Siemens stopt met productie mobieltjes?

wel zuur voor de mw's die meer zijn gaan werken voor hetzelfde geld. Goed management heet dat, geloof ik..

› reageer

zie hier:
http://www.automatiseringgids.nl/news/default.asp?nwsId=29866

› reageer

De bestuursvoorzitter van Siemens liet dit ook al enigszins doorschemeren tijdens de laatste presentatie van de cijfers (mbt verliesgevende mobiele divisie)

› reageer

Laten we hopen dat ze t verkopen aan die Chineese distibuteur en dat ze niks meer uitbrengen in Europa. Siemens liep toch altijd al achter de feiten aan en dan kan je net zo goed een ander B-merk telefoon kopen.

› reageer

ik vind het wel jammer hoor, de sl55 en sl65 zijn toch hele mooie mobieltjes. maar ze brengen ook veel nieuwe/oude gsm'etjes op de markt ja. misschien dat philips een beetje meer ruimte krijgt na het vertrek van siemens

› reageer

Philips zou ook moeten stoppen!

› reageer

Zonde... Siemens maakte toch echt prima telefoontjes... S45 blijft een geweldige telefoon, evenals een paar andere toestellen van ze. Misschien had Siemens zich beter wat meer op de zakelijke markt moeten richten en niet meegaan met die achterlijke camera-hype. Dan waren ze misschien een zeer goede opvolger van Nokia (met 6310 en de series daarvoor), aangezien de DECT toestellen en andere apparatuur van Siemens toch goed aangeschreven staan in oa de zakelijke markt.

› reageer

Het zou zonde zijn, behalve als de Siemens designers ook overgaan naar een nieuwe fabrikant, ik heb nl. tot nu toe nog geen mooier vormgegeven toestelletje gezien dan de S55 bijv. .

Die Nokia's zijn gewoon standaard of echt heel debiel, alhoewel de menu's er wel beter van zijn. Samsung e.d. zijn eigenlijk alleen goed met klaptelefoontjes enzo, maar daar is de kwaliteit van het toestel zelf vaak gewoon matig, wat bij Siemens toch minder het geval is heb ik het idee.

› reageer

Siemens is inderdaad niet slecht in het ontwerpen van telefoons en modellen als de S45 zijn zeer OK te noemen. Ik heb dit toestel met veel plezier gebruikt en vond het eigenlijk alleen jammer dat de toetsen nog wel eens een aanslag misten. Verder erg degelijk (samen met vele andere modellen van ze). Volgens mij zijn ze zich de laatste tijd te veel op de fancy low-budget toestelletjes gaan richten en ging de kwaliteit/degelijkheid behoorlijk achteruit. Ze hadden zich inderdaad op de zakelijke markt moeten richten; willen ze overigens met de SK65 ook nog doen, maar zelfs dat (dure) ding voelt goedkoop aan. Tsja, waar blijf je dan he...

› reageer

van welk merk moeten we dan onze gratis gsm'etjes krijgen?
denk aan de postbank actie's en viking..

› reageer

Dit is heel jammer, Siemens had vaak leuke mobieltjes. Oke telefoons zoals de A65 hadden voor mij niet gehoeven, maar bijv. de S55 is toch echt een heel mooi toestel

› reageer

Ik vind het ook jammer, Siemens was kwalitatief altijd erg goed, hoewel het met de reparaties nu even niet allemaal soepel loopt, en de modellen zijn ook leuk.
Bovendien durven ze ook met nieuwe dingen te komen (--> Xelibri), al is dat niet altijd een succes.

› reageer

jeej nog meer goedkope telefoons in de aanbieding(als ik kijknaar wat ze deden met de xelibri's)

› reageer

wel zuur voor de mw's die meer zijn gaan werken voor hetzelfde geld. Goed management heet dat, geloof ik..

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.