Gratis Siemens A52 bij product van Viking - Deel I

De thread heeft na nog geen week al 22 pagina's... Vandaar hier deel II.

› reageer

Als je via www.vikingdirect.nl een bestelling plaatst, en je voert de artikelcode YHN-PRMOBILE in (vooraf of bij winkelwagen overzicht), krijg je een gratis A52 (Orange Ready pakket) met extra frontje en 15 euro beltegoed (5 euro op kaart, 10 na registratie). Ik heb daarom 2 ordners besteld om al mijn telefoonrekeningen in op te bergen, voor 6,95. Het mooie is dat je ook geen verzendkosten betaalt bij je eerste bestelling! Als je een KvK nummer hebt, krijg je je bestelling de volgende dag al geleverd (op rekening), als je KvK open laat, word je de volgende dag gebeld voor dat nummer. Als je zegt dat je die niet hebt, wordt het een particuliere aanvraag en moet je vooraf betalen (ABN 619494913, o.v.v. je klantnummer).
Wordt via pakketdienst bezorgd, dus niet op te halen op Postkantoor bij evt. niet thuis.
Dit lijkt me een veel mooiere deal dat die Tele2 Motorola, omdat je ook geen activatie verplichtingen e.d. hebt. Ben benieuwd of dit ook zo'n TV succes gaat worden.

› reageer

Goede actie! Hoe kom je erbij?
Ben benieuwd of ik het geheel één dezer dagen mag ontvangen.......

› reageer

Hmm, vreemd, ik moet wel verzendkosten betalen:

SubTotaal: € 17,52

Vrachtkosten: € 4,49
Verzekering: € 0,49
BTW : € 4,28
Totaal: € 26,78

Ondanks dat het mijn eerste bestelling is, ook getuige deze mail:

Geachte Viking Direct klant,

Zojuist heeft u uw eerste order geplaatst bij Viking Direct Online. Wij hebben deze ontvangen en zullen uw bestelling zo spoedig mogelijk verwerken.

Misschien omdat ik met creditcard betaald heb? Ach, het blijft een mooie actie natuurlijk... En ik had toch al inkt voor mijn printer nodig...

› reageer

Ook maar even "wat" besteld. Komt uiteindelijk nog rond de 5 euro verzendkosten bij. Maar de bestelcode werkt prima _/-\o_

Wordt zo te zien maandag al geleverd..

› reageer

Ook bestelling geplaats, niks ingevult van creditkaartnummer of kvknummer. Ben benieuwd of ze me gaan bellen, zodat ik het geld kan storten. Heb 1 map besteld, en 1 telefoon , incl vrachtkosten kwam ik op 10 euro incl btw uit!

› reageer

bij welke 'stap' moet je die code invullen?

› reageer

Wanneer moet je de code invullen, al als artikelnummer? Of later bij het afrekenen?

edit: heb het al je moet het als artikelnummer invullen en dan aantal 1....phoei had ik bijna allemaal papierzooi zonder GSM

› reageer

Het gaat inderdaad om een artikelcode, heb mn tekst aangepast. Verzendkosten heb ik uiteindelijk niet hoeven te betalen, stond op 0 bij mijn acceptgiro.

› reageer

goeie deal guys, ook maar gedaan, heb de cheapo ordner gekozen, en was in totaal 7,15 euro kwijt. ben benieuwd..

› reageer

Melle, bedankt voor de tip, maar eh, hoe kom je aan geen verzendkosten. Ik heb nooit eerder iets gekocht, en wilde via mijn creditcard bestellen, maar moest wel 4.49 ex verzendkosten betalen.
Heb het dus nog even niet gedaan.

[oeps, sorry te lang open laten staan, en zag al andere soortgelijke reacties, waar hebben jullie die acceptgiro gevonden?
Ik kreeg alleen keuze voor creditcard of viking direct]

› reageer

Misschien niet helemaal relevant, maar ik wijs jullie er toch maar even op.

Als je toch gaat bestellen, en je hebt toevallig nog papier nodig, gebruik artikel nr Z53-8545 en je krijgt maximaal 10 pakken papier a 500 vel voor de prijs van 49 cent per pak!!!!!

› reageer

Op de site staat:
Als Viking klant kunt u ook profiteren van deze voordelen en nog veel meer...
Gratis bezorging van elke bestelling vanaf €44,90 (excl. btw).
Uw bestelling wordt door ons binnen 24 uur bezorgd.
1 jaar garantie op alle artikelen

bij deze antwoord op de vraag waarom wel/geen verzendkosten.

› reageer

dat is geen antwoord op de vraag waar staat dat je 1e bestelling gratis is lijkt me.

Ik heb zelf ook zitten kijken maar zie het nergens staan, maar goed mij zul je niet horen als ik voor paar een euro extra een gratis telefoontje erbij heb

› reageer

Idd je hebt gelijk. sorry

› reageer

Wat houdt de betaalwijze "Viking Rekening" precies in?

› reageer

Als je toch gaat bestellen, en je hebt toevallig nog papier nodig, gebruik artikel nr Z53-8545 en je krijgt maximaal 10 pakken papier a 500 vel voor de prijs van 49 cent per pak!!!!!
damn dat had ik eerder moeten weten, eerder op de avond al besteld... dus nu geen 5000 velletjes papier voor mij, maar een hele mooie multomap

› reageer

@ Melle. Heb jij de Siemens A52 al ontvangen.

› reageer

Als je naar de datum en tijd kijkt waarop Melle gepost heeft, zou het erg knap zijn als hij zijn bestelling al binnen heeft....

Dat van die pakken papier had ik ook even wat eerder moeten weten.

› reageer

@ Rinusch. Hij zegt niet dat hij vandaag zijn bestelling heeft geplaatst dus vandaar mijn vraag.

› reageer

wat vullen jullie als Firmanaam in?

› reageer

Als je goed leest zie je dat erboven staat dat als je geen bedrijf hebt je gewoon je naam (voorletters + achternaam) in moet vullen.

› reageer

Stom van mij Dank je wel DJ Sjammie _/-\o_

› reageer

@Melle:
houdt de betaaloptie "Viking Rekening" dus in dat je het vooraf moet betalen op ABN-AMRO rekeningnummer 619494913 zoals jij in je 1e post zegt? Verder had ik ook nog de vraag over hoe dat dan zit met die Pakketdienst want ik ben overdag bijna nooit thuis (behalve woensdag en donderdag) vanwege m'n werk en kan het pakket dus waarschijnlijk niet direct zelf in ontvangst nemen. Moet je er zelf voor tekenen of kan een huisgenoot dit ook voor je doen en het vervolgens dus ook voor je aannemen?

› reageer

Geweldige actie !

Heb goedkoop papier en 2 BANK-/ GIRO-ORDNER LUXE besteld
(2 rings in a opruiming voor 1.50 ex p/s Artikelnummer QHN-7576-ZW)

Mooi, voor 15 duro's 1 meter papier, 2 ordners en een Telefoon.

Betaalt met CC en ik laat het weten als het binnen is.

› reageer

Interessante actie,
heeft iemand nog gevonden waar het staat dat je geen verzendkosten hoeft te betalen bij de eerste bestelling? want ik zie het nergens staan namelijk.

› reageer

net een bestelling geplaatst, maar na het afrekenen stond er in beeld dat de telefoon niet meer in voorraad is...

› reageer

Nee, ik heb het pakket nog niet in mijn bezit omdat ik vrijdag niet thuis was.
Nogmaals, ik werd na mijn bestelling gebeld door een medewerker die vroeg naar mijn KvK nr. Toen ik vertelde dat ik die niet had en ook geen credit card, werd gezegd: geen probleem, maar dan moet je vooraf betalen. Het makkelijkst is om de 6,95 electronisch over te maken op rekening blabla o.v.v. klantnummer huppeldepup. Die 6,95 bleek ex. verzendkosten te zijn, en ook op de acceptgiro die ik vandaag alsnog ontving stonden geen verzendkosten (voor de 1e bestelling geen verzendkosten, evenals volgenden boven de 44 euro nog wat.
Ik denk nu dat ik jullie wel alles heb verteld zo. Jammer voor diegenen die buiten de boot vallen, het lijkt erop dat ze door hun voorraad heen zijn. Hoeveel mensen zouden er wel niet besteld hebben dan, vanavond, n.a.v. deze posts (rekening houdend met het percentage read-only TV'ers)?

› reageer

volgens mij hebben ze die foon niet meer, als ik YHN prmobile intoets, krijg ik geen resultaat...jammer!

› reageer

@tonnick holland
En als je YHN-PRMOBILE intoetst met streepje?

edit: getest en het moet met streepje!

› reageer

Ook ik heb zojuist een bestelling geplaatst. Twee pakken papier was niet genoeg. Ik moest toch écht nog €0.02 extra aan bestellingen plaatsen om voor de telefoon in aanmerking te komen! Dus dan maar drie pakken papier!
Ik kreeg overigens géén mededeling dat de telefoon niet meer op voorraad was! Waar stond die medeling trouwens, en werd er dan misschien vermeld of dat hij later geleverd zou worden?
In mijn eindafrekning stond wel 4,49 verzendkosten. Ik wacht wel af!

› reageer

YHN-PRMOBILE werkt bij niet meer, maar goed dat ik al heb besteld.
Of zou het zo zijn dat je als je eenmaal hebt besteld je de mogelijkheid om die gratis telefoon te bestellen niet meer op je scherm krijgt?

@frank007:
Is het dan zo dat er een minimumbedrag is waarvoor je moet bestellen om voor die telefoon in aanmerking te komen?

› reageer

@frank007 ik hab zojuist de zelfde aktie want je moet voor minimaal 1euro bestellen telefoon kon ik nog wel bestellen
@melle bedankt voor de tip

› reageer

Ik had nog niet besteld, maar de telefoon al wel in mijn mandje staan. Inmiddels wel besteld en geen problemen gehad.

Ben benieuwd of dit nog gaat lukken.
Dat papier voor 49 ct is inderdaad erg leuk. Had ik zelf niet gevonden (en kon ik ook daarna niet vinden. Meteen 10 besteld. Als je die voor 1.25 aan je kennissen slijt hou je ook als je verzendkosten moet betalen een gratis telefoon en 91 cent aan over!

Als je nog een computercursus wilt: QHN-38148
6 cds met davilex cursusjes voor powerpoint en zo.\
En je kunt natuurlijk ook een kg of zo koffie bestellen (DE roodmerk, eur 9,86 code QHN-D4359

Melle bedankt voorde tip!

@sjammie: er staat ergens max 1 per klant, dus ik denk dat het daar aan ligt. Ik heb de mogelijkheid overigens nergens gezien. Ik heb gewoon de code ingevuld in het desbetreffende vak bij de winkelwagen.

[edit]
Net even getest, als ik de code opnieuw invoer komt ie gewoon in mijn mandje te staan. (ga naar de winkelwagen en vul bij artikelcode gewoon YHN-PRMOBILE in (let op het streepje, hoofdletters en zorg dat er geen spatie voor of na de code staat en gebruik cut en paste zodat je zeker weet dat je geen typefout maakt)

Ik heb niet geprobeerd nog een keer te bestellen. Er staat max 1 per klant en ik gun anderen sowieso ook hun voordeeltje.

› reageer

ze zijn dus wel op, kan hem dus wel nog in je mandje zetten maar bij afronden krijg je dus wel een mededeling dat ze er niet meer zijn.

› reageer

@effem:
had iets verkeerd gedaan, actie werkt nog wel maar is idd maar 1 per klant zoals er staat als je het artikel in je winkelwagentje aanklikt.

› reageer

en nu staat er in mijn historie dat hij dus wel leverbaar is, dus ik wacht maar af

› reageer

Zojuist nog een bestelling geplaatst op dezelfde computer (zelfde IP-adres) maar nu voor mn vader. Geen probleem. Alleen moet je de code pas gebruiken zodra je wat anders in je wagentje hebt liggen. Kreeg nergens de melding dat ie op zou zijn, er staat gewoon:

Viking Direct Economy A4 papier, 500 vel 80 g/m²
Artikel
Nummer Z53-8545 Aantal Pak
€ 0,49 10 0 € 4,90

Gratis mobiele telefoon Siemens A52 (max. één per klant).
Artikel
Nummer YHN-PRMOBILE Aantal Stuk
€ 0,00 1 0 € 0,00

Dank voor de tip voor het papier!

Ik heb nu ook gewoon verzendkosten in mn overzicht staan, ik verwacht alleen dat deze op de factuur weer op 0 staan.

Viking Rekening is als je op rekening besteld, alleen mogelijk voor zakelijke klanten (met KvK/BTW nummer).

› reageer

Weet niet meer precies waar het stond dat de telefoon niet meer in voorraad is, maar volgens mij wordt ergens de vraag gesteld of je de bestelling wilt printen. Op dat moment kreeg ik te zien dat het niet meer leverbaar/op voorraad was. Bij mijn historie zie ik dit overigens niet meer terug

› reageer

Ik heb het op vinking rekening gedaan. Ik hoor wel of het goed of niet goed is.

Edit: Er stonden wel verzendkosten.

› reageer

Laat onze deurbel nou kapot zijn... We kunnen dus nooit opendoen. Hoe gaat dit dan in zijn werk? Op de site kan ik er niets over terugvinden. Komen ze dan elke keer opnieuw langs?? Als dat zo is, heeft het weinig zin om het te bestellen.

Wel toppie actie trouwens!

› reageer

Als je deurbel kapot is, hang je toch een briefje op met kloppen bijvoorbeeld, of je gsm-nr. de chauffeur belt dan als ie op de stoep staat. Als je niet opendoet komt ie niet nogmaals langs. 2 keer rijden is niet in de prijs inbegrepen. De bestelling van viking worden altijd door een pakketbezorger gedaan. dus geen TPG (voorheen PTT) volgens mij is het TNT die dat voor hun bezorgd.

› reageer

Kloppen heeft weinig zin, de deur is op de begaande grond en wij wonen op de 2e verdieping Nummer ophangen is idd wel een goed idee.

Hoezo is de 2e keer niet bij de prijs inbegrepen? Ze kunnen toch niet van je verwachten dat je de hele dag thuis bent.

› reageer

jah en wat kost dat dan?

› reageer

Hmmz, lekkere actie, heb er ook eentje besteld, m'n broertje ook ;-).
Ik kreeg geen melding in m'n scherm dat het toestel er niet meer zou zijn. Het zou wel jammer zijn, dan zit ik met een rollerball die een beetje duur is (vrachtkosten...), maar we zien wel.

› reageer

Had nog een goede reden nodig om wat bij viking te bestellen. Woei!

› reageer

Tjongejonge, wat voor een wazerigere reden kan je verzinnen: een kapotte deurbel, weet ik ook meteen wat ik jou kado moet doen voor sinterklaas .

Je moet gewoon bij je winkelmandje de code van het mobiele toestel toevoegen, dan komt hij er gewoon bij te staan. Hij is echter niet meer te vinden op de site zelf als product, het zou dus kunnen zijn dat ze al wel allemaal op zijn, maar dat ze hem nog niet helemaal uit het assortiment hebben gehaald. We gaan het merken.

› reageer

je kunt de gratis telefoon niet meer via internet bestellen kreeg ik net te lezen, je moet telefonisch contact opnemen 0800-0562 of een mailtje sturen

› reageer

@ harold vind je het gek heel tv besteld nu opeens bij Viking.

Ze hebben nog nooit zo veel klanten gehad.

› reageer

Hmm wat vreem, dat zou betekenen dat ik nog net op tijd was, en eigenlijk iedereen die vandaag heeft besteld...ik neem toch niet aan dat ze bij Viking op zondag werken dat ze dat nog bijhouden, maar goed. Ik heb gewoon besteld op artikelcode en ik kreeg geen foutmelding o.i.d. Ik wacht wel af en houd jullie op de hoogte.

› reageer

Ik kreeg net per e-mail de bevestiging binnen, met daarin de treurige mededeling:

Het spijt ons, maar dit product is niet langer in ons assortiment.

Artikel

Het lijkt er dus op dat het toestel er nu echt niet meer is.

› reageer

Dit is de omschrijving die Viking op de site geeft (heb even in m'n eigen bestelhistorie gekeken):

GRATIS CADEAU BIJ UW BESTELLING

HIER IS UW GRATIS CADEAU. Dit is onze manier om u te bedanken dat u voor Viking heeft gekozen!

Siemens mobiele telefoon. Deze handige mobiele telefoon is voor u! U krijgt dit cadeau gratis bij uw bestelling.
Gratis. Bestel nu online en ontvang deze mobiele telefoon gratis bij uw bestelling!
MEEBESTELLEN. Om dit cadeau te ontvangen, hoeft u slechts dit artikel hieronder in uw winkelwagen te leggen.
SPECIFICATIES: - Polyfone ringtones. - Enhanced Message Service voor het versturen van teksten en afbeeldingen. - Trendy verwisselbare frontjes. - Afmetingen: 109 x 44 x 16 (mm). - Weegt slecht 84 gram
Inclusief e 15,- beltegoed
Met polyfone ringtones!
Met Orange prepaid pakket.

Gratis mobiele telefoon Siemens A52 (max. één per klant).
Artikelnummer YHN-PRMOBILE

Helaas heeft 'ie dus wel een simlockje (denk ik, aangezien dit het Orange-pakket is), maar goed...voor €0,- mag je niet klagen.

› reageer

@mister-t: wanneer heb jij je bestelling geplaatst?

› reageer

@VantHerman Rond 15.30 volgens mij, ik kreeg de bevestiging namelijk om 15.31 binnen. Ik zag het pas 20 minuten later maargoed.

› reageer

Hij is echter niet meer te vinden op de site zelf als product
@Sjoerd, Viking verkoopt dit toestel ook niet, het is een welkomstgeschenk.
@floris, bestellingen worden geleverd door GLS, bij 1x niet thuis gelijk een briefje in de bus met tel.nr. Gewoon laten afleveren bij iemand die wel een deurbel heeft (en ook thuis is).

› reageer

dat is gek. Ik kreeg ook gelijk naar mijn bestelling de bevestiging binnen (15.49) en daar stond niks erbij dat ze hem niet meer hadden.

› reageer

@Melle:
Wat bedoel je met: "bij 1x niet thuis gelijk een briefje in de bus met tel.nr."? Moet je dan een telefoonnummer van GLS bellen om een afspraak te maken voor het bezorgen op een tijdstip dat het jou wel uitkomt?

› reageer

Precies!

› reageer

Nou, das lekker dan maar ja t is gratis he.

Ik wacht wel rustig af, t lijkt wel of het bestelsysteem random de melding verstuurd dat het toestel er niet meer is. Wie weet zitten er allemaal blondjes die zich gewoon aan mijn bestelling houden, in plaats van aan de bevestiging en het toestel er gewoon bij doen

Zo niet, dan bestel ik nog wel 3 pakken printerpapier, dan zit ik de komende maanden in ieder geval niet zonder

› reageer

Ik heb mijn bestelling om 14.48 uur geplaatst en als ik bij mijn internetbestelhistorie kijk, staat daar bij de telefoon: Het spijt ons, maar dit product is niet langer in ons assortiment.

In de email stond er verder niks over. Dat goedkope papier is nu niet zo goedkoop meer geloof ik, ik heb die code die hier op de site staat ingetypt en bij mij kost het € 1,98 per pak. Plotselinge inflatie of wat?

› reageer

maantje:

Ik heb mijn bestelling om 14.48 uur geplaatst en als ik bij mijn internetbestelhistorie kijk, staat daar bij de telefoon: Het spijt ons, maar dit product is niet langer in ons assortiment.

Ja dat was bij mij ook zo, maar een half uur later ging ik weer terug naar de site om me bestelhistorie te bekijken, en toen stond de melding er niet meer dat het product niet meer in het assortiment is. Dus ik neem aan dat het nu opeens wel kan

In de email stond er verder niks over. Dat goedkope papier is nu niet zo goedkoop meer geloof ik, ik heb die code die hier op de site staat ingetypt en bij mij kost het € 1,98 per pak. Plotselinge inflatie of wat?

Bij mij gaf het nog wel 0,49 aan, ik heb um rond 16.00 besteld. Wel vaag joh, maarja er zal vast wel veel belangstelling voor zijn met zo'n goede actie. Dus dat wordt maar rustig afwachten

› reageer

Nou ja ik hoop dat - mocht de actie niet meer leverbaar zijn- de rest van de bestelling dan nog te annuleren is, want om te zeggen dat ik zit te wachten op een pen met 5EUR verzendkosten...mwoah nee.
Maarja, koop op afstand kan binnen een week geannuleerd worden (moet Vinking niet pas over 7 dagen komen met de mededeling dat het toestel niet meer leverbaar is )

› reageer

15:43 bevestiging van mijn bestelling gekregen, maar daarin niks over het niet aanwezig zijn van de A52. Ook in mijn bestelhistorie lijkt alles nog in orde. Ik heb wel verschillende producten besteld, mogelijk zien ze je dan als serieuze klant en gunnen ze je wel de gratis telefoon... Echter, ook al heb ik meerdere producten besteld, het bedrag stelde weinig voor

› reageer

Ik heb ze net een mailtje gestuurd met de vraag of het toestel nog leverbaar is en zo niet, dat ik dan graag de bestelling wil annuleren. Ik hoop dat het lukt, want inderdaad, die verzendkosten vind ik wel overdreven voor 2 pakken papier!

› reageer

Jongens, die bestelgeschiedenis spoort niet. De melding is bij mij ook verdwenen, er staat nu gewoon:

Gratis mobiele telefoon Siemens A52 (max. één per klant)

Misschien zijn de magazijnmedewerkers bestellingen aan het verwerken en kwamen ze nog een zootje A52's tegen.

› reageer

Nou ja, ik wacht morgen wel af, ik verwacht dat ze bellen, en dan zal ik meteen wel ff vragen of de foon nog voorradig is...meer duidelijkheid is op zondag toch niet te krijgen denk ik.

› reageer

Iemand ook enig id of je de simlock van zon toestel er makkelijk af ken krijge????

› reageer

Krijg nou toch wat! Nou staat er ineens bij mijn bestelhistorie óók gratis mobiele Siemens A52, terwijl er 5 minuten geleden nog stond dat 'ie niet meer leverbaar was. Ben benieuwd, wel een beetje vreemd allemaal.

› reageer

@ sschelhaas:
Ik heb er weleens naar gezocht, maar volgens mij is het erg moeilijk.
Ik kan me iets herinneren dat je eerst op de printplaat iets moet los-solderen, en vervolgens m.b.v. een datakabel de lock eraf kunt halen.
Volgens mij ben je dan dus wel de garantie kwijt.

› reageer

@maantje, logisch, de a52 is op, dus jij krijgt de a53!

› reageer

Ik zag het, had het net veranderd toen ik jouw reactie las. Hoe zou die eruit zien, de 53??

› reageer

Die ruikt niet naar koffie, maar naar koekjes!!

› reageer

@ Melle, is dat jouw A52 op Marktplaats.nl?

› reageer

Zie dat verschillende personen een bevestiging per e-mail hebben gekregen van hun bestelling.
Ik niet dus.
Kijk ik bij mijn bestelstatus dan staat daar de bestelling met de leverdatum van morgen en bestelling word verwerkt.
Heb ik iets fout gedaan???

› reageer

Kan iemand mij vertelllen waar je kan zien of de telefoon wel of niet leverbaar is?

Ik krijg steeds: Dit gratis product kan niet worden toegevoegd aan uw winkelwagen. Onze excuses hiervoor.

Daar staat dus niet dat hij er niet meer is.

› reageer

Ga gewoon naar Vikingdirect en dan klik je boven in het midden op afrekenen (terwijl je er nog niets in hebt), en vul dan bij "Hier kunt u snel nog een product toevoegen indien u het artikelnummer kent:" in: YHN-PRMOBILE 1 keer. Dan staat ie er bij mij iig bij. En dan kan je nog wat producten naar keuze toevoegen...

Over de leverbaarheid weet ik verder niets. Ik heb m niet besteld, want de telefoon vind ik niet zo mooi. Is wat oud, en geen kleurenbeeldscherm. En is gesimlocked, dus voor mij geen optie.

› reageer

tnx, het is gelukt.

› reageer

Kreeg net een melding: deze is niet meer in ons assortiment. Heb gelijk uitgelogt en weer ingelogt. Keek bij internet bestelhistorie en was weer normaal. Ga morgen gelijk effe bellen of ze hem wel hebben.

› reageer

De bevestiging die ik kreeg was wat mager maar er stond nix in over niet meer leverbaar. In mijn bestelhistorie staat ie gewoon. Leverdatum overmorgen (besteld met CC). Ben benieuwd.

@melle: had jij nou je tel al? zoja is ie simlock?

Trouwens, als ik het papier invoer krijg ik nu ook 1.98. Nog niet echt duur, maar natuurlijk geen 49 ct. Het verbaasd me wel dat dit op zondag aangepast wordt.

Overigens verwacht ik wel dat Viking niet moeilijk doet. Het is een onderdeel van Office Depot en da's best een grote keten (die ook in de US soms rare acties hebben).

Verder nog wat quotes van hun website:

Vorig jaar behoorde ons concern wereldwijd wederom tot de top 3 wat betreft omzet via het internet (samen met Amazon en Dell).

en

Levering binnen 24 uur in heel Nederland.
In de randstad en enkele andere regio’s wordt nog dezelfde werkdag geleverd indien voor 11 uur besteld wordt.
...
Artikelen 30 dagen gratis op proef.

Vandaar misschien dat sommigen 'm al morgen krijgen (ik woon niet in de randstad).

Dus als er geen telefoon komt kan de pen terug (voor degene die een pen besteld had, ik ben zelf voor het papier gegaan)

› reageer

Heb net (kwartier geleden) besteld. Zowel de actiecode voor de gratis GSM als de actiecode voor het printpapier van 0,49 cent werkten (en werken momenteel 22:11u) nog steeds.

Je moet alleen, zoals hierboven al een paar keer vermeld, midden-boven op de startpagina op de blauwe button met de tekst "afrekenen" klikken. Op de daarna geopende pagina iets doorscrollen naar beneden waar de tekst "Hier kunt u snel nog een product toevoegen indien u het artikelnummer kent" staat.

Hier bij aantal 1 en bij artikelnummer YHN-PRMOBILE intypen, en je krijgt nog steeds je gratis telefoon.

Of bij aantal 1 en bij artikelnummer Z53-8545 intypen, en je krijgt 500 vel printpaper voor 0,49 ct.

Ik krijg overigens wel de melding dit ik gewoon verzendkosten moet betalen, kan ook nergens iets terugvinden over de actie van het gratis verzenden als je nieuwe klant bent.

› reageer

Even over het papier met artikel nummer Z53-8545

Je moet goed opletten of het artikelnummer niet wijzigd, als je bijvoorbeeld bij je volgende bezoek uiteindelijk pas besteld.

De eerste 3 letters bepalen bij Viking namelijk altijd de prijs, bijna alle artikelen zijn bij viking goedkoper als je YH9 als eerste 3 tekens gebruikt. Dit papier is een zeer scherpe actie en deze heeft daarom andere begin tekens.

Het papier kost je inderdaad 1,98 als je QHN-8545 gebruikt ipv Z53-8545.. met YH9 kost het zelfde pak papier echter 2,08... erg vreemd allemaal vind ik. Je moet altijd even prutsen om te kijken wat de voordeligste prijs brengt...

Maar voor mappen en pennen enz... kan je het beste YH9 gebruiken in de meeste gevallen.

› reageer

Zojuist ook een bestelling geplaatst! Uiteraard wil ik niet te duur uit zijn dus maar 3 pakken papier besteld a 0,49 euro per pak. Gratis telefoontje was geen probleem om toe te voegen.

Wel moest ik verzendkosten betalen, wat het totaalbedrag 7,14 maakt.
Morgen zou het bezorgd moeten worden. Ben benieuwd of ik 'm ook daadwerkelijk krijg?

› reageer

Wat een actie he!
Ik heb vandaag ook besteld,en het lukte ook nog.
Ik ben benieuwd waneer ik dit thuis bezorgd krijg.
Iemand toevallig het al binnen gekregen?

› reageer

Ik kan natuurlijk niet achterblijven! Thanx Melle, en dat papier komt vast ook wel op.

› reageer

Mjah, als ik nu mijn bestelling opnieuw in het mandje gooi krijg ik inderdaad ook weer het papier van 49 ct. Toen ik dit gisteren deed (op een andere PC) was het 1.98. Wilde even kijken of ie daarbij de code verandert. Raar.

@melle: hoe ben je eigenlijk tegen deze aktie aangelopen?

@duoweoguh: hoe heb je dat gevonden van dat papier voor 49 ct. Ik heb dacht ik de meest interessante stukken van de website bekeken, maar ben het nergens tegengekomen.

› reageer

Net gebeld naar vikingdirect. Ten eerste: U hoeft geen bedrijf te zijn om "op rekening" bestelling te plaatsen. Ten tweede: de gsm is gewoon op voorraad. Dat zei een medewerker van vikingdirect. Ik hoop dat jullie hier voldoende aan deze informatie heb.

› reageer

Zegt hij vanmorgen.... heb direct email gestuurd dat als gsm er niet is dat ik dan mijn bestelling wil annuleren.

› reageer

Wat een mens al niet doet voor een gratis gsm. Heb in het verleden zelf al bestellingen geplaatst bij Viking, maar vindt de prijzen daar over het algemeen duurder dan de andere shops, bedragen ex. BTW zijn bij andere shops incl. BTW.

› reageer

@paaskuiken
Je zult de code wel verkeerd ingevoerd hebben (b.v. met spatie erachter of zo).
Ik kan 'm nog steeds in mijn mandje plaatsen.

› reageer

Bedankt voor uw email!

Wij hebben het voor u nagekeken en de Prmobile is nog gewoon leverbaar. Uw bestelling zal zonder tegenbericht morgen bij u bezorgd worden.

Jaja, weer een geweldige actie dus!!!

offtopic

Zou je trouwens op die prepaid simkaart van Orange die je erbij krijgt ook iedere maand die 5,75 euro per maand krijgen van Orange voor die gratis smsjes?

› reageer

Hmm, ik denk het niet, maar wie weet..

Hoe zit het precies met de betaling?! Ik heb net even gebeld, en volgens de medewerkster zit er een factuur bij het pakketje..
Maar in een post van Melle een paar dagen geleden, zei hij dat hij het bedrag van te voren moest overmaken?!

› reageer

Ik heb net ook gebeld,met de vraag hoe het met de betaling moet.
Ook tegen mij werd gezecht dat er er een factuur plus acceptgiro in het pakketje zit.
Plus ik hopef de verzendkosten ook niet te betalen.
De bestelling was verder correct,dus ook de telefoon.
Morgen krijg ik het pakketje thuis gestuurd.

› reageer

Net besteld, stond dat ik hem vandaag al voor 18:00 uur zou ontvangen, afwachten dan maar...

› reageer

Wie heeft de bestelling al binnen?
Laat het even weten,dan weten wij ook ongeveer waar wij aan toe zijn

› reageer

Ja en als iemand de bestelling vandaag al binnenkrijgt laat dan ook even weten of er voor getekend moet worden en zo ja of dit dan door jezelf moet gebeuren of dat ook iemand anders die op het zelfde adres woont dit mag doen. Dit wil ik graag weten omdat ik gelezen heb dat mijn zending vandaag komt maar ik heb geen idee hoe laat maar er is op het adres waar ik woon altijd wel iemand aanwezig.
Ook zou ik graag willen weten of de artikelen gewoon los geleverd worden of dat er nog extra verpakkingsmateriaal wordt gebruikt.

› reageer

Alle bestellingen van gister worden morgen geleverd. Heb namelijk iemand aan de lijn gehad. Als je op rekening hebt geselecteerd krijg je een acceptgiro die je binnen 30 dagen moet betalen.

› reageer

Ik heb wel een idee, maar ik heb eerlijk gezegt nog niet gekeken welk toestel ik nou net besteld heb...
Vind ik ook niet belangrijk want hij is zo goed als _/-\o_ gratis _/-\o_

› reageer

Heb gebeld met Viking en gevraagd wanneer mijn bestelling geleverd zou worden. Het werd mij verteld dat ik hem vandaag voor 18 uur binnen zou hebben. Heb met een credit card betaald by the way..

› reageer

Mijn papier wordt ook vandaag geleverd. En... ik moet eerlijk zeggen, dat deze actie nog gewerkt heeft ook!
Ik vind de papier-prijzen niet hoog en ben een redelijke verbruiker. [OT]Ontwerpen en schetsen kost veel papier.[/OT] Het zou dus maar zo kunnen dat ik hier meer ga bestellen.

› reageer

Ik bestel al jaren bij die gasten. Een van de weinige bedrijven waar weinig gezeik plaats vindt. Supersnelle levering. Wel es gehad dat ik om 11 uur belde en dezelfde dag nog de boel in huis had. Echt top dus !

› reageer

Tja, maar voordat ze die telefoons van al die TV'ers eruit hebben...

› reageer

Ik kreeg net een telefoontje van viking (binnen een kwartier!) Mijn totaal bedrag was zo laag dat ze hem niet onder rembours leveren, ik had 3 pakken papier besteld). Ik moet dus vooruit betalen.
Bij navraag bevestigde de vriendelijke medewerkster dat ik de telefoon er gewoon nog bij kreeg.
PS op mijn factuur staan vrachtkosten van € 4,49, waar staat dat ik bij mijn eerste bestelling dit bedrag niet hoef te betalen?

› reageer

Heuh..raar had een Pritt correctieroller besteld kijk net geeft die aan dat het niet op voraad is en nu dan weer wel. Ach zolang de siemens aankomt vind ik het best.

› reageer

nu strax met z'n allen hard op zoek naar een unlock code?!

› reageer

Hmmz ikke wel, hoewel het moeilijk wordt voor dit toestel.

› reageer

Iemand uit mijn klas krijgt over een paar dagen zijn unlock code van zijn A52 omdat hij ouder is dan een jaar. Kunnen we daar iets mee of zijn ze imei gebonden? btw het is ook een orange.

› reageer

Denk niet dat je met 1 code alle toestellen kunt unlocken, maar het is het proberen waard.

› reageer

Op de markt in Rotterdam kan je hem heel snel laten unlocken, paar minuutjes geduld en klaar.

› reageer

naja ik zie wel. Eerst moet iik hem hebbe.

Staat er bij jullie bestelling nog steeds word verwerkt?

› reageer

Hier wel

› reageer

Nou Melle, hartelijk dank voor je tip. Volgens de Vikingdirectlijn krijg ik morgen mijn 10 pakken papier a 49 cent uitgeleverd én het gratis mobieltje. Omdat het mijn eerste bestelling is, hoef ik geen verzendkosten te betalen, in tegenstelling tot mijn orderoverzicht op internet. Dit wordt automatisch verrekend op de eerste nota.
Ik hoefde niet voorruit te betalen, maar krijg gewoon een acceptgiro.

Zo goedkoop heb ik nog nooit papier gekocht + mobiel!

› reageer

ik had liever gezien word verzonden ofzo.

› reageer

Net een telefoontje van Viking Direct gekregen of de bestelling particulier of zakelijk was en gehoord dat je als particulier pas geleverd krijgt nadat de vooruitbetaling ook daadwerkelijk is ontvangen. De leverdatum bij je bestelgeschiedenis klopt dus als particulier waarschijnlijk niet.

› reageer

Ik baal echt als ik geen telefoon krijg want ik heb fucking dure cd-r's gekocht. Echt dom voor 84 cent per stuk 10 stuks en dan nog in een jewelcase ook.

› reageer

nou, ook ik heb een bestelling geplaatst...ten eerste natuurlijk de telefoon en nog eens 3 pakken papier...totaal 7,14...heb gelijk even klantenservice gebeld en een vriendelijke `mevrouw` vertelde inderdaad dat ik geen verzendkosten hoefde te betalen omdat dit mijn eerste bestelling bij hun was. duzz voor 2,25 heb ik een telefoon en 3 pakken papier...is dat gaaf of niet....morgen wordt de bestelling bezorgd..ik ben erg bebieuwd, jullie horen nog van mij..

› reageer

Mocht er een unlock code zijn die werkt horen wij het natuurlijk allemaal graag.

Maar voorlopig is er geen probleem of wel?
Is het niet zo dat er dan wel een Orange abo in kan?
Zoja dan kan ik voorlopig met mijn gratis orange 30 abo van afgelopen juli bellen (en jullie vast allemaal ook).

› reageer

@jody
Ik heb exact dezelfde bestelling geplaatst, alleen ze belde mij om te zeggen dat ik vooruit moet betalen. Dat is dus bij jou niet het geval?
@effem
Met een orange prepaid telefoon kan je niet met een orange abo bellen

› reageer

Weet iemand nog meer van die handige bestelcodes?

› reageer

Idd kan je er niet met Orange Free simkaarten in bellen voordat je hem hebt geunlockt. De telefoons bij Orange die worden geleverd i.c.m. Orange Ready hebben namelijk allemaal behalve een simlock (zodat je alleen op het netwerk van Orange kan bellen) ook nog een zogenaamde productlock (wat inhoudt dat je er ook nog eens alleen met Orange Ready simkaarten in kan bellen).

› reageer

maar is het dan zeker dat er een sim-lock op zit?

› reageer

@giel
nee, ze heeft mij niet verteld dat ik vooruit moet betalen, ik krijg een acceptgiro kaart bij het pakketje in..(dat werd mij verteld) als ik het pakketje binnen heb horen jullie het wel

› reageer

ook ik ben in blijde afwachting.....

Simlock lijkt me wel, op de foto zie je al een orange-tekentje op het toestel staan en dat betekend volgens mij meestal toch dat ze gelocked zijn...

› reageer

@VantHerman
Het is een a52 orange pakket, met andere woorden, een prepaid telefoon. Hier zit altijd een sim-lock op.

› reageer

Hey, kan je deze nog steeds bestellen?

› reageer

Give it a try...

› reageer

ik heb em iig net besteld met twee tijdschrift houders

wat zou het kosten om hte totaal te laten unlocken dus simlock en productlock?

› reageer

Ik ben gebeld, ik moest het geld overmaken voordat ze gingen verzenden. Mijn vader kan wel gewoon per acceptgiro betalen. De reden hiervoor was dat de creditcheck bij ons negatief is uitgevallen . We betalen niet alle rekeningen op tijd, wellicht ligt het daar aan. En er lopen op dit adres iets van 12 gsmabonnementen, dus dat kan het ook nog wel zijn .

De verzendkosten waren wel gratis. Of je vooruit moet betalen, hangt dus af van de creditcheck. Als die goed uitvalt, krijg je een acceptgiro dus.

/Edit: De telefoons waren nog wel op voorraad, dus die krijg ik er ook wel bij Voor 1,80 geen geld

› reageer

Ik kan bevestigen dat een Orange Free kaartje er niet in past. Ik heb hem namelijk net binnengekregen en dit gelijk geprobeerd.

Unlocken kan in ieder geval met siemens service toolbox v.4.86 i.c.m. met een datakabel. Wellicht kan het ook met andere software. Hoe dan ook, ik heb de bovenstaande software niet, dus ik kan jullie er helaas niet aan helpen.

› reageer

Top actie dit. Even de handjes opelkaar voor de TS (melle).

Unlocken zal toch niet zo moeilijk zijn. Ik heb zo'n datakabel liggen en zal eens op zoek op internet naar de software. Anders is hij bij vele unlockshops te unlocken.

› reageer

@displaciamento

Hoe heb je betaald? Met een credit card?

› reageer

datakabel voor 10 euro op marktplaats. Software downen en het is voor elkaar.

› reageer

@wouter2002: De datakabel heb ik al, alleen die software is niet zo makkelijk te vinden. Althans, niet door mij. Maar ik houd me natuurlijk van harte aanbevolen...

@harry2: inderdaad per creditcard.

› reageer

idd niet te vinden.

Maar deze telefoon is op marktplaats geen drol waard

› reageer

Uhm, met Freia 8 moet het lukken hoor!

› reageer

http://www.siemens-java.com/download/unlocking/

› reageer

Toch leuk dat zelfde foon in Orange-shop 39 euro kost en je hem via Viking voor nog geen 7 euro kan krijgen.

› reageer

@ wouter2002

Maar je betaalt er toch ook geen drol voor? Of ben jij een type die alles koopt om vervolgens door te verkopen voor
winst?

› reageer

@harry 2

Nee maar ik zag dat ze niet veel geld waard zijn.

btw kijk dit ff van de orange shop: https://shop.orange.nl/pospopup.asp?product=214

vooral dat stukje over de camera

› reageer

Jeeej ik heb de telefoon binnen!

gewoon met acceptgiro.

› reageer

Wat gebeurt er als het niet meer op voorraad is? Wordt dan de hele bestelling geannuleerd?

› reageer

Mij lijkt dit wel handig.

› reageer

Heb zojuist ook een zooi spul besteld die ik toch nodig had (en 5000 velletjes papier... die komen toch wel op... ooit ). Ben nog niet gebeld en heb nog geen bevestiging, maar heb wel geprobeerd het op rekening te bestellen. We zullen afwachten.

Nogmaals thanks Melle voor het melden van deze superactie _/-\o_

@giel dit verwijst naar (voor mij) mijn shoppingcart, daar hebben anderen dus niet zo veel aan (iedereen krijgt zijn eigen shoppingcart te zien). Wat had je precies willen laten zien?

› reageer

@giel

Ik weet niet wat je wilt laten zien, maar als ik op je link klik krijg ik een lege shopping cart. Je kunt niet een link naar je eigen cart posten want wij zijn niet ingelogd onder je naam.

[ok beesting, je was me net voor, maar ik geloof niet dat ik een bericht van mezelf kan deleten]

› reageer

Ja sorry, ik wilde een gevulde winkelwagen laten zien. Met papier voor 50 euro cent en de mobiel al toegevoegd omdat mensen er problemen mee hadden.
Dit zeg maar...

› reageer

Zojuist ook besteld:

6 pakken A4 (500 vel per pak) en 1 Siemens telefoon. Totaal 4,37 euro (en als ik wel verzendkosten moet betalen, komt het totaal op 8,94 euro, nog steeds goed te doen :-))
Bedankt voor de tip!

› reageer

Ok giel, nu begrijp ik het.
Misschien dat het iemand helpt. In ieder geval bedankt voor het screenshot.

› reageer

Heb mijn telefoon binnen.

Zelfs geen verzendkosten hoeven betalen, hoewel ik gewoon met mijn bestaande account (waarmee ik al een aantal bestellingen had geplaatst) heb besteld, op de factuur staat dat ik geen verzendkosten betaal omdat dit de eerste bestelling is..

› reageer

@effem inderdaad net (toen ik mijn eigen reactie nog ging checken stond de jouwe er al )

@Joss hoe kom je op 6 pakken en E4,37 ? (knap als 1 pak maar E0,49 kost )

Giel en de rest, ik kon inderdaad ook nog gewoon het papier bestellen (en nog wat andere dingen) en de telefoon. Maar je moet voor het papier wel echt het artikelnummer met het gewenste aantal op (bijvoorbeeld) de winkelwagenpagina toevoegen. Als je het zelf opzoekt kost het je namelijk inderdaad wel EUR2,-.

Edit: Zojuist gebeld door VikingDirect en morgen wordt alles bezorgd, inclusief telefoon (zal ze wel opvallend vaak gevraagd worden de afgelopen 2 dagen, of de telefoon ook geleverd wordt ). Geen verzendkosten, maar wel onder rembours (naja, geen extra kosten en ik hoef het niet van tevoren over te maken, dus wat mij betreft prima).

Dus voor iedereen die nog bestelt: ze leveren nog steeds de telefoontjes!!

› reageer

Ook ik heb het toestel inmiddels binnen

Zodra ik vanavond thuis ben maar ff een kabel scoren en de simlock eraf slopen

› reageer

thanks melle, heb `m ook net binnen. ben sowieso al fan van siemens... leuk ding hoor, weet nog niet of ik `m voor een 2e abo ga gebruiken, of `m aan m`n moedertje geef die ook maar eens mobiel moet worden

› reageer

Hier ook de bestelling gelukt! Papier en gelijk wat ordners en andere dingetjes meebesteld die ik toch nodig had.
Nu maar morgen afwachten!!!

› reageer

Ik kan bevestigen dat een Orange Free kaartje er niet in past. Ik heb hem namelijk net binnengekregen en dit gelijk geprobeerd.
Hoe is dat als je een voormalige Free-simmetje heeft die inmiddels word omgezet naar Ready (Prepaid)?

› reageer

ik heb net een pen besteld en die mobiel, nadat! ik had betaal staat er ineens...Het spijt ons, maar dit product is niet langer in ons assortiment. Wat nu?

› reageer

tonnick, lees even de rest van de thread.
Je bent niet de eerste die dit meldt.

› reageer

Dat is normaal, dat staat er bij iedereen na afronding van de bestelling. Aangezien het een actie artikel is, en maximaal 1 per klant beschikbaar is.

Geen zorgen maken dus, je telefoontje komt vanzelfd.

› reageer

_/-\o_Wanneer je minder dan E12,50 besteld wordt je gebeld door een vriendelijke dame of je het geld even over wilt maken. De telefoon is nog leverbaar, en ze gaan met mij zelfs een afspraak maken wanneer ze hem brengen. Ow, en ook geen verzendkosten, ondanks dat deze wel op de factuur vermeld stonden. De lol kan niet op, Viking is gaaf, en Melle ook bedankt voor de tip!!_/-\o_

› reageer

@duoweoguh

Niet correct
Een uur geleden besteld en bij mij verscheen GEEN melding over de voorrraad.

› reageer

Ik heb er net een binnen gekregen, mooi dingetje toch wel . Helemaal omdat hij gratis is .

› reageer

Wanneer je minder dan E12,50 besteld wordt je gebeld door een vriendelijke dame of je het geld even over wilt maken

niet waar! ik heb 3 postbakjes besteld, in totaal 6.76, geen verzendkosten, alles is al binnen, en ben niet gebeld!!!

› reageer

Net 5 minuten geleden een schaartje besteld icm een foontje natuurlijk

Werd ik nu al gebeld dat ik een verkeerde bedrijfsnaam had ingevuld

Heeft die aardige meneer ff voor me aangepast, morgen wordt hij geleverd

› reageer

Ik ben vanochtend ook gebeld door een vriendelijke dame, die zei dat ze het 'heel vervelend voor me' vond, maar dat ik het bedrag eerst moest overmaken voordat er werd uitgeleverd.
(ze zei wel dat ze meerdere keren per dag hun banksaldo checken, en als ik het via internetbankieren deed dat ik dan waarschijnlijk morgen de meuk wel binnen zou hebben).

› reageer

Ik snap dat iedereen erg enthousiast is over deze actie, maar blijf a.u.b. on-topic. Ga dus geen specifieke vragen stellen over het toestel b.v. En lees natuurlijk de hele thread.

Bedankt voor jullie medewerking.

› reageer

Ik heb ook ff besteld, 10 pakken papier en de telefoon, binnen 10 minuten werd ik gebeld of ik 6 euro wou overmaken, vervolgens gedaan en ik zie wel wanneer ik 't spul krijg

› reageer

Je kunt daar toch ook meteen met credit card betalen ? Of accepteren ze dat niet ?

› reageer

@Desteef

Ja credit card is geen enkel probleem. Heb mijn toestel trouewns al binnen

› reageer

Melle _/-\o_
Had toch inktcartridge nodig voor de printer

› reageer

Dus bij overboeken geen verzendkosten? en met credit card wel?

› reageer

Bij beide bij de eerste bestelling geen verzendkosten..

› reageer

Bij mij was het bedrag dat ik moest overmaken ineens 6 euro lager, dus inderdaad zonder verzendkosten bij overmaken.
Als je met creditcard betaald, betaal je volgens mij op basis van de bestelling die je op internet ziet, dus volgens mij ook het bedrag dat daar staat, inclusief verzendkosten.
Is misschien ook wel logisch, aangezien een creditcardbetaling voor Viking veel geld kost (een x aantal procenten van het bedrag).

› reageer

Vanmorgen een bestelling voor 4 pakken papier gedaan ( met korting)) Ik heb bij betaling gekozen voor Vikking account ( faktuur) en krijg nu voor 1,96 euro, geleverd 4 pakken papier en een nieuwe telefoon met beltegoed. Hoeveel gekker kun je het nog krijgen. Het mooie is dat mijn zoon een telefoon voor zijn verjaardag wilde hebben

› reageer

@ beesting, die 4,37 euro is incl. BTW en 0,47 euro (ofzoiets) voor verzekering ofzo, zoiets stond er.
Maar ja, al is 't 5 euro, dit is een van de betere acties!

› reageer

Fantastische actie! Je kan bij de website via de Live Help contact opnemen met klantenservice. De verzendkosten worden handmatig verwijderd en telefoon is nog steeds op voorraad!!!

› reageer

Melle Bedankt. Ik had nog wat van ze nodig voor mijn kantoor. Gisterenavond laat besteld en begin van de middag ontvangen.

› reageer

Ja, bij mij kwam er ook nog een paar cent (max 50) voor de transportverzekering bij. Vond het alleen een beetje vreemd, vandaar, maar het zal wel goed zijn. (Ik ga in ieder geval heel blij zijn met mijn bijna gratis, euh ik bedoel 0,1ct per velletje , papier en helemaal gratis telefoon!)

› reageer

Ook als je met credit-card betaald, worden de verzendkosten achteraf afgetrokken.

› reageer

Heb mijn telefoontje al binnen! Met drie pakken papier! Klasse! Ik geloof niet dat ik me druk ga maken over de verzendkosten die bij mijn creditcard betaling wel afgetrokken zullen worden!
Bedankt Melle! En wat een site is deze telecomvergelijker toch om voor dit soort acties een platform te zijn! KLASSE!

› reageer

Goede aktie Melle! Maar waar ziet iedereen die 4 pakken papier voor 1,96.. Bij mijn weten is dat nog steeds maar een pak a 500 vel.. (is opzich ook niet duur)

› reageer

Bollie wat bedoel je?
Het papier wat ik besteld heb is 49 ct per pak van 500 vel.
Ik heb 10 pakken besteld (is goedkoper dan waar dan ook dus maak ik er ook een paar mensen in mijn omgeving blij mee)

› reageer

Gisteren een telefoon klapper besteld voor 6euro alleen voor de telefoon....en vandaag kreeg ik binnen en ook nog gratis bezorgd is omdat het mijn eerste bestelling is. Dus eigenlijk een telefoon voor 6euros.het ziet wel aardig uit!!

› reageer

@effem: Ik kan geen print-papier vinden voor 0,49ct. Kan je een code doorgeven?

› reageer

pak papier voor 0,49 euro

artikelnummer: Z53-8545

› reageer

bestel nr voor dat papier is Z53-8545...succes!!

› reageer

Is één pak papier voldoende voor telefoon? Of moet het minimaal 10 euro zijn ofzo?

› reageer

Volgens mij is 1 pak papier al voldoende Merk je trouwens vanzelf bij het bestellen :

› reageer

Volgens mij hebben ze geen minimum bestelling, maar er zijn genoeg voordelige artikelen te vinden om toch iets meer dan 0.49 ct. te bestellen.

edit: min. bestelling van 1 euro

› reageer

bij mij moest ik in ieder geval 3 pakken bestellen, anders wilde hij niet de bestelling afronden.

› reageer

Je moet voor minstens 1 euro bestellen. Dus bv. drie pakken papier.

› reageer

Is gelukt.
Inderdaad 3 pakken.

› reageer

Mijn (zieke) vriendin heeft een telefoontje gehad,maar kan zich niet meer herinneren wat ze precies vroegen.Ze vroegen iig haar banknummer.Is het zo dat iedereen die gebeld word het geld moet overmaken ?

› reageer

gisteren 19:00 was ik mijn eerste bestelling bevestig. tot nu toe, heb ik nog niet gebeld worden.

› reageer

Jup, ze bellen alleen voor het overmaken van geld.
Via de livechat op de website kan je gemakkelijk contact opnemen met de klantenservice mocht je geen zin hebben om te bellen. Zij zullen je zeggen hoeveel, waarheen en onder vermelding van welk nummer je je geld over mag maken..

› reageer

Livechat op de site?
Waar heb jij die dan gevonden?

› reageer

Gister-middag bestellig gedaan.

Rond 18.00 werd ik vandaag gebeld door de 'Koerier' (een man van een jaar of 50, gewoon in zijn prive-jeep) dat hij er over een kwartier was, en of ik eventueel ergens kon afspreken, want zijn kaart was niet zo gedetailleerd.
Dus 18.15 werd ik gebeld dat hij bij de AH stond, pakketje gekregen, krabbel gezet, en het was geregeld..
Leuke actie! En... extra frontje gratis erbij...!!!

Ik ben trouwens niet gebeld, er zat een factuur bij van E1,80 (3 X papier incl. BTW)

› reageer

Jup, ze bellen alleen voor het overmaken van geld.

Nope, niet altijd. Mij belden ze om na te vragen of ik als particulier, of als bedrijf besteld had (aangezien het afleveradres zakelijk is) en of het factuur= en afleveradres juist zijn. Ik heb met een creditcard betaald.

› reageer

@effem, had ik uit een foldertje van Viking van mn werk. Heb de telefoon nog niet, moet de pakketdienst even bellen.
@Lightning, yep correct, ben en blijf een Nokia fan, vandaar...
@lenge2, ik weet het verder ook niet, ik kreeg telefonisch het verzoek om het over te maken, en dat heb ik gedaan. Desondanks kreeg ik alsnog een factuur, en een dag later een doorgestreepte factuur.

Lijkt erop dat het een hot-topic gaat worden, 10 pagina's al in 3 dagen. Anyway, leuk dat iedereen zo enthousiast is. Tja, je moet wat voor je mede-freaks over hebben heh! I.c.m. de papier-tip van duoweoguh hebben we toch een mooie package deal!
Ben benieuwd wat de volgende Viking actie wordt (meestal zijn het cadeaus in de orde van een kabouter op ski's als presse papier)

› reageer

Heeft iemand al ervaring met meerdere bestellingen op hetzelfde adres. Of op verschillende adressen met hetzelfde factuuradres? Wordt dat geaccepteerd?

› reageer

Unlockthread. Dus niet meer hier over discussiëren

› reageer

Ik ben ook nog niet gebeld. Ik wacht met smart

› reageer

Gepost door Melle (moderator) op 08/11/2004 21:19
.. ik kreeg telefonisch het verzoek om het over te maken, en dat heb ik gedaan. Desondanks kreeg ik alsnog een factuur, en een dag later een doorgestreepte factuur.
Ik heb verder niet veel ervaring met de Viking, maar ik betwijfel of hun administratie helemaal top is.. Of zouden ze het zo druk hebben ineens

Ik had mn bestelling vrijdag geplaatst en met creditcard direct betaald. Ik kreeg per email (of op de site?) de bevestiging dat het pakket vandaag (maandag 08-11) afgeleverd zou worden.
Nu werd ik echter gebeld vandaag met de vraag of het een particuliere of zakelijke bestelling betrof. Ik heb toen aangegeven dat het een particuliere aanvraag betrof en er werd me toen vriendelijk verzocht of ik het openstaande bedrag dan eerst over wilde maken.
En dit terwijl ik met creditcard had betaald...Dit hebben ze nagekeken en nu wordt het alsnog gewoon uitgeleverd..

/edit
Nog meer mensen die zich aan de overdreven vriendelijkheid ergeren van de telefonisch medewerkers.. Gewoon echt te erg

› reageer

Ze zijn inderdaad overdreven vriendelijk Maar liever dat, dan zo'n botte typ-trut

› reageer

zojuist leg ik de actie aan mijn vader uit die directeur van een school is, met de vraag of ie daar niet nog wat papier nodig heeft... En jawel, nu wil ie ZELF de telefoon bestellen. Maar, dat is voor jullie natuurlijk niet boeiend om te lezen, wel zijn ervaringen met Viking die heel goed zijn! Hij heeft er al flink wat besteld, en zegt zelf ook: heel vriendelijk personeel (zoals hier al te lezen valt) en supersnelle leveringen.

naja, dan maar m`n oma bellen of ik er een op haar adres mag bestellen

› reageer

Naar aanleiding van de veelgemaakte fout die ik bij een paar anderen had gezien die ik ook deze tip heb gegeven:
voor de telefoon en het papier moet je niet zoeken op de productcode, maar wel bovenaan in de paarse balk op snelbestellen klikken en dan de code en het gewenste aantal invullen... (Voor degenen die er maar niet uit konden komen waarom het papier steeds 2 euro ipv 50 cent kostte. )

› reageer

overdreven vriendelijkheid: tja amerikaanse moeder he, daar zit dat nou eenmaal in de bedrijfscultuur.

PS: ik realiseer me net dat dit niet altijd opgaat. Mijn ervaring is wel "Difficult as Dell"

› reageer

[kon vorig bericht niet meer editen om dit toe te voegen]

Het is wel opvallend dat er vandaag en gisteren al 10 a52's te koop aangeboden zijn op marktplaats. Vaak nog nieuw in doos met 15 eur beltegoed. Ra ra.

› reageer

Dit pakket is in de winkel te koop voor 40 euro. Dus ik denk dat je hem maximaal voor 25 euro kan slijten op markplaats. Is niet echt de moeite dus... Zelf vind ik het leuker om het een keer cadeau te doen of te houden als 3e reserve telefoon

[edit]Voor de advertentie van de A52 in de metro van vanochtend klik hier[/edit]

› reageer

LOL er zijn mensen die op marktplaats 50 of 60 euro vragen.
De mijne heeft ook al een doel gevonden.

› reageer

Ik heb er zondag ook een besteld en die wordt vandaag afgeleverd als het klopt wat de telefoniste gisteren zei

Ik ga hem niet verkopen ofzo, een extra telefoontje is altijd handig.
Nog even simvrij maken (of laten maken) en in de kast met dat ding.

Komt altijd handig uit, paar weken geleden was m'n gsm kapot en ik had al m'n extra toestellen wegggedaan. Dan baal je toch mooi ff als het zaterdagavond is en de winkels hier zondag niet open zijn

› reageer

Ik heb 7-11 besteld. In mijn bestelhistorie staat leverdatum 8-11, dat was gisteren. Bij status staat : wordt verwerkt. Heeft iemand hier op gelet? Moet daar eerst iets anders komen te staan? Ik ben ook niet gebeld over de betaling.

› reageer

Ik heb 2 bestellingen gedaan onder 2 verschillende namen. Krijg dus 2 gsms. Die gsms zijn voor mijn 2 zoontjes (6 en 2,5 jaar) en gaan in de zak van sinterklaas. Ze worden gebruikt als speelgoed gsms. (pakken ze mijn samsung gsms niet meer) Goedkoper speelgoed kan ik niet krijgen.

› reageer

Bij mij staat besteld 8-11 leverdatum 9-11 ,maar ook bij mij staat er wordt verwerkt achter.
Ik merk het vandaag wel of ie komt.
Ik ga trouwens de telefoon niet verkopen,ik geeft m denk ik aan mijn vader ofzo.

› reageer

Ik had besteld op 7-11 en de telefoon binnen op 8-11. Bij mijn bestelstatus staat nu nog steeds 'wordt verwerkt'. Dus dat staat er misschien wel totdat ik de factuur betaald heb.
En ik ben ook niet gebeld over de betaling.

› reageer

je komt ze wel overal tegen he, volgens mij heeft Siemens er gewoon te veel en doen ze ze heel goedkoop weg

› reageer

Die "Live Help" op de site werkt best goed.
Deze is te bereiken via de "internet bestelhistorie". Daar staat een button "live help".

› reageer

nou Jaap , ik zit anders nu bij die live-help al wel meer dan 10 minuten te wachten hoor.

› reageer

volgens mij zijn ze bij de Viking wakker geworden, want nu krijg je als particulier geen mobiel meer....jammer

› reageer

Ik zit nu ook al een uur te wachten bij die Live Help Wil weten of m'n betaling al binnen is + bestelling verstuurd...

› reageer

Net even dat Live Help gebruikt:

Giel: Goededag,
ik heb gister wat bij u besteld dit leek mij interessant omdat het een aanbieding voor papier betrefde. Het geld hiervoor heb ik gister mbv internet bankieren overgescheven. Ook zou ik er een siemens bij krijgen, nu las ik dat dit niet meer geldt voor particulier. Geldt dit nog wel voor mij?

Marjon: Goedemorgen Giel, welkom bij Viking Direct Live Help.

Giel: Hoi

Marjon: Bent u particulier of heeft u een bedrijf?

Giel: particulier

Marjon: De bestelling is gisteren voor u genoteerd. U krijgt deze geleverd, zo gauw als de betaling bij ons binnen is. Wij willen u vragen, waar u gelezen heeft, dat dit alleen nog voor bedrijven geldt?

Giel: een kennis van mij heeft dit gezegd
(jarrod: je bent bij deze mijn kennis, goed? )

Marjon: Dit geldt vanaf vandaag alleen nog voor bedrijven. U heeft dus geluk gehad. U krijgt nog wel de gratis telefoon bij uw bestelling.

Giel: Ok, dank u wel. Fijne dag nog

Marjon: U ook nog een fijne dag gewenst!

› reageer

@ jarrod, waar staat dat je als particulier geen mobiel meer krijgt? Ik heb vaonochtend besteld en er stond niks over vermeld.

› reageer

Jaja, zojuist netjes een paar pakken papier, een inktjetcartridge en de telefoon ontvangen! En inderdaad geen verzendkosten en gewoon een acceptgiro erbij.

› reageer

En wanneer had jij besteld Prins Igor?

› reageer

gisteren rond een uur of 1 's middags.
Het werd trouwens bezorgd door de Nederlandse Pakketdienst...

› reageer

Prin Igor, met credit-card betaling of anders? En particulier of zakelijk?

› reageer

Bij mij stond dat op de afrekenpagina..alleen als je bedrijf hebt krijg je ze nog

› reageer

Er kwamen wat teveel bestellingen van particulieren die nog nooit eeerder besteld hadden en hele kleine bestellingen deden...

› reageer

ik had gisteren besteld, en net het pakket gekregen....met telefoon..maar GEEN acceptgiro kaart, en verder ook geen nota of dergelijke..ik (zo eerlijk als ik ben) even gebeld met viking...en nu krijg ik de acceptgiro thuis gestuurd, was erg vreemd vertelde die `mevrouw`..maargoed eerlijkheid duurt het langst

› reageer

Bij mij stond er dus niks, maar ik heb dan ook een serieuze bestelling gedaan, of ik was nog net op tijd. 11:01 uur besteld.

› reageer

Net een mailtje binnen gekregen van Viking-direkt: ze hebben het even voor mij nagekeken en mijn bestelling zal vandaag in de loop van de dag worden geleverd, jippie

› reageer

Jaja,
Ook daarnet mijn Siemens, en natuurlijk 10 pakken papier , binnengekregen voor een bedrag van € 6,-
Mooie deal toch...

› reageer

Toch leuk, geen verzendkosten, een telefoon en een ordner voor 1,59 euro

› reageer

heb net besteld. Na bestelling keek ik in het overzicht en daarbij stond dat product (telefoon) niet meer aanwezig was?!

› reageer

Ook net mijn pen en telefoon binnen voor een euro, en zoals ik al hoopte past de accu in mijn S55 en werkt de lader daar uiteraard ook op, dus heb ik bijzonder goedkoop even een extra accu en lader voor m'n telefoon.
Melle, enorm bedankt! _/-\o_

› reageer

ik heb net mijn pen en gsm binnen, echt top! de accu past ook op mijn mc60 en lader idem dito! alleen een accu is al veel duurder! Ik heb idd ook geen verzendkosten, dit terwijl er toch een grote vikingbus voor de deur stond geweldig! Dan ook nog eens een extra cover, die zwarte is erg mooi en idd te zonde om weg te schieten op marktplaats voor 25 euro ofzo!

› reageer

ja, ja, ook ik ontving net de bestelling 10 pakken papier plus mobieltje. En dat voor 6 euro! Voorlopig kan ik printen
Nogmaals bedankt voor de tip.

› reageer

Wat veel Siemens A52 mobieltjes zijn er opeens te koop aangeboden op marktplaats .

› reageer

[offtopic]Heeft iemand enig idee of de accu van de m55 hetzelfde is als die van de a52?[/offtopic]

› reageer

En de prijzen op marktplaats ....
Jongens het pakket wordt bij alle postkantoren al voor 39 euries aangeboden dus blijf een beetje realiestisch.
Wat verdienen is leuk maar dit slaat nergens op

› reageer

Gewoon er voor vangen wat de gek er voor geeft, niks mis mee... En op het postkantoor krijg je er geen frontje bij

edit: en zonder simlock is die al helemaal veel waard!! Advertentie

› reageer

wel ziek dat een 1 of andere info de biedingen verstierd met zijn 1 cent biedingen enzo.

› reageer

*offtopic*

Ja, die 'info' heeft iets te maken met d-lightsoundvision... Heel vervelend mannetje.

› reageer

Melle bedankt voor deze actie, hij is binnen en ruikt naar koffie, apart Was 1 van de eerste met bestellen en heb dus helaas geen papier kunnen bestellen voor de actieprijs maar goed daar komen we wel weer overheen. Dit was weer telecomvergelijker in optima forma!

› reageer

Ik ook net mijn bestelling binnen gekregen! (Zondagmiddag besteld) 5 pakken papier in totaal €3,00 incl BTW. Ik moet zeggen dat die telefoon er kleiner/beter uitziet dan ik had verwacht. Niet dat het een supermooie phone is, maar ja wat wil je ook als het gratis is. Supergave actie dus

Oja, trouwens ook een acceptgiro gekregen, dus hoefde niet van tevoren over te maken

› reageer

hai,
ik weet niet of het aan mij ligt, maar ik het telefoonnummer van de telefoon nergens vinden. Kan iemand mij vertellen waar deze verstopt zit.

PS prima actie. Ik ga vaker bij Viking Direct bestellen, want ik vind de service grote klasse!

› reageer

Pakketjes net binnen gekregen , toppie. Misschien een hele domme vraag , maar ik zie nergens het telefoonnummer van de siemens staan, wel puk-code , imei-nummer. Kan iemand zeggen waar die staat? Ik heb wel haastig gekeken hoor.

› reageer

telefoon nummer krijg je als je 1200 belt.

› reageer

Wat is m'n nummer ????

Antwoord:
SIM-kaart in je toestel plaatsen, even een nummer bellen en je krijgt gelijk een bandje te horen van Orange met je mobiele-nummer.
Om het complete beltegoed bedrag van €. 15,00 te ontvangen, er staat nu €. 5,00 op moet je je naam en adresgegevens e.d. doorgeven aan de medewerker(-ster) van Orange die je aan het einde van het bandje te woord zal staan.

[sub]Wouter2002 je was met net voor...[/sub]

› reageer

Dank je wel hoor, ik heb voor het eerst een telefoon met Orange, maar ik ga jullie aanwijzingen opvolgen. Is trouwens weer leuk toestelletje, lijkt erg op de Siemens van de Postbank-aktie.

› reageer

De bestelling is bij mij gewoon perfect gelukt. De pakken A4-papier voor bijna noppes zijn binnen en de telefoon ook. Nu dus nog even unlocken.

› reageer

moet eerlijk zeggen damn die van Viking geven zeer goede service!!

leuk telefoontje heb maar voor wat meer geld bestelt voor het weekend effe voor 30 euro's en moet zeggen ga nu zeer zeker vaker bestellen ook nette mensen die er aan de telefoon zitten heel erg vriendelijk

› reageer

oh en voor de mensen die de orange logo op het frontje lelijk vinden: Je kan hem gewoon eraf krassen Ik heb heeel zachtjes met de zijkant van de schaar een stukje van de logo eraf gehaald, en dan de rest met me nagel. Want met de schaar beschadig je hem tog net iets sneller. Misschien handig om het eerst te proberen met je reserve frontje. Zonder logo issie gelijk een stuk mooier

› reageer

Met een suikerklontje gaat het ook erg goed :

› reageer

@alex, die van mij ruikt ook naar koffie...hahah

› reageer

Jacky, goeie tip!

Ik zat me een klein beetje te ergeren aan dat Orange logotje omdat ik er (nadat ik m simvrij heb laten maken) een andere provider in wil gaan gebruiken. Maar door heel zachtjes met mn nagel HORIZONTAAL op en neer te gaan is die verdwenen als sneeuw voor de zon zonder ook maar 1 krasje. Ik heb het uiteraard eerst ff op mn reserved frontje geprobeerd (de lichte, want ik wil de blauwe gaan gebruiken) en daar kraste ik verticaal, toen kreeg ik wel krasjes dus dat frontje ziet er niet meer zo mooi uit nu. maar ik wil toch die blauwe gebruiken en die ziet er top uit nu

Thanks

› reageer

weet iemand of z ezo ook vaker aanbiedingen hebben>>?? niet zn extreme maar wel lekkere lage prijzen??? moet toch wel of niet soms??

tof bedrijf had niemand er eerder van gehoord dit is echt te gek

› reageer

Ook hier net de bel, en jawel, een enorme doos van Viking met daarin 5 pakken printpapier (totaal 2500 vel) en een Siemens A52. Totaal te betalen inclusief BTW maar liefst 3 hele eurootjes. _/-\o_ Fantastisch!

Melle bedankt voor de tip en Viking bedankt voor de snelle service, wat mij betreft heeft deze stunt geholpen, ik zal zeker vaker daar gaan bestellen!

› reageer

Belde net naar Viking en nu had ik een onvriendelijk persoon. Zij zei dat inderdaad de telefoon alleen nog voor zakelijk was (heb op 8-11 besteld, na 18.00). En zei dat het nieuwe beleid was dat alleen zakelijk nog a52 kreeg, en ze berichtte de particulieren niet...die zouden het vanzelf merken als de bestelling niet doorkwam. Natuurlijk verontwaardigd gereageerd, wacht nu nog op bericht via LiveHelp... want ik had op 8-11 besteld, en beleid kan nie tmet terugwerkende kracht.

› reageer

Bedankt wouter2002 en 3210

Enne... ben ik de enige die zo zit te pielen om hem open te kunnen krijgen om de batterij erin te kunnen doen of is die van mij gewoon dichtgemetseld ofzow??

› reageer

Hier net ook een enorme doos afgeleverd. Gister 14.30 besteld, nu net binnen (zakelijk). Papier, Telefoon, wat andere dingetjes die ik toch nodig had. Wat is de (TV) wereld toch mooi! Melle & Viking THANX! _/-\o_

› reageer

mm, dat is toch weer jammer dat ik hem dan waarschijnlijk niet krijg. nouja dan maar 10 pakken goedkoop papier alleen.

› reageer

Ik heb nog steeds niks over betaling gehoord,en dus ook nog niks ontvangen

› reageer

Haha krijg geen tellie en voor papier moet je minimaal 44,90 bestellen dus niks voor mij!

› reageer

Ja het kan niet altijd feest zijn

› reageer

Ik ben ook nog niet gebeld, wel heb ik mijn mobielenummer opgegeven bij de bestelling. Dit zou toch geen probleem moeten zijn? Of hebben ze 't gewoon druk? Even afwachten maar.

Zal jammer zijn als particulieren niet eens een mailtje ontvangen als de actie is ingetrokken. Eens kijken wat de consumenten bond ervan vindt. Die willen dat vast wel even uitzoeken voor me. Ben niet voor niks lid, en heb de rekening van Viking nog netjes uitgeprint.

› reageer

Zoals ik al zei, ben ik ook nooit van te voren gebeld! Tot ik plotseling gister de koerier aan de telefoon had, die zei dat hij erover een kwartiertje was...!
Dusseh... ik hoop voor jullie dat je de telefoon nog krijgt...!

› reageer

Tis over en sluiten met het telefoonfeest kon ook niet lang goedgaan natuurlijk. Denk overigens wel dat de mensen die hem al besteld hadden hem nog krijgen, zou anders rare zaak zijn....

› reageer

Ik heb hem vandaag binnengekregen en ik vind het een hele leuke foon, alles zit erbij: extra frontje gewoon alles! Bedankt Viking en deze topic starter!

› reageer

Ik zou m vandaag ook krijgen,maar misschien zijn ze al wel langs geweest,maar ik was niet thuis.
Maar ook heen briefje in de brievenbus ofzo.
Nog even afwachten dus.

› reageer

3 pakken papier ontvangen met telefoon in giga-doos op prive-adres!! Vandaag bestelling geplaatst voor zakelijk; na vragen aan live-helpdesk wordt de bestelling morgen geleverd MET telefoon. Thx voor de tip!!!

› reageer

@ DeLaLuna ik was vanmiddag ook niet thuis toen de koerier kwam en ik vond een keurig briefje in de bus. Je moet ze even bellen om een afspraak te maken wanneer ze het komen brengen of dat je het bij hun depot ophaald. Morgen heb ik dus ook mn foon

› reageer

Met je nagels kras je dat orange-logootje er zo vanaf, zonder ook maar 1 krasje! Was alles in het leven maar zo makkelijk

› reageer

Man ik wil me papier hebben nu maar zelfs dat kan niet. Had dan eerder gezegd, ik helemaal blij, ik dacht dat ik goedkoop papier kreeg. Tellie hoef nu niet per se maar papier!!!

› reageer

Op mijn bestellingsoverzicht staat de afleverdatum: 10-11-2004, het lijkt me dus dat de telefoon morgen afgeleverd gaat worden. Ik begrijp dat bestelling niet via TPG geleverd wordt, maar door koeriersdienst. Ik zal wel briefje op de deur plakken. e.v.t. bestellingen gaarne afgeven bij buren. Kunnen ze 'm ook niet mee retour nemen. Ik verwacht hem nog wel. Heb besteld op 08-11-2004, na 18:00 uur. Morgen maar even afwachten dan.

› reageer

Gister besteld om ongeveer 15.00 uur, zojuist binnen gekregen (17.30 uur). 3000 vel printpapier + telefoon + 15 euro beltegoed voor 3,60 euro...Leuk!
Misschien beetje rare vraag, maar: het is toch niet zo, dat je nu bijv. ieder kwartaal iets moet bestellen?

› reageer

Noop Viking is een soort Wehkamp, geen boekenclub

› reageer

Vandaag 4 pakken papier + Siemens A52 gekregen voor het magische bedrag van €2,40... Onvoorstelbaar... Er was trouwens niemand thuis en pakket (zeg maar super-doos) stond gewoon voor de deur te wachten, beetje vreemd, maar wel fijn... Al met al, super-actie!!! _/-\o_

› reageer

Vanmiddag ook besteld en net maar eens gebeld of ik de telefoon ook zou krijgen. Niet dus. Er werd verwezen naar de tekst op de website dat dit soort aanbiedingen alleen voor zakelijke klanten zijn.

Jammer, het stond inderdaad op de website, maar je hoopt toch nog he. Een aantal hier heeft dus gewoon geluk gehad. Klagen heeft dus ook geen zin, want Viking heeft gewoon gelijk.

› reageer

Kun je ene link posten waar dit op de website staat. Ik zie het zo snel niet

› reageer

Mijn pakket is binnen,ze hadden het bij de buren afgeleverd!
Alles zat erin,iclucief de telefoon.
Bedankt voor de tip,wat een actie!

› reageer

Ik heb het papier en de telefoon ook binnen Heerlijk die mokka geur. Wat een rot dun papier Bedankt voor de tip!

› reageer

Gisteren het geld overgemaakt, tot op heden is de bestelstatus nog niet veranderd. We wachten af .

› reageer

Bestelling van mijn ouders is aangekomen, maar de status van hun bestelling is nog niet veranderd. Dus die status zegt niet heel veel.

Raar is dat bij de details van hun bestelling staat, dat de telefoon niet meer in het assortiment zit. Kijk ik bij de details van mijn bestelling, staat dat er niet bij. (mijn bestelling helaas nog niet geleverd)

› reageer

waar op de site ziet iemand iets staan dat de actie alleen voor zakelijke klanten is?
ik heb m al binnen met een pen en vulingen erbij zonder verzendkosten ook nog! maar wil graag voor mn zus nog een bestellenen heb m al in het mandje staan met paar ordners. zou wel balen als ik de bestelling krijg zonder gsm en met verzendkosten nu.

› reageer

Ik heb effe moeten zoeken, maar gevonden: Bij het afronden van de bestelling stond dat dit alleen voor bedrijven was. Verder stond bij de algemene voorwaarden (link onderaan de pagina), dat Viking zich het recht voorbehoud om verkopen te beperken. Dit zullen ze natuurlijk niet gauw doen, maar nu zoveel nieuwe klanten voor zo'n klein bedragje gaat bestellen kan ik het me wel voorstellen.

› reageer

kan het me wel voorstellen dat ze het nu anders aanpakken, ik heb een pen besteld plus die foon...ze vragen ook nog eens niets voor het verzenden. dat terwijl ik in het noorden woon en ze kwamen met een giga bestelbus!

› reageer

Zeg, op de website staat dat de verpakkingen van het papier hermetisch zijn verpakt. Maar uhm.... ze zijn gewoon open, hoe kan die nu nog waterdicht zijn?
VIKING DIRECT ECONOMY KOPIEERPAPIER

Standaard kantoorpapier voor dagelijks gebruik en zéér voordelig!

STANDAARD KWALITEIT. Een standaard kwaliteit 80 grams houtvrij kopieerpapier. Dit papier gaat probleemloos door uw kopieerapparaat en garandeert u goede loopeigenschappen op uw laserprinter. Het Viking kopieerpapier is zelfs voldoende geschikt voor perfecte afdrukken met uw zwart-wit inkjetprinter
WATERDICHTE VERPAKKING. De pakken van 500 vellen zijn hermetisch verpakt. Het Viking papier is zodoende optimaal beschermd tegen vocht en vuil.
VOORDELIG GEPRIJSD. Een uitstekende papierkeuze indien u standaard-kantoorpapier zoekt voor dagelijks gebruik op alle kopieerapparatuur en laser- en zwart-wit inkjetprinters. Het voordeligste papier voor uw portemonnee!

Wie heeft ook deze problemen, terugsturen maar? En ik zie ook nog dat ze uitverkocht zijn.

› reageer

Van die mobiele telefoon staat op een contract, als ze dat niet willen hadden ze dat gewoon moeten weigeren. Als je de helft stuurt heb je ook een halve bestelling. Je kan het trouwens binnen 30 dagen retouneren als je het niet bevalt.

› reageer

Ik heb net het pakketje opgehaald (was niet thuis toen ze het leverden) Wel snelle service moet ik zeggen!!
Maar het papier is idd niet goed verpakt. Tja om te zeggen van terugsturen vind ik beetje overdreven (@ MTT) Maar het is iniedergeval niet correct.

Maar voor dat geld.....

› reageer

Nee, ik bedoel voor de mensen die het zonder telefoon geleverd krijgen.

› reageer

met ingang van 5 minuten staat er nu op de site:
Gratis mobiele telefoon Siemens A52 (max. één per klant - uitsluitend voor bedrijven).
Artikelnummer YHN-PRMOBILE

Dus niet meer voor particulieren !!!

› reageer

5 minuten geleden?

› reageer

ah inderdaad...nou ja dan ben ik nog op tijd geweest, en met mij de meesten hier volgens mij.

› reageer

Ja ik heb om 18.15 uur nog een tweede bestelling gedaan onder de naam van mijn vriendin en toen stond er bij de omschrijving van het artikel nog niet het bijschrift -alleen voor bedrijven-

Nu staat het er erg nadrukkelijk en ben ik benieuwd of ze je als je nu bestelt morgen niet vragen je kvk gegevens door te sturen.

Mijn eerste A52 kreeg ik als particulier onder mijn eigen naam vandaag zonder problemen binnen

› reageer

nog bedankt trouwens Melle. Ik vind dat deze aanbieding zeker in de top100 allertijden thuis hoort.

› reageer

Nou wil ik niemand op ideeen brengen, maar er is ook zoiets als een "vrij" beroep.
Dan sta je niet bij de KvK ingeschreven, maar enkel bij de belastingdienst. Kunnen ze niet controleren dus....
Wellicht dat dat mensen kan helpen

› reageer

Ik vindt het verstandig dat Viking dit nu extra duidelijk heeft gemaakt, maar toen ik net na de middag bestelde stond er ook al een tekst bij het afronden van de bestelling dat dit soort aanbiedingen alleen voor bedrijven geldt. Ik krijg dus jammergenoeg ook geen mobieltje. Jammer, maar helaas. Voor mij is dit hoofdstuk nu afgesloten. C U bij een andere discussie!

› reageer

Floris, leg eens uit, want dat begrijp ik niet helemaal.

Veel gaat onder rembours, dus dan komt er helemaal geen kvk aan te pas.

› reageer

Ik zou ook nog wel zo'n mobieltje willen bestellen, maar na het lezen van enkele van bovenstaande mailtjes denk ik niet dat ik veel kans maak. Zelfs als ik zeg dat ik een vrij beroep heb, kan Viking zich altijd nog beroepen op hun alg voorwdn, zoals hier eerder al gezegd werd. Als je een fatsoenlijke bestelling opgeeft zul je het mobieltje wellicht nog krijgen, maar als je maar voor een paar euro bestelt natuurlijk niet. Ik ga eens kijken wat ze nog meer verkopen!

› reageer

Ik heb de factuur uitgeprint voor dat men het had veranderd, ik had ook al eerder mijn bestelling door gegeven dus neem ik aan dat ik hem ook krijg, want anders mogen ze het weer op komen halen. Als ze nou voor een minimumbedrag hadden neergezet snap ik het wel, maar continu aan de voorwaarden sleutelen terwijl de bestelling al geplaatst is, is erg vreemd.

› reageer

He Casper,

Ben eens eerlijk tegen jezelf. Viking is toch ook gewoon een bedrijf dat winst wil maken en kan toch geen duizenden mobieltjes gratis gaan weggeven terwijl je er niets (nou ja, bijna niets dan) koopt! Als ik de hele thread goed gelezen heb, begrijp ik ook dat ze het mobieltje ook niet via de website aanbieden, maar naar een groep klanten is gestuurd (ik zit zelf ook in marketing - vandaar).

Als ik Viking was geweest dan had ik niemand die de aanbieding zelf niet ontvangen had een mobieltje gestuurd. Viking heeft dit in eerste instantie toch gedaan, totdat we met z'n allen gingen bestellen. Tja en het resultaat ken je...

› reageer

inderdaad casper. Ik heb ook mijn bestelling uitgeprint en daar staat geen voorwaarde op. Tussentijds aan de regeltjes sleutelen is zeker niet netjes, dit is het risico van hun zelf. Ik neem aan dat degene die besteld hebben vóór de aanpassing "alleen voor bedrijven" de telefoons alsnog krijgen. Ik hoop het tenminste wel.

Toen ik bestelde op 08-11-2004 stond er absoluuut niets over "alleen voor bedrijven". Maar goed, als het goed is wordt het pakketje morgen afgeleverd. Binnen 24 uur weet ik het. Voor degene die willen, ik heb de voorwaarden voor het verkrijgen van de telefoon nog opgeslagen op mijn PC. Dit was voor de wijziging.

Ze zijn (naar mijn mening verplicht) om de toestellen tot het aanpassen van de wijziging te verstrekken aan de personen die besteld hadden. Wachten maar.

› reageer

Ik heb het nog even gecontroleerd, maar op iedere pagina staat een link naar de alg vrwdn (helemaal onderaan).

› reageer

nu staat er bij mijn bestelling (vandaag geplaatst) ook opeens uitsluitend voor bedrijven, maar dat stond er nog niet toen ik bestelde.. hoop wel dat ik de telefoon nog krijg. Heb 10 pakken besteld (staat natuurlijk niet helemaal gelijk aan de kosten voor zo'n prepaid pakket, maar toch). beetje raar dat telefoon nog wel op je bestelling zou staan maar je hem zometeen niet zou krijgen..

› reageer

krijn , bij mijn bestelhistorie staat ook dat de telefoon alleen nog voor bedrijven is, maar ik heb hem vanmiddag al ontvangen. Het is dus als het ware een standaard toevoeging.

› reageer

Vrije beroepen? Google is your friend
Hier staat het antwoord

› reageer

die toevoeging älleen voor bedrijven is er vanavond pas op gezet , dus nadat ik de levering heb ontvangen

› reageer

bij mij stond er gister ook al 'alleen voor bedrijven'

› reageer

bij mij vanmiddag nog niet. Nouja anders heb ik goedkoop papier (dat mijn pa betaald).

› reageer

Toen ik mijn bestelling deed stond er nog geen melding bij de telefoon dat het alleen voor bedrijven was,nu heb ik even weer gekeken bij bestelinghistorie en het is nu veranderd,nu staat het er wel bij dat het alleen voor bedrijven is.
Dat hebben ze kennelijk veranderd.

› reageer

Kwestie van claimen dat je een van de vrije beroepen uitoefent en ze kunnen je in principe niets maken. Bestelling wegpleuren kunnen ze wel, maar dat zou niet heel netjes zijn

› reageer

wat zitten jullie je druk te maken over een gsm man je had gewoon eerder moeten bestellen jullie waren te laat en jullie gaan dan zo moeilijk doen.??

gewoon op naar de volgende aanbieding!! en meteen bestellen niet wachten!! was te verwachten van viking ze zijn wakker geworden, en volgens mij wat ze doen is jurudisch wel juist, dus als particulier heb je geen poot om op te staan.

› reageer

ik weet niet of ik het met befkev eens ben.
Waarschijnlijk staan ze wel in hun recht maar netjes is het niet (naar degenen toe die al besteld hebben).

Overigens heb ik mijn foontje + papier binnen (lol, met een flyer dat de papier actie geldt als je voor meer van 44.nogwat ex besteld).

In mijn bestelgeschiedenins staat nu ook dat het alleen voor zakelijke klanten is. Klaarblijkelijk slaan ze alleen de productcode op en wordt de omschrijving uit een database gevist (en hebben ze de productomschrijving in de database gewijzigd).

Een in belgie wonende collega van mij heeft overigens het spul gewoon besteld als zijnde voor het bedrijf waar wij werken, en het spul gewoon op het bedrijf af laten leveren (ten name van zichzelf) (en betaald met creditcard). Ging ook prima. Geen kvk nodig.

› reageer

Ik heb eergister 8-11 besteld en gister 9-11 contact opgenomen met Viking omdat mij ter oren kwam dat deze actie niet meer voor particulier zou gelden. Er werd mij verteld dat die verandering in de voorwaarden vanaf gister 9-11 geldt, ik neem dus aan dat diegeen die gister 9-11 besteld heeft de mobile niet krijgt.
Op de vraag of ik hem wel krijg, kreeg ik het antwoord dat ik geluk had.
Ik neem aan dat ze contact met je opnemen als ze van plan zijn het pakketje zonder mobiel te sturen en je hebt de bestelling geplaatst toen de nieuwe voorwaarden nog niet op de site stonden.
Ik moest echter vooraf betalen (mbv internetbankieren van postbank naar ABN) dus ik verwacht het pakketje vrijdag of zaterdag met de A52.

› reageer

@ Giel. Reken maar erop dat je hem niet krijg. Ik heb op 7-11 besteld en 8-11 telefoontje van Viking dat ik vantevoren moest betalen. Dat heb ik gedaan. Net gebeld of ik er recht op heb. Volgens 3 personen dus niet. Ik heb gelijk geannuleerd. Afspraken zijn afspraken!!. Helaas doen ze dat niet. Ik was van plan in de toekomst bij hun te bestellen. Maar dat gaat mooi niet door.

› reageer

Is toch ook wel erg dom om te vragen of je er recht op hebt.
Je hebt er recht op als op het moment van de overeenkomst dit zo stond. Is dus gewoon afwachten. Krijg je hem niet, stuur je de hele bestelling weer kosteloos retour. Geen probleem toch? Tenzij je vooraf al stennis gaat lopen maken.

› reageer

Nee dat is gewoon eerlijkheid. Ik heb geen zin om eerst iets te ontvangen en dan terug te retouneren.

› reageer

@pinokkia
Ik heb de naam van de persoon die het mij toegezegd heeft, misschien kan het daarom nog lukken...
En wat ik al zei, ik kan niet weten dat ze die voorwaaren veranderd hebben, een telefoontje zou dan wel op zijn plaats zijn, die heb ik tot heden niet gehad. Als het pakketje voor mij staat te wachten om verstuurd te worden wanneer mijn geld binnen is, zullen ze de telefoon er niet uit halen, of ze moeten dat even aan mij melden.

› reageer

Als je bestelt hebt voor 8 november dan heb je simpelweg recht op die telefoon. Er stond destijds niet in de voorwaarden, waaronder jij een koopovereenkomst heb afgesloten, dat deze aanbieding alleen voor particulieren gold. Beide partijen hebben zich aan een koopovereenkomst te houden. Na een hoop heen en weer gemail hebben ze uiteindelijk besloten om mij die telefoon alsnog te sturen. Het is natuurlijk wel logisch, vanuit Viking Direct gezien, dat ze de aktievoorwaarden hebben gewijzigd. Dus iedereen die na 8 november als particulier heeft besteld is het haasje.

› reageer

als je de kode YHH-PRHIFI invuld krijg je (bij eerste bestelling en 1 per klant) een gratis radio/cd-speler (leest ook CD-RW).
heb gisteren de gratis siemens EN de gratis cd-speler ontvangen.
goeie aktie van Viking.

› reageer

@Bollie Bolsta
Gaan ze mij die telefoon ook toesturen (besteld op 8-11) of raad je mij aan om ook even met Viking te mailen?

› reageer

@nicobart, ja ook alleen voor bedrijven

en die cd/radio-speler ziet er ook niet uit

› reageer

Gepost door nicobart op 10/11/2004 09:38 Rating: 0
als je de kode YHH-PRHIFI invuld krijg je (bij eerste bestelling en 1 per klant) een gratis radio/cd-speler (leest ook CD-RW).
heb gisteren de gratis siemens EN de gratis cd-speler ontvangen.
goeie aktie van Viking.

WHAT THE F*CK, serieus??? Nu moet het echt niet gekker worden, voor 1,80 krijg je papier, een mobiel en een cd-speler!!
Ik ken nog wel iemand met een eigen bedrijfje :
Het gaat hier om deze radio.

› reageer

@nicobart

Waarom zeg je dat nu pas

Anders had ik die er ook meteen bijbesteld!
Nu nog maar even proberen dan.... je weet maar nooit

› reageer

Oh ik denk niet dat je je winkelwagen kan vullen met meerdere gratis artikelen.

› reageer

Ja, kan bij partikulieren (ik ook) en ja, 2 gratis artikelen mogelijk (ik ook), en hij ziet er best leuk uit. Het merk is Tom-Tec. (Geen A-merk maar het werkt allemaal best aardig.) Ik had het niet hier eerder vermeld, omdat ik niet verwachte dat ze 2 gratis artikelen mee zouden sturen.

› reageer

Nou, ik denk niet dat dit (nog) wel geldt voor particulieren. Lijkt me sterk dat je geen mobiel bij je bestelling krijgt maar wel een mobiel+radio.

› reageer

ik krijg de melding dat deze artikel niet via internet besteld kan worden

› reageer

YHH-PRHIFI Het gratis cadeau YHH-PRHIFI kan niet via het Internet besteld worden.
U dient dit te verwijderen van uw winkelwagen om door te kunnen gaan met uw bestelling via de web site. Bel gratis met 0800-0562 indien u contact met ons wilt opnemen of stuur ons een email.

Ook hier zijn ze dus blijkbaar achter gekomen

› reageer

Gratis telefoon is niet meer in hun assortiment.
De gratis radio kan niet via internet besteld worden.
Helaas....

› reageer

10 minuten geleden mijn collega deze radio nog aangesmeerd.

Hahaha ben ik eindelijk eens ergens me eop tijd

En een radio+mobiel (hij heeft KvK!) en geen meldingen!

Wel dat er voor minimaal 3 (!) Euro besteld moest worden
Dus dat werden 2 ordners..

Actie is nu dus over.
Kan dus dicht?

› reageer

Fijn, ik heb m'n bestelling van zondag die ik vooruit betaald heb nog niet binnen.. Ik mag toch hopen dat ze die mobiel er wel bij doen...

› reageer

hmmm, half uurtje geleden nog die radio besteld, ging gewoon met 1 pak papier

› reageer

Nog andere PR codes bekend?

Heb een lading papier nodig, maar als daar nog een presentje bij zit is dat natuurlijk niet erg.

Was denk ik net een paar minuten te laat voor de Radio. Even voor half elf kreeg ik de melding dat het niet mogelijk was via internet te bestellen. Telefonisch overigens ook niet meer werd verteld.

› reageer

Eindelijk foon ontvangen, leuk klein ding

› reageer

., kan je vergeten, kijk maar bij internet bestelhistorie alles is eruit gehaald.

› reageer

Artikel
€ 0,00 1 0 € 0,00

› reageer

Als ik via de telefoon bestel moet ik dan verzendkosten betalen?

anders ga ik even een radio regelen altijd lachen

› reageer

YH9-PR11477 documententas
YH9-PRHIFI of YHH-PRHIFI radio/cd speler
EH6-PR7507 organizer

› reageer

Vreemd, ik heb maandag met internetbankieren van de ABN Amro het verschuldigde bedrag overgemaakt naar de ABN rekening van Viking. Ze hebben heb twee keer voor mij nagekeken, maar het geld is nog niet binnen Dat duurt toch nooit zo lang??

› reageer

Papier voor 49 cent kan nu ook al niet meer. Ik had alleen 10 pakken papier besteld (altijd handig en nog steeds goedkoop, zelfs al kreeg ik kreeg radio en/of telefoon) maar viking belde net op dat je voor minstens 45 euro moet bestellen om papier voor die prijs te krijgen

› reageer

Die code voor de tas is 5 minuten geleden ook geblokkeerd

Organizer en CD-speler werkten al niet.

Volgens mij leest Viking mee in dit topic

› reageer

Omdat dit bericht nu ook in mijn bestelhistorie stond, heb ik weer contact opgenomen met Viking:
Het spijt ons, maar dit product is niet langer in ons assortiment
Ik had eerst contact met dat “live help”, die raadde mij aan om even te bellen. Aan de telefoon legde ik uit dat ik maandag had besteld en vooruit moest betalen.
De reactie was dat mijn pakketje gewoon staat te wachten tot mijn
geld binnen is. Uiteraard vroeg ik waarom de bovenstaande regel in mijn bestelhistorie staat, hier kon de medewerkster geen antwoord op geven maar ze verzekerde dat ik de mobiel gewoon kreeg.

@.Tevens zei de mevrouw dat ik een mailtje (Debiteuren@vikingdirect.com) kon sturen met het bewijs dat ik het geld over gemaakt had (bv printscreen) dan kon ze het pakketje vandaag nog versturen.

› reageer

geef viking ook geen ongelijk, hier zijn die acties natuurlijk eigenlijk ook niet voor bedoeld. Maar toch mooi dat hier ff van kon worden geprofiteerd.

› reageer

Mijn broertje had maandagavond de telefoon met 10 pakken papier besteld, en die is net toch bezorgd, al is het wat te laat.

› reageer

Hmmz, ik heb zondag besteld, maandag belde Viking dat ik het geld moest overmaken, maar sindsdien werd het stil...
Ik heb inderdaad ook ABN-AMRO internetbankieren, maar ik neem idd ook aan dat dit snel genoeg moet gaan. Ik wacht vandaag nog maar af, anders morgen maar even bellen met Viking.

› reageer

@giel, bedankt voor de tip. Heb een email met screenshot verstuurd naar het genoemde adres! Ben benieuwd wat het oplevert

› reageer

Zondagavond 11 uur besteld en had het gister binnen (6 pakken papier en de telefoon)
en heb de rekenig pas gister overgemaakt.
Dus waarom ze zeggen dat je eerst moet betalen voordat ze het pakketje opsturen weet ik ook niet.

› reageer

balen, ik heb gisteren in de middag een order geplaatst met de gratis telefoon. Vanmiddag lees ik op de bestelling op de viking site dat de telefoon niet meer voorradig is

› reageer

Nee, dit is bij mij ook zo, maar volgens mij is het zo dat als je nog kon bestellen en je op het bestelmoment die melding nog niet had, dat dan het pakketje al voor je klaarstaat en je hem dus hebt.
Dat maak ik tenminste op uit de vorige posts in deze discussie.

› reageer

ja, lijkt me aan de ene kant ook wel zo eerlijk, ik heb dus ook gister besteld. Stond toen nog niks van alleen voor zakelijk of telefoon niet voorradig meer. Dus vind dat als ze hem vandaag versturen zonder telefoon ze het toch op zijn minst even van te voren mogen melden. Is namelijk toch best raar als ze maar halve bestelling bij je afleveren.
Ik vind het ook niet gek en meer dan logisch dat ze de actie nu gestopt hebben. Toch iets teveel mensen die voor 2 euro iets bestelden voor ee ngratis telefoon. Tja daar verdienen ze ook niks aan.

› reageer

@ÜberVAU Klopt helemaal, dit was bij mij het geval. Die screenshot tip gaat volgens mij ook op voor jou.

› reageer

Hoe kan je een screenshot maken? krijg de bedragen niet goed.

› reageer

shift printscreen tegelijk en dan in paint openen!!

› reageer

Waar staat de file als je shift printscreen drukt? Krijg helemaal geen melding.

› reageer

@Dave Open gewoon jouw internet bankieren programma, zorg dat je de juiste informatie goed in beeld hebt en druk vervolgens op "Print Screen"
Plak en bewerk dit bijvoorbeeld in photo editor.

› reageer

opezorg dat je de gegevens op je beeldscherm hebt staan dan tegelijk shift printscreen en in paint plakken

› reageer

@giel is het nog gelukt om contact te krijgen met vikingdirect? Mailtje nog kunnen gebruiken?

› reageer

Zie mijn post onderaan op de vorige bladzijde

› reageer

Heb maandagavond mijn telefoon besteld. Zou gister afgeleverd worden maar is niet gebeurd. Net gebeld en gemaild. Krijg hem vandaag voor 18.00 uur nog binnen is mij beloofd. Klantenservice wist mij wel te vertellen dat de actie gestopt is en dat ik een van de laatste ben die de bestelling nog binnen krijgt.

› reageer

Geachte heer .,

Wij hebben uw bestelling vrijgegeven. Deze wordt morgen bij u afgeleverd.

Met vriendelijke groet,

Viking Direct
Afdeling credit & collections

_/-\o_

› reageer

Weet je wat nou niet zo leuk is? Ik help mensen met de printscreen-tip,
maar zelf heb ik vanuit dit adres geen toegang tot mijn internetbankieren
Ik blijf dus nog wel even in spanning

› reageer

Ik heb voor men maar iets veranderd had al een kopie van het scherm gemaakt van wat er allemaal in mijn bestelling zit.

Er stond toen nog niks over bedrijven en ook niet dat die niet meer leverbaar was dus verwacht vandaag nog mijn bestelling.

› reageer

Beste nieuwe klant. Hartelijk dank voor uw eerste bestelling.
Net dus aangekomen. Drie pakken papier. Een siemens a52 en een acceptgiro van 1,80euro. Volgens Viking heb ik 21,94 excl BTW bespaard, en dat wil ik heel graag geloven.

› reageer

@Semtexter

Wanneer had je de bestelling geplaatst?

› reageer

Zie zn vorige post

› reageer

nee @ ubervau, was het maar zo een feest. ik heb al gebeld met de ks. Helaas..

› reageer

Bij mijn bestelhistorie op vikingdirect.nl heeft ook steeds gestaan dat de telefoon niet meer in het assortiment zat (nu nog steeds trouwens). Maar heb hem dus wel gehad. Zelfde met mijn zusje en vriendin. Die hebben hem maandag besteld en werden gister gebeld dat ze het geld moesten overmaken. De pakketjes liggen gewoon te wachten tot het geld binnen is en zullen dan alsnog verstuurd worden. Ik zou dus rustig afwachten.

› reageer

Vandaag telefoon + koffiezetapparaat (YHN-PRKAFFEE1) + zwart/wit TV (YH9-PRDESIGNTV) ontvangen + geen verzendkosten!

Overigens wel als bedrijf en voor een tientje aan spullen besteld.

› reageer

Hee maxx hoe kom je aan die codes?
Als ik ze trouwens invoer zegt ie dat dit cadeau niet via internet besteld kan worden.

btw (off-topic): een zwart-wit design TV. Die is vast alleen bedoeld om te bekijken en niet om naar te kijken.

› reageer

Vandaag telefoon + koffiezetapparaat (YHN-PRKAFFEE1) + zwart/wit TV (YH9-PRDESIGNTV) ontvangen + geen verzendkosten!

Kunnen beide niet (meer?) via Internet besteld worden

› reageer

Hee maxx hoe kom je aan die codes?

Gezien ik een bedrijf heb, en bij de KVK ingeschreven sta ontvang ik een hoop reclame mail van bedrijven als Viking.
Ze hebben op de voorpagina van elke folder een ander cadeau staan.

Als ik ze trouwens invoer zegt ie dat dit cadeau niet via internet besteld kan worden.

Gister kon het nog wel.

btw (off-topic): een zwart-wit design TV. Die is vast alleen bedoeld om te bekijken en niet om naar te kijken.

Het wordt inderdaad niet mijn nieuwe huiskamer tv
Maar toch leuk als speelgoed.
Zit een 12V auto adapter bij, dus je kan het op reis gebruiken.

› reageer

Als er iemand voor een zacht prijsje van zijn toestel af wil weet ik iemand die intresse heeft, dus geen woekerprijzen, want daar zijn veel mooiere toesellen voor te koop.

Je kan je aanbod sturen naar casper_ok@lycos.nl .

› reageer

@ casper
tja ik was dus niet zo slim om van mijn bestelling een screenshot te maken, dus echt een poot om op te staan heb i kdan ook niet meer. Maar we merken het wel. Volgens de site krijg ik het vandaag nog binnen. Vrees dat er geen telefoon bij zit maar zien het wel.

› reageer

Ik zelf had op 7 november besteld en het was gisteren binnen, mijn moeder had 8 november besteld en is vandaag binnen gekomen. Mijn vader heeft gisteren besteld, maar ondanks dat het vandaag bezorgd zou worden heb ik tot op heden niets gezien.

Ik heb maar eens gebeld en vroeg hoe het zat, want ik zat de hele dag al te wachten. Vertelde die mevrouw doodleuk aan de lijn dat ze druk iedereen aan het terug bellen waren omdat het toestel niet meer leverbaar was. Ik heb het dus wel zwart op wit op papier, maar nog geen belletje gekregen. Volgens mij is het gewoon onzin dat ze de mensen terug bellen.

Is er iemand al terug gebeld dat ze het niet met telefoon zouden leveren

› reageer

eigenlijk een beetje off topic, maar bij orange krijg je nu toch de "25 gratis"sms tot eind februari? (in het weekend)
dat scheelt natuurlijk ook weer

Dus het blijft GRATIS

› reageer

Geldt alleen voor een selectief groepje klanten !

› reageer

Volgens Vikingdirect was de actie voor een kadotje bij nieuwe klanten vandaag beëindigd. Wél is er nog een aktie voor een kadootje voor het aanbrengen van een nieuwe klant door een bestaande klant ...
Brengt dit enkelen weer op een idee?

› reageer

Omdat ik benieuwd ben hoeveel nieuwe klanten Viking door TV heeft gekregen, de volgende poll:

Poll: Heb jij ook zo'n gratis Siemens besteld bij Viking?
• Ja, en gekregen!
• Ja, maar niet gekregen...
• Nee
[sup]Tussenstand:[/sup]

[sup]Ook een poll maken? Klik hier[/sup]

› reageer

Ik heb op 8/11 20.00 u een bestelling geplaatst, en heb de telefoon plus de pakken papier vanochtend 10/11 gekregen. Ik wilde eerst geen bestelling doen omdat ik de telefoon niet zo mooi vond, maar ik ben wel blij dat ik het toch maar gedaan heb. Telefoon is best klein, licht en mooi.

Idd wel grappig dat je een advertentie erbij krijgt van dat papier voor 49 cent bij een bestelling vanaf 44.95 euro.

Ik heb er ook een acceptgiro gewoon bijgekregen, dus ben niet van te voren gebeld.

› reageer

JOEPIE, ben ik bly dat ik tegen myn vader gezegd heb, dat hy het pakketje toch maar moest aannemen& retour moest zenden als de telefoon er niet by zat. Gelukkig zat het er wel by, ook al stond op het bestellingsformulier op het internet dat de toestel niet meer voorradig was. Me pa is bly. Alleen vind ik het vreemd dat er geen free orange simkaart in kan.

› reageer

@pheona:
Het is bekend dat orange zijn foons dubbel simlockt, dus het is heel normaal dat er ook geen Orange Free-simkaart in kan.

› reageer

Gisteren contact gehad met Viking via de mail, na afkeuring van mijn zakelijke bestelling, terwijl ik alles keurig volgens de regels gedaan had.. Deden erg moeilijk. Kon wel bestellen uiteindelijk, maar kreeg de mededeling dat de Siemens toestellen op waren, dus dat die niet meegezonden zou worden.Einde actie dus.... Jammer!

› reageer

@ Mobiletuur

Weet je ook wat die actie is dan?

Wat krijg je als je een nieuwe klant aanbrengt?

› reageer

Goederen worden vandaag bij u afgeleverd.

Met vriendelijke groet,
Viking Direct

Nu maar afwachten of de telefoon erbij geleverd wordt...

› reageer

Ik heb 8 november 's avonds besteld. 3 pak papier + telefoon. Tot op heden nog niets ontvangen. Mij werd hierover per mail gemeld dat er nog gewacht wordt op nieuwe aanlevering van telefoons voordat ze mijn bestelling (papier EN telefoon) uit gaan leveren.

› reageer

Dodo: had jij een prive of een bedrijfsbestelling geplaatst?

Wel goed te horen dat er dus nieuwe telefoons geregeld gaan worden. Ze hebben mij daarover nog niet geinformeerd.

› reageer

Gaap wat een gezeur... Ik heb met Viking gesproken en de telefoons zijn op, oftwel UITVERKOCHT. Ze kunnen niet meer worden nabesteld. Nu ben ik als echte klant de dupe! Ik heb namelijk een bedrijf en een flinke bestelling geplaatst. Dankzij zulk soort grapjes als deze site, krijg ik nu dus niks! Wat verwachten jullie van Viking? Alsnog de telefoon met een bestelling van 3 Euro? Als jullie een bedrijf hadden, zou jij ze dan nabestellen? Ik geef Viking groot gelijk, en hoop dat ze de volgende keer particulieren meteen weigeren met zo'n acties. Zodat ik dan alsnog mee kan profiteren!

› reageer

De dupe, door dit soort grapjes als deze site? Vikingdirect is gewoon niet zo slim geweest met het opstellen van regeltjes m.b.t. deze gratis telefoon! Dat is niet ons probleem! Ga daar maar verder klagen zou ik zeggen!

› reageer

Schijnbaar is het waar wat ze zeggen over nederlanders... Zolang het maar gratis is vinden we het prima! Als je bij jezelf te rade gaat weet je dat het niet netjes is omziets te doen. Wees blij dat er nog bedrijven zijn die zo goed van vertrouwen zijn. Dat zal met zulk soort dingen snel afgelopen zijn! En nee ik ga daar niet zeuren, want ik had gewoon kantoorartikelen nodig en de telefoon was mooi meegenomen.

› reageer

De volgende keer bestellen wij niet meer, alleen bij de eerste bestelling zouden er geen verzendkosten in rekening gebracht worden. Anders betaal je in het vervolg minstens 8euro voor een telefoon, veel te duur als je het mij vraagt
Mocht er toch nog een mooi cadeau weggegeven wordt, dan bestellen we via onze kennissen die ingeschreven staan bij de KvK.

Ik vind dat je het ons niet kwalijk moet nemen maar vikingdirect, zij hebben te weinig voorwaarden gesteld. Ik denk dat dit in het vervolg niet meer mogelijk zal zijn.

› reageer

@Tjalke, je laat wel erg in je kaarten kijken....
Wat heb ik een medelijden!

Als je zo'n fantastisch bedrijf hebt, dan zit je toch zeker niet op dit soort gratis cadeau's te wachten? Is toch zeker te min voor je. Bovendien neem ik aan dat iedereen in je bedrijf al een telefoon heeft, dus wat moet je bedrijf met nog een telefoon?

› reageer

daar gaat het dus niet om wat ik met die telefoon moet, wat moeten jullie ermee? Hebben jullie de folder gehad? Nee dus...

› reageer

@Tjalke

Dankzij zulk soort grapjes als deze site, krijg ik nu dus niks!

Blijkbaar moet je bedrijf er dus wel iets mee, anders was je niet zo verbolgen!

Zolang er niets in de voorwaarden staat is het 100% legaal

› reageer

Tjalke
Bij het bedrijf Viking denken ze echt gewoon niet na... In het verleden wilde ik een bestelling plaatsen van € 700,- dit heb ik dan ook gedaan. Deze weigerden ze om uit te leveren omdat ze het bedrag te hoog vonden. Nu bestel ik dus nooit meer iets bij hun... behalve dan deze telefoon op 6 verschillende BV's en daar trappen ze wel in. Hoe dom kun je zijn.

› reageer

Zodat ik dan alsnog mee kan profiteren!

Gelukkig zijn je motieven zuiver egoc.. altruistisch. Wat moet een bedrijf in hemelsnaam met 1 prepaid telefoon? En waarom heeft een particulier geen recht op een mazzeltje.

Ze hadden de telefoons natuurlijk aan vaste klanten uit kunnen delen, maar ik denk dat het bedrijfstechnisch interessanter is om nieuwe klanten proberen te winnen. Helaas kan je bij nieuwe klanten nooit zien of ze vaste klanten worden.

› reageer

Hoe het allemaal ook zij, feit is dat Viking deze actie op touw heeft gezet. Dan is het logisch dat er veel mensen gaan bestellen, want je geeft iets weg.
Ik zie geen reden waarom bedrijven in deze 'voorrang' zouden moeten krijgen, iedereen gelijke kansen zou hier het devies moeten zijn.
Laten we elkaar dan ook zo behandelen en niet alleen maar verwijten naar elkaar maken, daar schiet je nix mee op.

› reageer

Tevens leert 'de ervaring' me dat bij dit soort gratis artikelen het artikel veelal in de zak van degene die over de bestellingen gaat verdwijnt of in de zak van de directie. Komt ook niet echt het bedrijf ten goede dan he...
Dus gewoon: niet zeuren!

› reageer

Zo'n cadeau is bedoeld om huidige klanten te blijven houden en potentieel nieuwe klanten aan te trekken. Bij 3 pakken papier, geen verzendkosten en een gratis telefoon bestellen stel ik mij niet een serieuze klant voor. De actie mist daarbij z'n doel...
Kortom: leuke actie van viking, maar ze hadden iets beter na moeten denken over de voorwaarden.

› reageer

@wouter3
Ik ben ook zo'n nieuwe klant van Viking.
Nu geen grote bestelling geplaatst, dus volgens jou was deze eerste bestelling 'niet zo serieus'.

Echter wat hebben ze wel bereikt:
a/ Ik was hiervoor onbekend met Viking
b/ Ik zie dat ze sommige producten goedkoop leveren.

Bij een toekomstige (grote) bestelling denk ik dus niet enkel aan Ahrend en Lyreco, maar check ik ook even Viking.

Mochten zij dan goedkoper zijn, dan ben ik wederom klant!

Dus zeker (potentiele) klantenbinding!

› reageer

@ali osram
Als je bij viking een nieuwe klant aanbrengt (klanten werven klanten) mag je kiezen uit één van de 4 artikelen:
-radio cd speler
-luxe reistassenset
-Grand café
-verrassing

Doe je best

› reageer

@mobiletuur

Gelden die cadeau'tjes ook bij particulieren die je een pak papier laat kopen? Of alleen als ze voor 100 euro spullen bij viking kopen?

› reageer

Geachte heer,

Wij hebben uw bestelling in goede orde ontvangen. Helaas is de gratis telefoon niet meer op voorraad en is het voor ons op dit moment niet duidelijk wanneer deze weer bij ons binnen komen. Wij kunnen ons voorstellen dat u het papier dringend nodig heeft. Dit kunnen wij vast voor u afsturen. Kunt u ons even laten weten wat uw wens is?

Met vriendelijke groet,
Viking Direct
credit & collections NL

Lijkt mij dus dat er bij Viking gewacht wordt tot de bestelling compleet is en dat die dan pas verzonden wordt! Dus ik zie de telefoon (en 3 pakken papier voor de open haard) wel komen

› reageer

lol jij hebt dringend papier voor de haard nodig

› reageer

Wow, uit de poll blijkt dat al meer dan 100 mensen hun A52 hebben ontvangen!

› reageer

Wel een heel groot aantal meelezers die ook besteld hebben geloof ik

› reageer

Wow, uit de poll blijkt dat al meer dan 100 mensen hun A52 hebben ontvangen! Ruim 1 procent van het aantal geregistreerde users van Telecomvergelijker?

› reageer

Poll: Goede aktie van Viking?
• Ja!!
• Nee ..........
[sup]Tussenstand:[/sup]

[sup]Ook een poll maken? Klik hier[/sup]

› reageer

actie is voor mij goed afgelopen, ze zouden eigenlijk nog bellen voordat ze zouden leveren, maar hebben ze niet gedaan.
gister hadden ze de vooruitbetaling nog niet binnen, maar vandaag toch geleverd.

› reageer

@Jaap
Wanneer had je besteld? En met of zonder KvK?

› reageer

Misschien zie ik het niet, maar ik kan nergens op de site lezen dat je een A52 krijgt na een bestelling?

› reageer

Die toestellen zijn ook op. Ik ben al jaren zakelijke klant met kvk bij ze en zie ook in mijn bestel history dat ze gewoon "uitverkocht" zijn. Ze trekken zakelijke klanten of bestaande klanten dus helemaal niet voor.

› reageer

DoDo:
Ik had een prive bestelling op 6 november via de site geplaatst.
Maandag het bedrag overgemaakt, vandaag geleverd.

› reageer

al meer mensen de telefoon getest? ik wil hem aanzetten maar doet helemaal niks

› reageer

@ Merson
Welkom op TV!

Misschien zie ik het niet, maar ik kan nergens op de site lezen dat je een A52 krijgt na een bestelling?

Misschien eerst even het hele topic/forum richtlijnen lezen?

› reageer

@xandergreg
de mijne doet het prima.

poll: waar is de vorige poll gebleven?
Ik vond dit overigens een prima actie, maar kon niet stemmen.
Dit bedrijf heeft nog een tv lezer en die had al gestemd.
Vanavond thuis misschien.

› reageer

vorige poll op pagina 19

› reageer

@xandergreg: Tel werkt prima. Probeer een andere accu. Desnoods in een gsm-winkel. Ik zou niet zeggen dat ie nieuw is aldaar. Anders ff bellen naar Viking.
n.b. Ik ga er vanuit dat je de accu goed heb opgeladen.

› reageer

@move

de gsm is nu aan t opladen maar zie helemaal geen voortgang

› reageer

@xandergreg
Als je de telefoon laadt, dan zie je in 't begin GEEN laadteken (staat in het boekje). Gooi 'm dus in de lader, wacht een x aantal uur, en als 'ie 't dan nog niet doet, dan is 'ie misschien stuk...

› reageer

@joss

thanx ik ga t proberen ik laat nog wel weten of hij het doet

› reageer

Net gebeld naar Viking. Ik krijg mijn Siemens + bestelling idd nog toegestuurd, zodra de nieuwe voorraad mobieltjes binnen is. Wel moest ik alvast 1,80 over maken op hun rekening. Dan zou de telefoon + 3 pakken papier direct worden opgestuurd als de telefoons bij hun binnenkomen . Ik ben weer helemaal blij! Bedankt Viking!

› reageer

@Zenge

Dus volgens hun komen er nog nieuwe binnen?

Mijn vriendin kreeg net dit mailtje van Viking:

Geachte heer, mevrouw ***,

Wij hebben een bestelling van u ontvangen op naam van ******. Deze
bestelling is door ons systeem verwijderd omdat de mobiele telefoon die wij
aanboden niet meer voorradig is.
Indien u uw bestelling alsnog wilt ontvangen verzoek ik u die opnieuw door te
geven. U kunt dus echter de telefoon niet meer bij u bestelling ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Viking Direct
afdeling credit & collections

errug vaag

› reageer

@wouter2002
Weet ik niet. Op het formulier kun je naam nieuwe klant + nr. kvk vermelden etc. Vraag het eens na bij de klantenservice? Be creative.

› reageer

Vanochtend heb ik vikingdirect mijn bewijs van overschrijving gestuurd, een paar uur later werd het pakket al bezorgd, incl. de telefoon!
Mijn eerste reactie was dat hij wel erg plastic is, maar wat wil je voor 1,80…
De orange logo’s zijn er ook al af en met het zwarte frontje vind ik hem er erg mooi uitzien.
Omdat diezelfde “aasgieren” die dit mobieltje hebben besteld ook minstens 1 orange free abo hebben , kan ik hier wel even het volgende kwijt:
Ik heb net de klantenservice gebeld met de vraag of ik met de A52 icm de (nu nog free) simkaart kan gaan bellen op het moment dat deze omgezet is naar prepaid. Het antwoord hierop was: “Nee dat zal niet gaan, pas als het toestel een jaar oud is mogen wij de unlock-code geven” Er zit dus niks anders op dan unlocken…

› reageer

Is er een verschil met een prepay kaart die eerst free geweest is en een gewone free kaart?
Is wel jammer. Ik had deze vraag inderdaad ook willen stellen.
Kon echter zo 1-2-3 geen email adres vinden.

› reageer

inderdaad, net ff getest. Mijn Free 30 sim kaart die ziens 1 maand een prepaid is erin gedaan, maar werkt niet.

› reageer

Spullen werden hier vanmorgen bezorgd. Ben helemaal blij

› reageer

(off-topic)
De telefoons die vikingdirect verstrekt (verstekte)
zijn van een tijd geleden toen ze GRATIS werden weggegeven bij een koffiezet apparaat.

Heb orange klantenservice gebeld over het unlocken van het toestel. en moest eerst een prepaid kaartje hebben die een jaar geregistreerd stond dan kan je hem gratis laten unlocken.

Verder mn pa heeft eergister besteld en vandaag binnnen met telefoon.

› reageer

heb op 9/11 besteld, krijg er geen. OP=OP
Zou het wel lukken met klanten werven klanten

› reageer

In dit forum werd al gezegd dat de accu en de lader geschikt zijn voor de Postbank Siemens mc60 dit is hetzelfde geval met de Premiumbell Siemens M55 (was voor de eerste 50 klanten geloof ik )

› reageer

[off-topic]
Heb orange klantenservice gebeld over het unlocken van het toestel. en moest eerst een prepaid kaartje hebben die een jaar geregistreerd stond dan kan je hem gratis laten unlocken.
Is het dus voldoende een 1-jaarige ready te hebben om de unlockcode te krijgen? Word er niet naar toestel-factuur gevragt?

› reageer

Dit vroeg ik me ook al af. Maar ik neem toch aan dat de simkaart gelinkt is aan de telefoon.

› reageer

Bij de SIM-registratie werd ik niet niet naar mijn toestel gevragt. Ik denk ook niet dat Viking toestel en SIM verlinkt heeft want het is een gewone SIM pakket - net zoals mijn 1-jaarige SIM.

› reageer

Ze zitten wel samen in een doos van orange. De unlock codes worden pas na een jaar vrijgegeven door de fabriek is mij verteld, die kunnen natuurlijk zien hoe oud het toestel is.
Maar het valt natuurlijk te proberen!! Wie eerst? Ik heb geen orange-prepaid-sim van een jaar of ouder...

› reageer

mijn eerste SIM is 11 maanden oud, nog een maand wachten dus

› reageer

Zondagavond besteld, maandag werd ik gebeld, gisteren is de koerier langs geweest. Ik was niet thuis, dus zonet heb ik het opgehaald bij het depot... Dat is dan een half uur fietsen, maar dan heb je ook wat .

Melle nog bedankt voor de tip! Mijn zus die dinsdag besteld had, was te laat...

› reageer

@Maite

Een Free abonnement is een postpaykaart, ook na omzetting wordt dat niet anders.

› reageer

De thread heeft na nog geen week al 22 pagina's... Vandaar hier deel II.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Dit onderwerp is gesloten. Reageren is niet meer mogelijk.