KPN[Telfort] Telfort schaatsmutsen

Gretha Smit heeft niet alleen een telfort muts, maar is ook een Telfort muts

› reageer

Als je geintresseerd bent in Telfort schaatsmutsen(de kaartjes voor de finale kun je niet winnen denk ik moet je naar www.telfortschaatsen.nl gaan en je telfort nummer ff invoeren.

Ik heb al 3 mutsen voor het gezin

Succes!

P.s. Ik kreeg van deze actie te horen via een kaartje van Telfort verstuurd uit ITALIA nogwel (echt met Italiaanse postzegel erop jaja en stempel)

De postbode was wel vroeg trouwens op 8:20 bezorgde hij de post al.

› reageer

@wouter2002
bedankt, heb net ook een muts gewonnen

› reageer

Uit de actievoorwaarden:
Iedereen die een abonnement of prepay simkaart bij Telfort heeft
Dat valt nogal mee! Ik heb net ook zo'n muts gewonnen met een van BEN afkomstig, via Telfort, vervolgens terug naar BEN/T-Mobile, daarna naar Vodafone, weer naar Telfort en uiteindelijk naar Orange geporteerd nummer ....
Nu maar wachten tot er voldoende ijs ligt!

Edit:
@wouter2002: Het is inderdaad een mooi nummer.

› reageer

Dat zal een mooi nummer zijn

Ik zie iedereen al bij de volgende meeting met een Telfort muts lopen

edit: AH nummertjes/Qick werken niet. Premiumbell wel.

› reageer

Ook een gewonnen

› reageer

Heeft iemand het al geprobeerd met het nummer van zijn voicemailbox? Even 1000 optellen bij de laatste 4 cijfers van je Telfort nummer. Schijnt trouwens alleen te werken als de laatste 4 cijfers 0xxx, 2xxx, 4xxx, 6xxx, of 8xxx zijn.

› reageer

Hehe, net ook 2 gewonnen (2 telfort abonnementen).
Volgens mij laten ze gewoon iedereen winnen totdat ze op zijn...

› reageer

Ik heb niks gewonnen

› reageer

w00t was het wel een telfort nummer?

Zo'n muts is een heel slim idee
- Het kost weinig(made in China waarschijnlijk)
- JE bindt de klanten door presentjes wegtegeven.
- Je hebt een update van je adres bestand.
- Geweldige reclame voor je merk.

› reageer

Heb met dat ander nummer wel een muts gewonnen, heb er 1000 bij opgeteld. Maar of dat nummer van de voicemail is geen idee, straks een must voor iemand anders zijn neus weggekaapt omdat het zijn of haar nummer is.

› reageer

Ik heb 2 kaartjes gewonnen
Vol verwachting klopt mijn hart _/-\o_

› reageer

gefeliciteerd!

› reageer

Wat een leuke actie van Telfort! Ik werd per sms op de hoogte gebracht! Ik heb er gelijk voor mij en mijn moeder een schaatsmuts gewonnen... Altijd wel zo attent van Telfort, net als met die valentijnshartjes op Valentijnsdag vorig jaar.

› reageer

Hier ook twee mutsen gewonnen
bedankt nog wouter2002

› reageer

Met 2 nummers meegedaan en 1 muts gewonnen

› reageer

Wat wil het zeggen als je 2 rekeningen krijgt van Telfort?

› reageer

2 mutsen

› reageer

Hoe bedoel je 2 rekeningen krijgt van Telfort?
Je kan dan in ieder geval met 2 nummers meespelen. En je hebt twee gewonnen

› reageer

Ik bedoelde 2 contracten bij ze lopen

› reageer

dan kun je 2 mutsen aanvragen. Zo duidelijk is dat.

› reageer

Dan kan je inderdaad met beide nummers meespelen. Ik heb zelf 3 nummers = 3 contracten en heb twee mutsen gewonnen.

› reageer

OK bedankt... Denk dat de grote winnaar van deze actie niet de klant is, maar Telfort. Zij krijgen immers de sypmatie van de klant en waardering. Goede actie van.. TELFORT

› reageer

Lijkt er trouwens op dat je elk telfort nummer kan opgeven. Ze controleren nergens dat het je eigen nummer is

› reageer

En dankzij een oude Postbank M35 Telfort sim, die mijn ouders af en toe gebruiken heb ik toch mooi 2 VIP kaarten voor de worldcupfinale gewonnen. Misschien waren de mutsen even op
Iedereen bedankt door deze actie hier te melden, anders had ik nooit meegedaan.

› reageer

Ik heb 2 mutsen

› reageer

twee weken geleden overgegaan vn tm naar telfort, nummer meegenomen maar mooi geen muts...

Toen de actie begon zeker alleen de oude nummers in het systeem en de porteringen naar telfort niet...

Dan maar de orange muts uit het winterpakket....

› reageer

Hartstikke goed! U heeft zo'n originele Team Telfort schaatsmuts gewonnen! Dat
zijn lekkere schaatsmutsen en ík kan 't weten. En weet u wat zo handig is? Als u
gebeld wordt, kunt u gewoon even zo'n oorflap omhoog vouwen voor uw mobiel.
Blijft uw andere oor toch lekker warm.

Ik heb me oude Postbank/telfort kaartje weten opteduikelen. Er zat zelfs nog 5 euro tegoed op! Is dat tegoed erbij gekomen toen het van O2 weer telfort is geworden? Want ik weet zeker dat me tegoed op was.

Maja nog een mutsje erbij

› reageer

bedankt wouter2002!
heb net 2 mutsen gewonnen met 2 telfort nrs (= weer eens wat anders dan die jagermeister en unox mutsen die ik nu afwisselend op heb)
i'm so happy right now...ook al omdat ik een ontzettende koukleum ben. zo kan ik tenminste lekker warm blyven-telfort ook bedankt!

› reageer

Als jullie blij zijn ben ik ook blij.

› reageer

Ongelofelijk typte per ongeluk het verkeerde nummer in het laatste cijfer een 5 in plaats van een 6 maar ik heb wel gewonnen

› reageer

Ik heb ook al zo'n muts gewonnen. Slime actie van Telfort, ik heb nooit een dergelijke actie gezien/gehad bij andere providers.

› reageer

Volgens mij hebben de TV'ers de mutsen opgemaakt bij onze vrienden van Telfort

Net geprobeerd met 4 prepaid kaartjes 4 keer Helaas geen prijs

En de verwarming is hier kapot, dus Ali had het al zo koud

(en ja , Ali heeft de rekening wel betaald )

› reageer

Ali: ik zal ze wel op marktplaats te koop aanbieden tegen een vriendenprijsje

› reageer

Pfuuuu, daar krijgt Ali het al warm van

› reageer

Jammer dat ze nu weg zijn, er waren er ook maar 4000 stuks

› reageer

En ik heb helaas ook niks gewonnen

› reageer

Ik heb een ook muts gewonnen

› reageer

Dank aan ts, ook een mutsje erbij

› reageer

Whaha. Je kan gewoon een nummer zelf bedenken, of er eentje uit je telefoonboek plukken! Ik heb al 3 mutsen gewonnen, zonder ook maar 1 simkaartje van telfort in huis te hebben

› reageer

Ik ook een muts.. Oud telfort nr!

Iets anders..,hebben jullie dezelfde mutscode als ik heb: 8c5af?

› reageer

Heb er 2. Heb destijds 2 series nummers (4000 stuks) gehad van telfort voor de gsmshopverkoop. Eens kijken of ik die lijst nog heb
Wil best wel ff 2 kaarten

› reageer

Whaah, ik kan een handel beginnen! Geen enkele simkaart van t elfort, toch 9 mutsen!

› reageer

@krroiss

Nee ik had een compleet andere code, zie ook geen overeenkomst met jouw code..

› reageer

Inmiddels zit ik op 30 mutsen maar nog geen enkel kaartje
Iemand mutsen ruilen tegen kaartjes?

› reageer

Ik vind het een beetje raar dat jullie op andermans nummers mutsen bestellen.
A: Dat nummer komt dan misschien op jou adres te staan
B: Dat nummer is niet van jullie
C: Hoe durven jullie?

Ik acht de kans ook klein dat diegenen wat krijgen want jullie hebben een ander adres, dan waarbij dat nummer staat ingeschreven.

› reageer

Ik vind het ook nogal schandalig.
Ik doe het wel met mijn oude nummers, die ooit Telfort zijn geweest, en die ik nu bij andere aanbieders of als prepaid nog in gebruik heb.
3 Mutsen gewonnen...de komende jaren ben ik voorzien.

› reageer

§tuinstra.. Jammer!

Dacht misschien kunnen we iets breken. Jammer!

› reageer

Wouter, ach.. Als ik de mutsen niet krijg vind ik dat geen ramp hoor Tsja 't is wel beetje zielig voor degene van wie het nummer eigenlijk is, maar de kans is klein dat ze ook mee zouden doen met deze actie

Ik heb nu ongeveer 15 mutsen en nou kap ik ermee, ik word gek van heletijd m'n adres in te voeren en telkens een nieuw nummer te gaan bedenken

› reageer

ach alleen bruggers doen zulke dingen toch?

› reageer

Precies

› reageer

Ik heb zelf ook meegedaan en heb een muts gewonnen!

Je int toch geen prijzen van een nummer dat niet van jou is! Bovendien zou je de prijs misschien toch niet krijgen:

Bij oneigenlijk gebruik van of fraude met de Nummers dan wel de gegevens behoudt de Notaris zich het recht voor het winnende Nummer ongeldig te verklaren. In gevallen waarin de Actievoorwaarden niet voorzien beslist de Organisator.

› reageer

Juist!

› reageer

ik heb ook een muts
(met mn nr van orange -> telfort -> en nu orange)

› reageer

Jippiejjjj

Ali heeft ook een muts gewonnen_/-\o_

gisteren nog ff goed gezocht en nog een prepaidkaartje gevonden!!!

› reageer

Alle mutsen zijn op, net twee keer geprobeerd

› reageer

Net op mijn 5 nummers meegedaan en slechts 1 keer daarvan gewonnen. Er zijn dus nog wel mutsen, maar niet meer zoveel als de eerste dag.

Het lijkt er haast op dat ze de mutsen nu alleen geven op nog niet geregistreerde prepaidnummers of iets dergelijks.

Trouwens, in de mail stond: "De finale is van 18 tot 20 februari op TV"

Leuk dat ze ons kennen! Krijgen we hier een live stream te zien via Telfort?

› reageer

Ik zal er 1 zelf moeten haken of breien.

› reageer

Mutsen genoeg in de Telfort winkel te Nijmegen!

groet van een telfort medewerker....

› reageer

haha dankje!
Welkom op dit forum trouwens!

Ik woon helaas niet in Nijmegen.

Moet je trouwens een telfort nummer hebben om daar een muts te kunnen halen?

› reageer

Gepost door PrinsStuff op 29/01/2005 12:12 Rating: 0
Alle mutsen zijn op, net twee keer geprobeerd
Nee hoor, helemaal niet..

OH en voor diegenen die geen Telfort nummer hebben (of vals willen spelen >), kijk even op de site bij de OPTA, daar staan precies alle door Telfort geregistreerde nummerreeksen..

› reageer

leuk,heb er twee kunnen winnen

› reageer

Hier ook een muts gewonnen met mijn Premiumbell nummer. Komt die ook nog eens van pas...

› reageer

Iemand dat kreng al in huis/

› reageer

Hier nog niet.

Laat het weten als iemand hem ontvangen heeft.

Ben wel benieuwd of ze de mutsen in 1 grote verhuisdoos sturen of allemaal losse pakketjes

› reageer

Jemig, ik heb inmiddels 13 van die mailtjes binnen van Greta Smit dat ik niets gewonnen heb, met allerlei verschillende nummers. Kan misschien iemand zijn nummer of met de laatste 2 cijfers missend hier posten, ik heb zo het idee dat gewoon bepaalde reeksen in de prijzen vallen ofzo.

[sub]Een Telfort-muts is gewoon leuk en handig [/sub]

› reageer

06173881xx

Alsje!

› reageer

Als je me even mailt krijg je er een setje van me

› reageer

@ Sjoerd, pluk ff een nummer van die Opta-site op de vorige pagina verander steeds een nummer en dan moet het wel een keer raak zijn

hoeft niet alleen laatste nummer te zijn probeer ook eens 3de of 5de nummer en vergeet het 06-nummer dat je gebruikt niet heb je nodig voor het ontvangen van de prijs.

› reageer

Gepost door Sjoerd (moderator) op 01/02/2005 20:04 Rating: 0
Jemig, ik heb inmiddels 13 van die mailtjes binnen van Greta Smit dat ik niets gewonnen heb, met allerlei verschillende nummers. Kan misschien iemand zijn nummer of met de laatste 2 cijfers missend hier posten, ik heb zo het idee dat gewoon bepaalde reeksen in de prijzen vallen ofzo.
Check mijn eerdere post eens met een overzicht van ALLE telfort reeksen

[sub]voortaan wel hele topic ff lezen he [/sub]

› reageer

Ik ben na 3 mutsen maar gestopt. Ik heb nog een samenbellen-abbo, en wil graag nog in de toekomst gebruik kunnen maken van Telfort. Ik hoop eigenlijk niet dat ik er gezeik mee krijg..

› reageer

Ach, al sturen ze je er 100 op, zal hen niet echt boeien

› reageer

Ja ik ga niet alle reeksen handmatig zitten invoeren om zo een mutsje te bemachtigen. Naja laatmaar, ik haal er wel 1 voor 50 cent bij de zeeman, waarschijnlijk nog meer kwaliteit ook .

› reageer

Als iemand een muts over heeft... dan wil ik er wel een hebben. Betaal ik wel de verzendkosten...

› reageer

Heb er toen wat gewonnen maar nog niet ontvangen.

› reageer

Volgens mij zijn ze nu op hoor, er waren er maar 4.000, en ZOveel is dat ook weer niet...!

› reageer

Iemand al een mooie muts ontvangen?

› reageer

Hier in Groningen nog niet!

› reageer

vorige week donderdag gewonnen en nog niks ontvangen...maar ik heb geduld voor een lekker warm mutsje

› reageer

Nog even en we krijgen die mutsen in de zomer

› reageer

Dan krijg je een badmuts

› reageer

kreeg er vandaag nog een suffe anzichtskaart over binnen

› reageer

Haha lekker laat. Uit Italie?

› reageer

Mutsen blijven weg. Krijg er een punthoofd van. Zouden ze dan nog passen?

› reageer

ja wanneer de Lente begint

› reageer

KOUD

› reageer

Ik heb gisteren nog even geprobeerd met 5 prepaidkaartjes, maar helaas allemaal geen prijs.
Volgens mij zijn ze op, en de kaartjes voor het WK helemaal...

› reageer

Ja dit getuigd niet van snelle service.

› reageer

Hier ook 3 x geprobeerd, 3x niente.

› reageer

niente, nada, nokkes, nothing, rien de, nichts!!! OP = OP he

› reageer

Hopen dat die 40 ijsmutsen snel komen, strax is het wk voorbij

› reageer

anders moet je ze nog bewaren tot de volgende winter, ben je er in ieder geval wel direct klaar voor met een warme muts.

› reageer

heb myn 2 gewonnen mutsen ook nog niet...ff meehuilen met de wolven in het bos...whoe oe oe!!! balen

› reageer

waarom doen ze er zo lang over? Misschien krijgen we het niet omdat we meer dan 1 hebben aangevraagd?

› reageer

Ik denk eerder dat dit komt doordat de actie nog loopt tot en met morgen (10 februari 2005) en dat ze daarna de hele zooi in 1 keer opsturen.

› reageer

Dat is een goede reden. Dank je Sammie

› reageer

Laat die mutsen maar komen _/-\o_

› reageer

Ik heb de actie ook geprobeerd. Maar de site geeft aan dat ik geen Telfort nummer heb. Dit is toch echt wel zo. Ik sta ook gewoon via hun site geregistreerd???

› reageer

Is het misschien een nummer dat via een portering vanaf een andere provider bij Telfort terecht is gekomen?
Het kan dan namelijk zijn dat deze daarom niet in de nummer-database staat die men heeft gebruikt...

› reageer

Heb je er eentje over floris?

› reageer

Vandaag ook niet bij de post.

› reageer

Bent u in de prijzen gevallen?

Gefeliciteerd! Vrijdag 11 februari zijn de kaartjes op de post gegaan, dus die ontvangt u 12 februari a.s. En de enige echte Team Telfort schaatsmutsen? Die gaan dinsdag 15 februari op de post, dus die vindt u woensdag 16 of donderdag 17 februari op uw deurmat.

Lijkt me duidelijk

› reageer

Vandaag heb ik de vip kaartjes gekregen.
Dit wordt leuk _/-\o_

› reageer

Mooi is dat, kan ik 'm niet meenemen op skivakantie

Maar eigenlijk is dat ook tegenstrijdig, loop ik daar in Oostenrijk met een telfort schaatsmuts op te bellen met een Orange abo

› reageer

Hoera ook hier zijn de Vip kaarten binnen. Een heel leuk pakket met een vip parkeerkaart, twee staanplaatsen, ontvangst met snert, een winterdiner en als topper een afsluitende borrel en op de foto met Greta Smit . Alleen wat moet ik nu doen tijdens die ellenlange 10 km races???
Telfort en Wouter bedankt

› reageer

Geen dank Baldr1ck heel veel succes daar bij de finale.

› reageer

Zijn er al mensen die hun muts(en) hebben ontvangen?

› reageer

Hee, eventjes lezen hoor, dan kun je zien dat ze op 15 februari zijn verzonden!

Gefeliciteerd! Vrijdag 11 februari zijn de kaartjes op de post gegaan, dus die ontvangt u 12 februari a.s. En de enige echte Team Telfort schaatsmutsen? Die gaan dinsdag 15 februari op de post, dus die vindt u woensdag 16 of donderdag 17 februari op uw deurmat.

› reageer

Vol verwachting klopt mijn hart. Morgen is de grote dag! Zou die passen? Oooo, als ik maar kan slapen.

› reageer

ja heel sarcastisch, maar stiekem meen je het gewoon!

› reageer

ik vind het ook wel spannend eigenlyk...

› reageer

En nog goed kunnen slapen vanacht? Of zit je nu bij het raam te wachten tot de postbode komt met je mutsje(s).

› reageer

De Mutsch is heden om 10.38 gearriveerd en ik moet zeggen dat hij wel warm is...

› reageer

Scheelt dat het nu nog redelijk koud is buiten, anders kon ie direct op zolder voor volgend jaar.

› reageer

Hier ook een muts binnen, mooi als reservemuts of voor bij 't stappen. Zal waarschijnlijk toch niet gejat worden....

› reageer

Whieeee!!!! ik heb hem ook binnen! Hij zit als gegoten!
Hmm, ik had er volgens mij 2 gewonnen, maar heb er maar 1 ontvangen
Maarjaa.. 1 is warm genoeg
haha, onderaan de brief staat:
'Er waren meer dan tienduizenden Telfort-klanten die mee hebben gedaan aan de actie, fijn dat er zoveel schaats-fans zijn'
oftewel: Met dank aan tv.nl zijn we ze kwijt

› reageer

Jippiejjjj Ali heeft het ook weer warm!

Heya Team Telfort_/-\o_

› reageer

Ik heb er warme oortjes van gekregen. Ze zijn BINNEN. Drie stuks!!
Ze zij eigenlijk wel wat klein. Of is mijn hoofd zo groot?

› reageer

Muts hier ook binnen, dank aan TS

› reageer

ook binnen

› reageer

hij is binnen, en hij valt me heel erg mee Zit goed, en de reclame valt ook wel mee.

› reageer

Ik moet wachten tot 18.00 voordat ik thuis ben en de post kan bekijken, of ik ook in het bezit ben gekomen van twee mutschen

› reageer

Een binnen nu die andere vier nog

› reageer

3 bij m'n moeder binnengekomen en 3 bij mij thuis

› reageer

bij mij is ie ook binnen, best aardige muts

aan degene die er meer dan 1 hebben besteld adviseer ik ook ns naar t station te gaan, kan je een hele stapel GRATIS metro´s halen

› reageer

soms zelfs een spits!
En bij de albert heijn gratis koffie!

› reageer

@ kukel: je bent niet de enige die de mutsen wat klein vind want zo denk ik er ook over! heb ik ook zo'n groot hoofd?!?
ik heb kennelyk weinig verstand van SCHAATSmutsen want ik dacht altyd dat dat van die gladde mutsen waren, en deze 2 mutsjes zyn best wel zacht & wollig...
telfort had wel gelyk toen ze 'zeiden' dat je de deze mutsen opzy gemakkelyk aan 1 kant kon omslaan om zo je telefoon tegen je oor aan te houden, en je andere oor dus WARM kon houden!
ik heb het uitgeprobeerd en het werkt perfect

› reageer

offtopic, maar je kan op je toetsenbord gewoon ij indrukken ipv y hoor

› reageer

eveneens off-topic: ja dat weet ik ook wel maar ik vind 'y' prettiger omdat je dan 1 letter minder in hoeft te tYpen en dat werkt aldus sneller!
bovendien ben ik het zo gewend
by the way, het is off-topic in plaats van offtopic

› reageer

Ik ben terug uit Turkije en zag maar 2 enveloppen liggen Heb er toch wel wat meer aangevraagd en gewonnen. Maja happy home

› reageer

@ wouter2002: misschien bezorgt de post je overige mutsen morgen wel!
hou de moed erin
en anders doe je telfort toch een proces aan?!...
sue the bastards

› reageer

[offtopic]
@twiggy: sms-taal: ij=y , scheelt weer 1 'x' (kus) op het eind! Heb er zelf ook wel is last van, hij d8, ipv hij dacht. Komt toch een beetje raar over in een sollicitatiebrief
[/offtopic]

› reageer

off-topic: ja nou je het zegt: ik denk ook dat die gewoonte er in is geslopen toen ik ging sms'en, teneinde ruimte te besparen! maar goed we schrijven hier natuurlijk geen sollicitatiebrieven! okay, als mensen zich storen aan mijn y in plaats van ij wil ik mij best aanpassen!!!
en zal ik voortaan ij gebruiken! okay?

› reageer

Ondertussen ook een aantal ontvangen

› reageer

haha wat een discussie nog omtrent de y of ij
ik vond de y nogal lastig lezen, vandaar mn opmerking

voor degenen die er een aantal (waarbij ik er vanuit ga dat dit aantal meer dan 1 is) hebben ontvangen: is je dag nu weer goed? Ik wil wel dat je ze allemaal tegelijk draagt omdat je er zo nodig veel moest bestellen waardoor anderen niks hebben...

› reageer

Gaarne een ij ipv y idd

Oh, ik vind die mutsen trouwens onwijs lelijk. Heb ze net allemaal maar weggepleurd

› reageer

Had er twee gewonnen, maar lag maar 1 op de deurmat

› reageer

Wat we ons lekker druk maken om een paar mutsen..

Mensen zijn teleurgesteld dat ze er geen hebben...
Zelfde tijd van de dag pleurt Floris er een hoop weg ...

Zo is het leven...

› reageer

Hoeveel heeft Floris er gewonnen?

› reageer

Technisch had ik er 250 kunnen krijgen. Had namelijk nog een nummerrange liggen
Heb op dit moment 7 in huis
4 alweer weggegeven

› reageer

Iemand nog een schaatsmuts kopen

› reageer

Gepost door marteltor op 17/02/2005 22:28
...
voor degenen die er een aantal (waarbij ik er vanuit ga dat dit aantal meer dan 1 is) hebben ontvangen: is je dag nu weer goed? Ik wil wel dat je ze allemaal tegelijk draagt omdat je er zo nodig veel moest bestellen waardoor anderen niks hebben...
Mijn dag is uitstekend. Wel erg warm zo en mensen kijken raar naar me met al die mutsen op

› reageer

@ floris: je had die 250 mutsen dan nog wel moeten WINNEN!!!
van krijgen in de zin van dat je er aanspraak op kunt maken is hier geen sprake! (hoeveel mensen hebben immers NIETS gewonnen?)
- anders had ik ook wel 2 toegangskaarten voor het schaatsfestijn kunnen krijgen, maar helaas pindakaas, niet dus...
@ marteltor: ook ik heb het heerlijk WARM met mijn 2 mutsen tegelijk op... >

› reageer

@twiggy: ik deed vanaf de minuut dat de FP hier was al mee met nummers invoeren, dus heb geen enkele keer geen prijs gehad
Had na 30 nummers geen zin meer

› reageer

@ floris: Wat is "FP?" Nooit van gehoord, maar ja, ik kan
natuurlijk ook niet alles weten

› reageer

Ook apart, ik had 2 nummers (toen met de postbankactie) en allebei een muts gewonnen (tot nu toe maar 1 geleverd) zal vast wel niet nog een pakketje komen.

› reageer

Ik gok op ''first post''

› reageer

Wat een drukte om een stel mutsen! _/-\o_
Nou ja, moet kunnen, we leven in een vrij land nietwaar.

› reageer

Wat een drukte om een stel mutsen!
Nou ja, moet kunnen, we leven in een vrij land nietwaar.
Was dit ironisch bedoeld, of deze nou juist niet en alle vorige berichten nu juist wel?

› reageer

Ha ha ha! Heel grappig Ni-co! Nee hoor, geen ironie, ik meen wat ik schreef.

› reageer

Voor iedereen die nog een muts wil?Koop iets online in de winkel van telfort en je krijgt bij je bestelling gratis..............DE MUTS

› reageer

Heb er afgelopen week ook 1 gekregen, wel een gek ding

› reageer

Mijn dag is uitstekend. Wel erg warm zo en mensen kijken raar naar me met al die mutsen op

ok!
mijn dag was niet zo goed, maar ik heb dan ook maar 1 muts

offtopic; waarom heeft niet ieder bericht gewoon een simpel 'quote' knopje? Of mis ik iets?

› reageer

Misschien tijd voor een icoontje naast je forum user ID als je een Telfort muts ontvangen hebt

› reageer

Hij zit wel lekker warm.. Ik heb de griep!

› reageer

Waarom heeft Gretha Smit een andere Telfort muts?

› reageer

baas boven baas

› reageer

daar moet natuurlijk mail over gestuurd worden, dit kan niet!

› reageer

Gretha Smit heeft niet alleen een telfort muts, maar is ook een Telfort muts

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.