MMC kaart met Robbie Williams

dit is volgens mij niet de eerste die iets dergelijks doet met MMC, het schijnt al 1x eerder gedaan te zijn, iemand meer info?

› reageer

Morgen komt een multimedia memory card (MMC) uit met de Robbie Williams Greatest Hits en videobeelden voor het mobieltje. Prijs: 35 euro. Bronlanet Multimedia

› reageer

Is dit nou iets wat in het kopje "nieuws" thuis hoort
Mischien voor de Die-Hard Robbie Williams fan is dit leuk, maar toch echt geen nieuws.

› reageer

Jazeker!

Het nieuws is eigenlijk dat er nu dus eenmalig speciaal een media MMC voor de GSM gemaakt wordt van CD of DVD materiaal. Er kan dus bijvoorbeeld ook een andere CD of DVD in een GSM versie uitgebracht kan gaan worden. Redelijk innovatief vind ik. (welke artiest het is maakt in mijn ogen in dit geval eigenlijk niet uit, maar er wordt nu wel een keer geprobeerd hoe het publiek op zoiets reageert.)

› reageer

Is dat kaartje te recyclen? Dus dat je er zelf ook nog wat mee kan als je RW zat bent... Als het namelijk gewoon een 128mb kaartje is, dan is 35euro nog redelijk. Maar anders ben je echt gek al ga je 35euro voor zoiets zinloos neertellen

› reageer

Beter "zinloos Robby" dan "zinloos geweld"!

› reageer

ben het met koen eens.

zou bijvoorbeeld tof zijn als je MMCs kon kopen met de clips erop enzo

maar dan zit je weer met de prijs, 35 euro is niet nix en een cd kost "maar" de helft...

› reageer

Het kaartje is een gewone MMC kaart. Deze kun je dus ook wissen en gebruiken voor andere dingen. Is dus niet veel duurder dan een lege MMC kaart.
Onder andere is deze verkrijgbaar bij PhoneHouse voor 34.95.

› reageer

zeer goede aktie! weet iemand hoeveel mb het is?

› reageer

Nou, het zullen wel MP3tjes zijn, of niet? En een aantal MP3tjes in goede kwaliteit kost toch wel wat geheugen. Ik weet niet hoeveel liedjes er op komen, maar de single 'eternity' is 7,06MB op mijn computer (hoge kwaliteit VBR MP3)

Maar als er genoeg liedjes in hoge kwaliteit op staan (wav zal wel niet ) dan vind ik dit zeker een heel leuk idee . Jammer dat het niet met CF is: muziek naar computer en kaartje in digicam

edit:

Van de website van The Phonehouse:

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Omschrijving
Robbie Williams op je mobiel! Op deze 128 Mb geheugenkaart staat het album 'Greatest Hits' en de exclusieve videoclip 'Radio' van Robbie Williams. Met de mediaplayer op je mobiel beluister je de nummers en bekijk je de exclusieve videoclip. Geschikt voor o.a. de Nokia 6230, 6260, 9300, 9500, Ngage, Ngage QD, Siemens SX1 en Motorola MPX200.

# 128 MB geheugen
# 110 Mb gebruikt
# Geluidskwaliteit vergelijkbaar met CD kwaliteit
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Een 128MB MMC kaartje heb je al voor minder dan 15 euro, ik weet niet wat de CD van RW gaat kosten, maar losse cd en los mmc kaartje lijkt me toch een betere optie als je die muziek graag wilt. Dan zelf even met Exact Audio Copy in mp3 onzetten en op het kaartje schrijven: zo heb je zowel een kaartje met de muziek, als een cd met muziek in echte cd-kwaliteit

*Kruimel gooit twee cent neer

› reageer

Misschien zit er een beveiliging op odat je niks kunt wissen?

› reageer

Misschien zit er een beveiliging op odat je niks kunt wissen?
Lijkt me sterk dat de format functie in Windows daar niets mee kan

› reageer

dit is volgens mij niet de eerste die iets dergelijks doet met MMC, het schijnt al 1x eerder gedaan te zijn, iemand meer info?

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.