Vaste lijn (via koper) zonder KPN abonnement

Oud topic, topic closed.

› reageer

Dit kwam ik tegen op bellen.com.

Ziet er interessant uit!

› reageer

Alleen scarlet is op veel bestemmingen duurder dan KPN

› reageer

Het gaat erom dat je van je KPN abo. af kunt.
En dat het per min. duurder is daar is de uitvinding C(P)S voor..

› reageer

Als het goed is komt Zonnet in het nieuwe jaar (heet dan Versatel) ook met adsl waar je geen vaste lijn meer voor nodig hebt.

Het fijne weet ik er niet van, maar het komt eraan.

› reageer

Het gaat erom dat je van je KPN abo. af kunt.
En dat het per min. duurder is daar is de uitvinding C(P)S voor..

En C(P)S is nu juist niet mogelijk bij een aanbieder als Scarlet...

› reageer

In verhouding met deze is Scarlet nog duur ook...

› reageer

NOP, bij Scarlet zit de lease van de KPN lijn al in de prijs, bij TweakDSL komt er nog 9,95 bij voor lease of belbudget.

[edit] zie net dat ze dat niet meer berekenen! [/edit]

› reageer

voor 34 euro per maand, dat is duurder (€1, maar toch) dan een belbasis + 256k ADSL. En dat 'gratis bellen' is ook een farce, want er zit een 250 minuten FUP op. Als je KPN neemt kan je via 1649 bijna gratis bellen, onbeperkt.

Bij tweak heb je welliswaar lage vaste lasten, maar hoge belkosten, dan kan je net zo goed een belbudget + 256k ADSL nemen, dat is samen ook 25 euro

› reageer

ik kan Scarlet NIET aanbevelen, kijk eens hier en hier en Google

› reageer

Wat paaskuiken zegt klopt, ik heb daar al een keer een vraag over gesteld bij Zonnet die vertelden dat ze er ook mee gaan komen, alleen is nog niet bekend wanneer. Ik heb begrepen dat Wannadoo er ook mee gaat komen, maar wanneer?

Ik zit niet op een duur abonnement voor een vaste aansluiting te wachten als ik mobiel veel goedkoper uit ben.

Overingens wil ik de kabel na 1 maart er uit gooien, want dan worden de nieuwe systemen op satelliet-TV in gebruik genomen en de oude uitgeschakeld. Internetten via de kabel zit er dan ook niet in, maar daarvan vind ik het vastrecht ook veel te duur.

› reageer

Wanneer je nog geen vaste aansluiting hebt en je wilt TWEAK of Scarlet dan heb je een probleem:
Voorwaarde is dat je al een vaste lijn via KPN hebt!
Als je die eerst moet aanvragen (aansluitkosten €46) om vervolgens weer op te zeggen lijkt me een hoop weggegooid geld & verspeelde moeite...

› reageer

Ik vind t eigenlijk te gek voor woorden dat je bijna niks voordeliger uitbent als je KPN de deur uitgooit. Ik snap best dat kpn geld wil zien voor koperdraadje maar nu heeft overstappen dus geen zin.

Zie ook. http://www.webwereld.nl/nieuws/20172.phtml

› reageer

kijk eens hier.

Duidelijke uitleg over de voor en nadelen. Wie internet wil in de vorm van ADSL heeft geen voordelen om KPN op te zeggen. Voor degene met kabel internet zijn er mogelijkheden.

› reageer

Oud topic, topic closed.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Dit onderwerp is gesloten. Reageren is niet meer mogelijk.