[GSM Winkels] telecomtoday

Gepost door bas2 op 05/05/2005 03:00
iemand ervaringen hoe het nu is gesteld met Telecom Today en welke vestigingen nog bestaan en welke niet c.q. zijn overgenomen?
Vestigingen.
Service van de webshop zal in ieder geval wel gelijk zijn aan die van Sitel mag ik aannemen?

› reageer

Heeft iemand ervaring met de cash back van telecom today. Ik heb een abonnement afgesloten en zou een cash back van hen krijgen. Tot nu toe niets ontvangen. Als ik bel zeggen ze dat ze failliet zijn. Weet iemand hier iets van?

› reageer

Wie is er failliet? Telecom Today of de zelfstandige ondernemer die handelt dmv de franchiseformule Telecom Today? In het eerste geval heb je namelijk gewoon recht op de met de winkelier afgesproken cashback. In het tweede geval heb je helaas pech. Deze discussie gaat trouwens ook over mogelijke problemen bij Telecom Today.

› reageer

Je zou contact op kunnen nemen met hun hoofdkantoor, weet alleen niet waar die zit, zijn meestal franchisenemers namelijk. Wat ik uit goede bronnen wel vernomen heb dat er in januari maar een paar winkels openblijven, en dat er inmiddels al veel gesloten zijn/worden. In Emmen zitten ze ook al niet meer. Weet iemand of de hele organisatie failliet is? succes ermee!

› reageer

Als het over Telemaniac gaat, oftewel RW Telecom die handelde onder de naam van Telecom Today kan ik in ieder geval bevestigen dat ze inderdaad failliet zijn. Mensen die dus nog geld van hun krijgen kun dus waarschijnlijk er naar gaan fluiten. Net als ik helaas.

› reageer

Hoofdkantoor zit op de grote markt 27 1315JA Almere
tel:036-5304778 fax:036-5304779
Winkel in Veendam was gisteren ook gesloten.

› reageer

Is telemaniac definitief failliet?
En is er eventueel nog wat te verhalen op de eigenaar?

› reageer

Gevonden bij de KvK: In de periode 16 oktober 2004 tot en met 19 november 2004 heeft de Rechtbank de volgende faillissementen doorgegeven:
Harderwijk
- R. W., geb. 9-11-1966 en P.S. W, geb. 24-11-1970
beiden vennoot van R.W. Telecom V.O.F.

Googlen levert dezelfde naam op i.c.m Telemaniac.

› reageer

Dan lijkt het me, als het werkelijk failliet is, er niet zoveel meer te halen valt, aangezien het meeste wel naar de belastingdienst zal gaan

› reageer

Heb problemen met TELECOM TODAY in Nijverdal.
Mijn toestel op 14 oktober aangeboden om hem te maken.
Dit zou 5 weken duren.Toen ik maar niets hoorde naar nijverdal gegaan helaas winkel was dicht en op de deur hing een briefje om contact op te nemen met hun hoofdkantoor in Almere.
Ik heb hun gebeld hoe het zat en waar mijn telefoon was.Na 10 keer bellen en 6 weken verder heb ik nog geen bevredigend antwoord gehad van Telecom Today.Ze doen net of ze dom zijn en willen hun aanspraakelijkheid niet aanvaren.
Ik vindt ook al ben je een franchise zaak het hoofdkantoor ten alle tijden verantwoordelijk blijft voor de gang van zaken van hun ondernemers.Als ze geld kunnen verdienen staan ze klaar maar als er problemen zijn doen ze net of ze niets kunnen doen.Dit is een SLECHTE zaak.
Dus daarom voor een ieder die problemen heeft het telefoon nummer van hun hoofdkantoor is 0365304778 NIET DAT JE HIER VEEL VERDER MEE KOMT.

› reageer

@bert 1210 Telefoon nummer en adres had ik al vermeld.

› reageer

Beste mensen,
Hartelijk dank voor jullie reacties. Ik heb contact gehad met hoofdkantoor en zij hebben bevestigd dat zij failliet zijn. Vervolgens gingen ze erg zielig doen omdat ze allemaal hun baan kwijt waren. Zij vertelde dat ze nog proberen een doorstart te maken in januari (ja ja) en we misschien het geld krijgen eind januari. We kunnen het dus vergeten een stel oplichters zijn het.

› reageer

Geachte heer mevrouw van telecomvergelijker,

Telecomtoday is overgenomen door een bedrijf.
vriendelijke gr

Telecom-today

Apeldoorn, Zwolle

› reageer

welk bedrijf is dat dan?

› reageer

telecomtoday nu telecom-today?

› reageer

Telecom-today is overgenomen door het volgende bedrijf Sitel www.sitel.nl

vr,gr Zwolle Apeldoorn

› reageer

En dan hopen we dat SITEL zo klantgericht is dat ze de problemen die telecom-today veroorzaakt heeft gaat oplossen.
1.Dus voor de gene die nog geld tegoed hebben van telecom today deze netjes uitbetalen.
2.Voor de gene die hun toestel ter reparatie hebben aangeboden bij telecom-today en deze NIET hebben terug gekregen zorgen dat hun toestel terug komt of als dit niet lukt deze menssen het zelfde type of een vergelijkbaar type telefoon te geven.
Lijkt mij als ik de grootte van SITEL bekijk geen probleem.
Dus menssen van SITEL zorg dat je de problemen van het bedrijf dat jullie hebben overgenomen goed oplos!!!!!!!!!!!!

› reageer

Ik wil het volgende dingen zeggen, vanmorgen om uur of 11 heb ik contact gehad met de hoofdkantor, er is wel opgenomen. Maar die persoon die daar werkt is alleen, duzzz kan niet altijd opnemen, ten 2e vanaf 15e wordt gezocht naar oplossing voor klanten waarvan de winkels tijdelijk gesloten zijn. (jullie hebben de klok horen luiden, maar niet weten waar de klepel hangt)

vr,gr

Zwolle Apeldoorn

› reageer

Is dit de beste woordvoerder die ze konden vinden voor Telecom Today/Sitel? Dat wordt dan nog wat als ik mijn poen nog wil zien. :S

› reageer

Wees eens blij dat in deze tijd nog een bedrijf is die problemen wilt oplossen. je ziet vanzelf na 15e wel gebeuren. Zolang ik bi jTe;ecom-Today werkt, zal ik de naam proberen zuiver te houden.

vr, gr Telecomtoday

Zwolle Apeldoorn

› reageer

Hoewel ik ook niet altijd zonder spelfouten typ, geven jouw posts nou niet echt een indruk die veel vertrouwen opwekt. Ook de geirriteerde toon waarin de laatste post is gesteld zal de gerustheid van klanten niet bevorderen.
Daarbij is het vreemd dat wanneer jullie te vertrouwen zijn niets op de website wordt vermeld over een overname. Ook werkt het bestelformulier nog steeds, iets dat ook wat vreemd lijkt, ondanks het feit dat aanbiedingen tot 30 november geldig zijn. Daarbij doet het steeds opnieuw groeten (en het steeds anders schrijven van de bedrijfsnaam) mij denken aan iemand die de richtlijnen van het forum niet heeft gelezen. dit geeft mij ook niet direct veel vertrouwen in het snel (willen) vinden van een oplossing.

› reageer

Mag toch hopen dat de klanten in Zwolle begrijpen wat voor abonnement ze nemen ;-)

"Dus jullie nemen die abonnement met de korting op bellen en dan sms-en ook. Maar dan i-mode en wel kopen? Ok, duzzzzzz. Die neem jullie dan ook telefoon?"

Toch maar eens langsgaan. Lijkt me wel lachen.

Even serieus, niet alle Telecom Today winkels zijn hetzelfde, al geeft deze thread me inderdaad een beetje twijfels over bepaalde filialen. Misschien toch volgende keer ergens anders een abo afsluiten?

› reageer

TelecomToday is inderdaad overgenomen door Sitel dd. week 52-2004.
Dit is bevestigd door directeur Walter van Gelder op 23 december 2004.
Het hoofdkantoor gaat weg met 9 man, verder worden alle 43 vestigingen overgenomen.
Winkels gaan in eerste instantie door onder zelfde naam.
Echter zelf heb ik ook nog tegoeden van Telemaniac openstaan, weet iemand of je dit al ergens kenbaar moet maken, ivm schuldeis???

› reageer

Bij de curator?

› reageer

Is er al wat meer bekend?
Heeft iemand zijn geld terug gekregen?

Ik krijg namelijk ook nog 408 euro cashback van ze...
kan ik daar dan nu naar fluiten :S

› reageer

Heeft iemand nog een kopie van dat contract of het document dat ingevult moest worden?
Ik heb nu namelijk contact met de curator en kan mijn contract nergens meer vinden.
Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om het contract dat ingevult dient te worden te willen mailen naar romke (at) romke.nl.

Het gaat om het orange abonnement van 20 euro per maand voor 2 jaar met een cashback van 408 euro.

Alvast bedankt

› reageer

heeft iemand al met orange contact gehad over dit probleem
iedereen zit nu met een 2 contract van hun???
stofzuiger 75@hotmail.com

› reageer

Telecom Today in Oss is ook al wat langer failliet (en dus niet overgenomen door andere telecomwinkel!) en in verleden bepaalde vestigingen in Amsterdam ook failliet gegaaan.
Collega-vestigingen wilde niet helpen bij nog terug te ontvangen bedragen.
Weet dat er mensen waren die nog (veel) geld te vorderen hadden en die zijn met intimiderend optreden naar Lelystad of zoiets gegaan om daat persoonlijk bij iemand die achter die rechtspersonen zat het geld of goederen terug te halen!

› reageer

Ik ben niet naar Lelystad gegaan, mar wel een keer in zijn winkel in Amsterdam gestaan! Toen heb ik een paar Playstations meegenomen als onderpand... maar diegene is van Amsterdam naar Harderwijk verplaatst door telecom today en daar is hij uiteindelijk ook failliet verklaard...

› reageer

telecomtoday is er inderdaad niet meer.
Ik was gisteren bij een filiaal in Groningen
Hier wordt ik altijd goed geholpen.
Na wat door vragen ben ik er achter gekomen dat de grote en betere filialen
Zijn over genomen door optie1.
Er is verder niets mis met de winkel en heb er weer een toffe actie uitgesleept
Met een gratis video camera en een nokia 3220
Er is wel gezegd dat er nieuwe logo’s op de ramen komen.

Groetjes jeroen

› reageer

groetjes mag lekker niet

› reageer

playstations pikken ook niet...

› reageer

vrijwillig afgestaan

› reageer

Probeer het maar eens bij Belco.
Die doen echt niets voor je.
Reparatie van 2 mnd.
Hier gaan ze wel voor je.

› reageer

iemand ervaringen hoe het nu is gesteld met Telecom Today en welke vestigingen nog bestaan en welke niet c.q. zijn overgenomen?

› reageer

Gepost door bas2 op 05/05/2005 03:00
Vestigingen.
Service van de webshop zal in ieder geval wel gelijk zijn aan die van Sitel mag ik aannemen?

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.