 20:00 zakt gaan die er weer af, dus echt nut heeft het niet.

Goede tijden om te bellen: gelijk om 8:00 's ochtends, rond een uur of 14:00, vrijdagavond en zaterdagochtend...

› reageer

Wat doen die operators daar dan als ze niet zijn ingelogd ?

› reageer

Porno kijken en klanten van collega's uitlachen tijdens het meeluisteren

› reageer

Die mensen daar hebben geen IQ. Die zijn zo stom daar, en ze weten geen enkel antwoord op normale vragen. IK haat DEBITEL!

› reageer

okay, sorry, ik zal hier niet meer mijn haat gevoelens uiten. maar probleem duurt al zolang en ze lossen het niet op.

Ik ga maar eens naar hoofddorp toe. Nogmaals sorry. En ik ben geen gefrusteerde werknemer van Debitel, gewoon argeloze klant. sorry

› reageer

Ik heb ooit eens 150 minuten moeten wachten bij Debihel terwijl ik met ongeveer 15 minuten iemand aan de lijn zou krijgen.

De gene die ik na 150 minuten aan de lijn kreeg werkte daar slechts 1 dag en wilde al een nieuwe baan gaan zoeken i.v.m. al die boze telefoontjes die hij binnen kreeg.

Faxen helpt niet, want al stuur je er 1 van 100 meter, het komt niet aan.

Volgens mij hebben ze de fax daar op de papier vernietiger aangesloten.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.