bende gsm-krakers aktief

Precies, sluiten deze draad.

Pien, als je de steekwoorden van jouw mail in Google had gegooid dan was je ook al een stuk wijzer geworden. Ach, al doende blijft men leren. ;-)

› reageer

Momenteel is er weer een bende aktief, zij bellen op je gsm, doen zich voor als je provider en vragen een code in te toetsen(#09 of 09#) Wanneer je dit doet kunnen zij je simkaartnummer kopieeren en op jouw kosten bellen.
Een 2e methode is dat u een bericht gestuurd krijgt om nummer 0141455114 terug te bellen, en dan geldt hetzelfde verhaal.
Deze twee vormen van gsm-fraude zijn bevestigd door KPN, Vodafone Mobistar en Proximus.

› reageer

dit broodje aap verhaal is echt al jaren oud, zelfs het telefoonnummer is het zelfde http://www.google.nl/search?q=0141455114+hoax
Hier trapt zelfs mijn moeder niet meer in

pien> je hebt het onbedoeld toch gedaan

› reageer

Sorry hoor Koos , misschien ben ik wel oud genoeg om jouw moeder te zijn, maar het is absoluut niet mijn bedoeling een broodje Aap verhaal hier te plaatsen.

› reageer

Precies, sluiten deze draad.

Pien, als je de steekwoorden van jouw mail in Google had gegooid dan was je ook al een stuk wijzer geworden. Ach, al doende blijft men leren. ;-)

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Dit onderwerp is gesloten. Reageren is niet meer mogelijk.