Precies, sluiten deze draad.
Pien, als je de steekwoorden van jouw mail in Google had gegooid dan was je ook al een stuk wijzer geworden. Ach, al doende blijft men leren. ;-)
Momenteel is er weer een bende aktief, zij bellen op je gsm, doen zich voor als je provider en vragen een code in te toetsen(#09 of 09#) Wanneer je dit doet kunnen zij je simkaartnummer kopieeren en op jouw kosten bellen.
Een 2e methode is dat u een bericht gestuurd krijgt om nummer 0141455114 terug te bellen, en dan geldt hetzelfde verhaal.
Deze twee vormen van gsm-fraude zijn bevestigd door KPN, Vodafone Mobistar en Proximus.
dit broodje aap verhaal is echt al jaren oud, zelfs het telefoonnummer is het zelfde http://www.google.nl/search?q=0141455114+hoax
Hier trapt zelfs mijn moeder niet meer in
pien> je hebt het onbedoeld toch gedaan
Sorry hoor Koos , misschien ben ik wel oud genoeg om jouw moeder te zijn, maar het is absoluut niet mijn bedoeling een broodje Aap verhaal hier te plaatsen.
› reageerPrecies, sluiten deze draad.
Pien, als je de steekwoorden van jouw mail in Google had gegooid dan was je ook al een stuk wijzer geworden. Ach, al doende blijft men leren. ;-)