Nokia Neo - iPOD feature?

Gaat Nokia de Xelibri-lijn waar Siemens mee gestopt is voortzetten ofzo? pfff

› reageer

Hier plaatjes van de de Nokia Neo. Wederom een apart ontwerp.

Bron voor de overige plaatjes.

Yet another rumor regarding new Nokia phone with music usability appeared on new (and unknown before) site Mobile-Gadgets.

Now we know nothing special about features of upcoming Nokia Neo, but seems phone have no build-in hard drive, only SD/MMC expansion slot and about 7 MB of internal memory. Maybe, it's fake, but photos of this Nokia Neo looks very realistic.

› reageer

je zou zeggen dat het de nokia ipod is ja.

› reageer

Uit welke vuilnisbak is dit design nu weer gevist. Wat een lelijk ding zeg.

Trouwens ik las dat je niet hoeft te rekenen op een opslagcapaciteit van 20 GB

› reageer

Ugh, need I say more? Slecht gejat zeg!

› reageer

trieste telefoon

› reageer

Jezus, met dat ding wil je toch niet gezien worden.
Ik zou nog liever met een Nokia 3210 ofzo gezien willen worden

› reageer

Als het toestel echt is, dan is het ook bij dit model waarschijnlijk lastig SMS'en a la de 7280. Ten minste; ik zie amper knoppen op het toestel.

› reageer

leuk,

want nokia heeft zelf sagem aangeklaagt omdat de myx5-2 teveel op hun telefoon zou lijken

Naast Vitelcom wordt overigens ook het Franse Sagem voor de rechter gesleept, zo meldt persbureau Reuters. Nokia eist van Sagem dat het stopt met de productie van de myX5-2 telefoon. Nokia eist ook hier een schadevergoeding voor vermeende inbreuk op patenten.

www.webwereld.nl

› reageer

En waarschijnlijk is dit slechts een hoax. Toestel lijkt erg veel op 3650/3660 serie met andere cover. Handige knutselaar zou er zelf zo'n draaischijf op hebben kunnen zetten.

› reageer

Dat lijkt mij niet want een 3650/3660 is een symbian toestel met een langwerpig scherm terwijl hier duidelijk een vierkant scherm te zien is.
Dus is het al een hoax dan is de oorsprong wat anders, misschien zelfs geen nokia.

› reageer

Als dit een hoax is, is het wel erg gedetailleerd. Meestal zijn die neppers vage foto's met alleen de voorkant. En het is duidelijk geen Symbian toestel, dat zie je aan (de gegevens op) het beeldscherm.

› reageer

Nog nooit zulke scherpe foto's gezien bij een hoax. De beste waren nog die van SE de Z1020 maar die waren zeker niet zo goed als deze foto's. Het lijkt me wel een onhandig en lelijk toestel maar dat terzijde.

› reageer

mwa... als dit echt is, dan denk ik, dat de toestel nog in een testfase zit... Het ziet er inderdaad erg lelijk uit, maar dat zal vast niet zo blijven...

› reageer

Gaat Nokia de Xelibri-lijn waar Siemens mee gestopt is voortzetten ofzo? pfff

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.