Tiener vermoord moeder om telefoonrekening

@roland
Ik hoop niet voor je dat jij zoveel per maand betaald! Want dan doe je toch echt wat fout. Kijk maar is op deze site (Link), daar kan je goedkope abonnementen afsluiten.

Wat denk je zelf . Ik bel al jaren gratis.

Maar laten we het verder on-topic houden.

› reageer

JAPAN - Eens in de zoveel tijd duiken er berichten op waar men alleen maar stil van kan worden. Zo ook het bericht dat een Japanse tiener zijn moeder heeft gedood om een hoge mobiele telefoonrekening. De Japanner heeft de moord bekend.

Het gaat om een 19-jarige student uit de Japanse stad Tondabayashi. Hij vermoorde zijn 48-jarige moeder omdat deze zou zeuren over zijn torenhoge mobiele telefoonrekeningen.

De student bracht zijn moeder om door messteken in hals en hand, hij had al enkele weken van tevoren een mes aangeschaft. Nadat hij zijn eigen moeder om het leven bracht probeerde hij het misdrijf op een zedendelict te laten lijken door haar broek open te snijden. Ook trachtte de jongen het stoffelijk overschot te verbranden.

De 19-jarige Japanner had in drie maanden tijd voor bijna zevenhonderd euro gebeld met zijn mobieltje.

› reageer

lijkt mij dat er meer aan de hand was dan alleen een zeurende moeder over een hoge telefoonrekening! Het zal wel de druppel zijn geweest die de emmer deed overlopen.

› reageer

Dan nog is het niet goed te praten natuurlijk.
Dat is precies hetzelfde als dat toen die idioot op die school in Den Haag z'n leraar dood schoot. En dan durven een stelletje idioten voor de TV te zeggen dat het de leraar zijn eigen schuld is omdat die de leerling niet lief behandeld zou hebben.

Anyway, 700 euro in 3 maanden. Dat is dus (afgerond) 233,33 euro per maand. Ik heb maanden dat mijn rekeningen veel hoger zijn .

Maar in dit geval zou de moeder het wel moeten betalen. En zou ze daarom zeuren. Maar ja, als je weet dat je zoon altijd zo'n hoge rekening heeft en het zelf niet kan/wil betalen waarom geef je 'm dan een abonnement. Geef 'm dan een fijn prepaid toestelletje....

› reageer

lijkt mij dat er meer aan de hand was dan alleen een zeurende moeder over een hoge telefoonrekening

Inderdaad, je weet het hele verhaal niet. Het kan ook zijn dat hij mishandeld is geweest, ik noem maar iets.

233e per maand is toch niet extreem veel? Als het nou 700e per maand was...

› reageer

233e per maand is toch niet extreem veel? Als het nou 700e per maand was...

Vind ik vrij veel. Aangezien het Japan is zijn sommige mensen daar een stuk armer (niet allemaal natuurlijk).

@roland
Ik hoop niet voor je dat jij zoveel per maand betaald! Want dan doe je toch echt wat fout. Kijk maar is op deze site (Link), daar kan je goedkope abonnementen afsluiten.

› reageer

Dat ze arm zouden zijn in Japan valt wel mee hoor...
Het is een rijk, technologisch hoog ontwikkeld land!

› reageer

@ Nielsu: Ik wist niet dat je op tv tegenwoordig ook al abonnementen kunt afsluiten? Dat zou fantastisch zijn! Roland, ik heb er nog 12. Zou jij die voor mij willen afsluiten? Bedankt!

› reageer

Waar gaat dit heen? Voor een telefoon rekening

› reageer

@roland

Wat denk je zelf . Ik bel al jaren gratis.

Maar laten we het verder on-topic houden.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.