Bluetooth jas

@giel volgend seizoen verwacht.

› reageer

Klik hier voor het plaatje dat de hele lay-out uit elkaar trok :.

stond in de nieuwe Veronicagids, is wel chill, jas & pet voor MP3´s en bellen via Bluetooth op je board of fietsje

› reageer

Dit had ik al veel langer moeten hebben!
EINDELIJK geen gezeik meer als je op de piste staat!
Kijken hoe de mensen reageren als je in de lucht staat te praten als je in de rij voor de lift staat

› reageer

Als ik op vakantie ga en ga skiëen heb ik geen zin om te gaan telefoneren, neem voor de zekerheid wel een telefoon mee op de piste maar die zet ik gewoon uit zodat ik niet gebeld wordt. Muziek luisteren is ook een beetje gevaarlijk tijdens het skiëen/snowboarden.

Maar leuk voor diegenen die er wel wat aan hebben als het niet al te duur is

› reageer

Muziek tijdens het snowboarden is echt goed. beetje het effect van op een andere wereld te zijn.
Gevaarlijk? Je hebt toch geen overstekend wild op de piste? En zolang je lager op de berg staat, heb je voorang op mensen boven je op de berg.
dwz, als je iemand achterop komt is het jou taak om eromheen te snowboarden, en daarvoor heb je aan je ogen genoeg.

Ik hoop dat de boel in die jas dan ook goed waterdicht is, want je hebt van die dagen..... dan is het net of het water/sneeuw je overal binnenkruipt.

› reageer

Het doet een beetje denken aan een ruimtepak. Ik vind het wel hip, maar ja of het nou echt de moeite loont voor die ene week in het jaar dat je op skivakantie bent en bovendien niet teveel wil bellen (buitenland=duur)...

› reageer

Naja, hier in Nijmegen heb je soms ook hele koude winters hoor...
Dan kan je wle lekker je MP3-tjes beluisteren in je lekkere warme jas
(Ik vind alleen die witte muts niets )

› reageer

Heey, dit is leuk!
3 op een rij.
3 Nijmegenaren gepost onder elkaar

Ik vind die witte muts juist wel gaaf
Zal ik hem nog kunnen krijgen binnen 2 weken

› reageer

Zal ik hem nog kunnen krijgen binnen 2 weken

OT: mazzelaar, ik moet nog iets langer op de sneeuw wachten

› reageer

Ook O'Neill is druk in de weer met haar zogenaamde "Communications Jacket", zie hier

Dit is een jas die een mp3speler bevat, evenals een microfoon (voor gsm) en een oortelefoon. Ook heeft de jas een bluetooth module, die de mogelijkheid biedt om een gsm (uiteraard met bluetoothfunctie ) te laten communiceren met je headset.

› reageer

@giel volgend seizoen verwacht.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.