Nieuwe Nokia's

6020 ligt nu op voorraad bij de belcompany ,239 euros niet slecht voor een prima nieuw model..betere camera e.d.als de 6610i

› reageer

De 3230, 6020 en 7710.

Niets nieuws onder de zon. Afgezien van de 7710, dat is op zich wel iets aparts. Of het ook bruikbaar is moet blijken. Dat was de gecancelde 7700 in ieder geval niet.

› reageer

mooi dingetje, die 7710. Als ie nou ook wifi had gehad, was het dé gadget geweest!!

› reageer

die 3230 is wel mooi! De 6020 is normaal en die 7710 word echt helemaal niks. Zeker niet voor de particulieren.

› reageer

Ben benieuwd of ze ook binnen afzienbare tijd op de Nederlandse markt uitkomen. Met name de 6020 lijkt me een aardig toestelletje, ook de 3120 en 3230 zien er interessant uit. De kans is echter groot dat de helft niet in Nederland uitkomen. Afwachten dus!!!!

› reageer

Volgens mij komen al deze toestellen in NL uit. Als dat niet het geval zou zijn dan worden ze alleen op Nokia-Asia.com getoont.

› reageer

hmmz 3230 lijkt me geen hardloper; heeft design niet echt mee.
6020 is leuke opvolger van de 6100/6610i, basic zakelijk toestel.
7710 is inderdaad een leuk speeltje.

Ik hoop dat ze in NL uitkomen, maar volgens mij wordt dat pas Q1/Q2, aangezien eerst nog 2600/2650/6260/6170 uit moeten komen

› reageer

@ ÜberVAU: de 3230 zal denk ik wel goed gaan lopen. Heb gelezen dat de prijs tussen de 350 a 400 € komt te liggen. Dat is niet duur en je hebt een symbian toestel wat veel kan. Maar het design is niet echt denderend nee, alhoewel hij in het zwart wel oke is.

› reageer

Smaken verschillen, ik vind de 3230 (samen met de 6260) tot de mooiste smartphones behoren! En erg slim ontwerp, eindelijk van die onconventionele vormen verlost!

› reageer

Zijn het inderdaad wel Symbian telefoons? Hoopte van wel namelijk, maar kwam het helaas bij geen enkele telefoon in de specs tegen. Maar zo ja, is het dan S60, of een andere series?

› reageer

Aleen de 7710 - series 90.

› reageer

3230 is Series 60, lees even goed de specs door op de nokia site of hier

› reageer

Over de 3230
The price is expected to be €350. bron Dit is echt een koopje!

› reageer

Op de Nokia site (3230 link van de TS en dan specifications) stond helaas niets over symbian; vandaar mijn vraag. (Kon zelf uit de screenshots van de demo ook niet halen dat het Symbian zou zijn helaas, zelfs dat had ik al gecheckt )

Op die nokia-forum site staat het inderdaad wel, da's wat dat betreft een handigere site. Maar goed, ik heb het antwoord, dus iig bedankt.

(Jammer dat de 6020 dan weer series40 is, die vond ik leuker dan de 3230.)

› reageer

Live pictures van ThreeGmobile.net.

› reageer

De 3230 is een series 60 telefoon. Je kunt hier o.a. ook de Route66 navigatie op draaien.

› reageer

weet iemand al wat over de levertijd, behalve Q1?

› reageer

w00t die nokia 3230 is veel beter dan de 6230.
De Nokia 6020 lijkt mij de nieuwe zaken foon.

› reageer

Waarom zitten er in bijna alle nieuwe phones camera's?
Als ze nu eens een nieuwe 3310 / 6310 ofzo uitbrengen.....

› reageer

Er is wel degelijk een opvolger van de Nokia 3310, namelijk de Nokia 1100 en iets uitgebreider de Nokia 2600. Als opvolger voor de Nokia 6310i zegt Nokia dat het de Nokia 6230 is, of anders de Nokia 6100/6610i, wat simpeler.

› reageer

3230 is wel een leuk ding, maar met 350 euro een stukje duurder dan de QTek 8010/8020 gebaseerde Windows SmartPhones (Orange SPV C500/T-Mobile SDA/etc) en iets groter. Daarnaast heeft ie een tragere processor maar weet niet of je dat kun vergelijken ivm het symbian/windows verschil.

› reageer

Is er al iets bekend over de levertijd van de Nokia 3230??

› reageer

Ik hoor op verschillende plekken eind februari / begin maart.

› reageer

ik zou toch graag de 7710 willen hebben

kijk eens wat een schoonheid

is trouwens al bestelbaar bij nieuwetelefoon.nl maar niet op voorraad...
hoop trouwens dattie ook wat minder gaat kosten als 602 euro

› reageer

Schitterende foon inderdaad.

› reageer

Inderdaad, die wil ik ook wel hebben.
Ik was van plan om over twee weken eens te gaan kijken voor een nieuw toestelletje maar dat stel ik nog maar even uit .

› reageer

bij pricewatch zag ik dat er enkele winkels waren waar je hem voor minder als 600 kan bestellen (goedkoopste 551), maar nog nergens op voorraad.

http://www.tiscali.nl/content/article/cmultrevh/545887.htm
voor 400 euri wil ik hem zeker wel hebben

› reageer

Tot slot is het toestel voorbereid op Nokia’s VisualRadio.
Wat houd dat in?

› reageer

net als met mp3.. idv3 heet dat geloof ik.
soort RDS...

de naam van het liedje enzo staan dan in je beeld.

› reageer

Ik ben toch wel erg benieuwd naar de 3230, hier lees ik dat ie 350 euro zou gaan kosten. Iemand info over concrete release date?

› reageer

Berichtje van eergisteren:
Nokia announced today that their tri-band 7710 multimedia widescreen smartphone is now shipping to Europe and Australia.
Zie ook hier.

› reageer

Nieuws over:
6101
6680
6681
Nokia pakt uit in Cannes

› reageer

GADVERDAMME! Wat zijn die lelijk!

› reageer

Iemand een antwoord op mijn vraag in hoeverre logica zit in de merktypenummers van Nokia? We beginnen weer met de 1600 serie.
Ik heb moeite ze uit elkaar te houden, of wordt ik gewoon oud?

› reageer

7710 + Orange FREE 32.50

Ik dacht dat je bij 2 jaar contract het eerste jaar 10 euri korting kreeg?

› reageer

De nokia 6020 is inmiddels al leverbaar. Ik heb de eerste al mogen verkopen. Om eerlijk te zijn is het niet meer dan een opgewaardeerde Nokia 2600 of een gedowngrade Nokia 6230. Maar voor de rest wel een leuk, goedkoop, simpel nokia toestel

› reageer

Nieuwe Nokia's in Aantocht

› reageer

Live foto's van de 3230 !!
Wie heeft hem al in de de handen gehad???

› reageer

Zaterdag heel even geprobeerd. De joystick en de toesten daaromheen lijken erg op die van de 6800. En die besturing vond ik niet optimaal. Daarbij zijn de regulier toetsen (1,2,3) te laag geplaatst om prettig te kunnen bedienen.
Maar nogmaals ik heb het toetsel even snel geprobeerd.

› reageer

Over het algemeen hebben ze op deze site al vaak een model getest, voordat het in Nederland nog op de markt moet komen. Even linksboven op 'Engels' klikken.

kameradski!

› reageer

Ja dat is een flexe site ja, alleen de meest typische modellen hebben ze niet, zoals de Toshiba TS21i of de NEC 21i...

› reageer

Nog 2,5 uur geduld voor deze modellen onthuld gaan worden!

› reageer

Dat zal echt niet op 00:00 gebeuren maar, denk ik, morgenochtend pas.

› reageer

10.30 uur

› reageer

Nog even wachten dan! Ben benieuwd.

› reageer

Nog 5 minuten dan maar. Ik kan ze namelijk nog steeds niet zien...

//Edit:
En nu, 9 minuten later nog steeds niks te zien. Dan maar wachten tot morgen vroeg.

› reageer

Er worden trouwens ook nieuwe toestellen van Sony Ericsson gepresenteerd morgen straks, waaronder de K750i met 2 megapixel camera.

› reageer

Nog steeds niks!

› reageer

Please visit www.nokia.com/march2005/announcement beginning March 1st, from 10.30 am CET, to find out more!

lezen=moeilijk!

› reageer

Nog een uurtje, spannend hoor!

› reageer

klok kijken is blijkbaar moeilijk in finland want de boel werd te vroeg gepresenteerd.

De modellen zijn bekendgemaakt idd de 6230i met oa push to toalk en 1.3(1.2) MP. En nog twee "meer basic" toestellen.

Weinig spectaculair!

› reageer

Niks spectaculairs... Maar toch blijkt de 6230i geen fabeltje te zijn.

› reageer

Inderdaad niet super spannend. Die 6630 vind ik een stuk mooier dan die 6021.. Jammer dat hij pas het derde kwartaal komt, schiet weer niet op.

› reageer

Heel teleurstellend hoor, echt niks bijzonders. Jammer jammer jammer. Nu nog even afwachten wat SE brent vandaag. Dat zal beter zijn denk ik.

› reageer

Noem het maar niks! Ik vond de 6230 een mooie foon!
Maar met de i erbij is het een topmodel geworden.
Eindelijk een waardige opvolger voor de 6310i!

› reageer

@mcjmeijer

Effe gecheckt. Het klopt dat de Thoshiba TS21i ontbreekt, maar de NEC 21i staat er toch wel degelijk op (zelfs een review).

› reageer

6020 ligt nu op voorraad bij de belcompany ,239 euros niet slecht voor een prima nieuw model..betere camera e.d.als de 6610i

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.