Vodafone Live UMTS!

Speciale tv-zender voor umts-mobieltjes
17:37 uur - Vodafone en Media Republic hebben een mobiele televisiezender gelanceerd: 2GOTV. De zender maakt programma’s die bedoeld zijn om te worden bekeken via een umts-mobieltje van Vodafone. Voor het bekijken van televisie op de mobiel betalen consumenten 0,25 euro per tien minuten. (LV)

Bron: webwereld.nl

› reageer

Nieuwe toestellen, nieuwe tarieven, en heel veel nieuwe mogelijkheden

Vodafone site:

Vodafone Live UMTS

› reageer

In de UK Voda Shop is de SE/// V800 al te bestellen.

› reageer

EINDELIJK! Komen een paar supertoestellen aan hoorde ik! Als die SE V800 een beetje de lijn aangeeft qua toestellen dan is dat gerucht helemaal waar!

De prijzen zijn overigens ook beter dan die van Live! voorheen. Je betaald bij ´n bundel 5euro en bij die van 10 en 15 euro krijg je )respectievelijk' 5 en 10 euro aan content bij! Voorheen moest je dat OOK nog ´s betalen. Dat videotelefonie lijkt me echt lachuh! Ben alleen benieuwd wat de toestellen gaan kosten....

bijgewerkt: ik zie dat e-mail bij die live-bundels nu ook inbegrepen zit, voor het bekijken betaal je nix meer!

› reageer

Op detelegraaf.nl:

Nieuwe toestellen Vodafone
door onze redactie
AMSTERDAM - Vodafone introduceert deze week vijf nieuwe UMTS toestellen en nieuwe diensten voor Vodafone Live. Klanten kunnen straks meer dan 20 verschillende tv-kanalen op hun mobiele telefoon bekijken, met onder andere de laatste filmtrailers, video en muziekclips en nieuws.

Het nieuwe toestelaanbod bestaat uit de Sharp 902, Motorola V980, Sony Ericsson V800, Nokia 6630, Samsung Z107, Samsung Z105 en SonyEricsson Z1010. De toestellen zijn speciaal voor Vodafone gemaakt.
Foto: ANP

Bovendien kunnen Vodfone UMTS-bellers momenteel kiezen uit duizenden belmelodietjes en welkomstberichten en kan men de nieuwste 3D-games spelen en videogesprekken voeren.

Om in te spelen op de vraag, brengt Vodafone vijf nieuwe UMTS-telefoons op de markt. Het bedrijf heeft tevens gezorgd voor een nieuwe tarievenstructuur. Zo zullen diensten per aankoop worden doorberekend en zal het zoeken naar deze betaalde diensten niet langer in rekening worden gebracht.

› reageer

zoals altijd hangt het succes van umts van de tarieven af.
Internet is ook pas echt goed van de grond gekomen toen je
alleen tel kn hoefde te betalen. Daarvoor had je nog een abo van 30 gulden nodig en nog eens de belkn...............

› reageer

Ik ben zelf niet blij met de nieuwe tarieven voor datadiensten van Vodafone.

Vodafone geeft aan de het 'Browsen**: onbeperkt'.
** Enkel binnen de Vodafone live! Portal (on-net). Browser buiten Vodafone live! (off-net) kost 0,75 euro per 15 minuten. Dit tarief geldt voor sessies van maximaal 1 MB per 15 minuten. Een off-netsessie met een dataverbruik van meer dan 1 MB per 15 minuten kost 2,50 euro per 15 minuten.

Dit houdt dus in dat als meer gebruik maakt van dataverkeer buiten de Vodafone Live! Portal, dat je per 15 minuten gaat betalen.

Ik maak zelf veel gebruik van de ( nu nog ) GPRS-verbinding die ik gebruik om met mijn ipaq via een BT verbinding te internetten. Hierbij controleer ik regelmatig mijn mail en maak ik ook gebruik van MSN. Ik maak dus weinig gebruik van de Vodafone Live! Portal en dus zal ik met de nieuwe tarieven na een contractsverlenging per 15 minuten minimaal €0,75 betalen.

Naar aanleiding hiervan zal ik dus bij het aflopen van mijn abonnement overstappen naar een andere aanbieder.

› reageer

Wat is dan het probleem? als oude klant blijf je ook gewoon de oude tarieven betalen....

› reageer

wat is het probleem josoetgebrook?

die nieuwe live tegoeden zijn voordeliger maar ze zijn bedoeld voor LIVE en wat jij doet is geen live! jij haalt je mail op en niet via live maar via je ipaq en je msnt via je ipaq dan neem je toch een GPRS bundel daarvoor.. die heb je gewoon en die kan je bij vodafone aansluiten.. even duur als bij t-mobile bijvoorbeeld...

Die nieuwe LIVE bundels zijn bedoeld voor LIVE gebruikers die nu voor 5 euro onbeperkt kunnen snuffelen op live als ze zich vervelen en voorheen betaalde je fokkin veel per MB. Bovendien gaan ook je mmsjes, content tegoed en videobellen uit je live bundel!! vroeger moest je daar los voor bijbetalen!!

› reageer

via live kan je ook je mail binnen halen. je koppelt gewoon je mail adres aan die van je vodafone adres die je gratis kan aanvragen. dus what is the problem?

› reageer

Als je overstapt op UMTS dan dien je ook akkoord te gaan met de nieuwe tarieven. Het gaat niet alleen om mail en msn, als ik op internet surf met mijn ipaq moet het niet zo zijn dat ik €2,50 per 15 minuten ga betalen omdat ik meer dan 1 Mb download.

Ik vind dat ik moet betalen voor datgene dat ik gebruik, als ik 10 minuten bel, dan gaan er ook 10 minuten van mijn belvoorraad af en niet meer en niet minder.

Gisteren heb ik 51 minuten gechat via msn, dan zou ik 4 maal €0,75 betalen, dus eigenlijk betaal ik dan 1 uur. Terwijl ik maar 400 Kb data heb verbruikt.

› reageer

Dan is er eindelijk GPRS en UMTS waarbij je per MB kunt betalen ipv. per tijdseenheid en dan wordt het alsnog tijdsurfen! (net als bij die goedkope ADSL abonnementjes) Het moet niet gekker worden! Ik heb liever zelf de keuze.

› reageer

Afgelopen weekend zo'n umts toestel gezien en heb erop het journaal gekeken. Bij snel bewegende beelden is het een beetje blokkerig, het geluid is wel erg duidelijk. Het journaal downloaden koste €0,25. Het toestel was wel associaal groot, maar dat zal wel een kwestie van tijd zijn.

› reageer

De toestellen zijn zo "groot" om de diensten volledig aan te bieden.

tv kijken op een klein scherm lijkt me niet echt handig

heb zelf de complete line up gezien. super!!!!!

de v800 is echt een mooi toestel maar de nieuwste sharp is nog mooier, 2 megapixel voor je foto en een omklapbaar scherm.
ziet er echt gelikt uit

› reageer

Zijn alle modellen dan ook al werkelijk in de shop verkrijgbaar? De Vodafone online shop leek nog aardig leeg te zijn afgelopen weekend.

› reageer

de motorola 980 de v800 van sony ericsson en de samsung v105 en v107 uit voorraad leverbaar. sharp moet nog komen en de 6630 nokia waarschijnlijk over enkele dagen

› reageer

Speciale tv-zender voor umts-mobieltjes
17:37 uur - Vodafone en Media Republic hebben een mobiele televisiezender gelanceerd: 2GOTV. De zender maakt programma’s die bedoeld zijn om te worden bekeken via een umts-mobieltje van Vodafone. Voor het bekijken van televisie op de mobiel betalen consumenten 0,25 euro per tien minuten. (LV)

Bron: webwereld.nl

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.