Scarlet Mobiel van start

en dan heb je ook nog dat het goedkoop is als je belt of smst met iemand die ook scarlet heb, maar ja zodra je naar mensen belt die dat niet hebben dan ben je toch al snel de pineut

› reageer

Nieuwe provider Scarlet Mobiel is van start gegaan op het netwerk van Orange.

Een greep uit de tarieven:
maandelijks abonnement eerste SIM-kaart € 2,50
maandelijks abonnement extra SIM-kaart € 2,-

bellen naar eigen Scarlet nummer (vast of mobiel) € 0,10
bellen naar ander NL nummer (vast of mobiel) € 0,20
SMS’en naar eigen Scarlet mobiel of vast nummer € 0,05
SMS’en naar ander NL mobiel nummer € 0,10
SMS’en naar buitenlands mobiel nummer € 0,20

Bronnen: website Scarlet en handleiding Scarlet (PDF).

› reageer

onder welk netwerk is het? Ik kan het nergens vinden.

› reageer

Staat in de handleiding.

› reageer

Ik schaam me.

› reageer

De eerste keer dat er op Telecomvergelijker melding gemaakt werd van Scarlet Mobiel was in januari 2004 in deze discussie.

› reageer

Is call4care dan geen betere aanbieder, (vrijwel) zelfde tarieven, geen maandelijkse abonnementskosten en gebruik maken van gelijkwaardig/beter netwerk (telfort). Bovendien gaat er ook nog geld naar een goed doel. Vind ik veel interessanter dan bellen met scarlet.

› reageer

Net zoals in januari kan ik Scarlet NIET aanbevelen.
Kijk eens hier.

› reageer

Ook echt totaal niet interessant, geen gratis toestellen, of an dere interessante aanbiedingen whatsoever..

› reageer

Nou ja, bellen en sms'en is goedkoper dan bij prepaid...
Leuk alternatief voor weinigbellers die nu bv. Flexibel Economy hebben.
(maar eerlijk gezegd vind ik dan WirelessCircle ofzo beter, dan heb je tenminste nog belminuten, of neem een telfort 400 voor EUR5 per maand).

› reageer

Scarlet maakt gebruik van het netwerk van Orange.

› reageer

@ralf: Ik heb je link over incassoproblemen en Scarlet even in orde gemaakt.

› reageer

Nou ziet er wel leuk uit, alleen niet echt spannend goedkoop, tenzij je vrienden ed allemaal met Scarlet bellen. Dan kan je wel besparen.

› reageer

Als je kijkt op deze webpagina van scarlet over unlocken en je kijkt dan op deze Telecomvergelijker pagina, dan vraag ik me af wie nou wiens pagina schaamteloos heeft gekopieerd, maar ik heb zo mijn vermoedens. Scarlet, stof jullie jurist maar af, want op de TV pagina staat wel degelijk copyright onderaan de pagina.

› reageer

Ja en ze doen heeeel positief over Orange unlocken. Hoe zou dat nou komen

› reageer

Als je kijkt op deze webpagina van scarlet over unlocken en je kijkt dan op deze Telecomvergelijker pagina, dan vraag ik me af wie nou wiens pagina schaamteloos heeft gekopieerd, maar ik heb zo mijn vermoedens

Schaamteloos !

Sue them !

› reageer

ja klaag ze aan! Dit is gewoon duidelijk gekopieerd.

› reageer

Inderdaad vrij veel overeenkomst...

› reageer

Letterlijk gewoon! Plagiaat dus.
Wat vinden jullie admins/mods hiervan?

› reageer

We gaan onderzoeken wat we hier tegen kunnen doen, het is gewoon letterlijk gekopieerd. Als je nog vaker zoiets ziet, kun je beter mailen naar info@telecomvergelijker.nl, zodat we het sowieso zien. Wij kunnen niet álle threads volledig lezen.

@ hmeijdam: Bedankt voor de oplettendheid!

› reageer

Lieve mods, met deze link (Web archive) kunnen jullie aantonen dat het originaal al op 16.11.2003 bestond, dus sindsdien van Scarlet gekopieerd werd.
Veel succes!

› reageer

Als je nog vaker zoiets ziet, kun je beter mailen naar info(ed)telecomvergelijker.nl, zodat we het sowieso zien. Wij kunnen niet álle threads volledig lezen.
Zal ik doen, ben benieuwd naar het vervolg. Houd je ons op de hoogte?

› reageer

Zo, even een schop zodat deze weer het nieuwe jaar induikt...

Is er nog wat vernomen van de kant van Scarlet? Als ik het net goed zag dan is het nog dezelfde info die zij op hun site hebben staan.

EDIT: Misschien ook goed om deze thread te verplaatsen, aangezien het geen nieuws meer is.

› reageer

Ze zijn wel goedkoop, maar ik word gek van die reclame van scarlet 1 met die gozer van Rtl boulevard

› reageer

ik zou aan de ene kant best zo'n simkaart willen bestellen maar aan de andere kant vertrouw ik het niet helemaal....

› reageer

komen ze nog met prepay?

› reageer

Ze zijn denk ik wel te vertrouwen hoor, of ze voordelig zijn, hangt af van je belprofiel. ja idd zie je steeds Beau v Erven Dorens op tv, wel grappige reclame. Maar of mensen nou massaal overstappen?

› reageer

en dan heb je ook nog dat het goedkoop is als je belt of smst met iemand die ook scarlet heb, maar ja zodra je naar mensen belt die dat niet hebben dan ben je toch al snel de pineut

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.