SE/// K300i

The manufacturer stresses the difference between the models not only by their design, production quality but also colour screens. And if K700 is equipped with a 176x220 pixels screen then K500 has the resolution of 128x160. That's natural the model with 300 index has a simplified screen and so it is STN with the resolution of 128x128 pixels. Looking at top models with index 900 we see that the screen is not larger here but the number of colors increased from 65K to 262K. A line of S index fashion products seems a bit separated and do not support the concept described. The screens are similar in models with similar indexes thus Z300 has the same screen as K300.

› reageer

Bron natuurlijk weer M-r.

In de loop van vandaag wordt er een review op de site geplaatst.

› reageer

Review is hier te vinden.

› reageer

wat een goeie site he M-R!

› reageer

Wel leuk...die T230 kon ook echt niet meer.
Maarre...zo te zien staat dit toestel op Russisch ingesteld. Is het al bekend of het toestel ook op de NL-markt komt?

› reageer

Precies, bespeur ik hier de nieuwe Tele2Mobiel aanbieding? ;-)

M-r is Russiesch, vandaar. Vziw komen alle toestellen die daar uitkomen - en dus ook vrijwel altijd op M-r worden besproken - in Europa uit.

› reageer

Ach ja, we wachten wel af, hoewel ik niet veel markt meer zie voor foons zonder camera...de k500i is toch ook niet zo heel duur.
Maar goed, een low-budget toestel met leuke specs is nooit weg.

› reageer

Hier zit overigens wel een camera op, maar dat ter zijde. ;-)

› reageer

Hmmz, dus ook al een camera, en quickshare...dan vraag ik me eigenlijk af wat het verschil is met de K500i.

› reageer

Ehm: Ziet er anders uit?
Zonder gekheid. Er lijken toch ontzettend veel mobieltjes op elkaar in de specs. Vooral samsung heeft er een handje van. De looks bepalden uiteindelijk toch ook een groot gedeelte van de verkopen. Deze ziet er wel goed uit vind ik. Alleen het scherm lijkt me niet top.

› reageer

verschil is: minder goed scherm

› reageer

Zo op het eerste gezicht lijkt het ongeveer hetzelfde scherm als dat van de K500i, maar is het maar een 4096-scherm ofzo?
(het lijkt me zo een 65k scherm te zijn...)

› reageer

The manufacturer stresses the difference between the models not only by their design, production quality but also colour screens. And if K700 is equipped with a 176x220 pixels screen then K500 has the resolution of 128x160. That's natural the model with 300 index has a simplified screen and so it is STN with the resolution of 128x128 pixels. Looking at top models with index 900 we see that the screen is not larger here but the number of colors increased from 65K to 262K. A line of S index fashion products seems a bit separated and do not support the concept described. The screens are similar in models with similar indexes thus Z300 has the same screen as K300.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.