Leuke GSM Games en Unlocken GRATIS!!

Nu begint het inderdaad wel erg veel weg te krijgen van spam. Spellen zijn totaal oninteressant en dat unlocken is wel aardig, maar om daar zo op door te drammen...

› reageer

LEUKE GAMES EN GRATIS UNLOCKEN!!!

Laatst kwam ik terecht op www.NokiaGames.nl, op zoek naar een toffe Game en echt, die gasten hebben alles.

Zoiso is het wel heel handig dat er op bijvoorbeeld www.NokiaGames.nl ook alleen maar Nokia Spelletjes te vinden zijn, dat scheelt een hoop zoekwerk.

En nog leuker, die gasten unlocken gewoon helemaal GRATIS je telefoon.
Wel moet je bijvoorbeeld naar www.SiemensGames.nl al je een Siemens toestel wilt laten unlocken (ook Gratis), dat gaat dan weer niet op die Nokia site, maar ja, daar staan daan ook weer gelijk 1001 leuke games voor siemens.

Ik heb ze even voor je op een rijtje gezet:

www.nokiagames.nl
www.siemensgames.nl
www.Samsung.nl
www.Sharp.nl
www.Ericsson.nl
www.MotorolaGames.nl
www.SagemGames.nl
www.N-GageGames.nl

Groetjes,

Marco

› reageer

maar je moet betalen voor die games . ik betaal daar dus niet voor je bent direct 5€ kwijt

› reageer

A) Rekenen ze geen 5,00 per Game zoals jij beweerd, maar veel minder.
B) Je bent ook niet verplicht om een Game te kopen.
C) Unlocken kost overal tussen de 5 a 10E en die gasten doen het GRATIS. Ik vindt het een super service.

Doe er je voordeel mee ipv te zeuren over een game waar je voor moet betalen.

› reageer

Dat "veel minder" is 3,50euro per game, kijk hier maar naar de kosten :
mobilemoney.biz PLUS vervolgens nog eens de kosten voor wap. DUs zo'n 5euro zal best kloppen. Erg duur, omdat dit ook gewoon gratis kan op de bekende manieren.

› reageer

Tja, wat moet ik hier op zeggen.

Ik denk, plaats even dit berichtje, altijd makelijk voor als je je mobieltje wilt unlocken EN NOG GRATIS OOK!!!!!, maar blijkbaar zijn er een aantal mensen die zich liever richten op de negatieve kanten.

Nogmaals, niemand hoeft hier iets mee te doen hoor. het was slecht een berichtje EN EVEN VOOR ALLE WEL POSITIEF INGESTELDE MENSEN, UNLOCKEN IS HIER GRATIS, OOK WANNEER JE GEEN GAME KOOPT!!!

EN NOG EVEN DIT!! bekijk dingen eens positief, is ook een stuk leuker voor jezelf!

› reageer

Mooie actie, jammer dat ze de Siemens A52 niet kunnen unlocken. Zou toch leuk zijn geweest..... gratis telefoon en gratis unlocken....

› reageer

Leuk spambericht, dank voor de non-info

› reageer

Nu begint het inderdaad wel erg veel weg te krijgen van spam. Spellen zijn totaal oninteressant en dat unlocken is wel aardig, maar om daar zo op door te drammen...

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Dit onderwerp is gesloten. Reageren is niet meer mogelijk.