"Gratis" Orange prepaid startpakket

moet ik nou vooruit betalen (eerst geld overmaken naar hun rekening) ?

› reageer

Kwam ik hier een "gratis" orange startpakket tegen met 15 euro bltg. Wel 5 euro verzendkosten. Volgens site ism gsmplaza. Kan m daar niet vinden (wel voor 9.95 Euro met 15 euro bltg).

› reageer

Als je er nou meerdere voor de eenmalige verzendkosten van 5 euro zou kunnen bestellen .

Verder begin ik een zin altijd met een hoofdletter (titels dus ook) en is Orange als bedrijf zijnde ook hoofdlettergevoelig .

› reageer

Ja inderdaad deze 'actie' is al veel vaker bij veel bedrijven geweest, maar verzendkosten zijn het blijkbaar toch niet, want ze willen er niet meer voor hetzelfde geld opsturen.

› reageer

Leuk, 15 euro beltegoed voor 5 euro. Alleen jammer van de 09xx blokkering

› reageer

Misschien een stomme vraag, maar waar haal je vandaan dat 09xx nummers geblokkeerd zijn?

› reageer

blokkering Orange Prepay naar 0900 nummers

› reageer

Het ligt er trouwens aan wanneer de sims op de markt zijn gekomen of ze geblokkeerd zijn. Ik heb afgelopen week nog een prepaidsim die mijn moeder bij d'r Free 20 van februari heeft gekregen geactiveerd en die was niet geblokkeerd.

Die van de Vikingactie was voor een aantal 09 nummers geblokkeerd.

En de prepaidsim die bij de Free 30 van december zat was voor nog veel meer 09 nummers geblokkeerd. Hiermee kon ik zelfs niet meer naar een bepaalde helpdesk bellen.

› reageer

Ik lees net op de site van probeernu.nl het volgende:
Met een prepaid van Orange bel je dag en nacht voor hetzelfde voordelige tarief. En nu is het wel heel aantrekkelijk om prepaid te bellen want het startpakket is nu geheel gratis! Voor iedereen die met Orange belt, is sms'en gratis tijdens de Orange SMS Weekenden. Prettig weekend.
Geldt deze actie nog steeds dan? Het was toch voor de free gebruikers tot het weekend voor kerst gratis! Of is het nu weer ingevoerd. Ik ben er zelf nog niet achteraan gegaan, maar ik dacht misschien weet iemand van jullie hoe het zit _/-\o_.

› reageer

Ik heb naast m'n abonnement ook een prepaid (ready) van Orange, maar heb er niks over gehoord.

› reageer

Orange sms weekend is er nu voorlopig niet.

› reageer

als je et bestelt moet je dan die 5 euro aan de deur betalen?

› reageer

lijkt me haast wel want je hoeft geen rekening nummer optegeven.
Maar contacteer GSMPlaza.nl anders even.

› reageer

Tjah... Als je ff kan bellen voor 1/3 van het geld gaan we er toch gewoon voor. Leuk voor een van de toestellen die ik nog in de kast heb liggen.

› reageer

Wij verkopen die Orange starterspakketten al maanden voor 5 euro per stuk.
Als je er dan 20 besteld voor 100 euro, heb je 300 euro beltegoed die je bv. in het buitenland kunt verbellen. Of mag dat tegenwoordig ook al niet meer van orange

› reageer

Die aanbieding van gsmplaza (probeernu) staat er ook al vele maanden op. Heb hem een maand of 3 geleden besteld, dat ging prima. Dacht dat ik wel vooruit moest betalen! Heb zeker niet aan de deur betaald en ook niet achteraf. Moet dus wel vooruit geweest zijn.

› reageer

Nadeel bij Orange is dat je telefonisch moet activeren. Nogal omslachtig dus. Helaas hier niet met een instuurkaartje te doen, dat betekent dus veel bellen met de KS en vaak aangeven dat je toch ècht geen Orange Smart wilt.

› reageer

Dat is idd. erg suf, verder zijn deze pakketten ook al een tijdje te koop voor 5 e of minder op bijv. marktplaats.

› reageer

Een beetje laat en OT maar ik was de thread even helemaal aan het doorlezen... Je mag dit bericht hiden als je hem gelezen hebt.
Gepost door Sjoerd: (...)en is Orange als bedrijf zijnde ook hoofdlettergevoelig(...)
Het woord 'als' en 'zijnde' in één zin is niet correct. Wél goed zou zijn: " (...)en is Orange als bedrijf ook hoofdlettergevoelig(...)" of " (...)en is Orange bedrijf zijnde ook hoofdlettergevoelig(...)".
Misschien wat zeikerig... maar als we toch elkaar aan het verbeteren zijn .

› reageer

@T-Bone:
als je wilt mierenneuken op de komma, doe ik ook mee.
Aanvulling op jouw suggestie:
[...] Orange, als bedrijf zijnde, [...]
Ergo: met komma's, als apositie.

› reageer

Beginnen we op telecomvergelijker ook al met een cursus Nederlands? Nu komt het woordje "als" er weer in tevoorschijn.

› reageer

heej is dit nou over de orange sim of een cursus Nederlands?

› reageer

OT: Nederlands is met een hoofdletter

meerdere pakketten voor 5 euro zou heel fijn zijn

› reageer

Ik zag in een eerdere posting dat Gsmadvies ze al lang verkoopt voor 5 euro. Dan zal die 5 euro "verzendkosten" hier misschien ook wel gewoon een verkoopprijs zijn. Vandaar dat je er waarschijnlijk maar 1 per keer kan bestellen.

OT; Sorry van al mijn taal/spel fouten in het start topic. Wat het allemaal al niet teweeg brengt

› reageer

Voordeel van telefonisch activeren is wel dat je het bonustegoed van € 10 er binnen een paar tellen op heb staan en geen weken hoeft te wachten.

› reageer

Zoals Herman Finkers al lang geleden zei: "het is geen muggeziften hoor, het is muggeNziften"

Gelijk even een pakketje besteld, kan nooit kwaad een reserve prepaid sim.

› reageer

Wij verkopen die Orange starterspakketten al maanden voor 5 euro per stuk.Als je er dan 20 besteld voor 100 euro, heb je 300 euro beltegoed die je bv. in het buitenland kunt verbellen. Of mag dat tegenwoordig ook al niet meer van orange

En om de 5 minuten kaartjes verwisselen. 20 keer in een paar dagen tijd. . Ja, het is een optie. Probeer maar eens door de douane te komen met 20 simkaartjes in je koffer. Wat moet u daar mee gaan doen meneer? Ja, .... even naar huis bellen vanaf vakantieadres.

› reageer

het is jammer dat je ze niet meer kan cashen en ook de sms tarieven zijn te duur bij orange. Kijk Hi is leuk voor 9 cent.

› reageer

@gsm-advies: als ik er dan 500 wil, wat doet de prijs dan?

› reageer

Het irritante is alleen dat je begint met 5 euro beltegoed. Dit wordt pas 15 euro na het verrichten van allerlei rompslomp. Dan is het de moeite eigenlijk niet meer waard.

› reageer

ja en bij de klantenservice gaan ze moeilijk doen met 500 kaartjes ....

› reageer

Dan moet je ook niet altijd dezelfde naam opgeven, anders vragen ze nog wel een keer: meneer kunt u niet beter een abonnement nemen

› reageer

I know, bij hoeveel zouden ze moeilijk gaan doen met je eigen naam
Maar 500 kaartjes activeren bij de klantenservice is wel sick hoor

› reageer

10 op je naam accepteren ze. Bij de 11e gaan ze moeilijk doen (vermoeden ze fraude denk ik).

› reageer

moet ik nou vooruit betalen (eerst geld overmaken naar hun rekening) ?

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.