3/4 van de foons is camfoon

Dat klopt wel, maar ik bedoelde ook echt nieuwerwets ;P Ik heb geloof ik nog geen 256K scherm in een telefoon zonder camera gezien.

› reageer

Driekwart verkochte mobieltjes is cameratelefoon

Uitgegeven: 2 december 2004 16:11

READING - Driekwart van de mobieltjes die in het derde kwartaal zijn verkocht in Europa, het Midden-Oosten en Afrika, is een cameratelefoon. Dat meldde het Britse marktonderzoeksbureau Canalys donderdag.

Inclusief cameratelefoons kwam het totale aantal verkochte mobiele telefoons uit op 62 miljoen. ,,Dat is ongeveer 30 procent meer dan in dezelfde periode van 2003'', zei Canalys-directeur Chris Jones.

NU.NL

› reageer

En dan te bedenken dat ik ooit een van de mensen was die dacht dat niemand een camera in z'n telefoon interessant zou vinden....
Overigens moet wel gezegd worden dat je tegenwoordig nauwelijks/geen nieuwerwets toestel kan krijgen zónder camera.

› reageer

Nou ja het gaat wel vind ik.
Niet 3/4 van de telefoons die ik verkoop heeft een camera volgens mij.
Maar ja, waarschijnlijk zijn dat vooral nuchtere euhhh....types. LOL
Maar goed, prepaid is nog altijd veel zonder camera, en ook goedkope degelijke toestelletjes zoals Nokia 2600/6100, Samsung X460.

› reageer

Dat klopt wel, maar ik bedoelde ook echt nieuwerwets ;P Ik heb geloof ik nog geen 256K scherm in een telefoon zonder camera gezien.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.